Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

testul se initializeaza cu VCDS-ul, verificarea se face fizic - deci, numai cu laptopul, nu rezolva nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu  VCDS a verificat erorile. Zici de un test pentru vacum initializat din VCDS?

Cu motorul pornit a verificat furtunul care intra in EGR, dar nu a zis ca ar fi o problema..

Modificat de sica88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si concluzia mecanicului a fost ca trebuie... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia a fost sa curat egr-ul.. l-am curatat si a mers ok o perioada.

Acum trebuie sa mai fac o programare la doctor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat Egr-ul (poza in pagina anterioara) si clapeta de shut off, clapeta pare ok,nu era murdara cine stie ce. Motorul la oprire se opreste lin...

Eu am intrebat de vacuum pt ca dupa curatare a mers cum trebuie masina, insa dupa 4 zile de trafic a inceput sa faca iar figuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi81 - Poza anexata de mine este supapa egr, da? E curata cat sa lucreze in parametrii? Pozele anexate de tine sunt cu clapeta shut off, la partea electronica a clapetei nu am umblat, dar o sa desfac.

1506060847831.JPEG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa va limitati la discutii punctuale, pentru ca ati deviat putin.

@sica88 a mentionat ca a avut eroare P0401 - debit mic EGR. ASta inseamna Capsula egr sparta (sau cu fisura mica) , furtun vacuum, grup electrovalve. 

Toate acestea se pot verifica foarte usor si fara scule deosebite.

Clapeta electronica de cutt off are rol in functonarea EGR-ului pentru ca se inchide partial pentru a favoriza aspiratia de gaze arse din EGR in anumite regimuri de functionare.

Exista posibilitatea (mica ) sa fie defecta si sa nu dea cod de defect electric.

Deci de verificat EGR , furtune vacuum, grupa valve, clapeta. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. :)

Am facut o proba cu un furtun la supapa EGR (038129637D) si supapa se ridica si sta ridicata

Ce intrebare as avea. Am pornit motorul si furtunul care intra in egr l-am tinut in mana. La relanti sau turat pana la 2500rpm nu am putut sa simt vacuumul..( oi fi eu mai nesim...:banghead: )

EGR-ul este actionat doar in mers sau si cand ti motorul turat ?

Urmeaza sa vorbesc cu mecanicul sa vad ce zice. Daca aveti o recomandare pt Bucuresti sau apropiere, e bine venita.

 

1506158972020.JPEG

1506158972456.JPEG

1506158965009.JPEG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca EGR este ok, mergi mai departe pe vacuum, valve sau clapeta de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa verific mare lucru in afara de egr si clapeta. Grupul vacuum (6Q0906625E) nu am reusit sa il verific, doar am curatat mufa.

Azi am zis sa fac un test sa vad cum merge. Dupa ce s-a incalzit motorul, am dus-o pana pe A1 si s-a comportat ok, 130 prins in limitele motorizarii si instantul arata 4.8 - 5.0 %.

Cand apasam acceleratia se auzea sunetul motorului si cel de turbina - ok.

Asa a facut si saptamana trecuta dupa curatare, bucuria a tinut 4 zile. 

Ce am mai vazut legat de problema cu egr blocat/imbacsit - ulei in intercooler, stie cineva ceva despre asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi vrut eu sa am. 

Din curiozitate, ce/cine/cum/unde declanseaza eroarea Check engine - P0401 ( banuiesc ca este un senzor ceva...)

Am mai avut martorul aprins o data, cand a fost bagata motorina proasta acum 4-5 ani, atunci a disparut dupa ce s-a schimbat motorina si pus ceva aditiv...

Maine o sa-l sun pe tipul la care am fost cu distributia. Daca nu se baga la o verificare amanuntita, caut in alta parte.

La sfarsitul lunii Octombrie trebuie sa plec la plimbare cu masina (circuit de 3-3500 km ...), parca nu m-as duce cu avionul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand calduros sa va rezumati la discutii legate de titlul topicului - nu este un topic pentru rezolvarea tuturor defectiunilor la masina personala. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, sica88 said:

Din curiozitate, ce/cine/cum/unde declanseaza eroarea Check engine - P0401 ( banuiesc ca este un senzor ceva...)

debimetrul masoara o cantitate de aer, ECU calculeaza in paralel cat aer consuma motorul in functie de turatie, sarcina, temperatura aer admisie, etc

Cand EGR este inchis, cantitatea masurata de debitmetru este egala cu cantitatea calculata de ECU

Cand EGR se deschide, cantitatea masurata de debimetru trebuie sa scada cu diferenta de gaze care patrund prin EGR. AStfel aer proaspat + gaze arse din EGR = cantitate calculata de ECU

Daca ECu comanda dechidere EGR , dar cantitatea masurata de debitmetru nu difera semnificativ fata de ce calculeaza ECU , inseamna ca EGR nu se deschide si ECU genereaza eroarea de debit scazut EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 - Multumesc pentru explicatie. 

