Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Pai in august au fost schimbate. Dar nu cred ca are leg..

eu unu nici la accelerare nu mi dau seama cand schimba..decat daca apas pedala mai tare si schimba la turatii mai mari.

Chiar si cand plec de pe loc..cand dau drumul la frana nu pleaca chiar "perfect" ca sa zic asa..are o fff mica smucitura. Bine, eu compar cu un E class..poate e o oarecare diferenta

Eu cand am cumparat o (de curand oarecum) am fost cu ea la Vw si am verificat o. Totul a fost ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Passat CC in familie,2.0tdi 140cp,2009 cu serie de 10,E5,aprox 220k km.De ceva timp balbaie la ralanti,uneori mai tare alteori mai incet.A mai intampinat cineva pb de genul si cum a rezolvat ?

 

Corectii injectoare:

-0.12 , 0.71 , 0.33 , -0.96

-0.24 , 0.45 , 0.82 , -1.08 -dupa mers cativa km in forja.

 

Consumul instant la ralanti 0.6L cu clima pe off si 0.8L cu clima pe on. (apa la 90C)

 

Am citit pe forumul audi si cineva a rezolvat ac balbait prin schimbarea axului cu came.

 

Ms.

Modificat de ionut_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

ce ulei folositi si filtre folositi ?

In cartea service e trecut : LongLife III 5W30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara imi cer scuze daca postez in topicul gresit sau daca s-a mai discutat...nici nu stiu daca ceea ce urmeaza sa spun e o problema sau nu...dar pe mine ma dispera mirosul iesit de pe toba...mai ales cand e rece motorul  la relanti..A mai sesizat cineva mirosul asta intepator?Nu stiu daca e de la motorina am stat o perioada in Germania si acolo parca avea alt miros..sau mi se pare mie.Imi cer scuze daca am zis o prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum,  am aceasta masina de aproape un an si ma incadrez perfect in aproape toate "problemele caracteristice" :) ... In plus, ce nu am gasit la "caracteristice", este scartaitul puntii fata la denivelari si la viteza relativ mica, ca si cum toate articulatiile din fata ar avea un  joc.. Si asta cel mai rau cand temperaturile sunt scazute... Vara faoarte putin sesizabil si dupa ce se incalzeste motorul, absolut nimic...

  Gabi_tro aceeasi problema o am si eu cu dsg ul , face acel zgomot la retrogradare, cei de la reprezentanta mi au spus ca o sa pice cutia, nu acum , dar sigur o sa pice, si face din ce in ce mai rau.. Aia de la garaj zic ca nu da nici o eraore pe calc , dar zgomotul e prezent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu puntea fata confirm. Si la mine face, chiar vroiam sa ma duc la un service sa vad ce si cum. Inteleg ca nu e grav?

Legat de cutie.. :( nasol tare. Ai zis ca face din ce in ce mai tare, cand anume se aude si cam care e zgomotul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pentru puntea fata, banuiesc scutul din plastic, are niste cuburi din plastic pe partea interioara si cand il apas pare sa fie de acolo, altfel nu mi explic de ce la cald nu face..dar la fel nu sunt sigur... 

In legatura cu DSG ul, prima data facea cel mai des cand retrograda din a 3 a intr a 2 a viteza ( accelerezi pana ajunge in treapta a treia si apoi lasi acceleratia pana trece intr a doua, fara sa apesi frana si "clac" se aude zgomotul) .. Acum face si cand apas frana si in toate treptele cateodata , dar la fel are momente cand zgomotul e foarte mic, uneori foarte puternic , deci s a agravat... In fine la mine problema e ca am cumparat o cu uleiul de la cutie schimbat prima data la 90 de mii km in loc de 60, si de la o reprez vw ( nu in romania) si de aceea nu am un raspuns concret din partea lor cum ce ar fi defect la cutie, ei zic ca nu are nimic ( deci politica e cam la fel peste tot, sa te arda). Am fost la alta reprezentanta vw si au zis ca toata cutia trebuie schimbata. Oricum e clar ca acel zgomot nu are voie sa fie la nivelul cutiei.

  Singurul lucru ce mi au schimbat pe garantie este calc casetei de directie ( la fel, am ramas fara directie de doua ori, odata pe loc si odata in mers) din ce am citit cam toate masinile fabricate pana la sfarsitul lui 2009 au avut probleme cu acesta si se schimba indiferent ca mai este sau nu in garantie... In rest la orice problema mai minora scartait de plastice, trepidatiile puntii spate, cauciucurile care se deformeaza la 15 mii de km .........raspunsul : " e normal " si  parca lipseste de pe sigla vw :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Darkngel69 : Acel miros "intepator" de la evacuare apare in momentul cand filtrul de particule intra in regenerare, nu miroase mereu, cel putin asa e la mine. Si se manifesta atunci cand la relanti sta turata la 1.000 rpm. Nu este recomandat sa opresti motorul atunci, eu ies cu masina in afara orasului, sau pe un drum drept si liber si merg constant la o turatie de 2500 rpm pentru aprox 15 minute pentru a face regenerarea.

