Jump to content

VW Tiguan 2.0 TDI/140cp vs. Dacia Duster 1.5 dCI/110cp


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Se lanseaza in toamna Noul Logan cu motor 1.2 tce 115 cai cu turbo pe benzina si o sa ia un pic fata 1.2 Tsi de 86 si 105 cai de pe Golf/Jetta.

Deci merita inceput un vs Jetta/Logan .

By the way si jetta a devenit o masina mai low cost, cel putin in USA unde nu au tsi. Daca iei la bani marunti noua cu precedenta Jetta o sa observati diferentele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai jetta gli ce motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x2 e util celor care vor o garda mai mare, fara tractiune integrala. Sa spunem ca mergi mult pe drum de tara drept, fara pante.

Duster e o masina buna, fara pretentii - in afara de pret care se bazeaza pe strategia de marketing "cel mai ieftin SUV"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce relevanta are GLI? Cand faci o comparatie, o faci cu puteri comparabile.

E ca si cum ai compara un VW GTI cu un Audi RS3 si te miri de cat de slad e GTI-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x2 e util celor care vor o garda mai mare, fara tractiune integrala. Sa spunem ca mergi mult pe drum de tara drept, fara pante.

Si cand ploua pe drumul de tara ce faci? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca se putea lua in calcul si Skoda Yeti. Ca pret se situeaza intre cele 2 si este o optiune f buna pentru cei fara pretentii mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x2 e util celor care vor o garda mai mare, fara tractiune integrala. Sa spunem ca mergi mult pe drum de tara drept, fara pante.

Si cand ploua pe drumul de tara ce faci? :)

Te gandesti cum ar fi fost sa ai un 4x4 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ploua pe un drum de tara drept ? Mergi frumos fwd cat cuprinde. Cu Passatul din semnatura am iesit din aratura moale (am intors pe un drum ingust si stanga s-a dus toata pe aratura), fara 4m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu prin drum de tara inteleg pamant. Care se poate transforma foarte rapid in namol cand ploua. Daca respectivul namol ajunge la un 15cm, esti cam mancat cu fwd.

Am avut ocazia sa dau de asa ceva chiar w/e asta, am si pus poza la mine pe topic, namol cam de 15cm adancime pe o distanta de MAXIM 10m, cu fwd nu as fi iesit de-acolo 100%, au fost momente cand se invarteau toate rotile in gol si masina d-abia avansa, mai agata din cand in cand.

post-1533-0-66766500-1338990234_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel putin in USA unde nu au tsi....

Inainte sa faci o afirmatie ,e indicat sa te documentezi ;)

De ce crezi ca te-am intrebat de versiunea GLI ?

Poftim dovada http://www.vw.com/en/models/jetta/trims-specs.s9_trimlevel_detail.suffix.html/2012-Jetta~2FGLI.html

Scuze pt :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da colegu, despre pamant arat in toamna si ud vorbesc si eu. Mi-a fugit stanga spate si apoi si fata pe pamant. Dreapta era pe zapada si pamant batatorit, cu pietre. Deja cineva incerca sa ma impinga, dar am scos-o singur. Cu DSG, anvelope Yokohama Wdrive. N-o so dau pe asta cu "nu conteaza masina ci soferul", doar ca parerea mea este ca o masina buna cu anvelope excelente face 90% din ce poate o tractiune integrala - pe sosea, pe drum de tara, in conditii de trafic normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TIBI_84 Sunt foarte bine documentat in ceea ce priveste SUA. Versiunea GLI e ceva exotic care nu intra in discutie.

Am condus cateva mii de mile in SUA, in vreo 4 state si pot sa numar pe degetele de la o mana cate GLI am vazut.

Cine are bani de GLI prefera sa ia mai bine o Toyota Camry V6 care e mult mai confortabila si mai fiabila.

Idee e ca americanii prefera modelele aspirate pe benzina de cilindree mare comparativ cu Europa unde se prefera cilindree mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis ca ''nu au tsi'' ,nu ca a e o motorizare rara! De asta am intervenit.

Americanii au un cult pt japoneze.Din 5 masini ,3 sunt japoneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca parerea mea este ca o masina buna cu anvelope excelente face 90% din ce poate o tractiune integrala - pe sosea, pe drum de tara, in conditii de trafic normal.

Asta e wishful thinking zic eu :) Am avut si masini fwd, am acum awd, am inca in familie o masina fwd, diferentele sunt mult mai mari de 10%. Poate sa fie doar 10% pe asfalt uscat, dar daca dam de zapada/noroi sau chiar si carosabil umed, diferentele sunt semnificativ mai mari.

P.S. Sper ca atunci cand vorbim de "anvelope excelente" si diferenta intre awd si 2wd, consideram si awd-ul echipat cu aceleasi "anvelope excelente", da? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de cazurile normale de iarna, unde sa spunem 50-60% din masini au dificultati serioase. Clar awd este mai performant, nu asta discutam. Discutam doar faptul ca o masina fwd cu anvelope de top poate sa te scoata din multe situatii considerate "imposibile" de foarte multi (de ex. experienta mea pe aratura). My point este ca un utilizator normal cu fwd poate sa-si imbunatateasca foarte mult performantele prin dotari si cunoasterea limitelor masinii. Parerea mea este ca acolo unde nu pot razbi cu lanturi nu ma bag nici cu awd pe un sedan.

