Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

No offence, dar unde ai facut revizia nu au vazut si respectivele erori? Sau doar ti-au spus de ele si atat? Explicatia problemei de la cutie o ai aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca au vazut dar daca traim in romania unele informati nu sunt utile . Nu am fost informat de ele sau de problema . Se poate reseta cutia si pe elevator sau trebuie ca rotile sa fie in sarcina ? Sau am si alta solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou am probleme cu ea , clipeste serpentina in bord ,am pus-o pe tester si apare clapeta de acceleratie, sa o ia dracu de masina ca m-am saturat de ea.Pe langa asta trebuie sa schimb si volant si nu mai e de mult in garantie.Clapeta de acceleratie ma costa 1000 lei .

Modificat de chetyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am si eu mai nou o problema la masina( motor 2.0 tdi 140cp): la relanti UNEORI dupa ce se incalzeste motorul imi ramane turata la 1000 rot/min si are o usoare bataie ciudata motorul care o simt in podea... daca o opresc si o repornesc isi revine. Si am mai patiti o singura data dupa ce am oprito sa-mi ramana pornit un ventilator sau ceva de genul care se audea destul de tare..si nu s-a oprit pana am repornito..nu stiu daca o fi avand legatura sau nu cu problema turatiilor la relanti. Care credeti ca ar putea vi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva incepuse sa-si faca regenerarea DPF-ul si tu ai intrerupt procesul? Grija mare la regenerarea facuta de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la chestia cu ventilatorul??

Si vorba vine habar nam ce inseamna regenerarea dpfului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult..deja ma gandeam ca am de mers la reprezentanta, ma ingrijoram

Si tot nu inteleg de ce imi apare doar cateodata aceasta? Depinde de stilul de condus sau cum? Care e principalul motiv pentru care apare regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am o problema cu un passat cc din 2008 cumparat de nou,2.0 TDI CR DSG.In urma cu cateva luni au inceput sa se stinga din cand in cand portiuni din lumina din spatele bordului si anume la vitezometru si turometru,ceva leduri care lumineaza din spate aceste elemente ale bordului.La inceput decat "clipeau" cateodata dar in timp,adica acum turometrul este complet stins,doar acul indicator mai este luminat si cadranul rotund de pe marginea lui impreuna cu acul care indica temperatura motorului.Vitezometru este cam o treime sau jumatate stins.A mai patit cineva asa ceva? Idei de rezolvare? O voi duce si in service dar vroiam sa vad daca a mai patit cineva sau stie cineva vreo solutie.Banuiesc ca aceste "lumini" nu au sigurante,sau in nici un caz separate.Are cineva o schema cu bordul vazut din spate ca sa imi pot da seama ce se intampla acolo.

Am sa pun si o poza cand o sa fie intuneric afara sa se vada mai bine despre ce vorbesc in caz ca nu m-am exprimat corect.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce s-a intamplat - ori s-au ars ledurile, ori probleme cu alimentarea lor. Sigurante separate, nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce s-a intamplat - ori s-au ars ledurile, ori probleme cu alimentarea lor. Sigurante separate, nu au.

Probabil cu alimentarea pentru ca din cand in cand inca le mai vad ca se aprind pentru o secunda-doua...dar cum se remediaza? complicat? (am omis sa pun poza pentru ca am uitat,probabil maine seara voi face si poza)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil,.... vreo lipitura rece....trebuie desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!mergeam azi spre casa la drum lung cu o medie de viteza 60km/h si la un moment dat mi-a aparut in bord "engine fault!service" dupa care mi-a palpait martorul la bord in continuu pana am oprit masina si am repornit-o,dupa care a disparut.care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare, sa vedem ce eroare a stocat

scoate filtrul de motorina si vezi sa nu ai particule foarte mici de span, in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mergi la cineva care are VCDS si vezi daca a stocat vreo eroare - daca da, posteaza sa vedem despre ce e vb.

verifica si cu filtrul.... ca sa previi o nenorocire... financiara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu o problema cu ambele usi din spate . O codare gresita dar nu am idee ce valoare a fost inainte sau ce a fost modificat. Cum rezolv problema ?

LOG.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e destul de suferinda, pentru o masina asa noua.....

roaga pe cibeva cu CC sa-ti dea o scanare a masinii lui si iti bagi codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu o problema cu ambele usi din spate . O codare gresita dar nu am idee ce valoare a fost inainte sau ce a fost modificat. Cum rezolv problema ?

Te duci la cel care a facut codarile si cauta in fisierul DEBUG si acolo la coding vede ce a fost inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu o problema cu ambele usi din spate . O codare gresita dar nu am idee ce valoare a fost inainte sau ce a fost modificat. Cum rezolv problema ?

Te duci la cel care a facut codarile si cauta in fisierul DEBUG si acolo la coding vede ce a fost inainte.

MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!mergeam azi spre casa la drum lung cu o medie de viteza 60km/h si la un moment dat mi-a aparut in bord "engine fault!service" dupa care mi-a palpait martorul la bord in continuu pana am oprit masina si am repornit-o,dupa care a disparut.care ar putea fi problema?

Salutare! Am facut scanarea la reprezentanta si problema este : senzor temperatura gaze la turbo ceva de genu...pret cu manopera cu tot in jur de 900 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare pretul...... senzorul de presiune - vreo 200-250 lei... restul, bonus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De presiune? Ii acelasi lucru cu ce am scris eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!