Jump to content

snezor Hall motor benzina 1.6 AKL


Razvan_79
 Share

Postare recomandată

La un motor 1.6 benzina AKL, unde se afla camshaft position sensor G40?

Am eroare 00515 - camshaft positon sensor

No signal

S-a umblat la distributie si acum imi merge neregulat si pierderi de putere la accelerari la turatii mai mici.

Este posibil sa nu fi conectat senzorul? Unde se alfa?

P.S. Scuze pentru eroarea din titlul topicului "snezor" in loc de "senzor", oboseala cam mare.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, daca AKL este asemanator cu BFQ de pe Octavia Tour 1.6MPI, atunci trebuie demontata distributia ca sa ai acces la el. Sper sa nu ma insel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e de acolo ci de la distributie.Dupa cate stiu eu acel senzor se gaseste sub capacul de la distributie la acest motor.

Daca iti da aceasta eroare mie mi se pare ca nu e pusa bine la punct daca a aparut imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat problema. Senzorul G40 (senzor Hall) se afla sub roata dintata de la axul cu came...senzorul era rupt. Am gasit unul second hand cu 50ron caci nou era de la 340ro in sus, iar manopera demontare remontare distributie + senzor nu a costat nimic...cred ca s-au simtit cu musca pe caciula mecanicii (senzorul nu prea avea cum sa se rupa decat daca nu puneai cu grija roata dintata de la axul cu came).

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mai stiu cate ceva si astia mai noi pe forum :D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!Ma confrunt cu o problema identica la un motor 1,6 AKL(8 valve) legat de 00515-Camshaft Position Sensor-No Signal.Am luat toate variantele posibile in discutie,am inlocuit doi senzori pana acum si tot degeaba.Senzorul original este Bosh(care nu are nimic),am incercat si un Facet italian si-mi face aceeasi problema.Am schimbat inclusiv chiulasa de curand si nici o schimbare.Am facut 10 teste cu Vag-com 908.2 cu motorul pornit si-mi da aceeasi eroare 00515-No signal.Am pus distributia la punct corect,am pus curea noua Contitech Continental.Am pus un calculator nou,am luat toate firele la mana pana-n calculator,am demontat inclusiv grila de la stergatoare sa pot ajunge la calculator,am demontat inclusiv baia de ulei sa verific pozitia cititorului de pe arborele cotit.De pornit porneste dar cam greu,cand este motorul cald,dau la automat f.mult si nu porneste.Cand este rece,porneste mai bine,dar nu la prima cheie.Deci,senzorul iese din discutie,la fel si punerea la punct.Ar mai fi o problema,broasca de la portiera stanga fata(sofer) nu-mi mai amorseaza pompa inainte de pornire.Inainte pornea pentru cateva secunde si facea conditii de pornire,sa fie asta una dintre cauze,sa nu fie amorsata benzina in injectie?Nu mi-a mai ramas sa incerc decat sa schimb bobina de inductie,pompa de benzina din rezervor si supapa de admisie(pompa)de la rampa de admisie.Problema este ca-mi afecteaza si sonda lambda icarcand-o cu multa benzina nearsa(upper limit),si am si miros de benzina nearsa in habitaclu sau prin jurul masinii atunci cand opresc motorul.Problema asta o am de 1 an si jumatate si ma dispera ca nu merge bine motorul si cand calc pedala de acceleratie pentru o depasire nu are putere sa plece deoarece nu arde benzina in totalitate,de aici si consumul mare de benzina.In speranta ca gasesc pe cineva care sa-mi dea niste idei(sfaturi) in legatura cu problema asta v-as ramane indatorat si multe salutari tuturor utilizatorilor forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. inlocuieste switchul de la usa soferului.

2. pentru a vedea daca intr-adevar e degect g40 , trebuie vizualizat pe un osciloscop semnalul generat de acesta. Am mai gasit pe masini senzor montat NOU dar nu original care nu dadea semnal.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. inlocuieste switchul de la usa soferului.

2. pentru a vedea daca intr-adevar e degect g40 , trebuie vizualizat pe un osciloscop semnalul generat de acesta. Am mai gasit pe masini senzor montat NOU dar nu original care nu dadea semnal.

Multumesc.Voi verifica si switchul de la portiera si semnalul pe un osciloscop.Bine ar fi sa fie de acolo.Multumesc inca o data.O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Multumesc.Voi verifica si switchul de la portiera si semnalul pe un osciloscop.Bine ar fi sa fie de acolo.Multumesc inca o data.O zi buna!

