Jump to content

VW Tiguan 2.0 TDI/140cp vs. Dacia Duster 1.5 dCI/110cp


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Inseamna ca ai avut experiente neplacute cu Vw, altfel nu vad de ce ai alege Duster :)

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg si as fi vrut sa ma lamureasca acel reportaj : "de ce cumpara nemti duster ?"

1. Pentru ca altceva nu isi permit (sau isi permit dar nu arunca toti banii pe o masina)

2. Pentru ca mai exista si nemti "saraci"

3. Pentru unele firme in dorinta de a reduce cheltuielile nu mai cumpara flote de la VW si iau de la Dacia

4. etc

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtii au alt mod de a gandi si ei stiu ca pentru a-ti cumpara o masina de 30.000 de euro, trebuie sa ai mult mai multi bani in buzunar si nu sa ramai fara bani de concedii si excursii si cum s-or mai rasfata ei...

E adevarat ca pentru firme renteaza Duster-ul, asta in functie de domeniul in care activeaza firma. Imi sustin parerea ca in unele domenii de afacere e bine sa arati ca ai bani si ai cu ce, iar in altele e bine sa arati mai modest-vezi aici firmele de distributie. Una e sa apara agentul cu un Logan ca sa ia comanda si alta e sa vina cu un C-klasse. Sunt multi care vor sa ajute firmele mici sa se extinda si sa creasca impreuna, intelegand ca au de castigat daca ajuta o firma mica sa se ridice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine in firma, chiar ne dorim sa umblam in masini mai economice si mai ieftine dar statutul societatii ne obliga sa alegem masini mai scumpe. Intr-o parcare la o reuniune la care toata lumea parcheaza numai masini de lux, nu pot sa ma prezint in Dacia pentru ca ma exclud automat din ecuatie.

Stima

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adriano872 + Ice_2K: personal, consider ca as avea altceva de facut cu 15.000, decat sa ii dau pe un Tiguan, ca de exemplu, sa merg in 5 concedii de lux, sau sa-mi iau o a doua masina noua, sau sa circul gratis cu Dusterul 112.000 km. Tiguanul e masina buna, problema lui e ca, in termeni economici, este un produs perfect substituibil, fie de o masina mai mica (limuzina, combi sau hatchback) fie de un SUV mai maricel. Tiguanul, in sine, e un moft, un capriciu si, drept urmare, poate fi fosrte usor inlocuit de un produs care raspunde acelorasi nevoi, in conditii de pret mai avantajoase.

Daca ar fi fost un cabrio, o auto-utilitara sau un micro-car, intelegeam ca raspunde unei nevoi punctuale; insa asa, e usor de inlocuit cu un produs care 99% indeplineste aceleasi functiuni de baza. E cat se poate de clar, diferenta majora dintre Tiguan si Duster o fac detaliile, insa intrebarea se pune astfel: chiar nu poti trai fara ele, tinand cont de faptul ca e vorba, totusi, de un combi mai inaltut cu oareshce valente (nici macar extrem de dezvoltate) de teren accidentat?

Mi-as lua Duster? Nu. Tiguan? Nici macar. Eu as face cum zicea si neamtzu' ala: as alege ceva SH de 2-3 ani cu km. putini. Asa, iti iei Tiguan cu bani de Duster. Daca insa as avea un buget de 50K Euro, mi-as lua Dacie si restul banilor i-as investi. Cine priveste bagatu' banului intr-o masina ca pe o investitie, omul ala trebuie sa se caute la cap. Inafara cazului in care e serie limitata/automobil de colectie/etc.

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceeasi logica cu a ta, de ce sa dai 30.000 in plus pe un A6 cand poti sa iei foarte bine un hyundai accent? Nu putem face o comparatie intre 2 masini (mai ales pe un forum auto) iar concluzia finala sa fie "oricum amandoua au 4 roti si te duc de la A la B", daca ar fi asa n-ar mai avea rost sa se faca nicio comparatie, niciodata.

