Jump to content

Probleme sistemul electric VW caddy tdi


marius6006
 Share

Recommended Posts

Salut !

Detin un caddy 2k din 2006 si de curand am o problema cu sistemul electric.

Acum un an i`am montat un carlig "after-market".Din greseala,iarna trecuta,i`am rupt capacul la priza si a inceput sa se oxideze mufa.In ultimul timp ma chinuiam mult pana cand facea contact cum trebuie,asa ca i`am luat alta priza pe care am montat-o la acelasi electrician.In prima zi cand am mers cu remorca dupa 150 km mi`a ramas aprins becul dreapta spate pe frana + becurile pe frana la remorca.Am scos mufa la remorca,i`am scos borna la masina,am incercat sa ii caut sigurante dar in zadar.Ramanea aprins si fara contactul pus.Dupa aproximativ jumatate de ora s-a stins singur din senin,dar imi aparea "eroare bec ars".Astazi am fost la electrician sa`mi verifice priza + toata cablaraia si cica a gasit in blocul de relee doua tablite se incalzisera si se suprapuse,dar priza cica era montata corect.Ma gandesc poate nu a legat bine instalatia carligului la stopul din spate stanga,poate trebuia sa se lege din alta parte sau nu pot sa`mi dau seama ce s-a intamplat,desi tind sa cred ca toata treaba a plecat de la priza...

Daca mai are cineva carlig montat ulterior,il rog sa`mi spuna daca de la stopul stanga se leaga sau are instalatie separat...

Multumesc.

Edited by ByZ
Link to comment
Share on other sites

NU se leaga de la blocul din stanga. Are si un modul separat. Daca era legata corect, cand cuplai remorca nu mai mergea semnalizarea si nici frana pe masina, ci doar pe remorca. Si schimba contactul de la pedala de frana, din cauza ca acum curentul care trece prin el e dublu deoarece are 4 becuri pe frana. Ala a ramas cuplat si stau becurile aprinse.

trailer.pdf

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru ajutor.Maine voi cauta alt electrician sau daca nu,il voi monta la reprezentanta si asa am programare saptamana viitoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
catalin sm

Salutare.

Sunt si eu detinator de Caddy Life si citind pe acest forum observ ca principala pb a acestui automobil e partea electrica,asa ca nu este doar un "accident"ceea ce am patit eu si ba mai mult credeam ca masina e posedata si ca defapt nu e vb de o problema:))glumesc...

La mine totul a inceput pe un drum romanesc(prost/plin de gropi)cand dintr-o data mi-a aparut in bord o eroare legata de recomandarea de a vizita un"mester" si un semn sub forma de tub galben aprinsa in bord....si de aici masina mea nu mai e masina....am dus-o in service...au constatat ca sa rupt un inel ce tinea cablajul ce iese de la computerul de bord si merge la motor,acesta in timp sa frecat de coltul motorului si sa uzata pana s-a erodat izolatia de pe3fire si au facut scurtcircuit(noroc ca nu am luat si foc),specific ca inainte cu o luna am fost la reprezentanta sa imi schimbe kit-ul de distributie,acuma ca iei au facut ceva si au rupt inelul ce tinea cablajul ,ca era el rupt..cert este doar faptul de la vibratii e imposibil ca acel cablaj invelit in plastic destul de gros +izolatiile firelor, sa se fi "ros"in o singura luna ,deci in aproximativ(2000km),astfel ca s-ar putea ca revizia sa nu fi fost facuta decat pe foaie(pt ca sa facut si revizie),dar stiti cum e ...cand ai o pb toti se disculpa si te roaga sa le aduci argumente daca iti sta in cap sa incepi o actiune impotriva lor+ca masina nu e in garantie ci doar imi fac service-ul la reprezentanta.Si ca sa revin la idee,deci mi sa facut scurt,am mers in service...dupa ce mi-au schimbat aproape toti senzorii crezand ca ei sunt defecti,au constatat cablul rupt si scurtcirciutul......am schimbat cablajul...si supriza,nu imi functiona cilindrul2...au schimbat injectoarele intre ele,problema era identica...au dus computerul de motor la verificat...toate circuitele functionale......si aici s-au terminat si banii mei.....ce este cel mai ciudat este faptul ca la frig sau cand masina sta mai mul timp problema dispare...ca prin minune si in mod constant....la"cald"problema persista....intre timp vad ca luminile din bord nu mi se mai aprind....imi apare in mers fara motiv asr-ul activat,fara sa-l ating..incalzirea la oglinda stanga nu merge....si tot felul de erori.

