Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Inlocuire pe casco depinde de clauzele din contractul individual. Daca scrie ceva despre daune din cauza fenomene meteorologice, aveti o sansa cred.

Cauza poate sa fie si o schimbare brusca a temperaturii, ploaie dupa soare, grindina ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Bun,

 

Fost, vorbit si lasat pana cand ne dau banii afara din casa.

 

Au montat la cineva dupa codu 3C8-853-465-A-041si a venit metalic.

 

Puteti sa comandati pt ca o sa vine metalice dupa codul de mai sus si ei mi-ai arata 3C8-853-465-A-041 - cod nou 3C8-853-465-041 - cod vechi

 

D 172 090 A2 - adeziv recomandat

 

Piesa de la ornament 922 Ron

Adeziv 170 Ron

Manopera in jur de 200 Ron

 

Total = 1292 pt o chestie strict estetica - nu intra apa nu are nici o alta functionalitate.

 

Nu merita sa iei din dezmembrari pt ca nu se poate da jos e lipita cu un adeziv si ea cand e demontata se taie cu un cutter si la fel risti sa iei tot din plastic.

 

Ramane la latitudinea voastra daca o schimbati sau va deranjeaza atat de tare.

 Man, esti primul curajos care il schimba si te felicit! Dupa ce trece iarna asta, o sa-l schimb si eu... Pe mine ma racaie pe retina de fiecare data cand il vad si deja am ajuns la a 3-a crapatura, toate pe o lungime de maximum 20 cm, in zona mediana a ornamentului! Ciudat ca pana acum nici la PBN, nici la Midocar, nimeni nu a sesizat ca cel metalic are un "A" in codul de piesa. Nu mai zic nimic... Greseala mea ca nu am fost mai atent! :))

 

Eu o las asa, mi se pare ca reprezinta perfect CC-ul.

 +1. Foarte adevarat! Deja mi-am format obiceiul sa ma uit la orice CC vad pe strada si majoritatea il au crapat! :))

 

Mai nou, am alta problema: Una din chei nu mai descuie masina. De incuiat sau deschis portbagajul, merge fara probleme, doar ca nu o descuie. Totusi, pare a nu fi de la baterie. E posibil? In caz ca e dusa cheia de tot, aveti idee daca pot cumpara o cheie de la dezmembrari si codata ulterior? Am vazut ca exista si chei care au un buton suplimentar rosu, pentru Emergency, in caz ca nu-ti gasesti masina in parcare. Necesita aceasta functie ceva suplimentar sau doar codare?

 

Partea proasta e ca nu-mi merg nici cheile de urgenta, cele de plastic din interiorul telecomenzilor. Nu au absolut niciun efect (deschidere-inchidere) a masinii... De ce sau de la ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

LD.

 

 

Nu am schimbat pt ca nu merita, parerea mea. "Fost, vorbit si lasat pana cand ne dau banii afara din casa."

M agandesc la o folie frumoasa de carbon sau o folie care sa dea bine in spate si chiar daca face cuta in acel loc sa nu se vada ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, scuze, intelesesem ca ai lasat masina acolo la facut... Eh, atunci ramane de vazut cine gaseste o solutie sau se încumeta primul la schimbatul ornamentului :D.

De pornit porneste? Daca zici ca descuie masina si portbagajul poate fi o problema cu contactul butonului de deschidere. Cu cheia din dezmembrari nu ai ce face. O poti programa pentru inchidere/deschidere dar de pornit nu.

Legat de cheile de plastic ... s-a intamplat asa deodata sa nu mai mearga? Sau e prima data cand le-ai probat si nu merg? Incearca si la portiera soferului si la torpedou. Poate e inghetat butucul de la portiera.

Pentru emergency eu tind sa cred ca e nevoie de alarma OEM. Poate ne ajuta colegii cu informatii!

Deci pica faza cu cheia din dezmembrari... Păcat, pentru ca diferenta de pret era colosala! :)). Legat de cheile de plastic, e prima oara cand am avut nevoie sa le folosesc la usi. La torpedou merge fara probleme, dar la niciuna din portiere nu functioneaza...

este de la switch buton telecomanda - se poate incerca curatarea lui - daca tot nu isi revine, trebuie inlocuit.

Se poate înlocui doar switch-ul butonului? Daca da, cat costa toata aceasta operatiune? In ultima instanța, ma gandeam, nu se poate porta intreaga parte electronica (Cip si restul) intr-o carcasa noua, doar cu butoane si, implicit, switch-uri noi? Merci anticipat! Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se fi gripat butucii. Nu ar strica sa incerci cu putin WD40 in fiecare sau cu ceva spray pentru dezghetat yale, chedere ...etc. Cheia intra usor si pana la capat in broasca? Sa nu fie si ceva mizerie sau gheata daca ai spalat masina zilele astea.

