Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Nu vezi bine deloc daca nu ai lupa .... Sunt chioare si orbesti si pe alti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa faptul ca nu vezi bine si orbesti pe altii, se mai vad si foarte urat pe masina si exista si un risc mare sa arzi un integrat pe la stergatoare si sa ramai fara ele. In topicul de B6 e discutata pe larg problema TJA'ului care se arde dupa montarea xenoanelor AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - grija mare la xenoanele aftermarket - cu ele poti strica centrala electrica, senzorul de lumina, motor stergatoare.

 

exista kit-uri AM care sunt mai bine lucrate - asa zise can bus terminator, digitale, etc.... mai scad din risc, dar el tot exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare.Am lumini normale(halogen) pentru faruri as dori sa montez xenoane ,ce implica si daca este posibil?se aduc modificari ale farurilor,instalatiei electrice ?, merita?!  Ce parere aveti ,sfaturi eventual un anumit model si unde sa le instalez ...?

Multumesc

FAruri complet echipate OEM, mufele de la faruri, calc central de xenon cu mufa lui, senzorii de autoleveling de pe basculele fata si spate stanga cu mufele aferente si de confectionat cablajul dintre toate astea.

 

Spalatoarele de faruri ar fi optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in postarile anterioare ca a mai scris cineva de problema chederelor care retin apa la usile din spate si ca a aparut rugina sub aceste chedere (nu cele de pe usa ci acelea de pe praguri). A incercat cineva la vreun reprezentant VW sa faca o constatare? Adica este clar o problema de fabricatie a chederelor si eram curios daca VW isi asuma problema sa o remedieze intr-un fel si nu pe banii clientului. Eu am scris la VW la Reclamatii,  dar m-au trimis la un reprezentant VW sa constate, dar cand am cerut sa mi se explice care este cursul sesizarii, adica prin reprezentant sau prin Porsche nu mi-au mai raspuns...

Ati gasit vreo solutie artizanala sa nu mai retina apa chederele de pe pragurile din spate?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema ivita , mi-a aparut initial o mica crapatura sub luneta , pe acel plastic , ce imita sticla de deasupra porbagajului . Astazi am vazut ca s-a crapat cu totul , fix pe mijloc . Vazusem aici ca cineva zisese ca a incercat sa o schimbe tot cum a zis "bitanu" , fiind un defect de fabricatie ? A reusit cineva ? Sau doar pe propriul buzunar , din cate am inteles e vreo 10 mil acel plastic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e 10 mil, e mai putin...si acum poti sa il pui pe cel de pe noul cc pentru ca e metalic. Eu l-am lasat asa, cand bate soarele se dilata si se lipeste de nu se mai vede iar seara se face o crapatura de 1mm :))

S-a schimbat gratis, dar nu la noi, in tarile civilizate...

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva problema cu scartaitul geamurilor? Tare enervant! ..am incercat cu sprey de cheder..degeaba, dupa un timp se usuca si scartaie si mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine fac urat geamurile..si in afara de spray nimic altceva nu am gasit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat acum vreo doi ani cand masina mai era in garantie si l-am schimbat gratuit. Dupa o luna cel nou mi-a crapat in doua locuri din nou, masina a iesit intre timp din garantie, deci obiectul desi schimbat in perioada garantiei nu a mai facut obiectul garantiei.

Am comandat altul, vreo 300 de lei costa, daca imi mai amintesc bine, si l-am schimbat si pe riscul meu am ales sa nu mai foloseasca adezivul recomandat in fisa de montare de la VW ci doar sa fie lipit cu acele benzi dublu adezive existente pe ornament si nu am mai avut probleme de atunci.

 

Ulterior, la vreo jumatate de an m-au sunat cei de la reprezentanta, asa ca fapt divers, si mi-au spus ca acum ornamentele sunt metalice, in conditiile in care in momentul in care l-am schimbat eu initial mi-au spus ca nu au mai auzit de problema craparii ornamentului, ca eu sunt primul.....


Mai are cineva problema cu scartaitul geamurilor? Tare enervant! ..am incercat cu sprey de cheder..degeaba, dupa un timp se usuca si scartaie si mai tare

 

Eu am constatat ca geamurile scartaie din cauza prafului dintre geam si cheder. Adica dai cu o carpa uscata sau cu degetul pe portiunea de cheder de pe stalpul din jumatate si nu mai scartaie...cel putin o zi ca traim intr-o tara curata si fara praf 

Modificat de bitanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,de citeva zile am o problema destul de ciudata cu oglinzile.

Nu conteaza ca vreau sa reglez oglinda din stanga sau cea din dreapta,se misca ambele! :tuktuk: ..culmea ca una se misca spre interior iar cealalta spre exterior.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se miste amandoua daca e activa optiunea din BC privind reglarea simultana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine sa vad daca este din BC!!!!.. :blink: ..thanks anyway...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet asa erau setate din BC!! :rolleyes: ..problem solved :salut:

Am lasat masina la spalat+curatat interiorul si din plictiseala au schimbat toate setarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vin si eu cu o intrebare.Am lumini normale(halogen) pentru faruri as dori sa montez xenoane ,ce implica si daca este posibil?se aduc modificari ale farurilor,instalatiei electrice ?, merita?!  Ce parere aveti ,sfaturi eventual un anumit model si unde sa le instalez ...?