Acum mi-au facut o"prognoza" a unui pret pt investigatia problemelor de circa 8milioane pt motor si 12-13pt celalalt sistem,asta doar pt investigatii+ceea ce vor trebui sa schimbe...si daca este cazul sa schimbe computerul sau computerele,unul e cam 20de mil..iar celalalt 48........asa ca merg asa cu ea...in3pistoane ca n-am incotro pana "fac banii"ca s-o repar.Si daca la pb de la motor ii inteleg sa zicem cauza,desi totul se pare ca ii ok...nu inteleg ce se intampla cu sistemul de"comfort"(asa mi-a spus ala de la reprez. ca se numeste).In rest am schimbat doar placute de frana,ulei la timp si o planetara...atat..masina merge ceas...cand e frig:p

Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie,ceva...fara sa fiu nevoit sa dau 20de milioane doar ca sa imi spuna nea' "reprezentantu"(care e vai mama lui,ca inafara sa citeasca de pe foi nu are habar de nimic) care e pb......sau o sugestie ceva.....ms anticipat!

Link to comment
Share on other sites

computerele astea sa stii ca iti pot da mari batai de cap. iti spun intamplarea unui amic: Are un fiat doblo 1,2 benzina si avea un simptom foarte ciudat.. mergea masina perfect si se oprea instantaneu.. indiferent ca era in sarcina, rulat constant sau frana de motor pur si simplu se oprea motoru si nu mai pornea. asteptai 10-15 minute si mergea perfect 2 5 10 km depinde de ce noroc aveai. A testat c omputeru pe banc de proba in 3 locuri in cluj si toti i-au zis ca e perfect. Toate conexiunile verificate bune. S-a dus la un electrician si ala a insistat ca e computeru de vina si i-a zis ca daca nu ii ala nu ii nevoit proprietaru de doblo sa ii plateasca nimic. A facut electricianu rost de un computer de la un tip cu un punto 1.2 benzina au avut ceva de mesterit intrucat nu pornea cu cheia si cipul de cheie de la doblo au pus pe doblo computerul a facut tipu 100km si a mers perfect masina. ;) :) Si-a cumparat computer de motor 8 milioane si problema rezolvata. Inainte de asta omul a platit bani multi pe investigatii la reprezentantza pentru investigatii la injectzie, pompa de benzina si circuit benzina si computere si testere.

Iti recomand sa mergi la un profesionist ! la reprezentantze de cele mai multe ori te jegmanesc de bani si te poarta fara sa aiba habar. Pe deasupra e greu sa ii tragi la raspundere daca nu isi fac treaba.

ps: Nu stiu ce au facut astia cu caddy'urile astea noi.. un amic cu modelu vechi 1,6d a trecut de 300mii km si e aproape totul original pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

catalin sm

@noobsound

Eu am zis...baietii de la reprezentanta,daca nu ar avea echipamente performante care fac lucrul singur ei nefiind nevoiti decat sa citeasca pe un ecran problemele si sa invarta de o cheie sau surubelnita,ar fi mai penibili decat cel mai prost carpaci-necanic de dacie 1310 din cartier.Lor daca le iei testerele,se uita la masina ca si la o naveta spatiala.Acum sunt f hotarat sa o duc in Ungaria la service,am auzit ca au preturi cu 30%mai mici atat la piese cat si la manopera,au aparatura moderna si sunt priceputi.De "mecanicii"romani cu figuri in cap m-am saturat...e normal sa ii doara in basca atata timp cat avem drumurile pe care le avem,deci service-urile sunt mereu pline,asa ca lor painea l-i asigurata......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare.

Sunt si eu detinator de Caddy Life si citind pe acest forum observ ca principala pb a acestui automobil e partea electrica,asa ca nu este doar un "accident"ceea ce am patit eu si ba mai mult credeam ca masina e posedata si ca defapt nu e vb de o problema:))glumesc...

Nu te grabi sa arunci cu banii , mai degraba cauta un electrician bun si rabdator. Jupanului Caddy i se decupla ASR in mers ( se aprindea indicatorul galben ) , opream motorul porneam din nou si totul era OK 10 minute dupa care iarasi se oprea , totul din cauza unui fir amarat aproape intrerupt ... S-a rezolvat cam in 4 ore de ''surubarit '' ...

