Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

salutare la toata lumea, sunt nou pe aici si va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi, intentionez sa imi achizitionez o masina noua in urmatoarea perioada si m-am gandit in prima faza la un passat cc motor 2.0 tdi dsg, dupa ce am mai citit cate ceva de prin forum sunt putin retinut,va rog sa imi spuneti daca merita sa imi iau un passat cc nou full fara trapa sau sa ma indrept spre alt model, alta varianta ar fi un audi a4 nou 2.0 tdi multitronic cu mai putine dotari, si mai exact fara piele. astept sfaturi de la voi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, cu exceptia catorva maruntisuri, nu am avut probleme cu masina. Singurul motiv permanent de "disputa" dintre ea si mine este placerea cu care papa carburantul in regim urban. Este singurul minus, cu adevarat important, al acestei masini. Compenseaza insa prin performatele dinamice, asa ca mai inchid si eu ochii. Alegerea dieselului este o decizie inteleapta.

A4 este o masina cu un design comun, cu o tinuta de drum corecta care, insa, mi s-a parut departe de imaginea promovata de sedan sportiv. Directia grea si cu un feedback relativ, suspensia orientata spre confort, alaturi de impresia generala de masina masiva mi s-au parut intr-un contrast evident cu supletea si vioiciunea CC-ului.

Cel mai nimerit ar fi sa efectuezi un test drive cu ambele in aceeasi zi. Te asigur ca diferentele sunt majore.

Daca ar fi sa imi schimb masina acum, singurul motiv pentru care as alege A4 ar fi interiorul, de fapt designul bordului si consola centrala indraptata cate sofer. CC-ul are un bord pur si simplu plicticos si datat.

Daca prin "urmatoarea perioada", ai in vedere aceasta vara, te-as sfatui sa mai astepti. In toamna se va lansa CC-ul facelift-uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test drive cu un passat cc dsg, audi 5 sportback manuala 2.0 tdi 170cp,in aceasi zi, si in alta zi am mai facut un test drive cu un audi a4 2.0 tdi multitronic 143 cp.Cel mai mult mi-a placut cu a5 sportback.

Am un buget limitat, ma incadrez la un passat cc 2.0tdi dsg full, audi a4 2.0 tdi multitronic fara piele si audi a5 2.0 tdi manuala fara piele.

Ca si km parcursi sunt cam in jur de 25000 pe an din care 75% pe oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu trapa am pătit si eu la fel de câteva ori... Nu am crezut ca e ceva comun, dar din păcate .... :( . Si mașina are doar 16 000 km

Modificat de naidin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Am observat ca dupa o perioada mai lunga de stat in soare, trapa incepe sa scartaie la inchidere/deschidere, iar cand scade temperatura exterioara zgomotul dispare. Dintre cei care au trapa, a mai patit cineva asta?

