Jump to content

RETROFIT: Instrument Cluster BC MaxiDOT


Riddler
 Share

Postare recomandată

Cred ca e este pe duca maxidotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Asa este .... nu esti singurul cu problema asta,... se intampla si la Skoda o2 si la Passat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca de exemplu cand cumperi un I.C,ma refer la cel nou alb negru sau color,trebuie sa ti se dea si ceva ca un fel de PIN de genu:A5163!intreb asta pentru ca am observat ca majoritatea vanzatorilor pun acest pin la detaliile produsului si spre exemplu avem un coleg pe forum care a cumparat unul si nu reuseste sa intre cu vag-ul deloc in el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce face cu pinul. La passat B6 immo nu e in bord, asa ca,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,mersi pentru raspuns Al ,practic nu conteaza acel pin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

avem un coleg pe forum care a cumparat unul si nu reuseste sa intre cu vag-ul deloc in el!

Poate nu a modificat cum trebuie, mufa clusterului.... altfel, daca e ok clusterul si interfata buna, trebuie sa mearga.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou!

Acum ceva timp am mentionat in acest thread ca aveam probleme cu Maxidotul si mi s-a sugerat aici pe forum sa il schimb deoarece nu se pot repara.

EI BINE,AM REUSIT!

Am fost la cineva(electronist) in Constanta care mi l-a reparat pentru suma de 150 de LEI.

Am deja 3 zile de cand a fost efectuata operatiunea si nu am mai avut probleme cu el.

Acuma - Doamne ajuta sa si tina...!!!

Daca este cineva interesat de aceasta operatiune,ma puteti contacta pe PM pentru detaliile de contact ale tipului respectiv.

A nu se interpreta ca doresc sa fac reclama cuiva,pe individ l-am cunoscut datorita acestei probleme pe care am intampinat-o si asa cum eu am fost scutit de o cheltuiala destul de grasa doresc doar sa ii ajut si pe altii care se confrunta cu situatii asemanatoare.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut cat tine. Daca tine sa zicem,..... 5 ani... e ok. Daca tine un an.... nu-i bine.

Acum, depinde si de ce e defect la el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare!!am un passat 2006 fara bc!are vreo importanta de pe masina iau IC care as vrea sa il montez cu maxidot?ma refer la cod de motor sau altele??sa fie doar diesel 2.0 tdi!conteaza altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, iti vor lipsi informatiile din partea superioara a afisajului, cred ca mai trebuie cateva fire. Daca vrei sa testezi, am eu ceasurile mele cu maxidot, au geamul desprins dar il poti folosi pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GNI, nu am inteles ce spui. Intrebi daca se poate schimba doar afisajul MAXIDOT intr-un instrument cluster fara BC? Adica un fel de hibrid? Nu este imposibil dar este foarte improbabil sa reusesti asa ceva.

Instrument cluster-ul IC este acelasi indiferent de codul de motor, fie benzina fie motorina, singura exceptie facand-o folia cu inscriptii (viteza, RPM etc). In cazul tau avand masina Diesel vei folosi unul cu folia pentru Diesel. Vorbim de Passat 3C.

Pe de alta parte pe Passat 3C, in functie de anul de fabricatie, au fost montate progresiv mai multe tipuri de IC-uri: pe PD-uri (2005-2008) au fost cele rosii, pe CR-uri (si PD-uri mai noi cred) varianta alb-negru si mai nou varianta color. Toate se pot monta pe Passat-ul tau, doar ca variantele alb-negru si color necesita modificari in conector pe cand varianta rosie este plug&play.

Dupa cum s-a tot scris pe aici, pentru activarea BC-ului este necesar si suficient:

1. IC MaxiDot + modul/calculator coloana MIDLINE (suporta tempomat + BC) + maneta stergator cu butoane BC + codare software modul/calculator coloana (Steering Column Module)

SAU

2. IC MaxiDot + modul/calculator coloana HIGHLINE (suporta tempomat + BC + comenzi volan) + volan cu comenzi + codarea corespunzatoare a modulului/calculatorului coloana

Daca masina nu are tempomat (cruise control) atunci este posibil (nu obligatoriu) ca sa lipseasca un fir si astfel sa nu mearga aceasta functie dar despre aceasta este un topic separat.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!am un passat 2006 fara bc!are vreo importanta de pe masina iau IC care as vrea sa il montez cu maxidot?ma refer la cod de motor sau altele??sa fie doar diesel 2.0 tdi!conteaza altceva?

