Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu un CC 1.8 TSI din de aproximativ 10 luni si am mai multe probleme decat mi-as fi dorit (mai bine zis mai multe decat m-as fi asteptat). Momentan am aproape 14.000 km. Per ansamblu sunt multumit de masina, motorul trage ok, e destul de sprintena si la 1800-2000 de ture, consumul nu este exagerat pentru o masina pe benzina, etc.

Problema cea mai mare pe care am avut-o a fost cu climatizarea. Nu-mi pornea ventilatorul. Sigurantele erau in regula (si cea de forta si cea de comanda, parca sunt de 10 si de 5 A). Pe climatronic setam 25 gr C si dezaburirea la maxim. Degeaba. Nu e o placere sa dezgheti parbrizul la - 10 gr C fara sa iti mearga dezaburirea. Si cu siguranta iti vine sa-ti smulgi parul din cap cand trebuie sa mergi cu geamurile laterale intredeschise pentru a nu se aburi parbrizul. Am fost cu masina la service si mi-au spus ca e o problema cunoscuta, dar ca nu e acoperita de garantie : "e o operatie de intretinere". Serios !? Sa-ti porneasca climatizarea la o masina de 9 luni si 13.000 km e chestie de intretinere care se plateste ?! Bineinteles ca dupa putin tam-tam, voci ridicate au bagat masina in service (am fost programat dupa 2 zile, timp in care am condus cu manusile si cu fesul pe cap).

Concluzia : clapeta de recirculare aer ramane blocata si nu prea au ce sa-i faca. Au tinut-o la caldura, au uscat-o si s-au rugat sa nu mai am probleme. Le-am spus ca nu mi se pare normal sa se intample asa ceva la o masina noua. Am avut si Renault Laguna, Megane, Ford Mondeo, Cielo, la care nu am avut niciodata asemenea probleme. Raspunsul a fost de-a dreptul halucinant : "Nu a vazut Laguna aia atata electronica cat este pe Passat in viata ei". Raspunsul meu a fost logic (cel putin asa cred eu) : a vazut, n-a vazut, mergea incalzirea, dezaburirea, etc !!. Asta e tot ce conta pentru mine. Continuarea celui de la service e absurda : "CC-ul are nu stiu cate clapete si motorase la climatizare, Laguna, Megan-ul au doar 2 clapete si un motoras". CARE MERG, FUNCTIONEAZA BINE !! ii raspund eu. Merg cu geamul deschis la - 10 grade si cu fesul pe cap si dardai in masina !! Ar trebui sa ma incalzeasca faptul ca masina are multa electronica, clapete si motorase ? Ei bine, nu ma incalzeste ! Au trecut peste asta si au ajuns la procese fizice. Ca e multa umezeala in masina si ca atunci cand ma opresc in masina este cald si se evapora apa de pe presul de la sofer, care apoi condenseaza pe clapete si electronica, bla bla bla. Nu va inchipuiti ca pe presul de la sofer este o piscina. E normal, putina apa de la zapada de pe talpi care se topeste (imi scutur papucii atat cat se poate inainte de a intra in masina). Am si un Kangoo pe firma care are 1 an si 30.000 km si porneste la cheie, are putina apa pe pres uneori, dar ii merge incalzirea si electronica simplista pe care o are. M-au rugat sa mai sterg din cand in cand presul de la sofer.

A doua problema pe care o am la frig este la afisajul temperaturii selectate din dreptul butonului de unde se seteaza temperatura dorita. Ledurile care indica gradele palpaie cand este frig (pe partea soferului, cele de la pasager sunt ok) si la un moment dat se sting.

Acum doua zile mi-a aparut in bord eroarea EPC insotita de un semn al exclamarii. A disparut dupa ce am repornit motorul.

Este un chin iarna cu geamurile care coboara 2 cm. Evident ca cea mai multa gheata apare in dreptul chederelor de jos si ca acestea mai si ingheata. Am 4 spray-uri de dezghetare : doua in casa, doua in portbagaj. In mare parte rezolva problema, dar dureaza 5-7 min pana sa pot intra in masina sa pot porni motorul. Ar fi fost mult mai ok daca ar cobori numai geamul de la sofer atunci cand deschizi masina din telecomanda. Ar trebui sa dezghet numai acel geam fara sa pornesc motorul, restul geamurilor cand se incalzeste putin in masina. Da nah, asta e.