P.S. Probabil pentru a 10a oara, diferenta e de 7000, nu de 15000 :)

P.P.S. O alta chestie interesanta pe care aparent nu o ia nimeni in calcul, este valoarea de revanzare, unde la un Tiguan vei recupera cel putin inca 3000 de euro. Deci adevarata diferenta ajunge la 4000 de euro sa zicem. Merita? Depinde de pretentiile si de buzunarul fiecaruia, nu exista un raspuns universal valabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevar graiesti Ice_2k. Chiar daca dau mai multi bani pe Tiguan, ii voi recupera in timp pentru ca Dusterul se devalorizeaza mai mult si mai repede. Vorbim si de fiabilitate pana la urma si de siguranta si de optionale..sunt lucruri care cantaresc greu in balanta. eu sunt genul de persoana care iubeste lucrurile rafinate si desi nu mi-as arunca banii pe nici una dintre aceste doua masini..daca va trebui sa aleg, voi alege Tiguan la orice ora din zi si din noapte. Nu exista nici un fel de comparatie plauzibila intre aceste doua masini la ora aceasta si eu unul nu pot sa fiu atat de ignorant incat sa compar un produs Dacia cu un produs Vw, chiar daca Vw nu mai e ce a fost. Ma bucur ca Dacia se vinde bine dar asta nu inseamna ca se poate ridica "calitativ" la nivelul unui produs Vw.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei alege Tiguanul la orice ora... daca vei avea cu ce. Daca nu ai cu ce si iti este necesara o masina mai robusta, pentru ca locuiesti in afara orasului, iar iarna plugurile uita sa ajunga si pe strada ta, vei lua si Dusterul. :icon_confused:

Dusterul se vinde in draci in Occident, in pofida lipsurilor legate de confortul interior.

Pana la urma este o vorba - fiecare masina isi gaseste stapanul. Cand dorim sa achizitionam un autoturism, alegem dupa propriile dorinte, asteptari si posibilitati.

Iarna trecuta au fost momente cand as fi dorit un 4x4, chiar si Duster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, sunt o persoana cu "coloana vertebrala" si stiu ce este bine pentru mine si ce nu. Financiar vorbind, daca dispun de 18.000 eur si m-ar interesa un SUV mic 4x4, aleg orice alta varianta SH decat sa arunc banii pe o Dacie.

PS : Nu cred eu ca ti-ai baga Dusterul pe coclauri dupa ce ai aruncat nejustificat o caruta de bani pe el, sunt sigur ca si cu Passat-ul ai grija sa ocolesti fiecare groapa din asfalt ;)

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prefer masinile noi. Versus-ul se refera tot la masini noi.

Aceeasi stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-aVictor, sunt o persoana cu "coloana vertebrala" si stiu ce este bine pentru mine si ce nu. Financiar vorbind, daca dispun de 18.000 eur si mr interesa un SUV mic 4x4, aleg orice alta varianta SH decat sa arunc banii pe o Dacie.

Dar sub sigla Renault merge?

Habar n-am ce zice baiatul ala acolo da' parca arata mai bine ca asta de pe meleagurile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata mai bine, are motor de 2L, piston la capota, senzori de parcare, o consola decenta, butoane geamuri pe usi, scaune incalzite etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi?...la asta ma refer, uita-te putin la bordul de Renault Duster si la cel de Dacia Duster :))...de asta nu ma incumet sa cumpar un produs Dacia, pentru ca ei nu pun pret pe calitate/stil/comfort/fiabilitate, ei doar produc autovehicule si atat. Cel mai mic si nesemnificativ detaliu conteaza atunci cand vrei sa achizitionezi o masina noua. Un +1 pentru Renault Duster dar topicul aceste este despre Dacia Duster si daca titlul era "Renault Duster Vs Vw Tiguan", tot pe Vw mergeam fara regrete doar ca preferam un motor pe benzina.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca si un DUSTER se poate aduce la nivelul unui TIGUAN(si reciproca ar putea fi valabila numai ca fritzii au gandit-o altfel). Daca dotezi un Duster la ~ acelasi nivel echipare cu un Tiguan dar cu 5000E mai ieftin, pe care ai alege-o? Renault, la traditia pe care o are, poate sa tina pasul oricand cu VW, masinile sunt echipate cf. conditiilor pietei de desfacere in raport cu unitatile posibil a fi vandute(studiaza putin nivelul de echipare al masinilor VW pe piata emergenta). Totul tine de marketingul pietei impuse in functie de marja de profit. Un lucru se poate face in orice modalitate atat timp cat merita.

