Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

De ce uneori sta masina turata la relanti la 1000rot/min? Si isi revine doar dupa ce o opresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca isi face regenerarea filtrul de particule. Mergi cu ea in plaja de 2000-2500 rpm ca sa o finalizeze.... incearca sa nu o mai opresti, ca sa isi faca regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua zile auzeam un suierat, evident mai ales la relantii . Turatia era normala , asa ca elimin varianta regenerarii . Am mers cu ea 10 min mai sportiv, 3500 - 4000 ture si a dispărut apoi. Ati patit si voi asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, voua va ruginesc bandourile metalice de la usi , portbagaj ?la mine la portiera stanga prezinta o urma destul de vizibila de rugina ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

o mica nelamurire,passat cc fabricatie 2008 tdi cr 2.0 140cp dsg este euro 4 sau 5?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, indeplineste standardul E5, dar, s-ar putea ca RAR-ul de la noi sa-l bage la E4. Am patit exact asa ceva cu alta masina din familie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contează doar ce scrie în acte. Dacă e din 2008 cred că e Euro 4, deoarece nu exista Euro 5. Probabil motor CBAB, nu?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M.am uitat azi dimineata si am observat pe portiera din dreapta o groaza de puncte unde a sărit vopseaua si unde apare rugina .ma duc sa le.o dau de cap celor de la volkswagen , imi vine sa o vând sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai cumparat-o second, posibil sa fie revopsita (prost), altfel nu vad de ce ar fi doar pe portiera din dreapta cand capota motor, pragurile si aripile ar trebui sa cedeze primele. Nu e o problema CC caracteristica.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 20.000 km si garantie pana in august 2013. Ma duc si rezolv. Ma tot gândesc ca o fi de la prostiile pe care le arunca astia pe drum iarna . In orice caz, am portiera din dreapta si două portiuni de bandouri ruginite . Am sa trag pentru vopsire si inlocuire . Pana la urma, pentru asta e garantia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 20.000 km face asa pai mai incolo cum face, o fi fost prost vopsita, stiu un caz cu portiera revopsita de noua, a fost lovita pe trailer a aflat abia dupa 9 ani. Doar nu iti inchipui ca nu se intampla asa ceva sau ca fac cimitir de masini noi :). Trage tare de ei sa o rezolve nu e normal, si nu ar fi normal nici daca ar fi revopsita in reprezentanta.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aceeasi portiera rugineste si scartaie simtitor .sa cer inlocuirea ei cu totul?

Pun mai tarziu si poze cu zonele in cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam pozele .. de cerut poti cere ce vrei dar daca e doar oxidata si nu e afectata de rugina nu iti va inlocui nimeni elementul mai ales la ce costuri implica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bandourile sunt oxidate , dar m.am uitat la o groaza de passat b6 pe strada si nu am vazut sa aiba la fel. Cat despre portiera , e sărita vopseaua si cu inceput de rugina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contează doar ce scrie în acte. Dacă e din 2008 cred că e Euro 4, deoarece nu exista Euro 5. Probabil motor CBAB, nu?

 Masina e achizitionata in septembrie 2008 dar pe carte scrie anul fabricatiei 2009.Seria motor e AACBABX0

 

Deci cum este defapt?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este modelul (MY) 2009 dar este fabricata in 2008, asadar cred ca este E4. Pe actele din tara de origine ce scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2008, prin noiembrie si este E5. Cred ca in functie de luna din 2008 este E4 sau E5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti vreo alta cauza pentru care masina ar sta la relanti la 1000rot/min? Nu e regenerarea dpf .. Am lasato 10 minute si-a revenit iar la urmatoarea pornire face la fel.

Am circulat cu ea vreo3 saptamani in avarie nu se prea tura ca era dus egr. Posibil din cauza asta sa aiba nevoie de mai multe regenerari?

La regenerare am auzit ca scoate fum..mie deloc

Dar se aude ff tare ca un ventilator in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E regenerarea. In mod normal ar trebui sa se faca regenerarea si pe loc, la ralanti, dar cine stie in ce stadiu este filtrul tau. Te sfatuiesc sa iesi cu ea cat mai repede din oras si orice ar fi, nu mai opri motorul cand sta turometrul la 1000 rpm. Cand ai schimbat ultima data uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat de cand am luat-o. A fost pus in Germania long life la 98 de mii..si acum am 109mii



Si inca ceva...cand sta asa  simt in pedala un altfel de rulaj al motorului...ca un fel de ragusala nu stiu cum sa exprim...parca e mai zgomotos si nu merge la fel de rotund si finut. Asa se manifesta regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este modelul (MY) 2009 dar este fabricata in 2008, asadar cred ca este E4. Pe actele din tara de origine ce scrie?

Este cumparata din Romania de la reprezentanta,unde ar trebui sa scrie si pe ce anume acte? Daca masina lui Alexandru_ este din noiembrie 2008 si este E5 a mea din septembrie 2008 de ce ar fi E4? Banuiesc ca este acelasi motor,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea de identitate, la nr. de omologare (nr. crt. 5) ultimele 2 carcatere stabilesc norma de poluare. Pentru Euro 5 trebuie sa fie E5.

 

Nu l-am schimbat de cand am luat-o. A fost pus in Germania long life la 98 de mii..si acum am 109mii



Si inca ceva...cand sta asa  simt in pedala un altfel de rulaj al motorului...ca un fel de ragusala nu stiu cum sa exprim...parca e mai zgomotos si nu merge la fel de rotund si finut. Asa se manifesta regenerarea?

Da, asa se manifesta. Schimba si uleiul cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E regenerarea intr-adevar...scoate acu un fum de numa. Dar de ce asa repede? Nu e indicat la 15 mii la noi?

O ajut daca o tin turata la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o problema :)) de ce uneori si in special in marsarer simt cand las ambreiaju o usoara sacadare asa parca se trepideaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai avut mai multe incercari de regenerare a filtrului esuate, din pricina opririi motorului, iti recomand sa schimbu uleiul, pentru ca se contamineaza cu motorina. mai ales ca ai 10000 km.

 

Probabil ai un inceput de probleme cu volantul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!