Absolut nici o problema cu trapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vroiam sa va spun ca am patit-o si eu cu butonul de la frana de mana dar asta e nu e un capat de lume il apas de mai multe ori si gata....ceea ce vroiam sa va intreb este daca a mai avut cineva probleme cu clapeta de admisie pentru ca mi s-au aprin doua becuri in bor si dupa verificare mi-au spus ca aceasta este blocata in pozitia deschis si ca nu se intampla nimic decat o crestere a consumului dar nu este obligatoriu singurul risc este acela de a se bloca in pozitia inchis(atunci mototul oprindu-se chiar si in mers sau sa nu mai porneasca) asta insemnand schimbarea ei obligatoriu pretul fiind 1200 lei +manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara la toata lumea.era o discutie anul trecut pe aici despre probleme cu caseta de directie la passat cc despre blocarea volanului in mers. rog userul care si-a schimbat caseta pe garantie parca , imi cer scuze dar nu ii mai retin numele sa imi spuna daca a mai avut aceeasi problema si cu caseta noua. am problema asta la un passat cc 3,6 din 2009 si nu vreau sa arunv 1500 e degeaba asta e problema. multumesc anticipat. razvan v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a blocat niciodata volanul in timp ce mergeam.E grav daca ti s-a intamplat asa ceva.De cand am schimbat caseta de directie nu am mai avut probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a blocat cand stateai pe loc? Da asa e e un lucru foarte grav deja nu mai imi vine sa merg cu ea sta in parcare .mai am un audi a6 cu care merg. Am inteles ca o sa incerce un update de soft si daca nu se rezolva schimbat caseta de directie.de cand a venit caldura se blocheaza din ce in ce mai des si ce e mai grav in mers.dai o caruta de bani pe masina ca sa faca asa ...ce sa mai zic.iti multumesc pentru raspuns oricum .daca imi poti da mai multe detalii despre cum si cand ti se bloca iti multumesc anticipat.razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data mi s-a intamplat cand am ajuns la mare.Am repornit masina dupa 1 min. si s-a aprins martorul servo directiei pe galben. Am lasat-o 1 min. si am repornit-o si s-a stins.Probleme nu am m-ai avut timp de o luna pana am ajuns la munte si tot la fel s-a intamplat numai ca acum s-a aprins pe rosu si nu a mai vrut sa se stinga.La tine se aprinde martorul?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine a aparut prima data anul trecut in octombrie la un viraj dar la viteza f mica s-a aprins martorul de servo rosu si s-a blocat volanu.am repornit masina si a fost ok. am fost la pvb 1 si cica update de soft dar nu au putut sa-i faca nush dc cica sa schimb caseta. a mai facut de cateva ori la interval de 2-3 luni tot asa la viteze mici in viraje stranse.daaar de cand a venit caldura e jale face odata la 2 zile deja imi e frica sa mai merg cu ea. . cred ca singura solutie e schimbarea casetei de directie.tu ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-au pus sa semnez ca nu mai circul cu ea pana schimb caseta de directie si nu facea asa des brobleme ca la tine.Dar nu inteleg anul trecut cand a inceput sa-ti faca probleme nu mai era in garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a iesit din garantie in august anul trecut. o sa schimb caseta de directie ce sa fac asta e si o vand ca m-am saturat de ea. o caruta de bani aruncati degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa te intreb au incercat sa iti faca update de soft si nu s-a rezolvat sau au zis direct ca iti inlocuiesc caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un CC din 2010 si singura problema pe care am avut-o a fost atunci cand plecam de la cluj spre bucuresti.Pana la sighisoara nu am gasit nicio benzinarie si cand intr-un final am gasit una mai aveam range 15 km. Dupa ce am facut plinul, am mai mers 5 km si mi-a aparut eroare in bord engine fault sau ceva de genul. Am oprit la un dealer vw si se defectase un senzor de la motor. A costat in jur de 400 euro dar nu am platit pt ca eram in ultima saptamana de garantie :)

Modificat de marcogabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu becurile pe spate arse si cu erori e de la soclu lampii care e topit..am avut e prb asta pe la 50miik

Problema cu becurile pe spate arse si cu erori e de la soclu lampii care era topit..am avut e prb asta pe la 50miik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine am aceeasi problema ca la "alaraw" tot asa s-a aprins intai spirala si dupa becul de la motor, si pe tester imi da senzor pozitie turbo semnal implauzibil. Acel senzor am observat ca este cel dupa actuatoru la turbina ca daca ii scot mufa si pun testeru imi da ca e semnal slab. Masina merge normal doar ca e pom de craciun in bord. La tine tot acolo a fost problema sau unde este clapeta de accelaratie, servomotorasul ala electronic care este pus inaintea la EGR unde intra in admisie? si cand o opresc se opreste si tremura motoru la oprire.

salutare,

am si eu exact aceiasi problema ca si tine, doar ca atunci cand o oipresc se comporta tot normal, cum ai rezolvat problema? mie mecanicul mi.a zis sa schimb senzorul, insa trebuie sa cumpar o turbina noua sau second ca nu se gaseste senzor separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am 18000km cu masina,cumparata noua de la porche nord.in ultimul timp nu mai porneste "la prima cheie".introduc cheia in contact,urmez toti pasii(dupa carte) si porneste cam la a3a incercare.sunt din ce in ce mai dese aceste situatii.am inteles ca sunt destul de frecvente la modelele cu astfel de cheie.vi s-a intamplat?care este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3 ani nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am avut vreo pb cu pornirea.... porneste fara pb chiar daca intoduci "cheia" cu logo W in sus. :icon_confused:

Nu va porni daca ai o miscare continua si rapida de introducere-contact-pornire, fara a lasa o fractiune de sec. intre contact-pornire.