Intre timp am facut o citire cu VCDS, am imprumutat un laptop cu tot cu posesor si a iesit ceva de genul:

Faults Found:
001025 - EGR System
    P0401 - 000 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
    Fault status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter : 255
Mileage: 185280 km
Time Indication : 0
Date : 2000.00.00
Time: 7:31:40
Freeze Frame :
    RPM: 1932 / min
Speed : 68.0 km/h
Load : 23.9 %
Duty Cycle : 14.6%
Duty Cycle: 100.2%
Mass Air / Rev: 230 mg/str
Mass Air / Rev: 450 mg/str
000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
    Fault status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter : 255
Mileage: 185307 km
Time Indication : 0
Date : 2000.00.00
Time: 7:32:50
Freeze Frame :
    RPM: 2415  / min
Speed : 86.0 km/h
Load : 62 %
Voltage  : 14.44 v
Bin. Bits: 1100000
Absolute Pres:  1887 mbar
Absolute Pres: 1417 mbar
005269 - Switch - Over valve for EGR Cooler (N345)
    P1495 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
005184 - EGR Valve (N18)
    P1440 - 000 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame :
    Fault status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter : 255
Mileage: 185280 km
Time Indication : 0
Freeze Frame :
    RPM: 0 / min
Speed : 0km/h
Load : 0%
Voltage : 12.46v
Bin. Bits: 11000100
Mass Air / Rev: 610 mg/str
Mass Air / Rev: 0.0 mg/str
00579 - Solenoid Valve for Boost Presure Control (N75)
    P0243 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame :
    Fault status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter : 255
Time Indication : 0
Freeze Frame :
    RPM: 0 / min
Speed : 0km/h
Load : 0%
Voltage : 12.46v
Bin. Bits: 11000100
Absolute Pres:  142.9 mbar
Absolute Pres: 979.2 mbar

Readines: 11000

Dupa o tura cu masina si cateva verificari sub capota a ajuns la concluzia : capsula vacumatica de la  turbina este buba problemelor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema (sper eu). Am schimbat supapa de vacuum de pe turbina. Aseara am resetat erorile si in primele probe pare ca este ok masina (~40km)

Supapa era sparta si avea pietris/nisip in ea. Cel mai bine ar fi sa fie verificata din cand in cand, pentru a evita problemele de pierdere putere.

Acum mai vedem cat duce turbina, mecanicul nu a spus nimic de rau despre ea. 

Multumesc pt sfaturi, revin daca mai apar probleme cu Emission Workshop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Laurentiu Sorin

Salutare!

 Am si eu o problema cu aprinderea in bord a senzorului "emission workshop" si scaderea puterii motorului.

Am fost la mecanic si a pus testerul ,dar nu am apucat sa fac o poza.Ce am vazut pe tester a fost ceva cu "presiune scazuta senzor G31" si mai sria undeva parca si ceva cu boost turbo, dar nu mai retin exact.Oricum valorile pe care le arata presiunea de la turbina erau mici si instabile.Dupa o verificare amanuntita am gasit un cot de plastic rupt ,aflat pe furtunul care merge din plosca de servo de la frana ,are un furtunas care merge la vacum.Am rezolvat problema ,in bord s-a stin eroarea,turbo arata in relanti valori ok dar in mers masina nu trage cum trebuie.Ia viteza in lung,pe la 3500 ture si nu are explozia aia la 2000 de ture cum aste normal.Care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile complete ,nu putem  ghici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Apare urmatorul defect : P0237 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor A Circuit Low.
Are vreo legatura geometria de la turbo (blocarea ei) cu acest defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Am fost cu ea la mecanic.Se pare ca turbina nu are probleme, dar nu primește comanda.Am ilocuit senzorul MAP și nimic,am inlocuit centrala de vacum și la fel.Nu știu ce sa mai fac.Și mecanicul e nedumerit.Voi ce credeți? O mana de ajutor...!

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci log in mers,log in bs011 pe turbo

masori vaccum ul de la pompa tandem pana la turbo

verifici furtunele sa nu fie sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Vacuum nu este spre turbosuflanta. Ce comanda centrala de vacuum? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU, dar apar erori daca e defect blocul de valve sau ECU...

Eu zic sa schimbi mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Rezolvat problema! 

Am rezolvat.o chiar eu ,în urma celor citite pe acest forum. Mulțumesc tuturor. 

Intradevar a fost un fir întrerup undeva sub filtrul de aer. Manuchiul de fire trece pe lângă cablul de la electromotor. Și sau frecat unul de altul pana un fir de la senzorul de presiune s.a întrerupt, altul mai avea puțin și chiar cel gros de la electromotor sa ros binișor. Refăcut legăturile iar mașina a revenit la viață și defectul a dispărut din bord. Mulțumesc încăodată tuturor.Datorită celor postate aici am știut unde să caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim si apreciem feedbackul, astfel si alti useri vor sti ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!