Merge. Cod motor, nu are importanta - ca sa nu te chinui, cauti tot de diesel, sa nu mai stai cu schimbare de soft, folii, etc.

Daca vrei sa potii folosii functiile BC-ul - sa navighezi prin meniu - trebuie si maneta de stergatoare cu butoane de BC - macar batul - levierul ei

Daca nu ai tempomat - trebuie si calculator de coloana care sa fie Midline - al tau fiind Lowline, nu stie de BC.

Baca nu schimbi maneta si calculator - nu poti naviga printre functii - consum, etc.... iti arata doar masinuta - cand deschizi usa, etc... si - datele pe care pleaca el din start... oricum, nu pe consum.

In rest, nu ai niciun fir de tras, pt BC.

Legat de afisaj maxidot pe cluster minidot - nu sunt compatibile - exista diferente hardware intre clustere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De fiecare data cand fac un upgrade trebuie sa intampin o serie de dificultati.Am cumparat noile ceasuri de CC cu ecran alb/negru eu avand cele clasice cu albastru,am luat dupa net acea diagrama care-ti explica cum sa asezi pinii din mufa veche in mufa noua,iar aici am intampinat o problema mare,pe diagrama scrie ca pinul 16(din mufa veche) se pune la numarul 3(mufa noua),numai ca eu in mufa veche nu am fir la pinul 16!banuiesc ca se lasa asa si nu se pune nimic!apoi pe diagrama se specifica ca la pinii 14 respectiv 15 trebuie schimbati papucii,dar la mufa mea veche sunt plug&play,ci trebuie defapt la alti 4 sa schimb papucii unde pe schema se specifica doar la 2!!!!!! Poate cineva sa lamureasca dilema asta!!

Stecher 32 Cel nou Stecher 36 Vechi

1 - Geber für Kraftstoffvorratsanzeige (voll) - 17

2 - Geber für Kraftstoffvorratsanzeige (leer) - 18

3 - Geber für Kraftstoffvorratsanzeige (voll), nur bei Allradantrieb - 16

4 - Geber für Kraftstoffvorratsanzeige (leer), nur bei Allradantrieb - 23

5 - nicht belegt

6 - nicht belegt

7 - nicht belegt

8 - nicht belegt

9 - Geschwindigkeitssignal, Ausgang Steuergerät für Schiebedach,

Steuergerät mit Anzeigeeinheit für Radio und Navigationssystem - 28

10 - nicht belegt

11 - Ölstands- und Öltemperaturgeber - 26

12 - nicht belegt

13 - nicht belegt

14 - nicht belegt

15 - Geber für Bremsbelagverschleiß vorn links - 22

16 - Klemme 31 - 19

17 - Kontrollleuchte für Scheibenwaschwasserstand - 34

18 - Kontrollleuchte für Kühlmitteltemperatur

und Kühlmittelmangelanzeige - 35

19 - Temperaturfühler für Außentemperatur - 36

20 - Klemme 31, Sensormasse - 33

21 - nicht belegt

22 - nicht belegt

23 - nicht belegt

24 - nicht belegt

25 - Kontrollleuchte für elektrische Park- und Handbremse - 6

26 - Kontrollleuchte für Bremsflüssigkeitsstand - 5

27 - Kontrollleuchte für Öldruck - 25

28 - Diagnose-Interface für Datenbus CAN-Kombi, High - 13

29 - Diagnose-Interface für Datenbus CAN-Kombi, Low - 12

30 - nicht belegt

31 - Spannungsversorgung Kl. 15 - 1

32 - Spannungsversorgung Kl. 30 - 2

Folgende PINs des alten Steckers entfallen:

14 - Abschirmung CAN-Kombi

15 - Weckleitung CAN-Kombi

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca pe 16 vechi este sonda nr 2 si tu nu ai 4x4,

la fel si pin 23. te ajuta schemele intregi , pentru ambele ceasuri ?