Multumesc

FAruri complet echipate OEM, mufele de la faruri, calc central de xenon cu mufa lui, senzorii de autoleveling de pe basculele fata si spate stanga cu mufele aferente si de confectionat cablajul dintre toate astea.

 

Spalatoarele de faruri ar fi optionale.

 

La  ce pret ar ajunge totul..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Am un passat cc 1.8 160 cp si nu reusesc sa descopar o problema care imi da batai de cap de ceva vreme! Aveam aprin check la motor, pe tester aparea sonda lambda....am schimbat-o si pe prima si pe a doua, s-a stins check-ul dar dimineata cand e motorul rece si dau prima cheie da sa mi se inece daca nu o accelerez si scoate fum negru.....de la ce este problema asta daca ma puteti ajuta? Multumesc anticipat!

Modificat de tudortanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Problemele au inceput imediat dupa expirarea garantiei....schimbat volant la doar ...26000km!Am, avut noroc ca am sezizat aceasta problema(caraiala puternica dimineata,la rece cand calacam ambreajul!)cu o luna inainte.

Dar "meseriasii" de la Darius Ploiesti si Midocar Vitan au respins din start problema ,sugerand ca poate mi s-a parut.Bineinteles ,dupa vreo trei patru drumuri pe la ei,am avut noroc ca caraiala de la ambreiaj sa fie sesizabila si la ei(la Darius).Clar cand au desfacut volant,acesta era ovalizata rau ....Bineinteles am reusit sa prind garantia,datorita faptului ca "internasem"masina cu doar 3 saptamani inainte sa expire ,cu simtomele sezizate!

Acum ,dupa 3 saptamani de la schimbarea volantei,am sezizat iarasi o mica caraiala in momentul cand eliberez ambreiajul(tot dimineata la rece)!Nu stiu ce sa mai zic....Am programat-o iarasi la Darius!

Mai mult acum la 29000km ,am constatat ca si pneurile m-au cam lasat si trebuie urgent sa o si incalt!Am pe ea acum conti 235/40 R18 ...ff bune au fost am avut de doua ori suruburi si cuie" infipte pana la prasele" si dupa extragerea lor nu a fost necesara vulcanizarea...

Modificat de adryan69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat masina?

29.000km din 2010 e ceva fantastic, mai ales pentru un diesel.

Si cauciucuri la rulaj asta trebuie sa fie inca in stare buna. Eu pe CC din 2010 cu 42.000km la bord am inca cauciucurile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Vin si eu cu o intrebare.Am lumini normale(halogen) pentru faruri as dori sa montez xenoane ,ce implica si daca este posibil?se aduc modificari ale farurilor,instalatiei electrice ?, merita?!  Ce parere aveti ,sfaturi eventual un anumit model si unde sa le instalez ...?

Multumesc

FAruri complet echipate OEM, mufele de la faruri, calc central de xenon cu mufa lui, senzorii de autoleveling de pe basculele fata si spate stanga cu mufele aferente si de confectionat cablajul dintre toate astea.

 

Spalatoarele de faruri ar fi optionale.

 

La  ce pret ar ajunge totul..?

 

~1000Euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Am un passat cc 1.8 160 cp si nu reusesc sa descopar o problema care imi da batai de cap de ceva vreme! Aveam aprin check la motor, pe tester aparea sonda lambda....am schimbat-o si pe prima si pe a doua, s-a stins check-ul dar dimineata cand e motorul rece si dau prima cheie da sa mi se inece daca nu o accelerez si scoate fum negru.....de la ce este problema asta daca ma puteti ajuta? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, fumul negru semnifica ulei ars in exces. Pe diagnoza nu da eroare pe niciun canal? Eventual, fa rost de rezultatele diagnozei si posteaza-le aici ca sa te ajute membrii mai avizati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru e benzina in exces.

Ulei, daca arde, face fum albastru. Si daca doar incinge face fum gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata! fumul ca fumul dar de unde este balbaiala care o am dimineata? sau atunci cand e rece motorul....scade turatia da sa o inece si pe urma o ridica la normal, iarna sau cand e mai rece afara chiar o si ineaca si trebuie sa ii mai dau odata cheie si pe urma revine la normal! Multumesc anticipat pt raspunsuri! O zi frumoasa in continuare!!

P.S. nu mai am nici o eroare in diagnoza dupa ce am schimbat sondele lambda!

Modificat de tudortanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca fumul si balbaiala au o legatura - sunt simptome cauzat de acelasi defect. Cumva motorul primeste benzina in exces la pornire la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!