Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

dupa cum v-am spus, la mine portiera fata dreapta face figuri

am fost la tess brasov si cei de acolo vor schimba incuietoarea cu totul pe garantie

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va sfatuiesc sa va cumparati o sacosa cu becuri pentru stopuri si sa o purtati in porbagaj... nu stiu exact care este motivul dar se ard foarte repede... si cred ca suntem off topic...

Modificat de C o s m i n
Mutare in topicul corespunzator.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

hai ca nu se ard asa repede, am 32.000 km si am ars 1 (unu) pe spate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o clapete de acceleratie facuta bucati . am mers fara probleme ploiesti-constanta-ploiesti + 100km prin constanta cu pomu de craciun in bord . cred ca ar trebui rechemate in servis cc-urile pentru aceste probleme. cam multe masini cu fix aceeasi clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

fratilor, eu nu-mi aduc aminte sa fi schimbat vreun bec pe spate la masina :hainoroc:

am schimbat totusi becul de la lumina de viraj stanga.

in rest, sincer, de abia astept sa termin leasingul, sa scap de ea...

cea mai mare prostie a fost sa-mi cumpar masina asta.

chiar nu recomand la nimeni. am avut f multe probleme cu ea...

am ajuns la 53.000 km in 2 ani

Modificat de cosminrot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. CC-ul o am de aproape 2 ani, si nu am avut asa probleme la cum sa scris pe topicul asta, in afara ca am schimbat de vreo 7-8 ori acelasi bec pe pozitie stanga, ii facusem o expertiza electrica si eu am verificato cas` elec. dar de la calitatea slaba a becurilor(se scutura filamentul de la multimea de gropi din constanta). macar asta sa fie buba masinii. am mai schimat ambele cauciucuri de pe fata cu runflat, ca cele originale le am taiat pe linia de tramvai din fata casei. acum e mai rigida si orice piatra se simte. in rest masina e ok.

bafta sa ne auzim numa de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excluzand un bec de pozitie pe fata si unul la numarul de inmatriculare (inlocuite oricum cu leduri), nu am avut nicio problema pana acum, asa incat nu pot decat sa regret sa citesc pareri de rau referitoarea la achizitionarea acestei masini. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am aceeasi problema ca la "alaraw" tot asa s-a aprins intai spirala si dupa becul de la motor, si pe tester imi da senzor pozitie turbo semnal implauzibil. Acel senzor am observat ca este cel dupa actuatoru la turbina ca daca ii scot mufa si pun testeru imi da ca e semnal slab. Masina merge normal doar ca e pom de craciun in bord. La tine tot acolo a fost problema sau unde este clapeta de accelaratie, servomotorasul ala electronic care este pus inaintea la EGR unde intra in admisie? si cand o opresc se opreste si tremura motoru la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la Passat CC nu la B5.5 in postu de mai sus ca am si un CC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se scutura la oprire, verifica clapeta de stop - V157 - este inainte de EGR - o sa vezi ca are o mufa pe ea. Fa-i un test cu ea scoasa si vezi daca la fel face. Verifica si sigurantele din compartimentul motor. Siguranta ei este de 10 si este conexata cu J293 (radiator fan control unit) - s-ar putea sa nu-ti mai meraga nici ventilatoarele daca respectiva siguranta este arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu pana la urma . Am plecat vineri la munte si cand am ajuns in Brasov am oprit sa cumpar ceva si cand am vrut sa plec s-a aprins martorul in bord ca am probleme cu servo directia. Am tras de volan si era intepenit. Noroc ca eram la 300 m de service Volkswagen si m-am dus la ei si mi-a spus cum sa fac ca sa se deblocheze volanul. Ei mi-au spus ca devina este softul ca este vechi si sa ma duc la Bucuresti sa mi-l schimbe.Eu mai am 2 saptamani pana fac 2 ani.O mai fi in garantie? Anul acesta nu am mai mers cu ea prea mult ca am fost plecat din tara si am doar 29000 km. A doua revizie trebuia facuta in iulie dar nu eram acasa .Atunci se inplinea 1 an de la prima revizie. Deci ce e de facut ? .O mai fi in garantie cine stie ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand in ca era in garantie, m-am dus cu o intarziere de o luna sa-i fac revizia. Am intrebat daca pentru acest fapt (depasirea cu o luna a inervalului) masina mai este sau nu in garantie. Rapunsul PBN a fost ca da ca ar fi in garantie.

