Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

NU, a gresit Florin, face o confuzie. pretul senzorului de temperatura gaze este de 120 e in etka,a sta inseamna vreo 700 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la o rata de schimb de 5,5 lei - 1 euro, valabila la reprezentantele din Romania.... :lol: de fapt, ei adauga mult si bine, peste pretul din Etka.

am avut senzatia ca era cel de presiune defect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal farurile ar trebui sa urce si sa coboare la urcare respectiv la coborarea unei pante/ rampe? Sau face urcarea aia doar la pornire? Ca mie numai dupa curba imi merg nu si dupa inclinare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoleveling-ul asta face, ca sa nu-l orbeasca pe cel din fata, in functie de incarcarea masinii. Nu stiu cat poti observa tu, acest lucru, in mers....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..ma gandeam ca se vede cu ochiul liber la coborari urcari de pante mai mari, nu doar cand e incarcata masina.. La bmw cred ca e asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un Passat CC 2.0TDI 140 CP si am inceput sa am probleme cu DPF-ul.

Masina are 90000km si acum o luna mi-a aparut prima data iar la recomandarea celor de la service am incercat regenerarea lui mergand constant cu turatie intre 2000 si 2500. Problema la momentul respectiv a disparut stingandu-se martorii din bord (motorul si clipaitul bujiilor).

Acum o zi mi-a aparut din nou acesti martori.

Ma puteti ajuta cu un sfat referitor la aceasta problema?

Exista o alta masura pentru a rezolva problema?

Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare si vezi ce erori ai stocate. DPF-ul este normal sa se regenereze - in special mersului subturat in oras. VEzi sa nu ai alte probleme legate de senzori (in special G450 care este renumit ca "fiabilitate").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a doua oara patesc sa imi stea masina la relanti la 1000 rot/min si cand o opresc sa mi se auda de la motor ca un radiator pornit. Am intrebat la service daca nu e de la regenerarea dpfului si mia spus ca nu ca la acea regenerarea motoru pierde din putere in schimb mie imi trage normal. Care poate fi problema? Deja incep sa ma satur am masina de 2 luni si tot probleme dupa probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul se regenera, nu te stresa.... pierdere de putere - mica diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. poti verifica in blocurile de masura, cu VCDS-ul, cand a fost ultima regenerare reusita

2. daca o intrerupi si nu o face, ECU va comanda mai tarziu, reluarea procesului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca mergi constant peste 60km/h nu o reia automat procesul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca rezervorul este peste 1/4, temperatura lichidului de racire este peste 70 de grade, turatia intre 2000 si 2500 rpm, consumatori porniti.... viteza peste 60km/h , vreo 15 minute.... si sa se intruneasca conditiile cerute de filtru - temperaturi, grad de umplere, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez unde trebuie, dar vin si eu cu o intrebare:

Un amic detine un Passat CC cu climatronic. Si-a montat alt climatronic cu incalzire si in scaune. Nu ii merg doua butoane si anume cel de automat(cel din stanga sus) si cel de la "dual".Nu se aprinde nici ledul acela care sa arate ca este activat butonul. Mentionez ca nu are scaune incalzite.

Stiti cumva daca trebuie codat climatronicul nou? sau posibil sa fie defect climatronicul nou?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie codat si initializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am primit o veste mare PBV1 zice ca trebuie sa schimb unitatea de mecatronic adica 110 mil. cum fac sa vad daca este intradevar stricat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori erau stocate ? cum se comporta cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o scanare incarcata cu cateva pagini in spate . nu a vrut sa intre in marsarier sub nici o forma de 2 ori in 15.000 de km si am zis sa verifice cineva autorizat daca am o problema sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor, eu mi-am luat "la revedere" (corect era "adio", dar deh... wishful thinking...) de la al meu credincios CC. Vreo 79k km a facut cu mine la bord in 37 de luni de calarit. A fost usor impractic (gura mica la portbagaj, putin prea "cazut" in spate in asa fel incat pasager inalt avea probleme mai ales la urcat/coborat), a consumat binisor, a tras bine chiar incarcat (usor submotorizat pe plin), putin prea coborat daca mergi pe drumuri proaste sau pe sleauri de noroi/zapada (de aici plastice rupte pe burta). Per total eu ma declar foarte satisfacut de ce mi-a oferit masina asta cu care am mers de la calm cu familia pana la disperat si la limita aderentei in interes de servicu.

Probleme? Becurile nene... Popcorn pe spate, destul de des schimbate si pe fata, in mod repetat avertismente de bec ars care tin pana la urmatoarea cheie. Foarte enervant. Altceva? Nimic.

Deci va spun si voua "la revedere" (acelasi wishful thinking) si drum bun si fara probleme cu CC-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, cine le monta punea degetelele pe sticla... :)

am o scanare incarcata cu cateva pagini in spate . nu a vrut sa intre in marsarier sub nici o forma de 2 ori in 15.000 de km si am zis sa verifice cineva autorizat daca am o problema sau nu.

verific si eu eroarea, nu va aruncati totusi sa dati atitia bani pe un mechatronic nou!

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni o alta solutie pentru eroarea de la cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!