Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

salut. am si eu un passat cc din 2008 luna 8, proaspat iesit din garantie, km rulati 79500, 2.0tdi 140cp, ful fara navi.

imi pare rau sa aud atatea probleme pe care le-ati avut.la masina mea s-au schimbat doar consumabile si 1 data pompa de ambreiaj.in rest se comporta foarte bine si sunt multumit de ea.numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu un Passat CC 2.0 tdi 140 cp din octombrie 2010. Masina merge foarte bine, dar am 2 nemultumiri.

-Prin luna decembrie la 1 luna si jumatate dupa ce am achzitionat-o geamul de la computerul de bord s-a aburit pe interior, iar datorita temperaturilor scazute condensul format a ingetat. A doua zi s-a dezghetat dar geamul a ramas murdar pe interior cu formele stelutelor de gheata care se formasera. In perioada sarbatorilor dadea bine "stelute..sarbatoare..", era in ton cu vremea dar acum ma cam deranjaza. Sunt foarte dezamagit... Cei de la reprezentanta au spus ca nu prea au ce sa ii faca... Masina are acum 6000 km.

- A doua problema ar fi ca usile spate freaca caroseria si deja din prima luna a inceput sa se zgarie vopseaua si incet incet in timp o sa se ia de tot frecand in continuare. Cei de la reprezentanta au spus ca este un lucru normal deoarece caroseria lucreaza in mers.

Ce parere aveti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu geamul o am si eu de 2 ani.Dar nici nu m-am obosit sa le mai spun celor de la reprezentanta.Le-am aratat cum s-a cojit vopseaua de pe bord si au spus ca nu au ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiunea cu plasticul afisajului BC-ului murdarit pe interior o am si eu. Din fericire, se vede doar daca bate soarele direct pe ceasuri. Din nefericire, si cand se vede.... parca este patat cu grasime. Presupunerea mea este ca montarea a fost realizata cu mainele murdare, fapt care a determinat contaminarea, care la randu-i a fost frumos pusa in evidenta de condensarea vaporilor de apa din aer.

O problema, deja manifestata de doua ori in decursul unei luni: blocarea clapetei de acces la rezervorul de carburant.

Manifestare: clapeta nu mai raspunde la comanda electrica iar, conform cartii, nici nu este prevazuta o metoda alternativa de deschidere.

Remediere: doar la service, cu scoterea capitonajului interior al portbagajului pe partea dreapta si repozitionarea mecanismului (parghia care face lucrul mecanic are "tendinta" de a iesi din ghidajul care conduce la deblocarea tuturoiului clapetei). Costul: 130 lei (x2, in cazul meu). Nu a fost inlocuit nimic.

Ciudat este ca problema nu este determinata de inghetarea plasticului pe cheder ci, datorita... uzurii. Cel putin asta este explicatia data de Noureanu de la Porsche Buc N. Mi-am permis o gluma cand mi-a spus asta: probabil ca e doar vina mea, alimentez prea des de o tot zapacesc insa,nu am insa ce face, e prea insetata! ;)

O zi buna tuturor! :Driver:

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aveai vreun dubiu ca ar fi altfel decat handicapati???

Nu stiu decat sa te vrajeasca pana ai cumparat masina si apoi se comporta cu tine de parca le-ai cere-o pe ma-sa...

Toti sunt la fel instruiti! Sa repare cat mai putine repere pe garantie!!! Pt ca daca se dovedeste ca nu a fost defect de fabricatie, si totusi ti-au inlocuit piesa, ei suporta cheltuiala... Baietii astia nu cunosc decat adunarea. Scaderea nu intra in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu este chiar o problema caracteristica, dar sunt curios cati dintre posesorii de passat cc au avut probleme cu masina la itp, mai precis astazi am fost la 3 statii de itp, deoarece cu greu am gasit o statie sa pot urca masina pe rampa aia. Fiind foarte joasa garda la sol, scutul acela de plastic atingea. Cu greu am gasit o statie care avea in dotare elevator. Ma gandesc foarte serios la montarea unui scut metalic, cum am din fabrica pe octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am intampinat problema cu scutu. Din fericire am dus-o tot la un statie itp care avea elevator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

A mai avut cineva probleme cu mirosul de ambreiaj la passat cc 1.8 tsi, pentru ca mie imi miroase rau cand o accelerez peste 5000 de ture, tinand cont ca am doar 15000 km, cand merg linistit(3000-4000 ture) nu am problema asta.

Am avut un passat 1.9tdi 130cp si nu mi-a mirosit niciodata asa ambreiaj-ul chiar daca l-am forjat si peste 4000 de ture.