Am destul de multi greierasi, chiar prea multi pentru stilul meu prudent si atent de condus. Scartatie cam tare masina. Din cei 14.000 km peste 5000 ii am pe autostrazile din afara tarii, deci...

Suspensiile sunt destul de tari : excelent pentru stabilitate, groaznic pentru confort pe drumurile patriei.

Pot folosi cu succes masina pe post de plug iarna in Iasi din cauza garzii la sol relativ mici. Acest lucru tine tot de drumurile patriei si de autoritati. Este un minus doar pentru RO. Cand am mers in afara tarii se transforma subit in avantaje.

Si la mine ca si la un coleg de mai sus atunci cand inchid portbagajul imi cade o bucata de plastic din interiorul lui (o masca care acopera o cale de acces catre ceva din interiorul portbagajului, in partea stanga).

Asa cum am spus si la inceput sunt mai multe probleme decat m-as fi asteptat la un CC nou.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hooligan - da, de la Scorpion am luat masina. De cand am masina asta, ( oct 2008 ) cred ca am facut 50 de drumuri la Galati cu diferite probleme... Daca o duci in service, zi-le sa-ti curete toate garniturile de la usi!!!

Poate imi dai si mie o tura intr-o zi. Cred ca fuge tare de tot a ta :icon_thumright:

@RaduBogdan iti dau un sfat f simplu. Seara, de exemplu, cand inchizi masina, pulverizeaza jos pe geam, la baza usii, cat sa acoperi cu o pelicula fina cu spay pt dezghetare. Si o sa vezi ca se rezolva problema :). Eu asa am facut si a fost foarte ok.

Greieasi pot spune ca nu prea am - doar la gropi nasoale luate incet, cand se misca sasiu, se aud niste scartaieli, ori de la montantul central, ori de la garniturile de la usi, nu am stat sa bag de seama

Nasoale belele ai avut si tu :(...

Poate ne gasim candva, posesorii de CC, sa ne povestim ofurile :(.

Din pacate la cat de frumoasa e masina asta, atat de multe probleme are....

AAA sa va zic o faza tare!

Cand am facut ultima revizie, am reclamat faptul ca scartie usa stanga fata ( de la balamale si de la geam ).

Am stat langa mecanic, si surpriza! SURUBUL DE LA SOFER DE LA BALAMA, ERA DESFACUT FOARTE MULT - CAM 2-3 TURE - SI AVEA URME DE CHEIE PE EL!!! si ma intreaba mecanicul daca a umblat cineva la masina....

N-am inteles ce s-ar fi putut intampla...

O sa va mai povestesc zilele astea inca o faza tare legata de baietii veseli de la Scorpion

Modificat de cosminrot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaduBogdan : O sa incep prin a-ti spune ca orice marca ( VW , Audi , BMW , Mercedes s.a.m.d. ) au oile lor negre , dar pentru asta nu trebuie condamnata intreaga marca . In rest , cu problemele , trebuie sa insisti la garantie pana cand se vor rezolva .

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

faza cu locul 3 pe spate mi se pare cam inutila :)

strica tot aspectul.

oricum nu vei putea niciodata sa mergi mai mult de 10-15 min cu 5 pers in masina.

nu am vazut cum arata bancheta spate cu 3 locuri, dar presupun ca nu sunt 3 scaune separate.

si o alta problema, ar fi tetiera centrala. daca o vei ridica putin, nu mai vezi nimic in retrovizoare.

si-asa vizibilitatea e slaba rau la cc...

eu fac comparatie cu un a3 si cu un ml pe care le am in familie, si nu exista terment de comparatie nici macar cu a3-ul (2003 - 5 usi )

oricum s-o stapanesti sanatos!

ps - am mers si eu de 2 ori cu 5 in masina :icon_thumright:, dar fata care a stat pe centru, era si mica de inaltime, si slaba :D - si tot rau statea :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Atentie la planetare la masinile nou livrate. Un B6 de vreo 3 luni a schimbat planetare pe garantie si un CC de mai putin de o luna, tot 170CP tractiune fata, a mers azi in service cu trozneli. S-a dat o tura si imediat s-a confirmat ca e caz de garantie, ca exista informare de la VW AG cu privire la problema asta. E cam de @%!# daca ma intrebati pe mine (o iau si eu cu comparatii cu alte masini autohtone de care am tras multi ani si nu au avut nici pe dracu').