In comparatia Tiguan-Duster, eu personal pot afirma un singur lucru(pentru ca am avut ocazia sa merg cu amandoua) - pe offroad Tiguanul este depasit de Duster(daca as locui intr-o zona in care offroadul ar conta, eu unul as inclina spre DUSTER-e mai bine facut(NISSAN X-trail) din punctul asta de vedere)- in rest, TIGUAN este superior la orice capitol-asta pentru ca asa a fost gandit(dar si pretul este pe masura)..

Stima tuturor,

PASTE FERICIT si TOT CE VA DORITI!

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1: Pe ce anume te bazezi cand spui ca Tiguan este depasit de Duster in offroad ? :rolleyes: ....

2: Daca cele doua masini din topic sunt echipate 4x4, inseamna ca sunt si compatibile cu fenomenul offroad?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja a ajuns la nivelul "Land Rover Defender" ? In curand, Dusterul se va lupta cu Hummer-ul armatei SUA si asta nu este tot. NASA a declarat ca va folosi Dusterul pentru urmatoarea misiune pe Marte.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1: Pe ce anume te bazezi cand spui ca Tiguan este depasit de Duster in offroad ? :rolleyes: ....

2: Daca cele doua masini din topic sunt echipate 4x4, inseamna ca sunt si compatibile cu fenomenul offroad?

Stima

1. Sigur, eu pot fi subiectiv in afirmatii pentru ca nu am competenta oficiala in a-mi suistine afirmatiile pentru a putea fi credibile(adica ma poti contra atata timp cat nu aduc si argumente oficiale in favoarea a ceea ce sustin) dar testele se fac pentru a demonstra obiectivitatea(parerile personale sunt considerate a fi cu un grad mare de subiectivism-ca drept exemplu cele 2 intrebari de mai sus).

Dacă ne referim la caracteristicile offroad, Tiguan este clar devansat de Duster...

2. Atunci la ce sa le comparam, la portbagaje?-intotdeauna am fost de acord ca Tiguanul este peste Duster in afara de offroad.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inteleg intr-o oarecare masura si sper ca toti colegii de pe aici sa inteleaga ca nu am absolut nimic impotriva Dusterului doar ca nu poate fi comparat cu Tiguan. Cum am mai spus si inainte, am avut un Duster (de la firma) timp de aprox 18000 km si pe langa interminabilele drumuri la reprezentanta, nu mi-a lasat nici o impresie buna : foarte rigida, totul scartaie inauntru, tot felul de zgomote ciudate pe la directie si in compartimentul motor, comfort 0, insonorizarea este deplorabila..etc..pe langa toate astea nu cred ca o poti numi "masina pentru coclauri" din cauza faptului ca pretul este destul de piperat pentru ceea ce ofera.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe latura subiectiva putem discuta la nesfarsit(ca ex. vezi comparatia diesel vs. benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inteleg intr-o oarecare masura si sper ca toti colegii de pe aici sa inteleaga ca nu am absolut nimic impotriva Dusterului doar ca nu poate fi comparat cu Tiguan. Cum am mai spus si inainte, am avut un Duster (de la firma) timp de aprox 18000 km si pe langa interminabilele drumuri la reprezentanta, nu mi-a lasat nici o impresie buna : foarte rigida, totul scartaie inauntru, tot felul de zgomote ciudate pe la directie si in compartimentul motor, comfort 0, insonorizarea este deplorabila..etc..pe langa toate astea nu cred ca o poti numi "masina pentru coclauri" din cauza faptului ca pretul este destul de piperat pentru ceea ce ofera.Stima

Nu vii nici tu nici alte persoane cu nici un element in favoarea Tiguanului numai pareri pus subiective.. :)

Unde poate fi o discutie este cea invocata de ice_2k optionalele care ar face diferenta in favoarea comfortului,motorul mai elastic si mai puternic.

Datele intr-un semi-off-road sa sunt : garda la sol :Duster 210mm vs 200mm Tiguan, toate unghiurile necesare intr-un off-road sunt net in favoarea Dusterului.

De ce sa fim ipocriti Dusterul o sa-l tot mai vedem in noroaie,drumuri accidentate exploatat fara mila; unde va bagati Tiguanul?

