Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Da...dar mi-a trecut o observatia pe fisa de service ca daca mai apare o data eroarea trebuie schimbat EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam...mi s-a aprins din nou...superb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a stins singur :)) o mai iau razna si masinile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iar a aparut. Nu stiti e o problema comuna la cc EGRul??? Nu as putea incerca doar sa curat valva sa vad cum se comporta pe urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, cand am avut si eu cc 2.0 tdi am avut si eu probleme si am curatat, a mers si iar paf. In final am pus nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox cati km ti-a mers bine iar? Cat te-a costat in final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2-3 sapt a mers si ca bani sincer nu stiu...luasem multe atunci plus o alta masina cu revizie si na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Dar ca sfat daca esti sigur ca aia e buba pune nou. Sh nu merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai merg zilele astea sa-mi faca inca o scanare...sa vad unde da eroare mai exact... oricum in final cred ca tot acolo ajung sa-l schimb...chiar daca prelungesc cu cateva saptamani sau luni ca il curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log.txt

Am si eu o problema cu martorul de la bujii , in timpul mersului sa aprins martorul cu spira galbena si puterea motorului a scazut drastic . am scanat masina si cred ca este vorba de toate cele 4 bujii defecte. Doar ca ele au fost schimbate in service la pbn .Recent am schimbat si bateria . Care sa fie cauza oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, scanand cu toate clonele.... rezultatele sunt pe masura. Nu schimba nimic, pana nu scanezi cu o interfata originala... sau cat de cat ok. Masina e prea noua sa le aibe pe toate arse... poate modulul de comanda.... vedem.

E primul motor de 2.0Tdi, 4 cil. linie, care are probleme cu bujiile incandescente de la cilindrul 8...si respectiv 10... iti vine sa plangi....

... din logul tau

Adresa 01: Motor (CBB) Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb

Numar VAG SW: 03L 906 022 QG HW: 03L 907 309

Componenta comandata: R4 2,0L EDC F000AG 6212

Revizie: 13H01--- Numar serial: VWZCZ000000000

Codare: 0000078

Atelier: WSC 84736 171 600232

VCID: 7AFFF6DB4C4F

6 coduri de defecte:

001649 - Cilindru 1 circuitul bujiei de preanc.-Q10- defect electric

P0671 -- 000 -- -

001651 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preanc.-Q12- defect electric

P0673 -- 000 -- -

001664 - Cilindru 10 circuitul bujiei de preanc.-Q19- defect electric

P0680 -- 000 -- -

001656 - Cilindru 8 circuitul bujiei de preanc.-Q17- defect electric

P0678 -- 000 -- -

053297 - Bus de date Flex-Ray ? nu este sincronizare

U1031 -- 000 -- - - intermitent

001032 - Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare: semnal prea mare

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum in drum spre service..dupa cateva accelerari mai puternice mi-a aparut si martorul spira intermitent...masina nu mai urca in turatii chiar daca sunt blana..urca fff incet acul. Sa fie fie de la turbina sau are legatura doar cu egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e turbina... greu de zis, de la distanta. Poate sa fie EGR, clapeta de acceleratie, actuatorul turbinei.... cam astea sunt clasicele..... dar povestim doar, pana nu vedem eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul - verifica mufa de la el si alimentarea lui.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu ma prea pricep...habar nam. Explica-mi ca la idioti :)). Acu am iesit de la service si mi-au spus ca necesita schimbare egr..ar putea fi doar mufa? Sau debimetrul doar? Ce inseamna asta dpdv economic? Mi-au facut o oferta la 1100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea care ai postat-o tu, nu are legatura cu EGR-ul, ci cu debitmetrul.

Ai verificat, are mufa bagata ?

EGR-ul - atata este la ei, cu montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am idee care e mufa de la debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, ti-am pus o poza - am incercuit debitmetrul - si mufa lui.

ce erori ti-au gasit acum ?

post-30007-0-69638900-1358928639_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Poi sincer eu ti-am zis eroarea aia din ce l-am auzit vorbind pe mecanic posibil sa nu fii auzit eu bine..acum mi-a sters eroarea...cand reapare iti spun exact daca e asta. In orice caz 100% a zis ori P0401 ori P0104.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici o intrebare desi nu e o "Problema caracteristica".

Cum pot activa functia "Coming home" pe automat? Adica daca e intuneric si opresc motorul sa ramana farurile aprinse automat cat am setat in meniu, fara sa trebuiasca sa dau un flash la faza lunga.

Ce trebuie schimbat in VCDS?

Functia Leaving home functioneaza fara probleme cand deschid masina si e intuneric afara.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzor de ploaie si lumini? Daca da, vezi ce ai bifat pe byte 23 bit 5:coming-home logic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ambii senzori. Am sa scanez si revin. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzor de ploaie si lumini? Daca da, vezi ce ai bifat pe byte 23 bit 5:coming-home logic.

Byte 23. Bit 5 este bifat si scrie in paranteza (0=old/1=new).

Dar la byte 2, bit 4 e debifat coming home mode.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de sandreuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!