Modificat de sstanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar sunt curios daca un passat cc achizitionat pe la sfarsitul anului 2009 mai are atatea probleme?! Poate au mai rezolvat si ei niste probleme generale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa circul de rigoare la Porsche Bucuresti Nord (s-a trimis masina cand s-a programat; s-a demontat; s-au adus planetarele din magazie si... surpriza! s-a comandat cica gresit sau a fost vreo "urgenta"; pe banii si replacement-ul firmei de leasing masina a stat inca o saptamana dupa piese) s-a luat CC-ul cu noile planetare. Draci, trozneste mai dihai decat inainte! Masina se va duce iar in service. Cu DSG-ul "asa face toate" (un B6 170CP DSG tragea de rupea comparativ cu CC-ul similar), nu se va resofta (cu toate ca din cate stiu eu s-a umblat pe la ele relativ recent).

Referitor la problema asta, 4M-ul meu e de la finalul lui 2009 si n-am avut probleme deocamdata. La Passat B6 normal timp de 3 ani eu n-am auzit de problema asta, insa mai nou da. Deci as zice ca buba e recenta, de pe la inceputul anului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu la CC-ul meu am avut doar doua probleme mai serioase. Odata ca mi s-a stricat la 6000 km senzorul de presiune in cauciucuri, s-a reparat la Midocar, si doi, masina are 14000 si aerul conditionat miroase foarte urat, desi filtrul de habitaclu abia a fost schimbat.

Ah si inca ceva, suspensia e prea tare pentru Bucuresti...parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry de offtopic, dar saraca masina nu a fost facuta sa ia gropi si santuri asa cum am eu parte in fiecare zi. Ma felicit ca am rezistat tentatiei de suspensie adaptiva (chiar daca pe un CLS si drum bun era o placere) si 18". Eu nu am inteles intr-o prima faza cum de cineva a putut renunta la un RS6 doar ca era tare. Si-mi spuneam ca nu se poate din atata lucru sa dai bunatate de masina. Ei bine, poate am ajuns la o varsta, insa ma scot din minti toate dracoveniile de pe drum, si nu e vorba de dureri de spate inca, cu atat mai mult cu cat eu ma caracterizez ca unul caruia ii place chiar foarte mult sa conduca. Strazile noastre sunt niste mizerii si sarmana masina e facuta pentru altceva... Bucura-te de ea, curata AC-ul (vezi ca e un baiat pe forum care se pare ca face minuni de scoate putoarea din masini) si da-le cu tamaie la pacalicii responsabili cu drumurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poate sa imi zica si mie cineva...passatul cc vine cu 4 locuri..nu cu 5 ? (standard) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema fff sacaitoare se ard becurile la stopuri pe band rulanta.2 becuri la 2-3 sap.mai are cineva problema asta?sau sunt singuru cu vreun scurt pe undeva

si yo am problema asta cu mirosu de la ac dar se rezolva repede cu niste spray dezinfectare ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou si la mine are draci pe ea si imi zice cand si cand in bord ca am bec frana dreapta spate ars. Dar nu e. Si ba se stinge, ba se aprinde martorul. Dat fiind ca de aprins se aprinde becul (verificat cand s-a activat martorul), am sa-l las pana la revizie in toamna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu becurile de la stopuri, am schimbat 2 randuri in ultimii 4000 km. Ceva e in neregula...adica...stati putin, evident, e VW, trebuia sa aibe o hiba undeva...

Nu stiu eu am invatat ce inseamna mai nou VW pe pielea mea, cu B6-le meu. Asa ca, ca e sau nu CR ce am acum, ca e generatie noua, nu stiu la ce ma pot astepta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou si la mine are draci pe ea si imi zice cand si cand in bord ca am bec frana dreapta spate ars. Dar nu e. Si ba se stinge, ba se aprinde martorul. Dat fiind ca de aprins se aprinde becul (verificat cand s-a activat martorul), am sa-l las pana la revizie in toamna...

