Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Tocmai ma uitam pe manualul masinii si am vazut ca are masa proprie de 1760kg, apoi m am uitat in talon si acolo scrie 1567kg. Cum e posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~1700 are cea automata cu motor V6.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu pot sa pun poza sa vezi manualul. Intr adevar zice de cea de 220kw ca are 1707kg. Dar tdi ul de 125kw..1760

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca in carte scrie masa la plin, iar in talon la gol. La a mea, in talon scrie 1630 kg, dar, ce-i drept, nu mai tin minte cat scrie in carte...

P.S: Am mai auzit speculatii cum ca ce este trecut in talon este la minimumul dotarilor, adica: cea mai mica dimensiune de jante, fara nicio optionala etc... Posibil sa contribuie si asta la valorile inscrise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am patit o chestie f dragutza. Am iesit cu masina la un drum de 5km opresc fac treaba vin inapoi pornesc..bec rosu cu un volan aprins la bord si trei mari piuturi, dupa care constat ca volanul se misca extrem de greu (imposibil se condus) .. Nu mai mergea servo.

Am stat vreo 10 min pe langa ea..am pornit o de cateva ori..nimic.

Am mai stat putin am pornit o iar..totul ok!

Eu ma gandesc serios s o vand. Daca se intampla asta in mers? Masina asta are mult prea multa electronica si parca nu prea imi inspira incredere. Are idee cineva de la ce a fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monday,01,April,2013,11:20:30:59305
VCDS Version: Beta 12.10.3

                Address 44: Steering Assist       Labels: 5N1-909-144.clb
Control Module Part Number: 5N1 909 144 G    HW: 5N1 909 148 F
  Component and/or Version: J500__APA-BS KL.071 0401
           Software Coding: 0000258
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 3663E02541A0D4DCB3094A
1 Fault Found:

00003 - Control Module
            008 -- Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 12
                    Reset counter: 249
                    Mileage: 108764 km
                    Time Indication: 0
                   

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    RPM: 1027 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi_tro și pe mine m-a lăsat direcția și pe loc și în mers.. Problema e cunoscuta, au avut probleme din fabricație cu modulul confort, care controlează caseta de direcție și se schimba pe garanție. Mie mi l au schimbat fără comentarii, asa și tu sa faci... Din câte știu au avut probleme majoritatea mașinilor pana la sfârșitul lui 2009, apoi au schimbat fabricantul pt aceasta componenta.. Normal nu trebuie sa dai niciun ban ca este un defect din fabricație.. Baftă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat o de 2-3 luni, nu cred ca masina mai este in garantie. deci pe garantie nu cred ca mi o poate schimba. Doar sa fie cum zici tu..o problema din fabricatie si poate in acest caz sa mi o schimbe gratuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo solutie sa pot merge zilele astea?

acum am scos borna de la baterie si vad ca si a revenit (pt ca asta iar mi a facut si nu isi mai revenea) acum e galben volanul de la bord


Zici ca te a lasat in mers? Asta mi se pare extrem de grav. Pe loc cel putin eu nu pot sa misc volanul decat daca trag de el cu doua maini.. Daca se intampla in vreo curba..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E periculos, eu am avut noroc ca eram pe drum drept și asa e și în mers tragi cu doua mâini.. mie mi a făcut odată la luna sa zic.. Oricum nu mai e de mers cu ea ca sigur riscul e mare... Dacă ai scos borna, Vezi ca e o regula, pornești sau pui contactul nu mai știu sigur..tragi maxim dreapta, ții doua trei sec pana scoate un semnal sonor, un beep,după aceea tragi maxim stânga, ții la fel doua trei sec, beep ul acela și normal trebuie sa și revină... Nu mai știu ordinea exact ori stânga ori dreapta prima data... Oricum modulul trebuie schimbat, eu la fel nu am mai avut o în garanție, dar l au schimbat făra nicio discuție, dar nu în România... Baftă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca servodirectia pica in mers, nu ramai fara directie, pentru ca exista legatura mecanica intre volan si caseta. La viteza volanul se misca relativ usor. la viteze mai mici, in parcari, este greu de rotit de el. Cam cat de periculos era la masinile care nu aveau servodirectie din fabrica? 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii tu sanatos :)) ia incearca sa misto volanul cu masina nepornita, apoi du te si la o dacie veche..o sa constati ca la dacie se misca MULT mai usor!

