Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Daca nu ma insel, ti-a mai raspuns un coleg pe alt topic. Ai instalatie de xenon AM (=aftermarket) pe masina?

Nu stiu cum e la CB simplu si nici daca are legatura cu asta sau nu, dar la CB+ eroarea de bec ars apare doar cand folosesti becul respectiv iar daca se opreste motorul, dispare din bord pana se foloseste iar becul in cauza.

Ex.: Am LED-uri la iluminatea placutei cu numarul de inmatriculare si centrala electrica e de parere ca becurile de acolo sunt arse, insa nu apare martorul de bec ars in bord pana nu aprind farurile (moment in care se aprind si luminile la placuta numarului de inmatriculare)

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CB+ și îmi spune care bec e ars. Faza e, ca mai nou becul de la plăcuța de înmatriculare mai face figuri și mi se aprinde martorul în bord. Ma dau jos, becul arde, sau îl mișc ușor și se aprinde, însă eroarea rămâne până când iau contactul. Deci posibil să ai și tu o problemă asemănătoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, ti-a mai raspuns un coleg pe alt topic. 

 

Nu eram eu, era un alt coleg care a pornit un thread nou si avea probleme cu faza scurta/lunga :)

Nu am xenon...

 

Eu am CB+ și îmi spune care bec e ars. Faza e, ca mai nou becul de la plăcuța de înmatriculare mai face figuri și mi se aprinde martorul în bord. Ma dau jos, becul arde, sau îl mișc ușor și se aprinde, însă eroarea rămâne până când iau contactul. Deci posibil să ai și tu o problemă asemănătoare.

 

Da, cred ca asa patesc si eu! Eroarea apare doar dupa ce pornesc faza scurta si pun pariu ca e de la becurile de la placuta din spate.

 

In context, unul din becurile de la placuta a fost inlocuit acum cateva zile, inainte sa cumpar masina. Deci ori becul nu e bun, ori (desi ma indoiesc) trebuie stearsa eroarea cu vagcom. Cea mai rapida/ieftina abordare cred ca ar fi sa incerc cu becuri noi. E vreun model anume pe care ar trebui sa-l cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie ștearsă eroarea. Dispare singura când rezolvi becul. Am avut și fază scurtă arsa recent. Schimbi becul și când pui contactul din nou, dispare. La fel și cu asta de la număr. Apare martorul, cobor și mișc becul sa se aprindă, opresc motorul și iau contactul, pornesc motorul la loc și eroarea dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar nu trebuie sters nimic.

Azi dimineata dupa ce am pornit motorul si apoi faza scurta, s-a aprins martorul. Am iesit din masina si m-am uitat la placuta din spate, unul din becuri era stins. L-am miscat putin, i-am dat doua bobarnace si s-a aprins. Apoi am oprit motorul si l-am pornit din nou si surpriza, nu mai apare martorul... deci becul e ok, trebuie sa verific la contact daca sta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca sta sa se arda becul,asa imi facea si mie. E filamentul aproape rupt , de asta cand il atingi  se misca filamentul si mai merge putin. Daca tot umbli la lampa schimba si becul si ai terminat cu problema.

Eoarea va ramane stocata si la prima diagnoza o sa o vezi , eu prefer sa le sterg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai avut azi probleme dupa cele 2 bobarnace :D

 

As vrea sa va mai intreb o chestie: cat de smechere sunt filtrele de aer K&N? Ca am gasit unul la 260 lei, insa in afara de faptul ca da spre roz, nu sunt diferente vizibile intre acesta si unul Bosch de exemplu, care e de 5 ori mai ieftin. Suna diferit sau ajuta in vreun fel motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, ti-a mai raspuns un coleg pe alt topic.

Nu eram eu, era un alt coleg care a pornit un thread nou si avea probleme cu faza scurta/lunga :)

Nu am xenon...

Eu am CB+ și îmi spune care bec e ars. Faza e, ca mai nou becul de la plăcuța de înmatriculare mai face figuri și mi se aprinde martorul în bord. Ma dau jos, becul arde, sau îl mișc ușor și se aprinde, însă eroarea rămâne până când iau contactul. Deci posibil să ai și tu o problemă asemănătoare.

Da, cred ca asa patesc si eu! Eroarea apare doar dupa ce pornesc faza scurta si pun pariu ca e de la becurile de la placuta din spate.

In context, unul din becurile de la placuta a fost inlocuit acum cateva zile, inainte sa cumpar masina. Deci ori becul nu e bun, ori (desi ma indoiesc) trebuie stearsa eroarea cu vagcom. Cea mai rapida/ieftina abordare cred ca ar fi sa incerc cu becuri noi. E vreun model anume pe care ar trebui sa-l cumpar?

Exact asta patesc si eu. Am pus VCDS-ul pe masina si mi-a dat eroare la becul de la placuta de inmatriculare. Dar cand am verificat toate functionau. In schimb azi cand am patit din nou, becul din stanga de la nr nu mergea. L-am schimbat si acum astept sa vad daca mai da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e o problema destul de comuna... oare nu se face un recall la reprezentanta pentru chestia asta?  :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un contact intrerupt la un bec de placuta de inmatriculare, dupa 4-5 ani? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, 

 

vreau sa va cer parerea pt o problema: acum 3 sapt am avut un incident in care am intrat in cel din fata mea pt ca i-a sarit lui brusc un copil in fata. azi am scos masina din service cu toate cele - precizez ca la motor nu a fost afectat / inlocuit nimic, doar radiatorul l-am schimbat cu ajutorul unui inspector de casco binevoitor. 