Nu pot decat sa zambesc condescendent daca conteaza ca vei cobora din Tiguan cu pieptul in fata la o intalnire de afaceri :)

...este totusi o viziune nu comentez mai mult :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a zis nimeni ca iesi cu pieptul in fata din Tiguan, doar aduceam argumente din acest punct de vedere. Si nu vad de ce n-ai cobora cu pieptul in fata din moment ce ai masina de 30.000 de euro. Asta inseamna ca masina aia face cat 6 masini de roman modest, mie mi se pare ca trebuie putina putere financiara pentru asa ceva.

Si vreti sa-mi spuneti ca voi veti da 15.000 de euro pe un Duster si nu o sa va doara inima sa-l sprijiniti pe vreun pom sau sa-i rupeti un prag, sau sa sara barile de pe el, sa strambati usile?

Cu siguranta cine-si ia una din masinile astea doua, nu le ia ca sa mearga cu ele prin toate noroaiele. Isi cumpara asa ceva ca sta mai sus in masina si are un fals sentiment de siguranta, isi cumpara pentru o zapada iarna si cam atat. Si cine isi ia Tiguan, inseamna ca are bani de asa ceva. Cine isi ia Duster inseamna ca are bani de Duster sau are bani si de Tiguan dar diferenta o pastreaza pentru altceva...

Am mai zis pana acum, pentru off-road sunt multe masini ieftine cu roti mari si cu garda la sol cat picioarele mele care la orice ora vor da rusine astora doua in teren accidentat.

Legat de garda la sol: uite ca cei de la VW au reusit sa faca o masina cu garda la sol de 20 de cm sa franeze normal, pe cand Duster cu doar 1 cm in plus se pare ca topaie de fata intr-o veselie.

Mi-a venit inca o idee trasnita: cu banii de Tiguan iti iei o masina normala-hatchback/berlina/break cat de cat decenta si de diferenta iti iei o masina care chiar stie sa mearga in off-road!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toata lumea isi da cu parerea doar din cifre si relatari de presa. Tipic romanesc. Iulian, cand ai drum pe la Focsani, vino sa-ti fac o proba cu cele doua masina ca sa nu mai umpli jumatate de pagina "inutil" pe aici, ok? :)

Revin pe acest topic cand voi avea cu cine sa discut.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Inainte de a-mi exprima parerea despre cele 2 masini am sa-mi fac o scurta introducere, fiind si primul post.

Sunt posesor al unui Seat Toledo 2003 1.6 16V 105CP, cu dotari decente: geamuri electrice fata/spate, climatronic, CD/RADIO, oglinzi regabile electric si incalzite. Masina nu mai e la prima tinerete si cei 9 ani se simt la condus, consum si look. E singura masina pe care o posed, ca atare are rolul de a ma purta cei 30km acasa-munca, de a-mi deplasa familia din pct A la pct B si de a transporta 5 persoane si un portbagaj plin de pomisori, butoaie, cartofi, etc. pe drumurile minunate petecite, pietruite si din pamant ale tarii.

Asta ca sa stiti de unde pornesc

Acum on topic: necesitatea ma impinge sa cumpar a 2a masina, iar alegerea evidenta pentru a scuti chinurile Seatului e o masina cu garda inalta si un portbagaj generos. Interesat de ofertele de pe piata am inceput sistematic sa reduc din producatori si sa ma bag la test drives. Recent efectuate au fost chiar cele 2 masini din topic. Duster 1.5dci 110CP 4x4 si Tiguan 2l TDI 140CP, ambele 4x4 sau AWD.

Experienta mea pe

Duster:

- cutia in 6 trepte - nu intru in detalii tehnice deoarece se stie motivul etajarii cutiei, dar la prima impresie a fost putin intimidanta (mesteci des pana la viteza de croaziera); nu e un lucru negativ, ci mai degraba ceva mai "exotic". Oricum, e ceva cu ce te vei obisnui