 

Si legat de acel zgomot la retrogradarea treptelor la DSG, nu cred ca este un motiv de speriat. Si la mine este prezent de cand am cumparat masina de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara imi cer scuze daca postez in topicul gresit sau daca s-a mai discutat...nici nu stiu daca ceea ce urmeaza sa spun e o problema sau nu...dar pe mine ma dispera mirosul iesit de pe toba...mai ales cand e rece motorul  la relanti..A mai sesizat cineva mirosul asta intepator?Nu stiu daca e de la motorina am stat o perioada in Germania si acolo parca avea alt miros..sau mi se pare mie.Imi cer scuze daca am zis o prostie.

 

Salut dark, intradevar asa e cu mirosu ala mai intepator de se intampla cand e motoru inca rece si faci drumuri f scurte si eu il simt nu pot sa fac comparatie cu germania pentru ca nu am ajuns acolo sa alimentez. Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji atata timp cat nu il simti dupa un drum mai lung in care motoru a ajuns la 90 grade.

Nu stiu daca e cum zice colegu cosmin nu se poate ca de fiecare data cand merg eu 2 strazi sa isi faca regenerare de filtru am simtit mirosu ala de fiecare data cand am facut un drum foarte scurt. Pur si simplu nu ajunge motoru in parametrii normali pentru o ardere adecvata.

 

Legat de puntea fata am avut acel scartait pe un golf V si intradevar mai accentuat la temeraturi scazute si chiar dupa ce masina a stat peste noapte. S-a rezolvat prin schimbarea bucselor de brat fata si a arcurilor nu stiu daca si aici asta sa fie solutia.

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, treaba cu scartaitul ..la mine e cam permanenta..desi totusi parca acu 2 luni cand eram mai cald nu facea asa rau. O sa urmresc sa vad daca mai face si atunci cand se incalzeste masina, daca face..o sa ma duc la service sa vad ce si cum..imi da senzatia ca e undeva la amortizoare/arcuri..pe acolo.

 

Inca o problema (nu stiu daca e caracteristica..sau daca e problema :D ).. exista un suierat ca sa zic asa, care as tinde sa cred ca e de la turbina dar face de la 1100 de ture (cand turbina nu intra), nici nu stiu exact cum sa descriu..suierat, fluierat. Face si pe loc daca o accelerez. Si in cazul asta la fel..cand era mai cald afara n am sesizat asa ceva, totodata pot spune ca nu dispare odata cu incalzirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, referitor la DSG vezi ca sunt topic-uri specifice. Acolo vei gasi mult mai multe detalii decat pe topicul asta, pentru ca nu e prolema specifica CC, ci VW. Cutia slabe sanse sa se schimbe toata, asta poate o fac baietii cand e vorba de garantie si ii doare la basca. Cand platesti tu cauti un mecanic priceput care intelge cum functioneaza un DSG si poate schimba anumite piese din ea.

Cauciucuri care se deformeaza la 15000?? Frate asta nu poate fi problema specifica la nici o masina? :D Fa-ti si tu geometria si ia gropile/bordurile mai usor.

Modificat de filterVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Filtervw mie mi s au deformat alea pe spate,acum pe fata si am vreo 18 mii cu ele. Raspunsul cu uzura prematura a pneurilor e al lor ,nu concluzia mea, mi au spus ca nu au ce sa faca din cauza suspensiei tari si talia joasa a cauciucurilor.. Gropi nu am cum sa iau ca nu sunt si geometria e verificata de doua ori, e ok.

    Si in legatura cu DSG ul , o sa vad cand o sa ajung in tara, ca aici slabe sanse sa si bage nasul vreunul sa o repare... zic ca nu au specialist, sau simplu motiv sa nu se mai complice si sa ia banii... Oricum o sa fac alt diagnostic la alta reprezentanta vw sa vad ce diagnostic dau... dar dupa sarbatori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

    Am o problema cu un passat CC fabricatie 2008 (2.0 TDI CR 140CP DSG), de ieri seara mi s-a aprins martorul acela galben care cica s-ar numi "martor motor" acela de parca seamana cu un "robinet".Masina nu are nici un simptom.Am fost astazi la un service vw,a pus omu' pe tester si "mecanicul" spune ca are o eroare memorata la clapeta de acceleratie pana in EGR (astea sunt exact cuvintele lui).Deci "mecanicul" zice : clapeta de acceleratie pana in EGR functioneaza intermitent.Deschide capota si scoate o mufa de la un senzor din partea frontala a motorului,foarte aproape de radiatorul masinii.Din mufa respectiva curge putin ulei,prin zona se mai vad ceva urme de ulei.Zice ca trebuie inlocuita."Domnul" din showroom spune ca aceea clapeta are codul J338,dar din ce am citit eu J338 nu ar fi chiar clapeta de acceleratie (nu sunt mecanic de profesie).Acum "problema" mea are cateva intrebari,ce este defapt aceasta clapeta J338,cu ce influenteaza mersul masinii pe timp scurt sau/si lung aceasta defectiune?Mentionez ca "domnul" a zis ca aceasta piesa costa undeva la 970 Ron + manopera.Exista cumva o varianta mai ieftina de unde as putea sa o cumpar?dezmembrari,aftermarket?

