Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Am fost astazi la vw, mi-au facut service-ul dar ca sa-mi schimbe pompa de joasa din rezervor a trebuit sa platesc. Recallul facut de vw a fost pt o perioada determinata de timp...eu am depasit cu un an si ceva....deci :494£ pompa+manopera si 280£ service-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, acel ornament, mi s-a crapat vara :) Temporar l-am lasat asa.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ideea , sau o folie pe gustul fiecaruia.

 

Alex , imi spui te rog ce simptome avea masina de a trebuit sa-ti schimbe pompa ?

Ce motor ai ?

Ti-a schimbat si controller-ul de la pompa (rahatelul ala mic negru pe care scrie Made in ro ) ?

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la folie dar nu cred ca rezista acolo in dreptul crapaturii pentru ca se dilata si se contracta plasticul si se va face naspa orice folie i-ai pune. De exemplu, la mine vara trebuie sa te uiti atent ca sa-ti dai seama unde e crapatura in timpul zilei cand sunt 40 de grade dar spre seara se distanteaza vreo 2 mm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui o folie de calitate , va rezista , iti garantez !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele, pompa si controller-ul, de ce...nu stiu, ziceau ceva de calculator. Ca si simptome , doar un bazait, ca si cum desfaci ventilul la roata si scapa presiune. Se auzea doar afara in dreptul portierei dreapta spate, in masina absolut nimic, chiar cu bancheta ridicata. Nu stiu daca scrie made in romania pe el, ma indoiesc sa aduca astia din romania. 2.0 tdi cr 140 cp bluemotion 2010 manuala

Tocmai de aceea am spus folie de carbon, pt ca nu se observa nici o fisura din cauza texturii foliei, am vazut cateva pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand a fost respectivul recall ? Sti cumva au facut vreo adaptare din soft pt pompa si controller-ul nou sau au fost plug&play ? Eventual daca te rog , te poti uita pe factura ?

 

Toate modulele si din EU si din USA si din CANADA sunt made in Ro.

 

Ms/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te intreb ptr ca acelasi lucru l-am facut si eu , nu stiu daca ai citit , am schimbat pompa , acum astept controller-ul fortat de imprejurari , mi se opreste motorul in mers si vreau sa stiu daca e plug&play sau nu. Unii zic ca da , altii ca nu.

 

Apreciez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Andrei, pe factura nu scrie nimic despre update-softului, scrie doar ca s-a facut o scanare pt eventuale erori, zero erori gasite. Prima data au schimbat pompa si dupa aceea filtre, ulei etc. la sfarsit au pus laptopul pe masina cam 2 min si gata. Parerea mea este ca s-a mers pe plug&play, orice update se plateste la astia si ar fi aparut fe factura. Sper sa fie asa simplu si la tine. De fapt, pompa mea facea asa de ceva timp ( mai mult de 20k km) , am mai scris ca am auzit zgomotul si pe alte masini mai noi...acum om vedea ce-o mai fi

Am uitat, recall-ul a fost pana in august 2013. Vw a trimis o instiintare la primul proprietar si gata...eu sunt al 2-lea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , asa stiu si eu ca daca fac update de soft sau ceva te pun sa platesti.Ti-a dat pompa veche si controller-ul aferent ? 

 

Am sa pun controller-ul nou si am sa merg cu ea sa vad daca e totul ok , oricum in viitorul apropiat trebuie sa merg sa-i faca update ca am niste consumatori care nu intra in stand-by! 

 

Ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au dat nimic !!!! ( mi-au spalat masina doar ) [emoji3] . Cat te-a costat in romania toata tevatura ? Vin i martie pana acasa si sunt curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se crapa si si. In vara sa crapat odata la jumatate. Iar in urma cu 2 zile a mai crapat inca odata la jumatea uneia dintre jumatati. Deci in total am 2 , momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

975 ron pompa si 525ron contrller-ul.Manpera 60 ron.Total =  1560 ron (dar nu la reprezentanta)

 

Nu trebuia sa-ti pune piesele vechi intr-o punga in portbagaj ? :O

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la astia nu se poarta treaba asta. Nu au vrut sa-mi de-a 500 ml ulei, pe bani evident, ca sa completez. Au zis sa vin ca-mi completeaza ei cand e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai garantie sau de ce te mai duci la ei ? :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ritmul asta , in 2 ani , ai sa mai platesti odata masina (trebuia sa scoti bani de la ciorap :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,

 

Fost, vorbit si lasat pana cand ne dau banii afara din casa.

