Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

In primul rand despre ce motor e vorba , iar in al doilea rand , te duci frumos la reprezentanta si le spui ca vrei sa testezi masina in vederea achizitionarii.

 

Sa ii faca test motor , test , tren rulare , istoric si ce te mai intereseaza pe tine. Dar sa mergi la o reprezentanta aleasa de tine , nu de vanzator , ca sa nu fie "amici" Oricum iti vor da hartii care atesta ca masina este ok sau nu , dar ca sa eviti orice situatie de genul , alege tu reprezentanta.La porsche te va costa in ur de 50 euro.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai citit acest topic de la inceput?

Testul la PBN e 300 lei, am facut eu in februarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma intereseaza atat cel de 170 cp cat si cel de 140. Nu stiu care e mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, scuze trebuia sa dau "quote", dar era pt colegul de mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se zgarie foarte usor ornamentul de plastic dintre geamurile de la usi. Azi la spalatorie mi l-a zgariat unul de toata frumusetea in mai multe locuri. I-am zis ca de vina e carpa lui dar nu m-a crezut si i-am si demonstrat. Ideea e ca as vrea sa stiu daca se pot polisha ca as vrea sa le polishez si apoi sa pun folie transparenta peste. Sa incerc pe la cei care polisheaza faruri? Sau exista vreun polish pentru plastic ca nu sunt adanci zgarieturile, sunt doar niste urme lasate de carpa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de aluminiu? Am observat si eu ca sunt cam .. sensibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cele de aluminiu, cele de plastic de pe stalp intre geamurile de la usi. Dar si cele de aluminiu sunt destul de sensibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire de cand am luat masina: acul de la motorina nu sta la plin. Mai exact: aveam range 90km, am alimentat pana a sarit pompa. Au intrat 61 litri. Acul s-a dus intre ultimile doua liniute, iar dupa v-o 10 km a ramas pe penultima. De ce nu se duce la plin? Ce capacitate are rezervorul unui CC diesel? Din cate am observat nu este nici un boton din ala de impins ca sa mai intre 5-6 litri rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am auzit de o masina sa aibe buton de rezerva, sunt curios la ce exista asa ceva :)

Capacitatea rezervorului o gasesti in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual scrie 70 l dar au fost dați în care am bagat si 73 l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4 exista acel buton de rezerva. E un stut in partea stanga a gaurii de la rezervor care se apasa cu varful pompei si mai intra 6-7 litri. In carte rezervorul la golf e de 55 litri dar apasand acel buton intra 62.

 

Revenind la CC rezervorul e de 70. Eu cu range 90 puteam sa mai am 4 maxim 5 litri. Am alimentat 61 deci au incaput cam 65-66 .... De ce nu imi mai intra restu? Probabil de asta nici nu se duce acul la plin.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e posibil sa faca spuma motorina in rezervor dar am patit-o si eu odata sa sara clapeta pe la penultima linie, chiar un pic mai jos si cand am incercat sa mai bag nu mai intra nimic. Am consumat cam jumatate din rezervor apoi am facut plinul normal. A fost singura data cand am patit problema asta si am pus-o pe baza motorinei supraaditivate  de iarna care ingheata la -40 grd sau ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Rezerva la CC este inclusa in rezervor, respectiv in cei 70 litri. In momentul in care imi arata Range 0, am alimentat pana in buza de la buson cu fix 64 litri, deci pe traseu, respectiv in rezervor mai erau aprox. 6 litri.

Orice carburant, bagat in rezervor cu presiune, face spuma si/sau prind goluri de aer, care, in rare situatii, pot duce la lipsuri de, sa zicem, un litru. Cel mai bine e ca dupa ce sare clapeta de la pompa, sa se mai bage un minim de carburant la presiune mica (tinuta clapeta de mana) ca sa se ridie spuma pe traseu, spre buson.

P.S: Daca se baga o cantitate substantial mai mare se carburant (sa zicem > 3 litri) in plus fata de capacitatea declarata a rezervorului, clar fura pompa. Pentru verificare, tineti mana pe furtunul de la pompa cand aceasta alimenteaza: trebuie simtit un debit constant de carburant si NU un tremurat la intervale neregulate => pompa baga si bule de aer, pe care, evident, vi le taxeaza ca fiind combustibil!

P.S.2: Eu, cel putin, asa am fost invatat. Nu declar ca acesta ar fi adevarul absolut sau ca lucrez la o statie de carburant si stiu "adevaruri ascunse"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in toate mașinile care le-am avut am băgat peste ce scria cartea, am alimentat mai mult din străinătate decât din țară... mi se pare puțin ciudat ca in toate stațiile peco sa fure...mai ales austria și germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot căutat și nu am găsit, poate mă ajutați, as vrea să pot sa pornesc motorul fara sa tin apasat pe cheie, sa o bag o data până în capat si sa nu o tin pana pornește. ..sper ca m-am făcut înțeles :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate. Eventual daca esti dispus in montarea unui sistem keyssy dar nu merita din punct de vedere financiar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Si la kessy tot apasat trebuie sa tii.... Poate la modelele noi cu buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Poate nu am fost destul de clar in exprimare. Ma gandeam la sistemul de pe superb 2 care are acel buton in loc de locasul de cheie. My bad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cc-ul nou e ceea ce ai vrut tu in prima postare. Adica imping o singura data si ea da singura la automat si porneste.Nu trebuie mai tii tu apasat pana porneste,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apas o data pe buton si da singura la automat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta spuneam si eu mai sus , ca la modelul nou merge asa cum vrea colegul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare.Am lumini normale(halogen) pentru faruri as dori sa montez xenoane ,ce implica si daca este posibil?se aduc modificari ale farurilor,instalatiei electrice ?, merita?!  Ce parere aveti ,sfaturi eventual un anumit model si unde sa le instalez ...?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!