Nici nu am avut probleme cu ea, asa incat sa mi se impute luna intarziere.

Despre update, la fiecare revizie au verificat daca este vreo noua versiune de soft. Pt. a mea, in iulie cand am facaut ultima revizie, nu era. Insa tu ai diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au gasit nimic. Dar m-au pus sa semnez ca nu circul cu ea decat pe raspunderea mea pana nu primesc raspuns de la fabrica. Dar eu citisem pe net acum un an ca au fost chemate la service passat cc pt. ca aveau probleme cu directia. http://www.volan.ro/volkswagen/volkswagen-...e-directie_1336

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am primit raspunsul de la fabrica si imi schimba caseta de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a fost motivul schimbarii casetei de direcţie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as spune ca sunt facute in bataie de joc. Astea sunt probleme? Ca se ard niste becuri? Credeti ca la alte masini nu se ard becuri? Becurile sunt consumabile.

Problema cu directia e intr-adevar destul de grava. Dar, atentie, nu s-a produs nici un accident din cauza directiei. ASTA ar fi fost cu adevarat grav. Si nu ma refer la cazul concret despre care vorbim aici. Ma refer in general.

Nu ma intelegeti gresit... nu vreau sa ma cert cu nimeni. Dar nici nu vreau sa dam cu piciorul intr-un produs care per total este foarte reusit, din cauza unor lucruri care dupa parerea mea sunt absolut minore - in comparatie cu alte probleme care pot sa apara.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va explic care e problema cu caseta de directie. M-am interesat bine saptamana aceasta ca nu vroiam sa o schimb pt. ca nu intelegeam de ce. Dar am aflat printr-o cunostinta care lucreaza la Volkswagen ca exista o directiva trimisa de fabrica sa se schimbe caseta de directie daca este vreo probleme cu servo directia. Cei care au cumparat passat cc cu an de fabricatie 2009 ar avea caseta de directie de generatia a doua si cica ar avea probleme cu niste senzori in ea. Acum mie imi monteaza una de generatia a treia si asta spun ei ca nu ar mai produce probleme.Ei normal ar fi trebuit sa cheme pe toti in service pt. verificarea servo directiei asa au facut in SUA acum 1 an. Sper sa nu aveti problema aceasta cum am avut-o eu la munte cu volanul blocat . Daca o sa aveti problema aceasta va voi explica cum sa puteti debloca volanul ca sa ajungeti acasa cu ea . Cei de la Tess Brasov m-au invatat cum sa fac . Va puneti centura mergeti 100 m opriti masina trageti stanga de volan maxim dupa care reveniti spre dreapta si servodirectia se deblocheaza. Acum nu stiu daca va functiona pt. ca nu mi s-a mai blocat. Deci nu ma injurati daca nu merge. Asta a fost explicatia celor de la Tess Brasov cand i-am intrebat daca mi se blocheaza volanul cand sunt la Balea Lac ce fac. In mers au spus ca nu se poate produce aceasta blocare de volan , doar cand opresti motorul si vrei sa pornesti din nou. Luni ma duc sa schimb caseta am fost programat .Sper sa se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt posesorul din august 2010 a unui passat cc 2.0 TDI 170cp si am remarcat ca-mi intra apa(la spalatorie) pe la chedere geamuri ,bine nu in cantitati mari .

Modificat de adryan69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit despre problema asta.

Eu personal ii atrag atentia de fiecare data celui care-mi spala masina sa nu insiste pe la chedere. Nu stiu cat de mult insista sau nu, dar eu nu am avut problema asta niciodata.

Pe de alta parte, am intrat pe net la magazinul online de accesorii. Acolo par sa aibe ceva solutie pentru ingrijirea chederelor. Nu stiu cum functioneaza, sau ce face, dar ma gandesc ca poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat,dar sunt uimit pentru ca masina are doar o luna...asa repede incep problemele?