- pozitia de condus este buna, lopetile laterale iti ofera o vizibilitate buna stanga/dreapta; in schimb luneta mi s-a parut ca-mi fura ceva din vizibilitate (nu e o problema relevanta pentru camionagii de masini mici, ce conduc doar din oglinzile laterale). Scaunele sunt intr-adevar comode iar durata test-driveului nu mi-a permis sa simt oboseala care vine cu un traseu lung, dar 2 minusri mari le consider: reglarea volanului in adancime, sa fim seriosi, io-s scund cu burta, am nevoie de capacitatea asta a volanului. Cealta problema (care e doar un moft personal) e ca volanul ala e SUBTIRE. Ma simteam de parca tineam un inel de sarma nu un volan (si era veriunea cu piele pe el)

- directia mi s-a parut extrem de usoara, masina a raspuns bine

- schimbatorul FACE CLICK cand intra in treapta (mie-mi place clikul, daca nu l-as avea e ca si cum nu as purta o soseta ziua la servici)

- putere motor, hmm, am urcat un deal cu 80kmph 2 persoane fara griji sau chinuri

- teren accidentat si denivelari in drum; mai mult se aud decat se simt in masina - am fost pe un drum care il faceam cu seatul la 20-30kmph si Dusterul de abia s-a deranjat la drumul respectiv

- ruliul masinii se simte; am luat un sens giratoriu si intr-adevar masina se balangane spre exterior, dar nimic alarmant. Sunt convis ca si alte masini cu garda mare si suspenii moi produc acelasi efect de WEEEEEEEEE

- franele sunt un capitol negativ, mie mi s-au parut nu moi, ci foarte moi. In primul rand, cursa pedalei de frana e mai lungam decat ma asteptam. In momentul in care simti totusi ca prinde mai trebuie sa astepti pana se opreste masina. Nu am vrut sa apas mai tare pentru ca nu vroiam sa testez ABS-ul. Dar, ca sa-l citez pe un prieten posesor de Logan: "eh, te obisnuieti cu masina, respecti distanta si conduci preventiv". Fair enough. Totusi, factorul acesta mi-a stricat placere de a o conduce si mi-a insuflat un grad de nesiguranta (e vorba de mine, altii pot reactiona altfel, mie-mi place frane de serviciu)

- pretul e un avantaj major in luarea unei decizii de achizitionare, deci Dusterul e lider la acest capitol

- masina arata superb din exterior. Ca si culor eu as alege doar intre Alb si Negru

- taxe mici, consumuri decente.

- siguranta NEDETERMINATA - ai plusurile oferite de garda mare, ai 4 AIRBAGS, ABS si ESP, dar nu cred ca are ranforsari generoase la structura. Pentru mine sentimentul de siguranta si capacitatile masinii de a te socate in viata sunt mai importante decat orice (am sotie, am copil si ei sunt beneficiarii principali ale noii masini)

- pro: nu iti va fi niciodata jena/frica sa te bagi cu ea pe coclauri de tractor. Va zic eu.

- contra: se va deprecia foarte mult

- test drive ... pfff, aici Dacia are -100, Am condus Dusterul sub 10km, ca asa e traseul. Ce gluma proasta. Adica eu sa scot 17500 euro pentru un feeling de 10km?

Concluzia:

- cu toate minusurile evidente, este o masina decenta care isi face treaba si pe care a-s cumpara-o. Raportul calitate/pret nu e chiar unul corect dar aluneca pe gat.

Tiguan:

- alta lume. Sunt multe butoane pe aici si pe acolo care fiecare fac Dumnezo' site ce. Cutia tot in 6 trepte, prima treapta la fel de scurta.

- pozitia de condus m-a lasat fara cuvinte. In afara de pozitia inalta, nu as putea-o deosebi de comodul meu Seat

- directia mi s-a parut agila, volanul se invarte usor si masina te asculta prompt

- si aici schimbatorul FACE CLICK (URA)

- putere motor: OK. Am bagat masina in depasire la un autotren ce cara bolovani in vana remorcii, cu jumate de masina prin gropi si noroi... am zburat pe langa lenes

- teren accidentat si denivelari in drum; se simt putin mai puternic decat pe Duster dar nu semnificativ

- ruliul masinii masinii mi s-a parut mai mic chiar si decat cel al Seatului meu :|

- franele sunt ok. Seamana mai mult cu cele cu care sunt eu obisnuit

- pretul e un dezavantaj. Versiuena 4x4 porneste acum la 25k. Mult.

