Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

mersi lambda...poti sa-mi spui totusi de unde exact din vcds sa activez sa am in permanenta coming home pe faza scurta fara flash?

Modificat de puya_vali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca nu ai vazut cum te avertizeaza front assit-ul. Mie in Bucuresti imi intra destul de des. Te avertizeaza si acustic printr-un beep lung si vizual prin aparitia pe BC a unei masini rosii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@puya_vali -> Sincer, nu-mi mai aduc aminte si nici nu am vcds sa ma uit... Un coleg care are iti poate fi mai de folos!

Si mie imi intra Front Assist-ul destul de des prin Bucuresti, dar conteaza mult si stilul de mers.

P.S: Daca-mi aduc aminte bine, se poate activa (muta) Coming-Leaving Home-ul si pe proiectoare, in loc de faza scurta, ca la Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si intr-adevar daca dau flash apoi inchid masina se aprinde faza scurta.

Acum astept pe cineva binevoitor sa-mi zica unde in vcds setez sa ramana permanent fara flash.

As mai dori sa va intreb daca se poate seta din vcds ca atunci cand tin apasat pe deschis mai multe de 2 sec sa se deschida intai trapa apoi geamurile sau macar geamul de la sofer doar.

La mine momentat daca tin apasat pe deschis se deschid toate geamurile apoi trapa.Iar pe inchis la fel se inchid geamurile apoi trapa,as dori sa scot cumva geamurile din schema.

Cine imi poate explica si care este treaba cu butonul de pe stalp din dreapta soferului,de langa centura.Am inteles ca este cumva alarma masinii,dar l-am achitionat si nu se intampla nimic,nu se aprindea.

Ma poate ajuta cineva si unde gasesc in vcds setarea si pentru centura,sa nu mai trebuiasca sa o pun mereu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua vi s-a intamplat vreodata sa ramana pedala de ambreiaj jos ? Adica apasata ? Daca o ridic cu piciorul merge normal.Mi -sa intamplat dupa ce masina a stat reo 3 zile ca am circulat cu alta masina. Cred ca din cauza asta imi face figuri si pilotul autmat.Ba mege ba nu merge , cum are el chef si aseara zic sa incerc sa vad daca o ridic cu piciorul cumva cupleaza CC. a ,mers de fiecare data , acum nu stiu daca din cauza asta nu mergea sau e perioada cand merge. Am sa mai incerc zilele astea sa vad cum si daca va merge. Ambreiajul l-am schimbat pe la 95k , kit complet. Trebuia sa schimb ceva si pe la pedala de ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se anunță măcar o pompa de ambreiaj dacă nu tot kitul. Și la mine a făcut asa pana am rămas fără ambreiaj în trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a fost pompa de ambreiaj si cat a a fost manopera ? Dureaza mult sa o schimbe ?

 

Kit-ul nu cred ca e dus ca nu scapa nu face nici un fel de pb si are doar 50k de cand l-am pus , dar daca pica , o sa pun unul sport gen sachs performance si aia e , ca n-am chef sa le tot schimb din 50k in 50k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa sti daca este doar pompa de ambreiaj, daca e cilindrul de presiune din cutie, prezinta aceleasi simptome, ideal este sa le schimbi pe amandoua. Am avut aceeasi problema vara trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Tess brasov intre 14 mil si 22mil, cu manopera inclusa, depinde de provenienta pieselor. Eu le-am schimbat in anglia cu 331 £ cu manopera inclusa. A fost de vina cuiul care inchide orificiul din pompa de ambreiaj, de sub pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat la cu kit cu tot ca aveam volant varza. Initial mi-au verificat lichidul si mi-a zis mecanicul ca s-ar schimba doar pompa ca e varianta cea mai ieftina dar sa mai merg cu pedala asa o perioda sa vada daca se schimba comportamentul in timp. In maxim 1 luna de plimbat asa prin oras am ramas cu pedala pe podea si am chemat platforma. Eu am schimbat kitul la 160.000 deci nu cred ca e cazul la tine. Explicatia mecanicului la mine a fost ca volant varza a batut in rulment care de la vibratii s-a dus draq. La kilometrii masinii nu merita sa schimbi doar elementele afectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super. Cilindrul daca e dus are aceleasi simptome ca pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa este sub pedala, in max 1 ora se schimba (schimba si lichidul si sa-ti faca aerisire, insists pt asta, e ieftin). Dupa aceea, vezi ce a fost defect la pompa, daca nu scapa presiune pe langa pistonas, este cilindrul 100%. Ambele prezinta aceleasi simptome, de aceea majoritatea le schimba pe amandoua, ocazie cu care vezi si uzura din cutie si vei sti daca tb sa schimbi kit-ul de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate da jos asa , am sa il rog pe mecanic sa o verifice inainte sa o comand. Daca nu e dusa schimb cilindrul direct.

