Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Cheia 2 nu exista la o diagnoza facut la inceputul lunii aparea o eroare pe imobilizator dar nu mai retin sigur ce eroare si am sters-o pe motivul indicat de fratele meu (posesorul masinii) ca lui nu i-a facut probleme si eu si cine a facut diagnoza ne gandeam ca poate a fost o eroare mai veche si ca problema a fost remediata dar  se pare ca nu. prima data cand a aparut a fost cand am repornit motorul dupa un limp mode si a pornit normal si de atunci apare doar cateodata. a doua oara in benzinarie, a aparut, am pornit, s-a oprit. am scos cheia am pus contactul iar si tot a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema legata de imobilizator. Are momente cand apare martorul (cu mesaj in BC "Imobilizator electronic activ"), scot cheia si pun contactul inapoi si nu mai apare.

Care ar putea fi cauza?

Bateria slaba la cheie? (totusi merge deschiderea la 10-15 metri

Pozitie incorecta a cheii in contact si nu e recunoscuta?

Problema de la contac sau alta problema electronica?

Masina e un VW Bora 1.9 TDI AJM din 2000.

Orice parere e binevenita :) Multumesc

 

cip-ul din cheie - nu are nicio treaba cu bateria.... sunt lucruri distincte, acesta fiind un RFID pasiv.

 

De cele mai multe ori, problema apare de la cluster - lipituri reci - sau cip deranjat... nu mai sta unde trebuie, in cheie.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare posibila fiind desfacerea cheii si pozitionare corecta a cipului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca a plecat la plimbare, prin cheie.... altfel, mai mult ca sigur este din lipiturile clusterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc de informatii. Daca mai face figuri o sa merg la un meserias.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care o voi descrie e legata oarecum de imobilizator dar nu are rost sa deschid alt topic.

Pe scurt,cu cheia in buzunar bordul e activ(luminat si cu indicatoarele de combustibil si temp functionale),cu toti martorii aprinsi si imobilizatorul clipind.Motorul porneste...problema e ca nu se mai opreste :))Scoti cheia...motorul fctioneaza.Acest defect a aparut dupa ce s'a incercat aducerea unei alimentari in habitaclu,de la baterie ,pe sub releele de sub bord.S'a intepat un manunchi de fire si ma gandesc acolo sa se fi facut un scurt.

Masina care are probleme e un G4 2001 fara geamuri el,fara computer,fara telecomanda la centralizata....

Pe diagn pe engine e curat,pe instruments testele le trece bordul si erau 2 erori care s'au sters...una la senzorul de temp/nivel ulei iar a doua "KEY-SIGNAL TOO LOW"

De unde sa incep?Manunchiu care am presupus ca ar avea probleme nu are fire rupte sau dezizolate.

Multumesc anticipat

PS:Sigurantele OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu o problema mi se opreste cateodata motorul mai ales cand e la relantiu din senin ramanand pe bord martorul bateriei iar cand incerc sa pornesc din nou imi spune "imobil activated" scot cheia o bag la loc si porneste fara probleme... imobilizatorul ramane activ si dupa pornire? sa fie cumva ca in timpul mersului sa nu mai citeasca chip-ul cheii? sau mai exact care ar fi problema mea? de masina moare asa fara sa ii fac nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza intai si vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema mi se opreste cateodata motorul mai ales cand e la relantiu din senin ramanand pe bord martorul bateriei iar cand incerc sa pornesc din nou imi spune "imobil activated" scot cheia o bag la loc si porneste fara probleme... imobilizatorul ramane activ si dupa pornire? sa fie cumva ca in timpul mersului sa nu mai citeasca chip-ul cheii? sau mai exact care ar fi problema mea? de masina moare asa fara sa ii fac nimica

 

doua lucruri distincte - faptul ca se opreste in mers nu e de la imobilizator.

 

imobilizatorul se verifica numai la pornire - dupa aia poti sa scoti ceasurile, cip-ul din cheie.... si masina merge.

 

problema cu imobilizator activ, cel mai probabil e la tine din lipiturile reci care se fac pe placa de baza a ceasurilor - la mufa verde - jos cu ceasurile, demontate, refacute lipiturile si vezi daca mai revine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il sfatuiesc sa verifice toate lipiturile de la mufa verde, nu doar la pinii de la comunicarea cu bobina cititoare, cedeaza.... preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult Florin si Marius. Am sa incerc cand am timp sa remediez si revin cu rezultate bune sper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
amazingalex1968

stie cineva cum pot anula un imobilizator pt o bora 1.9 tdi  va rog frumos ma poate ajuta si pe mine cineva....am probleme cu imobilizatorul ,nu mai vrea sa porneasca masina am o fetita mica pe care trebuie sa o duc la gradi in fiecare dimineata si am mare nevoie de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