- masina arata arata bine atat afara cat si inauntru. Ca si culori tot Alb sau Negru

- pe locul din mijloc este "muntele transmisiei", bombeul incomod care il face pe nefericitul pasager sa devina "cracanel" e destul de pronuntat. Atentie, ghimpele asta in spinare este si pe versiunile 4x2.

- taxe mai mari, consumuri decente

- siguranta e un plus. Masina m-a sedat din momentul in care am bagat in 1a si nu m-a speriat cu nimic pe drum, curbe, depasiri si frane

- pro: e o masina care isi va tine pretul, are echipari decente, si e placuta la condus

- contra : pret, nu te va lasa inima sa o bagi pe camp si santuri, cele n-spe mii de sisteme vor produce mare bataie de cap cand se vor strica pe rand. La duster is putine deci mai putini bani socsi la reparatii.

- test drive: m-a surprins agentul. Mergem unde doriti, a mentionat ca deh, putem urca pe A3 sa-i dam pedala. Am condus masina cam 30-40km si puteam mai mult dar mai trebuia sa urc pe un EOS si candva sa mai ajung si la munca :D. Da, dupa Tiguan am luat un EOS la chinuit pe un deal. Nu aveau Tiguan 1.4 TSI asadar mi-au dat un EOS cu 50kg mai usor cu motorizarea asta pentru a testa benzinarul.

Concluzia:

- mi-as dori masina asta (ramane de vazut). E confortabila, placuta, are utilitatea ei dar are un pret neatractiv

Ca sa inchei povestea vreau sa mai zic asa:

Daca iau Duster iau 4x4 pentru ca e ACCESIBIL la pret

Daca iau Tiguan voi lua 4x2 2l TDI 110CP.

Nu e nevoie de 4x4 / AWD oricat ar incerca lumea sa zica. SUV nu e offroader dar lumea nu intelege. Daca eu pot sa merg cu Seatu meu pe drumurile de rahat nu vad de ce un 4x2 SUV nu poate face astea si mai bine. Faptul ca am 4x4 nu ma va determina sa merg in linie dreapta de la A la B prin padure ca ursu sau prin rauri ca o rata.

E bine sa-l ai, ai o masura de siguranta in plus, dar toti cei cu masini mici cu 4x2 cu aceeasi greutate nu au, deci se risca acordarea zicalei "YOUR ARGUMENT IS INVALID"; plus ca SUVurile vad mai mult sosea decat tarana. Nu are rost sa dezbatem ca aici sunt lamurit. 4x4 e un moft si o moda la SUVuri. Recomand alte masini pentru amatorii de deal/coasta/mlastina.

La finalul finalurilor o intrebare. Vreau SUV pentru siguranta si garda mare. Daca imi iau Tiguan voi fi catalogat automat "Cocalar" de colegii de trafic? Titlul nu are legatura cu Tiguanul ci mai degraba cu cei care au SUV, caci multi ii privesc cu bale-n gura si ii considera fie cocalari fie snobi. Intreb si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva observatii as avea la ce-ai zis tu:

1. Consumul la Duster (1.5dci 110cp 4x4 am testat eu) este orice numa' rezonabil nu. Datorita cutiei absurd de scurte, consumul la drum lung e aberant pentru cei 110cp pe care-i ofera. Pe autostrada la viteze intre 100 si 120km/h este in jur de 8L/100km.

2. Pe acelasi principiu pe care "Daca eu pot sa merg cu Seatu meu pe drumurile de rahat nu vad de ce un 4x2 SUV nu poate face astea si mai bine", se poate spune "asa cum tataia a mers cu dacia fara ABS/ESP/EBD etc", asa pot si eu. Deci toate astea sunt inutile. 4x4 nu e doar pentru mers pe coclauri.

3. Zici ca iei SUV pentru siguranta. Asta e una din cele mai dubioase afirmatii pe care le tot aud in ultima vreme. Ce anume te face sa crezi ca esti mai in siguranta? Faptul ca esti mai sus? Pai asta inseamna ca te rastorni mai usor (mai ales cu suspensiile de pe Duster). Faptul ca esti mai mare? Duster-ul e o masina usoara, nu te gandi ca "face aceleasi ravagii" la un impact frontal cu o berlina cum ar face un SUV de 1.8-1.9 tone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!