Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Salut!

Ma supara si pe mine de ceva vreme imobilizatorul. La inceput a aparut destul de rar cheiţa de IMMO, degenerand imi a-mi permite sa pornesc masina doar o data-de doua ori pe saptamana.

Am fost la service - recodat cheile - mi-au spus ca modulul IMMO e problematic si ar trebui schimbat.

Vreo 2 saptamani nu am avut probleme, dupa care au re-aparut.

Am deconectat IC si mufa de la bobina, m-am uitat un pic la ele ca... nu prea aveam ce sa le fac si apoi le-am reconectat.

Vreo 2 saptamani iarasi nu am avut probleme, dupa care iar au re-aparut.

De vreo cateva zile am scos IC-ul si l-am tinut in casa - astazi l-am reconectat, dupa de am pus un pic de Spray Contact pe pinii respectivi (de la bobina si de la IC). Nu a vrut sa porneasca.

Am facut un scan cu Vag-com-ul, am incercat sa sterg mesajele de eroare, insa 17978, 19561 si 01176 persista.

Curios este faptul ca nu am acces la adresa 25, a IMMO - inseamna ca s-a prajit? sau ca n-am conectat cum trebuie pini (am scos si pus pinul 2 din mufa verde si cei doi de la bobina din butucul de chei).

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 012 FA

Component and/or Version: 1,9l EDC G000SG 3349

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 10101

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W561209 VWZ7Z0C7181973

3 Faults Found

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Friday,10,April,2009,13:52:51:26365

Gilu

Address 17: Instruments

Control Module Part Number: 1J5 920 806 G

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11

Software Coding: 01112

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W561209 VWZ7Z0C7181973

1 Fault Found

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

Friday,10,April,2009,13:53:57:26365

Gilu

Address 25: Immobilizer

Control Module Part Number: Bitte Adress

Component and/or Version: e 17 eingeben

Software Coding:

Work Shop Code:

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

a communication error occurred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga bine mufele.... si incearca cealalta cheie

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are relevanta care cheie o bag - se comporta la fel.

o sa "mufez" lucrurile mai bine si o sa vad.

thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu incearca alt bord (cu alt immo). dar trebuie reprogramat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios este faptul ca nu am acces la adresa 25, a IMMO - inseamna ca s-a prajit? sau ca n-am conectat cum trebuie pini (am scos si pus pinul 2 din mufa verde si cei doi de la bobina din butucul de chei).

IMMO nu e separat, e in ceasuri si raspunde la adresa 17. Sunt masini (audi, golf3 ) la care IMMO respunde la 25

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham... am inteles :P

well... am strans un pic papucii aceia patrati, si am re-mufat.

Nu a mai aparut martorul de IMMO, insa nu stiu cat o sa ma tina asa...

Pot gasi in comert mufe din acelea? as dori sa refac cele doua sarme - in schema electrica de IC am vazut ca sunt conexiuni directe intre IC si bobina.

061220091196.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k... no good... tot am probleme.

Cum se face bypass la IMMO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1. am desfacut IC-ul:

2. refacut toate (64) lipituri de la cele doua mufe T32

3. reasamblat IC-ul:

de 2 saptamani nu am mai avut nici un fel de problema - aparent unele lipituri de la pinii mufelor T32 au imbatranit si i-au pierdut conductibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
calin bogdan

am si eu o problema ,am un golf 4 cu motor de 1.4 benzina ,si am a doua cheie ,ca prima mi sa spart si am folosit pe cea de-a doua ,si nu prea imi recunoaste cheia ,imi apare pe bord imobilizator active,si cilpoceste un bec cu masina pe bord,ajutatima si pe mine va rog cum sa configurez cheia sa nu imi mai apara problema cu imobilizatoru ,ce pasi trebuie sa urmez ??ca cu prima cheie nu imi face probleme cu imobilizatoru ,dar mi sa spart si vreau sa o folosescpe a doua ! VA MULTUMESC ! si daca puteti lasati-mi msg sa va raspund !!

Modificat de calin bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reprogrameaza cipul din cheie

cu vag com sau la un atelier care se ocupa cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si la mine apare cateodata masina cu cheia sub ea clipind...normal ca nu porneste.

Mai incerc de 2-3 ori si isi revine.

Oare trebuie alta cheie sau trebuie doar reprogramare facuta?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza incearca reprogramarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal la toata lumea

ma puteti ajuta si pe mine : 1 cum dau jos immola un golf 4 din 2002 1,4 benzina? 2masina nu mai vrea sa porneasca cu nici o cheie , din cele 2. 3 am scanat cu vag-comul si a aparut defectul imobilizator si ramane aprins tot timpul . 4. am verificat firele cele doua de la immo la ceasuri si nu sunt intrerupte. vreau sa stiu cum dau jos immo de la contact , si cum le curat contactele. sau ce sa fac la masina ?sa inlocuiesc immo? se inlocuieste separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 nu are immo separat

informatia este intr-un eeprom din IC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica? nu inteleg, ma poti ajuta cu mai multe detalii sau ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , ma poti ajuta si pe mine , cum sa dau jos bobina de pe contact, sau alte detalii, ce trebuie sa desfac in seasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

datul bobinei jos, de pe contact ,nu este simlu

daca nu ai mai demontat te sfatuiesc sa mergi la cineva care stie

la fel si cu eepromul din ceasul de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai dat jos, dar toate au un inceput. adica nu sunt afon, ca ma pricep la mecanica, si la electricitate, ca pun si alarme, dar nu am mai facut treab asta. dar cu cateva explicatii cred ca m-as descurca.ca m-am apucat de dat jos, am dat jos de pe masina ceasurile, volanul, carcasade sub volan, plasticaraiele de sub volan, am scos mufa ce vine la bobina de la contact, dar nu stiu cum sa scot aia afara de pe contact. daca, sa zicem ca nu mai am ce sa-i fac la immo asta de pe masina, si vreau sa comand altul , ce trebuie comandat, si ce se schimba, si cum procedez?

Modificat de covesanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, sa fiu mai explicit, problema i-a aparut de mai de mult, ii facea figuri, si apasa cheia mai tare in contact si pornea, pana nu a mai pornit de loc, de asta ma gandesc, ca problema poate fi de acolo, de la contact, unde este pusa bobina la immobilizator, unde intra mufa aia cu firele verde si negru.am scos mufa , am miscat acolo, am pus la loc, dar tot asa face, rama becul in bord aprins si nu porneste, pe tester a aparut 17978- engine start blocked by immobiliser. apoi am resetat din tester, am sters eroarea, dar tot ramane in bord si nu porneste.

Modificat de covesanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca o reprogramare a cheii / lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu vrei sa ma ajuti , sa dau jos bobina de la contact?acolo e problema

daca apasa acolo si pornea, degeaba le reprogramez, si normal daca era de la cheie nu trebuia sa fie numai la una

nu la amandoua , nu? ca nu mai porneste cu nici o cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce sa te ajut ??!

eventual pot sa-ti spun care ar fi pasii de urmat

aparatoarea de pe contact , care include si bobina, este pozitionata deo siguranta circulara

trebuie sa tai cu flexul / polizor slituri pe unde sa poti sa apesi acea siguranta ca sa poti da jos bobina

ai masurat daca bobina este sau nu intrerupta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am masurat , sa masor pe mufa aia de la bobina?, crezi ca e intrerupta bobina?are 3-sau 4 orificii pe langa plastic, pe unde ar incapea o surubelnita mai mica, trebuie sa apas pe alea si sa trag de bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!