Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Pe negru se vede orice. Negrul nu-i vopsea sa o speli la spalatoria din colt unde cand da cu jetul sa spele carpa sare si cimentul de dedesupt la ce investitie a facut patronul :) In plus poti sa-i mai dai tratament cu ceara macar de 2-3 ori pe an tinand cont de cat de pretentioasa e vopseaua.

P.S. La mine model 2009 se tine vopseaua mai bine decat la alti vecini cu VWuri mai noi, dar ii dau o ceara in fiecare anotimp in afara de iarna si cel mai important nu spal masina la orice dugheana la care te murdaresti pe picioare de pamant inainte sa urci in masina proaspat spalata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e drept, am facut si un detailing mai la primavara, intradeva, atunci au mai disparut din urmele civilizatiei urbane, majoritate nu sunt adance.

Sa fie lacul slab calitativ? Si la capitolul Gainati vs VW, VW pierde vizibil.

Si eu ma gandeam ca in 2010 eram in criza, o fi facut economie la materiale..

Si ornamentele sunt fragile.

 

Ma oftic pentru ca, de exemplu, socrul meu are un Clio din 2005 care are mai putine zgriaturi decat CC, pare mai rezistent. Fitze ca fitze, dar vopseaua trebuie sa rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barto la fel am patit si eu pe un opel cu culoarea. E un negru perlat si dupa ce am cumparato la fiecare spalare imi apareau zgarieturi noi. Credeam la inceput ca o zgarie cineva prin toate locurile chiar daca erau mici. Probabil a mea a fost data cu ceva lac sau ceva care tot dispare la spalari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata! Poate ma ajutati si pe mine cu o problema care imi da batai de cap! Am un passat cc 2009 1.8 TSI, Am facut diagnoze la mai multe service-uri si peste tot imi apare eroarea P2004 care imi zice clapeta admisie aer blocata pe deschis, am fost la service si mi-au dat toata galeria de admisie jos si nu avea nimic, pe urma am schimbat vaccumul ca au observat ca nu actiona clapeta cum trebuie, eroarea tot nu s-a sters si mie tot imi ineaca masina dimineata la prima cheie si scoate un fum negru.....doar dimineata repet! Au verificat parametri de admisie si functioneaza perfect, am schimbat ieri si bujiile ca mi-au zis ca poate de la asta imi ineaca masina dimineata, azi din nou aceiasi problema.....poate fi pe parte electrica? ca nu citeasca calculatorul cum trebuie? Va multumesc si astept pareri! O zi buna!

Modificat de tudortanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc sistemul de injectie, dar eroare clapeta deschisa combinat cu mers inecat suna plauzibil. Daca ecu are impresie ca e clapeta deschisa, injecteaza mai multa benzina. Ceva e stricat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2-3 luni din cand in cand imi tot apare un warning de bec ars.

Imi zice sa verific un bec din stanga fata, dar niciunul nu este ars.

 

Sa ma astept sa se duca vreunul sau e doar o problema uzuala cu senzorii?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa iei borna + de la baterie, lasa-o 2 minute asa, pune-o la loc si vezi daca iti dispare eraorea de bec ars....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dispare daca opresc si repornesc motorul.

Nu am retinut care spune ca e ars dar stau cu ochii pe ea si va spun. Era ceva cu "lower left..."

Merci

Modificat de supercow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ivita azi...dupa 3-4 zile in care masina a fost nepornita, astazi i.am dat cheie am lasat-o vreo 2 min, si apoi cand sa o turez pe loc (in modul P) motorul a borborosit si sa inecat , apoi am repornit si s.a comportat normal , aveti idee ce ar putea fi? Mentionez ca motorul este diesel.