*misti (invarti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am exprimat poate greșit, dar cred ca se înțelege despre ce e vorba.. Și Valentin ceea ce zice gabi_tro e adevărat, tragi cu ambele mâini de volan și pe loc cât și în mers dacă ai martorul de servo rosu în bord...

M am exprimat poate greșit, dar cred ca se înțelege despre ce e vorba.. Și Valentin ceea ce zice gabi_tro e adevărat, tragi cu ambele mâini de volan și pe loc cât și în mers dacă ai martorul de servo rosu în bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca pierderea asistentei servo a direcției să pună în pericol viața pasagerilor unei mașini este necesar ca mașina să să meargă cu o viteză suficient de mare, că nu moare nimeni în accidente de circulație petrecute la 20 km/h. Ceea ce spuneam eu mai sus este că la viteze semnificative, volanul se mișcă suficient de ușor ca sa nu pună în pericol viața nimănui. Este fizică pură de care n-ar trebui să ne îndoim pe o arie tehnică. E chiar culmea, pentru că la viteza mare volanul unui Passat în toate mințile lui se mișcă semnificativ mai greu decât al unei mașini fără servodirectie din fabrică.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin vorbesc de un caz concret care mi s a întâmplat și nu la 20 la ora, la 80 -90, și volanul e la fel de dur ca și pe loc.. Dacă nu crezi e problema ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot acest post...speram sa nu postez vreodata pe aici cu probleme...ieri mi sa aprins martorul slirala din bord intermitent...am tras pe dreapta am oprit masina..si asa a ramas...nu a mai pornit deloc invartea si atat....am dus masina la service la tess brasov...k era cel mai aproape de unde eram eu...si astaZi miau zis k e rampa de la injectoate...k supapa dupa ea numai tine presiune....dar sa scapat portaru de acolo k oamenii miau pornit masina...si chiar sau plimbat cu ea pt teste...pretul rampii e 2800 ron cu tot cu manopera...da daca supapa e dusa...eu dc nam reusit sa o pornesc si ei da...sa ma fi vzt mai prost si sa incerce sa ma fraiereasca??? Voi ce ziceti...multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee unde gasesc o caseta de directie la mana a doua? :(

Ionut, am dus o la service..se pare ca asta e problema, nu acel modul. Dar am inteles ca, asa cum ai spus, ar fi o problema de farbicatie pana la cele fabricate in 2009.

As incerca sa iau legatura cu cei de la VW, dar mare mi ar fi mirarea sa se ofere ei s o schimbe gratuit. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am schimbat o in tara, am fost cu ea la o reprezentanta vw, au facut diagnosticul si ei au sunat mai departe si mi au spus ca e totul gratuit.. Mi se pare normal, mai ales ca este o defectiune din fabricatie si in plus defectiunea tine de partea electronica nu de partea mecanica... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Nu stiu de ce tine. Am fost la un mecanic bun si mi a zis ca e de la caseta de directie. Inca n am luat masina, o sa mi zica maine mai multe; cert e ca nu o poate repara.

Am pe cineva la VW, o sa vad daca se poate face ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu se poate face nimic :( am vb cu directorul de acolo. Astea cu defecte de fabricatie si inlocuit pe gratis sunt povesti de pe forum! Singura chestie care o pot face este o reducere, o " amiabila" din partea fabricii, dar asta daca accepta ei si daca masina nu are mai mult de 3 ani de cand a iesit din garantie si daca reviziile au fost facute la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am de curand o ciudata problema, cand pun contactul se aprind toti martorii in bord, iar dupa cateva secunde ar trebui sa se stinga toti (asa e normal)...chestia e ca martorul motor nu mai dispare, ramane aprins, daca o pornesc martorul dispare. Masina functioneaza normal fara martori aprinsi in timpul functionarii. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la norma EURO4 in sus martorul motor sta aprins la punerea contactului. Se stinge cand dai la automat. E un comportament perfect normal.

 

Probabil nu ai bagat in seama inainte ... dar cu siguranta ramanea aprins!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca inainte ultimul martor care se stingea inainte de a porni era cel de airbag.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!