Modificat de cjpclaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti posturile anterioare, o sa vezi ca eu am shimbat la masina, pe garantie, la doar 6.000km volant. Cica a fost defecta din fabrica. Ieseam din parcarea subterana de la Platza si fiind f aglomerat, am fost prins fix in panta de vreo 2 ori si mirosea f tare a ambreij incins....

Daca ai garantie, da o fuga la service. Reparatia ar fi costisitoare daca nu o faci pe garantie. ( cam 5000 lei doar volant - dAca imi aduc aminte bine - reparatia mea se intampla acum vreo 2 ani )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns, am sa dau o fuga la midocar vitan sa vad ce spun si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mirosea cand eram in primii 10-20k km, chiar si cand urcam o bordura. Acum vad ca nu mai miroase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cjpclaudiu: esti sigur ca mirosul respectiv provine de la ambreiaj?

Daca se manifesta ca un miros intens care apare doar atunci cand accelerezi brusc si catre turatii mari, care persista cateva secunde, cel mai probabil este de la... turbina. Atentie, mirosul de ambreiaj suprasolicitat este inconfundabil, de incins, cel pe care il descriu, pare a fi de natura chimica si miroase total diferit. Cateodata, se intampla sa-l simt si la auto care ruleaza in fata mea.

Este prezent si la a mea, cand incalc masura cu acceleratiile mai din scurt (apasare mai ferma pe acceleratie), de genul 2.000-6.000 rpm. Se intampla rar si, pentru faptul ca si la precedentele auto. pe care le-am avut mirosea cam la fel, inclin sa cred ca nu e ceva nefiresc.

Insa, e mai bine sa fi precaut. Ne tii la curent cu s-a constatat la Midocar? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, mi sa intamplat si mie chestia cu mirosul nar mai nasol ca si ambreajul era pedala la fund( ca si cum se rupsese cablul), mirosea oribil de tare, ceva incins, ce plecasem de dimineata din constanta si mi sa intamplat dupa 1200 de km condus continuu la 100 de km de antalya, noroc ca eram pe autostrada si la ora aia eram singurul pe ea, am tras pe dreapta, am asteptat 10 min. si am pleact iarasi fara probleme, parca nu se intamplase nimic, dar mirosea inca, interesant e ca nu schimbasem viteza din treapta a 6-a cred ca de vreo 4-5 ore, pe autostrada libera si super de buna, nu ca cei 200 de km pe care ii avem noi.

la intorcere nu a fost nici o problema cu toate ca am intrat in instanbul unde e trafic ,strazi inguste si mai toate in rampa. de atunci aproape 2 ani nu mi sa mai intamplat treaba asta.

numa bine.

drive safety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!Sunt posesorul unui passat cc de 2 ani,nu am avut nici o problema cu masina pana acum o saptamana cand am incercat sa cuplez frana electrica si mi-a aparut pe bord PARKING ERROR.frana se cupleaza numai daca opresc motorul sau daca insist de nenumarate ori.A mai avut cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu sa-mi apara becul de eroare a franei de mana, dar s-a remediat de la sine. N-am idee de ce, eroare din computerul de bord probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema ca si tine. Iarna asta a inceput sa se manifeste asa. Deocamdata treaba e intermitenta. Uneori se intampla, uneori nu. Am facut o diagnoza (nu la service) si pare sa fie butonul de frana din bord. Am revizie in Iulie si am sa o repar atunci. (Ma astept ca cei de la service sa puna o diagnoza pe ea... DTC-uri in memorie... trebuie sa-mi faca necesarul... am economisit costul unei diagnoze). Din cate stiu butonul costa cam 150 de lei plus ceva manopera. Deci nu e un capat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru raspuns.merg pana la reprezentanta sa vad de

spre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cand m-am oprit am vazut timp de 1 min. ca scotea fum negru . Ce credeti ca are?.

Modificat de chetyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu problema de ambreiaj.

Am fost la Midocar saptamana trecut si mi-au spus sa stau fara griji ca nu are nimic masina, ambreiajul nu patineaza, nu miroase, functioneaza in parametri normali etc..

Sper sa ma insel in privinta ambreiajului si cei de la Midocar sa aiba dreptate, oricum sper sa nu am probleme.