    Mentionez ca masina a fost cumparata de noua,folosita numai de mine,are in jur de 70 000km,service si revizii facute numai la vw.Dupa ce mi-a fost stearsa aceasta eroare am mai mers in jur de 2-3 ore prin oras si nu s-a mai aprins acel martor.

   Ma scuz pentru eventualele dezacorduri sau limbaj neprofesionist,dar nu sunt de meserie si scriu si pe fuga.

Multumesc anticipat

 

Am atasat o poza cu martorul,nu este bordul meu ca nu i-am facut poza,am gasit poza pe internet.

post-18519-0-56272900-1386869256_thumb.j

Modificat de Poc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J338 este clapeta de admisie, are mai multe roluri. Inainte de a o schimba, incearca sa o cureti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eroare ESC verify breaks at workshop. De asemenea era o problema cu presiunea in pneuri . A mai patit cineva asa ? A disparut dupa ce am pornit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A auzit cineva despre montarea unor "contragreutati" inele de cauciuc pe conductele care duc de la rampa la injector?Cica reduc trepidatia acelor conducte metalice.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A auzit cineva despre montarea unor "contragreutati" inele de cauciuc pe conductele care duc de la rampa la injector?Cica reduc trepidatia acelor conducte metalice. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Da, a fost emisa o rechemare de catre VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum,  am aceasta masina de aproape un an si ma incadrez perfect in aproape toate "problemele caracteristice" :) ... In plus, ce nu am gasit la "caracteristice", este scartaitul puntii fata la denivelari si la viteza relativ mica, ca si cum toate articulatiile din fata ar avea un  joc.. Si asta cel mai rau cand temperaturile sunt scazute... Vara faoarte putin sesizabil si dupa ce se incalzeste motorul, absolut nimic...

  Gabi_tro aceeasi problema o am si eu cu dsg ul , face acel zgomot la retrogradare, cei de la reprezentanta mi au spus ca o sa pice cutia, nu acum , dar sigur o sa pice, si face din ce in ce mai rau.. Aia de la garaj zic ca nu da nici o eraore pe calc , dar zgomotul e prezent...

 

Amortizoare pe gaz, reglate electronic  3C0413031D lei 1350

Arc suspensie  3C0411105A  lei 450

 

3C0513045D  Amortizor stg. spate electronic 1500 lei

3C0513046D  Amortizor dr. spate electronic 1500 lei

1K0511115BT  Arc spate stg / dr pt. suspensie sport lei 300

 

preturile pentru piese originale, eu insa as merge doar pe schimbarea de arcurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara imi cer scuze daca postez in topicul gresit sau daca s-a mai discutat...nici nu stiu daca ceea ce urmeaza sa spun e o problema sau nu...dar pe mine ma dispera mirosul iesit de pe toba...mai ales cand e rece motorul la relanti..A mai sesizat cineva mirosul asta intepator?Nu stiu daca e de la motorina am stat o perioada in Germania si acolo parca avea alt miros..sau mi se pare mie.Imi cer scuze daca am zis o prostie.

După ce am schimbat bucsele pe fata zgomotul a dispărut totodata si troncaiala la gropi mai adânci.

După nici un an de când au scăzut temperaturile scăzute scartaitul a apărut din nou.

Cu dsg'ul îți recomand sa te duci cât mai repede la cineva care repara.

S ar putea sa îți schimbe doar valvele solenoid.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e o problema, dar am observat ca cel putin acum pe timpul iernii, temperatura la apa ajunge destul de greu la 90 de grade. Mai exact in 28-30 de minute. Caldura e adevart ca baga dupa 5 minute, dar stiu ca motorul functioneaza optim abia cand ajunge la temperatura de 90. Eu pana la birou fac 20 -30 de minute, deci de multe nici nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie. Aveti idee e normal? asa e si la voi.

E prima masina pe care o conduc ..care sa se incalzeasca asa greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea se incalzeste in 5-10 min. Benzina.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt convins. E benzina! Se incalzeste mult mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt cele diesel,la mine este la fel,merg o jumate de ora prin oras si apa abia abia ajunge la 70 dar caldura baga dupa 5-10 minute,banuiesc ca nu este suficient turata in oras ,nu are un mers constant mai mult timp cat sa se incalzeasca la 90 ,mai greu daca este si caldura pornita,care tine sistemul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat cc luat sh de 1 an de zile 170 manuala si am avut 2 probleme. 1 scartaie usa spate stanga la denivelari mari ( aceeasi problema o are cam toata lumea ) si 2 . De 3 zile nu mai vor sa mearga senzorii de parcare ) . In rest masina este impecabila nu am avut altceva nici o problema cu ea . Arata si merge extraordinar de bine . Sper sa nu mai am probleme cu ea pe viitor . Cu geamurile nu am avut probleme si nu au inghetat niciodata . :D

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!