 

am observat ca, in timpul mersului si atunci cand franez, se simt niste trepidatii / vibratii in pedala de frana. nu se aud alte zgomote (de nici un fel) si franeaza bine. in volan si in celelalte pedale nu se simte nimic - alte virbratii. in rest masina merge absolut normal. virbratiile incep sa se simta cand franez la viteze de peste 50 km din ce am reusit sa imi dau seama. 

 

la momentul impactului, evident, mi-a intrat abs-ul. dar nu a fost afectat nimic pe la roti, doar o aripa indoita si schimbata. am cautat pe forum si probleme similare au dus la concluzia ca s-au ovalizat discurile de frana, dar la mine nu sunt aceleasi 'simptome'. in plus, poate nu stiu eu asta, dar e posibil sa se fi intamplat asta din cauza unei frane bruste ? eram pe asfalt, am dat in gropi mai nasoale si n-am patit nimic. 

 

oricum luni merg la service-ul meu sa verifice si baietii treaba, dar ma gandeam ca pana atunci mai obtin niste pareri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din câte știu eu, discurile de frână se ovalizeaza tocmai în cazul unei frânari bruște, când temperaturile și tensiunile sunt maxime. Vibrația la frânare e de asemenea un simptom caracteristic unor discuri ovalizate. Sa revii cu un update după ce afli ce, cum, cât :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Draci, vin cu vesti proaste. Pe cand ma bucuram ca mi-au ajuns anvelopele de vara (Bridgestone Turanza T001, 205/55 R16 - 1280 setul), cand ajung cu masina inapoi la birou, observ fum alb in spate. Motorul nu era rece si afara e cald... mi-e groaza de ce ar putea fi. Si regret ca am platit ieri gumele, cand poate trebuie sa decartez mai mult acum. Daca aveti idei ce ar putea fi... pe langa evidenta chiulasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva era filtrul de particule in regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca filtrul de particule se regeneareaza cand la relanti se mentine la 1000 ture, pana cand scade la 800. De asemenea, mergand 70km/h cu a 4-a. Problema e, ca eu nu stiu daca se regenereaza sau nu, pentru ca nu stiu la ce sa ma uit. Niciun martor aprins. E drept ca dupa 2 ore dupa ce am pornit din nou masina, nu a mai scos niciun gram de fum... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa iti dai seama doar din turatia de la relanti , in jur de 900-1000 (oricum mai mare decat de obicei ) , consumul putin crescut la relanti , un 0.7-0.8(fara ac pornit) si dupa faptul ca nu mai trage asa de bine.

Ca sa te convingi pune vag comu' pe ea si o sa vezi cand si-a facut ultima regenerare si o sa te lamuresti sigur daca a fost sau nu de la asta.

Mi s-a intamplat ca la o regenerare , un prieten care mergea in spatele meu sa ma sune disperat ca imi iese fum de toate culorile din evacuare, eu zic ca cel mai probabil de la asta era fumul , mai ales ca nu a mai scos la urmatoarea repornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia inseamna ca regenereaza filtrul de fiecare data cand pornesc masina si motorul e rece.... E normal? Oricum, m-ai mai linistit, si iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la turatia marita? e normal ca atunci cand motorul este rece sa stea cateva minute mai turat, nu are legatura cu regenerarea. De obicei regenerarea se face cand motorul a ajuns la temperatura optima de functionare , si daca ai carburant in rezervor undeva peste jumatate de rezervor(+- cativa litri) Daca masina nu ruleaza exclusiv in oras , si nu are probleme cu incarcarea excesiva a dpf-ului nu ar trebui sa se regenereze mai des de cateva sute de km , cel putin asa este la mine. ti-am spus , un vag com te-ar scapa de multe presupuneri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la cateva luni de oras ies pe autostrada si ii dau "forja" 15-20 km. La iesirea spre Bolintin opresc masina pe loc si de fiecare data filtrul este in regenerare. Cand zic "forja", spun @ 4000 rpm. Pe sensul de intoarcere acelasi "meniu", iar cand am intrat in Militari regenerarea este incheiata.

Nu cred ca are vreo treaba cu nivelul de motorina sau  de un mers constant la o anumita turatie, mai degraba cred ca are cu temperatura din evacuare. 

Sa nu opriti motorul in timpul procesului de regenerare.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu manual de utilizare al masinii? Regenerarea nu se face la 4000 rpm, ci undeva pe la 2000-2500 rpm, mers constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da l-am citit, in manual nu ar avea cum sa te indemne sa mergi constant cu 4000 rpm. Turatia minima de regenerare este 2000 rpm, insa maxima nu este 2500 rpm. Ei dau acest interval exemplu, pentru a se respecta legile de circulatie in vigoare.

Deci cu alte cuvinte, daca vrei sa ai o regenerare cat mai rapida (adica atunci cand doresti) este bine sa mergi cu motorul in regim constant de turatie ridicata, deoarece creste aportul de particule si temperatura din DPF (la cca. 1000 de grade celcius), calculatorul de injectie al masinii da comanda de regenerare. Daca nu mergi in regim de turatie adecvat, adica sub cei 2000 rpm calculatorul de injectie va da comanda de regenerare la relanti.

Un regim de turatie ridicata si constant din cand in cand, nu poate face decat bine motorului, se mai curata depunerile de pe injectoare, turbina, supape, evacuare, etc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Best piece of broscience I've heard all day :P

Fac maine un drum mai lung, si voi vedea ce se intampla. Mers ca in manual incolo, mers cum a descris viliboy inapoi. Voi raporta dupa.

Modificat de raul_t
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raul_t iti recomand sa nu faci asta. Eu am facut acest lucru in treapta 4 pe autostrada A1, incadrandu-ma in viteza legala :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!