E limpede ca daca respecti "procedura" si totusi nu porneste din prima, cea mai buna decizie e sa mergi la service. Iti vor face o diagnoza, iti vor interpreta eroarea generata si vor propune remediul. Esti in garantie, procedura este gratuita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Passat CC 2.0 140Cp achizitionat la sf lui iulie, in present am 3600 km. Totul a fost fara probleme pana saptamana trecuta cand am facut un drum pe Transfagarasan. La coborare, am oprit masina intr-o parcare pentru a mai admira peisajul si deodata mi-a afisat pe display "parking break error : check manual" sau ceva in genul asta. Nu imi mai amintesc exact textul. Am tras totusi frana de mana si se pare ca totul mergea bine. Eroarea nu s-a mai repetat de atunci.

A mai avut cineva problema asta? Sa fie totusi de la faptul ca am folosit frana mai des si s-a supraincalzit ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MGR se intampla, si eu am patit-o, nu-i ceva grav

la mine cel mai nsaol am patit-o cu discurile de frana. La 32.000 de km am dus masina in service fiindca vibra pedala de frana si aveam 3 discuri ovalizate (2 pe spate si unul pe fata). Evident nu s-a schimbat nimic pe garantie, aceasta fiind valabila doar 10000 de km pt discuri. Ciudat e ca nu am un stil sportiv de condus, nu am facut vreun drum pe care sa franez excesiv, deci nu vad ce alt motiv putea fi decat o problema de calitate a discurilor...In plus placutele erau foarte putin tocite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un passat cc de 2L TdiCR 140cp....masina este Ok...insa intodeauna se gaseste ceva sa te dezamageasca deregula la orice masina (cred eu ) si anume :

-la 15000km in timpul mersului cand scimbam vitaza pedala ambreiajului sa dus la fund nu mai functiona -masina a fosta tractata la sevice si reparata in 2,3 ore pe garantie( explicatia lor ---un cui aerisitor a cedat )

-suspensia este mai tare decat la precedentul aici sunt si avantaje si dezavantaje (masina este mai stabila si ia virajele mai strans dar ...este mai zgomotoasa la denivelari , gropi, gropite )

-pe la 18000km am obsevat ca tapiteria scaunului din spate sa descusut la una din inbinari de asemeni a fost schimbata pe garantie

-motorul e ok cuplul e bun -este destul" de silentios pt un diesel insa cel de 170 cp este mai potrivit .

-lipsa ramelor de la usi nu este un dezavantaj insa eu am observat ca la mers incet pe un drum accidentat(denivelat) sar auzi un scartait" ca si cum sar misca putin usile (sper ca intelegeti ce vreu sa spun)

-plasticele de la scaune ,praguri si de la jumatatea bordului in jos am impresia ca sunt de proasta calitate -se zgarie usor

-acum pe la 20000km aud un zgomot ciudat (huruit deranjant )cand virez la viteza mica(20-30km/h) -am impresia ca se aude de la caseta de directie ..am fost la service si nici ei nu stiu de unde ar veni zgomotul au suspendat masina si in treapta a doua a virat stanga dreapta si nimik nici un zgomot probabil doar in timpul mersului cand e in sarcina (nu cred ca m-am exprimat corect) se aude , au zis sa merg asa pana cedeaza in caz ca e ceva in nergula ca nu stiu de unde e zgomotul (am uitat sa specific ca i-am plimbat in parcarea lor de la porsche si le-am aratat in ce conditi se aude zgomotul )

Cam atatea pt o masina de 20000km ...in rest masina e incredibil de frumoasa tongue.gif

Salut,

Masina mea tot un passat cc 2.0tdi/140 dsg are acelasi huruit pe fata tot la viteze mici,huruitul a aparut de scurt timp si urmeaza sa ajung in service probabil.Mentionez ca masina are aproximativ 52 000 km.Cineva are vreo idee/sugestie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu rezolvarea,cel putin in cazul meu.

