Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Cand aveam doar 90 inca nu schimbasem uleiul. Acum cand am observat ca a ajuns la 95 deja aveam uleiul schimbat de 1 zi

Am intrebat si cica e in functie de ulei. Eu am castrol 5 w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema, la mine, cand o alerg trece de 100 :)

Nu confunda temperatura apei cu cea a uleiului :)

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alergare susținuta, maximumul atins de mine a fost de 115 grade... Din cate stiu eu, temperatura optima a uleiului este de 85-90 grade. Daca se depășește pragul de 100-105, este bine sa lasi motorul un pic sa se răcească, inainte de oprirea lui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema, la mine, cand o alerg trece de 100 :)

Nu confunda temperatura apei cu cea a uleiului :)

Nu..pt ca observasem temp lichidului ca era pe langa 90 c , dar uleiul avea 95 si credeam ca e ceva problema.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul de lichid cred ca minta mult. Nu ai observat ca urca in trepte? :)

Probabil 90 pe ceas inseamna un interval d 8x - 9x.

Si cand incalzeste motorul, cu ceas la 90 de grade, cel de ulei inca nu indica nimic, sau in jur de 50 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns la 127 de grade la forja sustinuta cu Tiguan 2.0 TDI, asa ca e perfect normal sa vezi frecvent peste 100 de grade la ulei, mai ales cand e cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi am desfacut admisia ca imi da dadea o eroare itnermitenta pe ea si imi taia din putere. Inauntru un jeg zici ca era soba bunicii , se pare ca era dus senzorul de la admisie.Astept maine unul pe original sa il verific pe al meu sa vad daca da aceleasi valori sa nu-l comand aiurea. Poare era de la super jegul de pe trasee si nu reusea clapeta sa inchida sau sa deschida complet. Ma speriasem ca iar a picat admisia ca se facuse cifra magica de 70k. Se pare ca la 2.0 tsi e un mister cum pica intre 68 si 70k. 

 

Ce m-a surprins a fost ca mi-a ramas un injector in bloc , n-a iesit cu admisia odata , am incercat sa-l scot dar nu l-am fortat ca-i de platic si n-am chef de probleme :) 

 

Am sa curat si egr-ul daca tot am desfacut tot pe acolo . 

 

Ceva anume la care trebuie sa fiu atent ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai facut sa ai afisata temp uleiului in comenzile bc-ului ?

Ai mai activat si altceva ? Ms

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bord de Tiguan 2014...la masina mea nu se poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine apare. La settings acolo unde apare viteza, consumu si restu. Si eu ma speriasem ca mi-a ajuns la 95 :)) am fost azi sa intreb unde am schimbat uleiul si mi-or zis ca e ceva normal si pot ajunge si mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot vine frigu , pt a evita unele probleme am nevoie de un sfat. Stiam ca exista un fel de spray pt a dezgheta chederele geamurilor. Stie cineva cum se nuneste,daca este eficient, a.ti folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum se numeste, dar gasesti sigur in Carrefour. Am folosit iarna trecuta de la un prieten si este foarte eficient pentru orice geam, inclusiv parbriz/luneta, fiind o optiune mult mai buna decat racleta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si metoda cardului e buna. Eu am mereu, iarna, un card pe care nu-l mai folosesc, in caz ca e nevoie sa procedez asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Astazi incercai sa schimb becul de la lumina din portbagaj cu unul cu led. Am ales unul fara canbus ca ma gandisem ca nu da eroare. Faza e ca dupa cateva probe nu a mers, nici macar nu s-a aprins. Insa, acum vine buba, nici vechiul bec nu mai merge si nici lumina din interiorul masinii. S-o fi ars vreo siguranta. Stie cineva care este siguranta responsabila? Daca e ea as putea sa o schimb singur? Nu doream sa ma mai duc la service si sa ma stoarca de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panoul de siguranțe este amplasat in partea din stanga a bordului, pe lateral, in dreptul butonului de frana de mana/cel de lumini. Poti sa te uiti acolo sa le verifici ca sa vezi daca este vreuna arsa... Nu mai stiu exact care este cea de lumini interioare, dar parca este una de 5V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu stiu cu ce sa le verific. Daca stiam care e o inlocuiam imediat

Gasi pe net ceva ca ar fi cea din pozitia 15 si este de 7.5A. Poate cineva sa confirme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaliaza mai mult "nici vechiul bec nu mai merge si nici lumina din interiorul masinii"

-ce becuri nu se mai aprind?

-la mine la golf aparuse o problema asemanatoare cand am incercat sa pun led la numar de inmatriculare. cateva becuri ce iluminau butoanele din bord stateau 5 sec aprinse cand puneam contactul si apoi se stingeau.atunci la mine montarea led-ului la numar a dus si la arderea becului de la bricheta si asta cauza toata problema cu iluminarea de la butoanele din bord.

am schimbat becul de la bricheta si totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

privind temperatura uleiului  si eu am ajuns cu el la 128 max iar normal sta la 103 -110 am intrebat pe cei de la reprezentanta si mi au raspuns ca atat timp cat nu se aprinde avertizarea in bord nu este problema dar nu mi au putut spune la cat ar trebui te avertizeze,care ar fi maximul admis....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea in oras, rar sare de 90 de grade. A ajuns maxim la 112 grade cu schimbat in 6-7k pe drum de munte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tsi, in oras 90 - 95 - 100 de grade in functie de distanta, vara la drum mai lung in oras 105, autostrada in jur de 100 parca.

E bine sa se mai inchinge ulei, mai sapa de condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

are cineva idee clips-ul din imagine (cel de metal) ce cod de produs are sau cum se numeste exact? il caut de 2 zile pe net si nu reusesc sa il identific. pe partbase.org nu mi-l arata ca piesa distincta. imi lipsesc 2 bucati. nu stiu cum au disparut. cred ca le-au sutit astia la service. :lol:

ca piesa este rama de plastic de la usa in care intra butonul de coboara geamul. codul acestei piese este 3c8867376.

post-121340-0-69588600-1414507789_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!