revin cu problema mea....deci...am vrut sa repar incalzirea in scaun, asta se intimpla acum 2 ani ,am scos mufa de sub scaunul soferului si mi-a ramas martorul de-la air-bag aprins.l-am lasat asa .bun....a 2 problema ....mi-am pus alarma pe masina ,dupa un timp mi sa defectat  nu mai retin ce sa intimplat cert este ca am scos-o,si acum ajung la problema mea actuala.....am fost plecat cu masina.am reveni acasa am parcat-o si cam 5 zile nu am mai folosit-o..am vrut sa plec la cumparaturi si cind sa pornesc nu am mai avut curent.am scos bateria si am pus-o la incarcat.dupa 2 zile am pus bateria pe masina si .....surpriza.....masina pornea si dupa 1,2 sec.se oprea parca cineva ii taia motorina...acum citeva zile a venit un baiat cu testarul si l-a pus pe masina  .mi-a spus ca imobilizatorul este de vina dar ce anume mai exact nu stiu pt ca eu nu am fost linga el sa-l intreb.....intrebarile mele sunt..... 

ARE LEGATURA MARTORUL DE LA AIR-BAG CU IMOBILIZATORUL(ADICA DACA A STAT APRIN DE ACUM 2 ANI SI PINA IN PREZENT)

ALARMA PE CARE AM SCOSO

SAU DIN CITE AM CITI EU PE AICI DEFECTUL AR PUTEA FI DIN CEASURII,SAU CONTACT SAU FIRE....

SI CIT MA COSTA SA AANULEZ IMMO......IMI POATE DA SI MIE CITEVA SFATURI SAU LAMURIRI CINEVA??????....VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa anulezi imobilizatorul. Se poate face - important este sa vedem de unde este - ceasuri, lipituri, etc... toate se rezolva.

 

Poti scapa doar cu o rescriere de cipuri, dump eeprom,.... etc.

 

Nu are nicio legatura cu faptul ca ai avut martorul de airbag, aprins.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

aveti idee cit costa o rescriere de cipuri????


imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa de asa ceva??(rescriere de cipuri )


multumesc frumos Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare? vede cheile? ceasurile se alimenteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

ceasurile se aprind ,,merge si cel de apa si motorina,si de vazut cheile nu stiu, cred ca asta este buba...nu mai citeste cheile ..asta este presupunerea mea.pt.ca nu merge cu nici 0 cheie...nu am fost acolo cind mi-a pus testerul pe ia . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

baiatu cu testerul are alt prieten si a vb cu el ,mi-a spus ca pt 300 ron vine el si mi-o face sa pornesaca ....intrebarea mea este.....pentru cit timp va merge,ca daca peste 3 luni trebuie sa-l chem inapoi nu prea imi convine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce ii face. Poate face IMMO OFF dar nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile se aprind ,,merge si cel de apa si motorina,si de vazut cheile nu stiu, cred ca asta este buba...nu mai citeste cheile ..asta este presupunerea mea.pt.ca nu merge cu nici 0 cheie...nu am fost acolo cind mi-a pus testerul pe ia . 

 

trebuie vazut ce este cu ea.... de la ce.....

 

baiatu cu testerul are alt prieten si a vb cu el ,mi-a spus ca pt 300 ron vine el si mi-o face sa pornesaca ....intrebarea mea este.....pentru cit timp va merge,ca daca peste 3 luni trebuie sa-l chem inapoi nu prea imi convine ....

 

cam mult, dupa parerea mea ... acum, depinde si de ce are.... daca se poate face in configuratia actuala - fara inlocuirea ceasurilor - e mult.....

 

da, immo off - ultima varianta - ... rar ai de ce sa recurgi la ea....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

spuneti-mi si mie daca rescriu cheile,am sansa ca dupa 3-4 luni sau la o perioada de citeva luni sa imi faca aceeiasi figura ca acuma adica sa nu-mi recunoasca din nou cheile.Intreb asta pt ca am sunat la uni care rescriu cheile sau anuleaza imobilizatorul si mi-au spus ca nu-mi pot da nici o garanti in cazul in care imi rescriu cheile,si cea mai rentabila varianta ar fi cu (immo of) nu stiu cum sa procedez ca sa fie si convenabil la pret si sa nu mai am probleme vreodata.....va multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, din pacate, nu-ti poate garanta nimeni ca se pierd cipurile din nou din memorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie daca rescriu cheile,am sansa ca dupa 3-4 luni sau la o perioada de citeva luni sa imi faca aceeiasi figura ca acuma adica sa nu-mi recunoasca din nou cheile.Intreb asta pt ca am sunat la uni care rescriu cheile sau anuleaza imobilizatorul si mi-au spus ca nu-mi pot da nici o garanti in cazul in care imi rescriu cheile,si cea mai rentabila varianta ar fi cu (immo of) nu stiu cum sa procedez ca sa fie si convenabil la pret si sa nu mai am probleme vreodata.....va multumesc...

 

eu zic ca daca masina nu are probleme grave pe linia imobilizatorului, este cea mai proasta varianta - immo off.... pana la urma este alegerea ta.

 

immo off se face doar in situatii extreme, cand alte variante nu mai sunt.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!