 

Legat de partea cu carcasa noua nu stiu daca ar merge. Cel mai probabil switch'ul e pe placa electronica.

 

O cheie noua e 1.000 ron la reprezentanta cu tot cu programare si codare si are codul 3C0 959 752 BA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De intrat intra pana la capat si se învârte in ambele direcții (stanga-dreapta), doar ca fara niciun efect...

Am intrebat la Midocar si cam p-acolo este pretul unei chei noi... In dezmembrari gasisem si la 120 ron! D-asta speram sa se poata recoda o cheie folosită pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fascinant. Am schimbat si eu solutia de parbriz cu una de -20 de grade. Azi dimi, fix nimic nu a iesit din duze, probabil au inghetat:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca am patit eu la fel cu una dintre chei.nu mergea deschisa masina,de inchis mergea.si am incercat peste 2 zile iarasi cheia si acum mergea...deci mai incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus solutie de -30 si tot inghetate erau de dimineata. In plus, spalatoarele de faruri nu mai functioneaza de la craciun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..!stie cineva de unde as putea sa cumpar baterie AGM ,am inteles ca este mai speciala pentru start stop...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu un spray de dezghetat, instant au functionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua cum va bate clima in spate? La mine foarte incet fata de partea frontala. E normal? SI am impresia ca daca e pornita la picioare nu mai bate deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, atunci cand e pornita doar pentru picioare, aerul este introdus prin gurile de ventilare de sub scaunele din fata, pentru pasagerii din spate, respectiv prin gurile de ventilare de sub bord pentru pasagerii din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia ok, dar daca pui sa dea doar sus, cum bat alea din spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu, CC nu are duze incalzite la spalatori? BMW-ul din '89 avea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are duzele incalzite, posibil sa fie optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pai daca solutie de spalat parbriz rezista la -20 grade, de ce ar ingheta chiar daca nu sunt incalzite duzele?

Eu am pus solutie -20 grade si nu am nici o problema; azidimineata au fost -13 grade, am dat 3 sprituri solutie de dezghetat pe parbriz, m-am urcat in masina si am plecat instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele incalzite se incalzesc by default sau cum se activeaza incalzirea?

 

Legat de un al post de mai sus despre gurile de aer din spate, si la mine baga aer destul de slab fata de cele din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca citisem un post de-al lui lambda in care a scris ca sunt by default; daca le scoti ar trebui sa fie un fir in caz ca sunt incalzite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pai daca solutie de spalat parbriz rezista la -20 grade, de ce ar ingheta chiar daca nu sunt incalzite duzele?

Pentru daca se evapora partea din amestec care e anti-inghet si iti ramana doar apa in duze, te superi.

Poate depinde si de calitatea., componente folosite, nu am studiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva,daca butoanele de memorare in scaun trebuie sa fie luminate,cum sunt si restul de butoane...? Pentru ca,pe masina mea nu sunt luminate,si nu stiu sigur sunt sau nu luminate..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu sunt luminate butoanele de memorii la scaune.

Duzele de spalare sunt legate cu un fir direct la baterie. Sunt incalzite permanent. Nu vin ca dotare standard, ci numai daca masina a venit cu pachet de iarna. Totusi, e printre cele mai ieftine retrofit-uri, daca se dorește asta :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duzele sunt incalzite pe contact, nu direct pe baterie. Cat ai contactul pus, incalzesc... cand e oprit, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de iarna cu ce mai vine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa arate cam uratel pielea de pe scaunul soferului. A "imbatranit" :)

Puteti recomanda pe cineva care o poate inlocui si confectiona si sa arate la fel ca cel din dreapta care este aproape nefolosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tacane usor dupa ce o pornesc, iar cand se incalzeste nu se mai aude? Vreun injector? Sau vreun tachet? A sunat si inainte sa schimb uleiul...

 

Am ascultat mai bine, cand motorul e cald tot se aude, doar ca zgomotul e mult mai redus. Probabil e un injector. Daca e injector, o diagnoza descopera care e bulit?

 

De cand e frig a mai aparut un zgomot ciudat cand apas ambreiajul, face "pâc" cand apas pe pedala. Suna parca in masina, nu in compartimentul motor...

 

Masina are 220k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!