Aveti grija, daca va duceti cu masina la constatare si nu se gaseste nici o problema ve-ti plati constatarea, eu nu am stiut acest detaliu,(masina este inca in garantie)

Salutare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sunt 3 mirosuri distincte care pe rand m-au alarmat si acum le ignor dat fiind ca in general sunt aleatoare:

- cel de metal incins, initial cu ceva unsoare incinsa, care s-a dovedit a fi de la regenerarea catalizatorului; acesta e aleator in sensul ca nu se poate prevedea intrarea in procesul cu pricina

- aproximativ ambreiaj ars (am patit-o si la un mers foarte linistit, si previzibil la iesirea din nameti cu ESP-ul lasat cuplat :vaidecapulmeu: deci nu stiu cauza); eu schimb destul de brutal vitezele si in sus dar si in jos, asa ca am banuit intr-o vreme ca e de la retrogradari..

- cauciuc ars (si asta, a coincis o singura data cu o cursa nebuneasca intre doua judete in care alunecam cu masina in toate directiile, in rest a mai mirosit iar chiar la mers lejer in oras sau cu venit de pe autostrada); aici am verificat si unghiuri, am dat cauciucuri jos si verificat uzuri, la fel mister; de fiecare data, mirosul era pe spate, nu in fata.

Al patrulea e cel mai comun de frane incinse care pare a nu aparea simultan cu celelalte (sau poate le mascheaza).

Ultimele doua ar putea, in logica mea, fi cauzate de o functionare netransparenta (nu clipoceste ESP-ul in bord) a unor sisteme de asistenta sau am mai banuit ceva in neregula cu transmiterea puterii pe spate (sunt momente cand am senzatia ca masina se comporta altfel de spate, insa aici e teren minat, ca poate fi diferenta de incarcare, de presiune din rotile spate sau pur si simplu prostii in cap).

Am un coleg cu CC de 170 insa doar tractiune fata si in afara de regenerare si frane, nu a adulmecat altceva, dar a sesizat imediat intr-o dimineata mirosul de cauciuc ars de la mine...

Later Edit: am dus-o la service, s-au uitat pe sub ea, au pus-o pe tester, nici un fel de erori, au dat o tura, bineinteles ca nu a facut ca nu era proasta, si am primit-o inapoi...

Modificat de sstanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am si eu un passat CC 2,0 tdi de 140 cp si pana acum cel putin,nu am avut absolut nici o problema cu ea,totul functioneaza perfect,masina este achizitionata in mai 2009 de la TESS din Brasov,are abia 7000km,poate din aceasta cauza nici nu au fost probleme pana acum.De consumat ulei,nu consuma,si in general sunt foarte multumit de ea.

In ceea ce priveste achizitionarea unei astfel de masini,poate este constructiv pentru potentialul proprietar sa-si raspunda la anumite intrebari,ca de exemplu:

- Imi doresc o masina spatioasa,atat pentru mine,cat si pentru familia mea?

- o vreau doar pentru ca este frumoasa,sau pentru ca stiu ce inseamna volkswagen?

- daca merg mai mult in oras,chiar e nevoie de cutie DSG?

-consumul e important sau nu pentru mine?

....etc

Poate gresesc,insa cred ca este extrem de important sa stii ce asteptari ai de la viitoarea masina..

Personal,am achizitionat acest tip de masina in primul rand pentru felul in care arata- design placut,fara pretentii deosebite,apoi pentru ceea ce poate din punct de vedere tehnic,poate singurul lucru pe care l-am gresit a fost configuratia motorizarii,insa am de gand s-o urc in putere,si deja am discutat in acest sens,se pare ca fara prea mult efort se poate ridica undeva la 230 cp,si cred ca ar fi pentru mine,arhisuficient.

am sa pun si eu niste poze,si astept parerile voastre vis-a-vis de ce am afirmat..:)

post-90242-0-73497800-1304451460_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat ca dupa o perioada mai lunga de stat in soare, trapa incepe sa scartaie la inchidere/deschidere, iar cand scade temperatura exterioara zgomotul dispare. Dintre cei care au trapa, a mai patit cineva asta?

Modificat de Cosmin_cc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la mine e acel sunet de ti se face pielea gaina, cred ca la toate modelele cu trapa au acelasi sunet, numa cand sta in soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare sunt pe cale de a cumpara un passat cc motor 20tdi 143hp dsg este destul de dotata piele parck asist lane asist panorma incalzire in scaune bi-xenon suspensie reglabila telefon premium masina este sh din 2009 si are in jur de 80k ce sfat imi dati sa mai cumpar aceasta masina sau sa ma orientez spre altceva...? scz ptr off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-as sfatui sa cumperi alt model dar toate marcile sunt cu problemele lor depinde cat de norocos esti.La 80k poti sa nu ai probleme ,dar poti sa stii daca se strica ceva la ea si nu mai e in garantie ai pus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!