Altfel, e minunat sa ai DSG + AWD + 3.0 TDI :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are cineva un Duster in parcare si are mai mult de 20.000 km iar masina inca se comporta impecabil, eu ii fac cadou la alegere, o masina din garajul meu. Verificam doar cateva lucruri : Milioanele si milioanele de greieri, bobinele (benzinar), injectoarele (diesel), turbina (diesel), diferentialul (4x4), coloana volan, tampoane motor, compresorul a/c, pompa apa...

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca masina cu care-am mers eu avea vreo 90k si era intr-o stare ok. Greierasi la un nivel rezonabil si fara probleme tehnice importante. Mai putin un troncanit ca de planetara la plecarea de pe loc cu rotile virate care e acolo de cand e noua si cica "asa face ele", cele 4wd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

si eu cunoc pe cineva cu duster 4x4 benzina, are aprox 50 mii km si merge foarte ok, acuma na probabil la o verificare amanuntita o mai fi avand un greieras ceva, dar chestii minore, mentionez ca nu sunt fan dacia duster nici pe departe, chiar vroiam sa mi cumpar tiguan, dar pe unde merg eu nu isi are rostul, pana la urma sunt in categorii diferite din toate punctele de vedere, pret, dotari, fiabilitate nu prea isi are rost acest versus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin dupa multa vreme pe acest forum, am fost nefericitul posesor de passat 2.0 TDI, B6, cu celebrul BKP. Am avut masina 3 ani si probleme la greu, injectoare picate, motorul oprit in mers, un calculator de confort decedat, volant praf, si multe alte probleme. O luna pe an statea in service daca e posibil asa ceva. In fine, dupa ce am scapat de masina care dupa parerea mea (si nu numai a mea) iti pune viata in pericol, acum sunt fericitul posesor a unui Duster 1.6, benzina, 4x4. In 3 luni am facut 5 mii de km numai pentru plimbari in week-end-uri in tara, am mers pe o gramada de drumuri forestiere, locuri in care niciodata nu o sa ajungeti cu un passat. Si pentru cei 15k euro am MASINA si niciodata nu o sa imi cumpar un Tiguan. Fiabilitate la passat, sa fim seriosi...

PS: Toate sunt ca in prima zi dupa cei 5k km, nici macar un greieras, sau alte probleme. Si apropo de data asta nu mai dau cu banul daca ajung sau nu la destinatie, sau daca mi se opreste motorul in depasire.

@Ice_2k, "trancanitul" ala se aude de la calibrarea de ABS-ESP.

Cu stima.

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacia e un fel de bau bau pentru anumiti posesori de VW. Parca nu isi cred ochilor ca si masinile produse de Dacia pot fi mai fiabile uneori decat un VW.

Daca e sa comparati un Duster cu un Tiguan pe teren mai greu mai bine o lasati balta. Da, Tiguan are cutii automate, un milion de gadget-uri mai mult sau mai putin utile, dar niciodata clientii acestor masini nu se vor intersecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine zis, se numeste diferenta de clasa. Daca stii ca vei umbla numai prin noroaie, drumuri de tara sau pur si simplu nu-ti permiti un Tiguan, atunci iti iei un Duster. Apropo, vorbim de un versus pe variantele diesel iar Duster-ul pe benzina nu are ce cauta in aceasta discutie...oricum mi-a placut aia cu "depasirea" :))

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, umblu mai mult prin oras sau pe sosele asfaltate bune (atat cat gasesti in Ro), imi permit oricand un Tiguan nou, dar deocamdata nu mai am chef sa cotizez la aceasta firma pana nu isi va redobandi fiabilitatea de altadata, si pana nu o sa existe un serviciu NON-STOP de asistenta rutiera WV in Ro. Chestia cu oprirea motorului in depasire e o realitate, chiar daca nu am formulat-o prea corect din punct de vedere gramatical.

In rest prefer un Duster pe benzina in detrimentul celui pe motorina si a Tiguanului.

Stiu foarte bine ce inseamna diferenta de clasa, he he ce gandesti despre o persoana cand o vezi in Duster si ce gandesti cand vezi o persoana care coboara dintr-un Tiguan , dar cu toate astea pana si nemtii cumpara la greu masinile noastre nationale.

Pe de alta parte cum va simtiti cand traficul este maxim si se opreste motorul in plin centru la o masina care costa 35k euro, exact pe banda de viteza. O sa asculti un concert super si o sa fii superumilit !!! Si mai ales cand scena se repeta...iti vine sa.....fii prietenul tuturor cu platforma sa te scoata mai repede de acolo.

Si am vazut destule persoane umilite in Ploiesti, in afara de propria mea persoana.

Imi lipsesc dotarile, imi lipseste eleganta si confortul oferit de WV, dar sunt fericit cu noua mea masina, asa cum este ea.

Ca incheiere imi cer scuze pentru off-topic si va urez toate cele bune.

Cu stima.

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca am vazut nu doar odata Passat-uri TDI ''oprite'' pe banda a doua cu avariile pornite. Foarte periculos pentru pasageri si penibil pentru un brand care e supraevaluat in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ceea ce declarati ,..dar discutia nu este despre motorul vreunui Passat sau despre Duster pe benzina ci vorbim despre un versus intre Tiguan 2.0 tdi 140 cp si Duster 1.5 dci 110 cp.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tiguan all the way , faci tot efortul financiar , dacia e si asa o marca foarte proasta , duster arata oribil din spate , la fata mai e cum mai e , dar spatele e desenat ingrozitor. iar motorul e mic , puteau sa puna un 1.9 de 120 si alta poate era viata lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!