Nici mie nu imi functioneaza incalzirea oglinzii din stanga , decat in concediu in Germania , fara gluma :) , nu ii priesc gropile din RO ..

Iar de profesionalismul de la reprezentantele VW din RO ... am schimbat distibutia in Germania la jumatatea pretului cerut acasa , tot la un dealer VW . Aici am costatat ca placutele de frana schimbate proaspat in RO au fost montate ...gresit . Cele originale le-am schimbat la 70.000 km , cele montate in RO dupa doar 13.000....

Edited by caddy.fan
Link to comment
Share on other sites

catalin sm
Iar de profesionalismul de la reprezentantele VW din RO ... am schimbat distibutia in Germania la jumatatea pretului cerut acasa , tot la un dealer VW . Aici am costatat ca placutele de frana schimbate proaspat in RO au fost montate ...gresit . Cele originale le-am schimbat la 70.000 km , cele montate in RO dupa doar 13.000....

Ferice de tine prietene pt faptul ca ai"tangente"cu Germania.Mie unul nu mi se prea merita sa fac un drum de Germania ca sa imi rezolv o problema.Asa ca nu ramane decat sa ma complac.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
lucaflo26

Colegii am un prieten cu un caddy. A fist schimbat cluster cu unul de vw touran si aleator face cum se vede in filmare si eroare apare pe comunicatie cluster.

20160428_111041.mp4

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

nu are treaba - sa verifice noile ceasuri, pare sa fie din ele problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salutare nu stiu daca  va raspunde cineva dar eu incerc :)) am o problema la luminile de la numar la un vw caddy din 2005 1.9.sdi,ele find defecte de cand am luat masina apare becul ars in bord ,zilele acestea am decis sa vad care este baiul , intradevar soclurile in care vin bagate piciorusele de la bec erau rupte , in fine am decis sa pun banda led in loc la becuri si le-am legat pe direct nu mai prin soclurile acelea , becul ars din bord nu a disparut ,ledurile se aprind cand pornesc pozitia , pana aici totul este aprox ok:)), problema acum urmeaza, dupa cateva secunde ledurile se sting si nu se mai aprind ,daca sting pozitia si o aprind iarasi se pornesc dar iarasi dupa cateva secunde se opresc si tot asa ... care sa fie problema oare? va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Consumul prea mic al acestora. Sistemul trebuie sa vadă consumul unui bec normal, altfel ți-l stinge 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut băieți poate mă puteți ajuta cu câteva sfaturi. Dețin un Vw caddy maxi 2k din 2013 1.6 tdi si am constatat cu câteva zile în urmă că nu mai merge încălzirea in scaune, incalzirea lunetei, incalzirea auxiliara ( webasto) ce este din fabricație si luminile din plafonera dar din bord ledul  butonului de incalzire in scaune arată ca functioneaza, cel de la incalzirea webasto si al încălzirea lunetei, ledul doar se aprinde la început. Am verificat sigurantele si toate sunt bune. Am pus testerul si nu imi arata nici o eroare. Am scos mufa de la modulul Can gateway și  sa aprins luminile in plafonera. Am cumparat alt modul Can cu același cod a mers toate circa 1 min pana sa sterg erorile de pe can gateway, după nu a mai mers exact ca primul. E posibil sa se fi dus modulul sau nu l-am codat bine? Multumesc 

Edited by ovi_10
Nu gasesc rezolvarea
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Cer scuze daca nu postez unde trebuie,dar nu am gasit in alta parte problema mea. 

Am un caddy din 2006 1.9tdi motor bls, la care recent i-am schimbat calculatorul de confort si modulu de pe usa stânga la sofer, pentru ca nu mai mergea centralizata pe usile față.  Dupa ceva verificari am ajuns la concluzia ca trebuie modulul de confort cat si cel de le portiera. 

Problema sa rezolvat...cumva...dar partial.

Modulul de confort are acelasi cod ca si cel original, numai ca in momentul cand vreau sa cobor geamul din stanga, coboara cel din dreapta,si când apas butonul pentru cel din dreapta,coboara cel din stanga. Asa se întâmplă si cu reglajul oglinzilor.

Se poate adapta..coda...ceva din VAG,sau trebuie doar sa inversez firele in mufa. 

Banuiesc ca modulul e de anglia, si din aceasta cauza se comporta asa. 

Si mai am o eroare la care nu stiu de unde sa incep verificările...00457. 

Zice ceva de modulul pentru rețea. 

Aveti idee pe unde se afla ca să-l pot verifica..???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!