O sa am o discutie cu dealerul ,cand am ridicat masina nu mi-a spus de posibilitatea sa am probleme cu ea cand merg la spalatorie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit eu o am de 2 ani si de prima data cand am spalat-o mi-a intrat apa pe la chedere ,dar niciodata cand a plouat nu a intrat apa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am avut o problema mai grava cu masina...ma urc in ea, bag cheia in contact si incep sa urle alarmele pentru airbag, motor si baterie; bordul se stingea si aprindea, geamurile au inceput sa se lase si sa se ridice singure si din fericire pt mine frana de stationare s-a dezactivat singura; desigur, motorul refuza sa porneasca; am sunat la porsche la serviciul de tractari si imi spune tipul de-acolo ca am ramas fara baterie si ca vine sa ma ajute; ii explic ca nu aveam cum sa raman fara baterie in cateva ore si ca probabil este alta problema; intr-adevar bateria era moarta pentru ca nici macar portbagajul nu se mai deschidea; fac rost de cabluri de curent, incarc un pic bateria cat sa deschid portbagajul ca sa scot carligul de remorcare, o urc pe platforma si ma rog sa nu ploua avand in vedere ca geamurile nu se mai inchid; acuma astept cu interes raspunsul celor de la service...ei banuiesc ca ar fi ori injectoarele ori computerul de bord; ceva pareri ?

masina are 13.000 de km

Modificat de Andrei H
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patir-o si eu anul trecut dar cu surata ei vw passat (an fabricatie2007),care dupa 15000km am ramas fara baterie de nici de

impins nu puteam sa o imping ramasese frana de mana activata,clipeau toate ,bordul,avariile si apoi a murit...Partea

grava era ca ramasese intr-un garaj si nu aveam acces cu vreo masina pe langa ea.Noroc ca un prieten mi-a dat curent de la passatul lui

care era cu mult mai vechi(cred ca din 2001 si el nu a avut problema asta niciodata),dupa ce am folosit doua seturi de cabluri de pornire ca sa putem sa le

prelungim pana la masina.E adevarat ,cine statea cu masina oprita si asculta muzica....Ba mai mult saraca cred ca a ramas fara baterie si din cauza faptului ca zacea mai mult in parcare,

nepornita,neavand decat 19000km(cand am vandut-o) in 3 ani.Nu m-am jucat ,am pornit-o si glont la reprezentanta si am cumparat o baterie noua(era in prag de iarna).

Sper ca ,cu Cc-ul sa nu patesc acelasi lucru,am facut cu ea 1400km intr-o luna ,dar mania de a asculta muzica cu motorul oprit ...tot mai gresesc,dar am observat ca dupa o perioada de cam 15-20 min

muzica se opreste singura,probabil are vreo protectie pentru baterie sa nu se descarce.

Modificat de adryan69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am lasat nimic pornit, nici muzica, nici faruri, si chiar daca le lasam, farurile se sting singure cand incui masina iar muzica se opreste dupa vreo 20 de min; oricum a stat pe loc maxim 10 ore; au pus-o pe tester si au zis ca nu are nimic, totul functioneaza perfect inclusiv bateria; norocul meu a fost ca atunci cand am bagat cheia in contact s-a dezactivat frana de mana singura dar chiar si asa am avut nevoie de curent sa deschid portbagajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ultima patanie marca VW - pt a 2 orara mi s-a intamplat sa raman fara servodirectie timp de 1-2 secunde cand am pornit masina si am incercat sa virez...

Rusinos! Prima oara cand mi s-a intamplat, am fst la service (Scorpion Galati) dat nu au fost in stare sa-mi dea o explicatie pertinenta ( pe tester nu a iesit nimic in neregula , iar mecanicul mi-a zis ca e posibil ca bateria sa fie slaba si sa fi avut un fel de cadere... - povesti de adormit copii).

O bomba de masina!!!

Plus ca am simtit de cateva ori in pedala de ambreiaj, un fel de prag, ca si cum as fi scapat eu embreiaju si l-am apasat din nou ca sa nu moara motoru....

Cauzele?! Necunoscute! Masina e in stare perfectq :)))

Poate cand o iesi din garantie la sf lunii oct, o sa primesc adevaratele raspunsuri :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!