Am inlocuit si swich-ul la broasca,nu s-a schimbat cu nimic.Inainte-mi pornea pompa din rezervor cand deschideam portiera de la sofer(pt.2-4 sec.) si-ii facea conditii preliminare de pornire(la fel ca atunci cand pui contactul motor).Acum merge doar la contact pompa.Masina porneste mai greu cand este calda si nu trage la turatii mici.Nu-mi arde benzina si se supraincarca sonda lambda cu gaze nearse.Cele doua erori pe care le vede ECU-ul meu sunt:00515-CMP sensor_No signal si Sonda Lambda-Upper Limit.Se pot sterge din ECU dar revin dupa prima pornire(primul revine 00515).Sa fie de vina chiar MAF-ul,sa nu-i dea ratia necesara de aer injectiei?M-am gandit si la asta.Voi incerca sa schimb senzorul MAF sa vedem daca este vreo schimbare.Am consum mare de benzina si miros de benzina nearsa.Ieri am testat-o cu un mecanic si masina merge relativ mai bine numai peste 4000 ture,deci peste 120 Km/h.Nu fac zilnic Autostrada Soarelui sa pot fii multumit de masina!!!Daca pornesc aerul conditionat(evident,pe caldura asta!!),la turatie mai mica,sau cand reduc intr-a doua,greu isi mai ia demaraj,aproape ca sunt nevoit sa schimb prima treapta de viteza.Se aude zgomotul acela infundat in filtrul de aer specific combustibilului peste limita,nears.Daca o turez in gol,se aude la fel,nu arde benzina total.Ce credeti ca poate fii,ma chinuie problema asta de vreun an si jumatate.Am schimbat trei senzori pe axa cu came,am shimbat inclusiv chiulasa cu axa cu tot,bujii noi,filtre noi,etc.Daca s-a mai lovit cineva de proble ma asta la un motor 1,6i ,74KW, tip AKL sa-mi dea un sfat prietenesc(in afara celui de a vinde masina!!) si sa ma scoata si pe mine din impas.Prea multi bani am bagat in masina in ultima perioada.O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis, un osciloscop pentru a vedea daca g40 trimite semnal si daca ECU primeste semnalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut AL!

Nu am rezolvat mare lucru cu Seat-ul meu.Am schimbat intre timp si pompa de benzina si sonda lambda,bujiile la fel.A disparut eroarea Cu sonda Upper limit si motorul merge putin mai bine.Am fost de curand la Seat si mi-au zis ca eroarea asta in VAG 00515-Camshaft position-No signal este din cauza ca..distributia nu este corect montata,pusa incorect la punct.

Toate bune pana aici.Cand i-am solicitat sa-mi puna corect distributia la punct,mi-au zis un pret astronomic....,pentru 30 min. de,,atentie".Nu sunt chiar ageamiu in ale mecanicii auto si nici nu doream garantie la montaj,doar siguranta ca este bine pusa la punct si nu-mi mai creeaza probleme.

Are cineva vreo poza sau o schema cu pozitia corecta de montaj a distributiei unui motor VW 1,6i,74Kw,8 supape de tip AKL?Trebuie sa existe pe undeva o poza ceva cu reperele respective,ala axei cu came,ala viblochenului si la ce mai este implicat in angrenaj.Va rog,poate-mi trimiteti o poza sau un link ceva cu ceva concret legat de problema mea.Sanatate tuturor si sa nu aveti niciodata probele cu masina!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No signal inseamna ca senzorul nu da semnal. Semnal implauzibil sau necorelare , atunci inseamna ca distributia nu e pusa la punct. la reprezentanta stiu ca VAS-ul cel mare, montat pe roti are posibilitatea de a masura semnale, ca un osciloscop, cu el trebuie masurat sem`nalul dat de senzor. Eu folosesc , de la un service, un tester BOSCH , care are si posibilitatea de osciloscop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice ca a incercat vreo 3 senzori...numai sa nu fi fost toti SH si stricati...cum a incercat cineva sonde lambda 1 luate din dezmembrari...toate erau varza...

Elsa pe eroarea asta zice ca poate fi si de la distributie. Sau firele varza.

"Toothed belt has jumped tooth (signal does not occur at point expected) "

Merita de incercat. E mai greu sa gasesti un oscilosop in zilele noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00515 Iete ca wiki spune ce am zis si eu. Bineinteles ca intai se ,masoara continuitatea firelor dintre senzor si ECU. Am gasit si eu la o octavie, senzor schimbat , pus nou si nu mergea, nu mai stiu de cine era produs. A pus alt senzor , OEM, si e OK.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe wiki nu m-am uitat, my bad :)

Am zis ca ma duc direct pe Elsa pare a fi un manual facut cu simt de raspundere.

Banui ca daca distributia nu-i pusa la punct senzorul nu primeste semnal cind il asteapta si poate da no signal...cred pe asta s-au bazat mai sus...

Oricum omul poate incerca toate ideile, sint binevenite...mai ales cind ai o problema asa veche si nu-i dai de capat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!