Modificat de CosminBalan26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz nu e problema legata de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sugerat ca ar fi de la cutie.. doar am zis ca era in P...cel mai probabil o voi mai lasa iar 2 zile nepornita sa vad daca problema persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e doar pt cutie..astept si alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori i-a mutat cineva postul ori chiar a postat unde trebuie pentru ca e topicul de "Probleme caracteristice". Din cate imi amintesc colegului lambda, cand a avut probleme cu dsg'ul, tot ceva de genul i s-a intamplat. Parca se oprea motorul cand stationa si trecea din P in D ... sau din D in R. Un scan ar putea elucida ceva mistere. Ori pe motor ori pe cutie ar trebui sa ai stocata o eroare.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze :)) credeam ca sunt pe dsg6. Am o fixatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este ca uleiul la dsg abia a fost schimbat de nici 1000 km, iar tipul de la service( reprezentanta) a pus scanneru si a zis ca atat cutia cat si motorul nu au nici o eroare. Voi studia in contimuare comportamentul masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata! Va povesteam mai sus despre problema mea cu balbaiala motorului dimineata! Am depistat problema: este vorba de clapeta de acceleratie, socul electric mai exact de pe clapeta....Stiti cumva daca se poate repara socul de la clapeta sau trebuie schimbat tot copul clapeta? Multumesc anticipat! O zi faina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi dadea eroare admisie. Am avut 2 passat-uri cc identice comandate de noi. Unul alb si unul negru, Eu m-am atasat de a mea si am pastrat-o.La prima , cea alba , a picat admisia , la 68k , a fost schimbata la Quark , la a mea , a aparatut la 70k si a fost la fel schimbata.Acum la 142k iar , am dus-o la ei a avut garantie pana in luna a 4a. M-am enervat si am bagat bezina de 100 de la gazpropm un full , am bagat un aditiv si i-am rupt pistoanele pana la Viena si inapoi. Nu mai are nici o probmea. A , am schimbat si uleiul , am trecut pe Motul si filtre , bujii etc.

Nu stiu daca asta a fost rezolvarea dar cert e ca nu a mai aparut nici un martor in bord.

 

In ideea in care nu s-a rezolvat problema , a curatat cineva admisia la motorizarea asta ? Sau e "programata" sa pice din 70k in 70k si nu se poate repara decat cu una noua ca pe ei i-am intrebat si au zis , a nu nu , nu se poate , trebuie uata noua. Unii dintre ei am impresia ca traiesc pe alta planeta cand vorbesc cu atata lejeritate , trebuie noua.

 

Mecanicul mi-a spus ca se poate rezolva dar e bine de stiut daca se poate sau nu si din alte surse :)

 

P.S. TUdor , am sa trec acum seara la mecanic ca nu stiu ce naiba are pilotul automat si il intreb , E un fel de mester Manole , deci daa se poate sigur stie.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Problema mea nu este o problema caracteristica dar nu stiam cam pe unde sa postez,imi cer scuze anticipat.In urma unei "ciocniri" destul de fine cu un gard,cam fix in dreptul proiectorului drept,s-a zgariat usor bara fata,iar spalatorul de far de pe aceeasi parte sta cam 3-4 mm mai in interior,sau mai bine zis capacul acela.Problema este ca uneori iese si isi face treaba iar alteori nu.Afara nu ramane niciodata.Am incercat sa umblu cu mana pe la proiector dar nu prea e loc si oricum nu vad pe ce pun mana acolo.Banuiesc ca s-a deplasat putin suportul care tine spalatorul lipit de bara,vreo clema sau surub ceva.Trebuie sa demontez toata bara fata pentru a putea vedea mai bine ce este acolo? Daca da,poate are cineva o schema sau o poza cam cum s-ar demonta (un ghid), pentru ca nu vreau sa platesc cine stie cat manopera pentru un lucru care pare simplu.Sau o schema/poza cu sistemul de spalare vazut din partea din spate a barii,macar sa imi dau seama ce s-ar fi putut deplasa pe acolo. 

Oare pot sa umblu pe acolo demontand roata respectiva ? asa pare la prima vedere.

Multumesc.

Modificat de Poc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ieri am observat ca geamul din dreapta spate ramane putin deschis atunci cand sunt in miscare. Nu se vede, dar se aude zgomot de afara si se aude cand se ridica putin atunci cand il ridic din buton.

Am verificat si geamul se ridica atunci cand inchid usa.

 

Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inceaca sa ii refaci setarea de baza - du-l pana jos, tine apasat 2 secunde pe buton, urca geamul si tine sus 2 secunde.

 

vezi daca se rezolva asa.

 

daca nu vrea, deconecteaza bateria si refa setarea de baza la toate geamurile.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Azi am intrat putin prin meniu si imi aparea temperatura ulei 95 C. E ceva defect sau e normal de la aglomeratie ? Pe urma am observat ca a mai scazut putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!