 

Au montat la cineva dupa codu 3C8-853-465-A-041si a venit metalic.

 

Puteti sa comandati pt ca o sa vine metalice dupa codul de mai sus si ei mi-ai arata 3C8-853-465-A-041 - cod nou 3C8-853-465-041 - cod vechi

 

D 172 090 A2 - adeziv recomandat

 

Piesa de la ornament 922 Ron

Adeziv 170 Ron

Manopera in jur de 200 Ron

 

Total = 1292 pt o chestie strict estetica - nu intra apa nu are nici o alta functionalitate.

 

Nu merita sa iei din dezmembrari pt ca nu se poate da jos e lipita cu un adeziv si ea cand e demontata se taie cu un cutter si la fel risti sa iei tot din plastic.

 

Ramane la latitudinea voastra daca o schimbati sau va deranjeaza atat de tare.

 Man, esti primul curajos care il schimba si te felicit! Dupa ce trece iarna asta, o sa-l schimb si eu... Pe mine ma racaie pe retina de fiecare data cand il vad si deja am ajuns la a 3-a crapatura, toate pe o lungime de maximum 20 cm, in zona mediana a ornamentului! Ciudat ca pana acum nici la PBN, nici la Midocar, nimeni nu a sesizat ca cel metalic are un "A" in codul de piesa. Nu mai zic nimic... Greseala mea ca nu am fost mai atent! :))

 

Eu o las asa, mi se pare ca reprezinta perfect CC-ul.

 +1. Foarte adevarat! Deja mi-am format obiceiul sa ma uit la orice CC vad pe strada si majoritatea il au crapat! :))

 

Mai nou, am alta problema: Una din chei nu mai descuie masina. De incuiat sau deschis portbagajul, merge fara probleme, doar ca nu o descuie. Totusi, pare a nu fi de la baterie. E posibil? In caz ca e dusa cheia de tot, aveti idee daca pot cumpara o cheie de la dezmembrari si codata ulterior? Am vazut ca exista si chei care au un buton suplimentar rosu, pentru Emergency, in caz ca nu-ti gasesti masina in parcare. Necesita aceasta functie ceva suplimentar sau doar codare?

 

Partea proasta e ca nu-mi merg nici cheile de urgenta, cele de plastic din interiorul telecomenzilor. Nu au absolut niciun efect (deschidere-inchidere) a masinii... De ce sau de la ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

LD.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si eu am tic-ul asta :). Ma uit sa vad cine-l mai are crapat. Curios e ca o colega de serviciu care nu isi protejaza masina asa cum o fac eu, are ornamentul intact.

Eu am o crapatura capatata vara si o fisura tot din vara dar care a ramas pe loc.

Oare merge schimbat pe casco?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge schimbat pe CASCO, dar depinde de ce cunostiinte, relatii, asigurator ai, cred! :))

 

Legat de protejat masina, cred ca oricat ai proteja-o, daca ai ghinion sa crape, crapa, daca nu, nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mai nou, am alta problema: Una din chei nu mai descuie masina. De incuiat sau deschis portbagajul, merge fara probleme, doar ca nu o descuie. Totusi, pare a nu fi de la baterie. E posibil? In caz ca e dusa cheia de tot, aveti idee daca pot cumpara o cheie de la dezmembrari si codata ulterior? Am vazut ca exista si chei care au un buton suplimentar rosu, pentru Emergency, in caz ca nu-ti gasesti masina in parcare. Necesita aceasta functie ceva suplimentar sau doar codare?

 

Partea proasta e ca nu-mi merg nici cheile de urgenta, cele de plastic din interiorul telecomenzilor. Nu au absolut niciun efect (deschidere-inchidere) a masinii... De ce sau de la ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

LD.

 

 

De pornit porneste? Daca zici ca descuie masina si portbagajul poate fi o problema cu contactul butonului de deschidere. Cu cheia din dezmembrari nu ai ce face. O poti programa pentru inchidere/deschidere dar de pornit nu.

 

Legat de cheile de plastic ... s-a intamplat asa deodata sa nu mai mearga? Sau e prima data cand le-ai probat si nu merg? Incearca si la portiera soferului si la torpedou. Poate e inghetat butucul de la portiera.

 

Pentru emergency eu tind sa cred ca e nevoie de alarma OEM. Poate ne ajuta colegii cu informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la switch buton telecomanda - se poate incerca curatarea lui - daca tot nu isi revine, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!