Astazi la ora 10 aveam programare la service vw,m-am dus le-am aratat despre ce e vorba,au incercat si pe loc sa vada daca se aude si bineinteles dupa cum le-am zis nu se auzea.

Primul elevator,se uita un meacanic pe dedesupt,trage de roti si alte alea "numai de ei stiute" concluzia: trebuie schimbate bucsele de la bascula parca,sunt 4 bucati unele mai mari numite conform facturii bucsa cu brat si bucsa simpla.Imi arata el acolo si intr-adevar se vedea urma de uzura,probabil ca puteam sa mai merg cu ele ca nu erau asa rau,dar prezentau mici crapaturi,daca tot eram acolo zic sa le schimbe ca le si aveau pe stoc.Cele cu brat cam 215 lei bucata si cele mici cam 52.Le schimba omu' cam intr-o ora,iesim la teste,facea identic...

Al doilea elevator,vine un domn "director" cred, si spune ca asta e sigur din geometrie,sa ii facem geometria sa vedem.Deja putin iritat de situatie ii zic domnului ca nu e corect sa experimeteze pe banii mei si daca face geometria si nu este nici de acolo nu o platesc.A fost de acord convins ca acela este motivul.Facut si geometria cam greu pentru ca domnul de la geometrie era in medical si a facut-o alt mecanic "sub atenta mea supraveghere".Foarte putin o roata pe spate a trebuit reglata iar cele de pe fata erau destul de bine doar putin "cracanate" (imi cer scuze pentru termen dar nu stiu cum sa le zic sa inteleaga toata lumea,inclusiv eu).Dupa geometrie,iesit iar la test,masina scoatea acelasi zgomot...Nervos deja vroiam sa plec pentru ca pierdusem destul timp/bani si nu rezolvasem problema.Pana sa plec ma roaga domnu' director sa mai stau 15 minute ca vrea el sa treaca rotile de pe spate pe fata sa vada daca se aude la fel.Pe spate am Dunlop sp sport maxx si pe fata anvelopele ei originale continental contisport contact 3 contiseal.Okey hai sa o facem si pe asta.

Al treilea elevator,schimba meacanicu rotile intre ele,iesim la test,LINISTE! nu se mai auzea nimic...

Concluzia: anvelopele acelea scot acel zgomot in cazul meu,sunt destul de uzate,nu complet dar totusi nu inteleg ca zgomotul este tare ciudat,si nicidecum nu seamana cu un "scrasnit" de cauciuc,exact cum am spus este, defapt a fost ca un huruit destul de deranjant prin oras.Si am avut ocazia de a testa acest lucru pe o masina identica cu a mea,cumparata exact in aceeasi zi,doar cu km pe jumatate,si avea exact acelasi huruit,dar nu a fost sesizat,masina fiind foarte putin rulata.

Tot "deranjul" asta a costat cam 1000 ron, pentru bucse si manopera,nu am platit geometria.Macar m-am linistit si stiu ca nu e alta problema mai grava

Scuzati eventualele dezacorduri sau alte greseli/exprimari,dar am scris de la birou pe fuga.O zi buna tutror

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile imi apare un martor in bord (un volan rosu) cu mentiunea Stering Column Defective... (cred ca am scris corect)

Dupa repornire dispare, nu apare la fiecare pornire... La un moment dat nu a mai aparut trei zile dupa care a revenit.

Acelasi huruit la roti, cand iau viraje la viteze mici, il am si eu. ... o sa-mi schimb cauciucurile, cu toate ca cele originale, Continental SC3, m-au salvat de la vreo cateva pene! ;) Anul trecut, cand am schimbat cu cele de iarna, am scos din ele doua cuie dar cauciucul crud de pe interior astupase orificiile! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!