:D am avut si eu exact aceiasi figura, ba e ars ba nu e ars, am scos becul, era rupt filamentul exact langa firul de care e lipit. Cand dadeam intr-o gaura, hop, imi aparea ca e ars becul, alta gaura, gata , functioneste ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-au ars vreo 2 becuri--unu pe frana si o pozitie

de vreo 2 saptamani i-mi face figuri portiera fata dreapta

cand deschid din telecomanda , ba se deschide ,ba nu se deschide

restul portierelor se deschid

asta face figuri cand vrea ea , nu tot timpul

ce-ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema ca si la golf 5 cred... incuietoare... am intalnit golf 5 care trebuia sa apesi de peste 30 de ori sa se deschida o data...necesar incuietoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot ieri mergeam ca omul si ii rupeam dintii prin oras ca am prins mai liber un pic :icon_thumright: La un anume moment imi pare in bord "SERVICE NOW" si se aprinde martorul de *Preincalzire* (intermitent). Ok... eram pe drum spre casa ce sa fac.. am mers mai departe. In 5 minute mi se aprinde si martorul *Check Engine* (permanent). Ma duc acum sa imi caut testerul sa vad ce am stricat cand am apasat pedala un pic mai tare :(

Incepe sa ma enerveze masina asta. Cumnata'miu are un B6 mai vechi care este NET SUPERIOR ligheanului meu :( Imi pare rau ca am dat banii pe masina asta si nu am asteptat noul passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza ar fi .....

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 CL HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 3501

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 84224 800 730822

2 Faults Found:

008466 - Throttle Actuator Control System: Stuck Closed

P2112 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Mileage: 33599 km

Time Indication: 0

Date: 2018.14.15

Time: 10:36:43

Freeze Frame:

RPM: 897 /min

Speed: 15.0 km/h

Load: 0.0 %

Load: 7.8 %

Lambda: 85.2 %

Mass Air / Rev.: 510.0 mg/str

Temperature: 51.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bag mana in foc, dar tind sa cred ca e clapeta de acceleratie. La fel am patit si eu si a trebuit sa o schimb. Mie mi se aprindea martorul de Check Engine, si nu puteam sa mai turez masina. Se stingea cand reporneam motorul, dar se aprindea iar dupa cateva zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge perfect, parca nu ar fi nimic aiurea :rolleyes: Acum plec la Porsche. Cei de acolo au zis asa intuitiv ca ar putea fi filtrul de particule si tind sa cred ca asa este pentru ca am facut plinul de la PETROM (de pe bd. timisoara) care cu 2 saptamani inainte era PETROM V, si nu mi-am dat seama. La 2 zile dupa ce am alimentat a aparut problema.

Sa vedem ce se rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La masina mea (luata din germania, face 2 ani in septembrie si are acum 20000Km) nu am nici un fel de probleme de tipul ca-i cad cartoane prin portbagaj, sau ca i se scorojesc ornamentele. Masina avea revizie long life in germania iar la revizia din RO (facuta la 18500Km) mi-au zis la service ca e in stare tehnica impecabila.

Merge foarte bine. Intr-adevar parca are un greieras mai accentuat in portiera stanga, dar in general muzica il acopera chiar la volum destul de mic. Si asta oricum se intampla doar la drum foarte denivelat.

Cu alte cuvine: traiasca masinile facute in Germania la mama lor. Doamne ajuta sa nu inceapa problemele dupa ce iese din garantie. :ceuameni:

Aus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Maine imi ridic Passatul cc de la Tess Brasov,dar dupa ce am citit aici parca nu mai vreau sa il ridic.Sper sa nu am problemele pe care le aveti voi.Revin dupa ce fac cativa kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: @Valix - ai avut dreptate. Clapeta de acceleratie era bucati... se sparsese, de ce nu stiu.. dar am fost la service, garantia a inlocuit-o si acum totul este ok. Masina nu avea nici un simptom.. mergea ok la fel ca si acum, doar ca nu mai e pom de craciun bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!