Cam cati km duce o pompa stii ? Daca e aproape dusa o schimb direct , daca mai duce , n-as scjimba-o ca asa am facut si cu pompa de benzina care nu are nimic si sta in balcon .

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti face si asa, daca poti sta fara masina. Nu stiu cat tine o pompa, pe mine m-a lasat cam pe la 112000 km, mai devreme sau mai tarziu te lasa si tot tb sa schimbi ambele. Daca nu vrei piese de origine si comanzi altceva, scapi cu 8 mil cu manopera inclusa. Inclusiv, la reprezentanta, se folosesc piese aftermarket (Nurvil Valcea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are ~ 145k acum , cu alte cuvinte trebuie schimbate ambele din cate inteleg. 

 

Piese AM , cu siguranta nu am sa pun mai ales ca e vorba de ceva fara de care raman in drum , iar diferenta de pret nu poate fi foarte mare.

 

Pe de alta parte daca cele OE tin ~100k , cele AM sigur tin ~ 50k , si nu as vrea sa o mai tin atat ca incepe sa pice tot de pe ea :)

 

In februarie ma pot lipsi de ea , o sa revin cu rezultatul.

 

Ms pt sfaturi !

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din faruri are tot timpul condens, cand ploua da si cu aburi. Cand ajung acasa na uut daca sta ok capacul de la bec. Ar fi greu de reparat? Trebuie data baraa jos daca scot farul? Chiar daca e de la capac nu stiu daca ajunge sa il pun bine, ma gandesc ca tot trebuie scos condensul prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, farul are orificii de aerisire.

 

da, trebuie bara jos daca vrei sa scoti farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Florine . o am doar din octombrie anul trecut si pana o sa-i dau de cap la toate functiile care le am pe ea mai am de invatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

navigatia sa foloseasca internetul de pe telefon, hartile sa se conecteze la net - nu stie atata carte RNS-ul tau. Din pacate, nici multa Romania nu stie.... 

 

mirroring - nu stie

 

bluetooth si date - trebuie vazut daca masina ta are modul de telefon pe ea - si mai ales ce cod are - ca sa vezi asta, trebuie sa faci o scanare cu VCDS-ul sau bagi mana sub scaun pasager, scoti afara modulul - vezi sa nu rupi spuma de pe el  - si imi zici ce PN are / codul trecut pe el.

 

in functie de asta, iti pot zice ce stie sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul topicului ar trebui schimbat ca numai "probleme caracteristice" nu se discuta in ultima vreme... ar putea fi redenumit in "problemele posesorului de passat cc" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin iar, cu becurile mele pe spate. Desfacut toata tapiteria portbagajului, vazut ce au facut cei de la reprezentanta. Nu ma mira ca mi au facturat cateva coliere si conectori din burta. N au facut decat sa izoleze niste fire cu banda lor neagra, rugoasa. Deci, soclul verificat cu creionul electric, e ok, becul e ok.. pur si simplu nu vrea si nu vrea sa se aprinda. A dus un fir de la celalalt soclu, la asta cu problema, legand becurile de pozitie in paralel. A mers, ok, fara eroare.. pana am pornit masina. Apoi eroare doar pe dreapta, desi ambele nu mergeau. Ma gandesc f serios ca e soclul de vina. Azi am citit pe vwvortex ca cica ar fi de vina suportul ala metalic in care sta becul, ar trebuie cumva mai strans, e prea larg si de asta tot nu vrea sa l recunoasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu aceeasi problema din poza incarcata , s-a desprins coltul dreapta sus , la plansa de bord , cea de pe climatronic. Am incercat eu sa APAS tare , incet , cum vreti voi poate se capseaza la loc , dar fara succes. Ce ii pot face ? Multumesc ^^. Aveti si o poza jos , care va explica mai bine.http://imagizer.imageshack.us/a/img538/5857/qkm7yk.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!