Control unit in dash panel insert -J285-

36-pin connector -T36- :

1 - Terminal 15 voltage supply

2 - Terminal 30 voltage supply

3 - Not assigned

4 - Not assigned

5 - Brake fluid level warning lamp

6 - Warning lamp for electric parking brake and handbrake

7 - Not assigned

8 - Not assigned

9 - Not assigned

10 - Not assigned

11 - Not assigned

12 - Diagnostic interface for dash panel CAN data bus, low

13 - Diagnostic interface for dash panel CAN data bus, high

14 - Dash panel CAN screening

15 - Dash panel CAN wake-up wire

16 - Fuel gauge sender (full), only with all-wheel drive

17 - Fuel gauge sender (full)

18 - Fuel gauge sender (empty)

19 - Terminal 31 \

20 - Not assigned

21 - Not assigned

22 - Front left brake pad wear sender

23 - Fuel gauge sender (empty), only with all-wheel drive

24 - Not assigned

25 - Oil pressure warning lamp

26 - Oil level and oil temperature sender

27 - Not assigned

28 - Speed signal, sliding sunroof adjustment control unit output, control unit with display for radio and navigation system

29 - Not assigned

30 - Not assigned

31 - Not assigned

32 - Not assigned

33 - Terminal 31, sensor earth

34 - Washer fluid level warning lamp

35 - Coolant temperature and coolant shortage warning lamp

36 - Ambient temperature sensor

Dash panel insert -K- / dash panel insert control unit -J285-

32-pin connector -T32c-

1 - Fuel gauge sender (full)

2 - Fuel gauge sender (empty)

3 - Fuel level sensor (full), only for all-wheel drive

4 - Fuel level sensor (empty), only for all-wheel drive

5 - Vacant

6 - Vacant

7 - Vacant

8 - Vacant

9 - Speed​ signal,​ sliding sunroof control unit output , control​ unit​ with​ display​ for​ radio​ and​ navigation​ system

10 - Vacant

11 - Oil level and oil temperature sender

12 - Vacant

13 - Vacant

14 - Vacant

15 - Front left brake pad wear sender

16 - Terminal 31

17 - Washer fluid level warning lamp

18 - Coolant temperature and coolant shortage warning lamp

19 - Ambient temperature sensor

20 - Terminal 31, sensor earth

21 - Vacant

22 - Vacant

23 - Vacant

24 - Vacant

25 - Electric park/handbrake warning lamp

26 - Brake fluid level warning lamp

27 - Oil pressure warning lamp

28 - Diagnostic interface for combi CAN data bus, high

29 - Diagnostic interface for combi CAN data bus, low

30 - Vacant

31 - Voltage supply, terminal 15

32 - Voltage supply, terminal 30

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,dar imi ramane pinul 15 care nu stiu unde se pun la mufa cea noua,se anuleaza cumva!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la generatia noua nu mai e conectat, el venea din muf t20E de la cangateway, pin 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,deci pinul 15 de la vechea mufa se anuleaza la noul I.C,Multumesc mult pentru aceasta lamurire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mars01, am cruise control pe masina!scuze ca dau reply abia acum dar am uitat complet de forum!era lesne de inteles ca avand masina cu motor diesel,imi trebuie un cluster tot de diesel!ideea este urmatoarea,ca tot caut pe net un instrument cluster sa cumpar odata... si nu gasesc!cel putin in tara, nu prea sunt!sunt pe ebay germania dar...nu-mi plac complicatii de genu !asa ca ,daca vede cineva postul acesta si are vreun maxi-dot de vanzare (bun) il vreau!multumesc mult celor care au raspuns intrebarilor mele pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei pot sa iti dau numarul unui baiat cu care am vorbit la telefon zilele astea si care si-a montat pe masina un Instrument Cluster alb negru. Daca a avut IC MaxiDot rosu poate este interesat sa il vanda. E din Targoviste.

Ca sa activezi computerul de bord, trebuie sa schimbi si maneta de la stergator cu una care are butoanele pentru computer de bord.

Ca sa ajungi la acea maneta, trebuie sa dai jos airbag-ul de pe volan, apoi sa desfaci surubul M12 care fixeaza volanul pe coloana de directie, se scoate calculatorul de coloana, slipring-ul (spirala airbag) si apoi ansamblul de manete.

Alternativa este sa schimbi volanul cu unul care are comenzi pe el, cablul de airbag care sa suporte comenzile si sa schimbi calculatorul de coloana cu unul Highline care suporta comenzi pe volan. Dar este scumput.

Pentru demontare/montare Instrument Cluster vezi sectiunea de DIY.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu el daca tot il stii,si daca intr-adevar vrea sa vanda clusteru,iau legatura cu el!ms de amabilitate si astept raspunsul tau aici,sau PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stiu ca poate nu este locul potrivit pentru acest post, insa are o legatura cu subiectul in cauza:

datorita faptului ca intentionez sa vand masina, si am montate ceasuri de bord albe modelul nou, as dori un ajutor din partea unui coleg pentru modificarea kilometrilor, în față, pentru a reflecta km reali ai masinii din motor, daca se poate, prin mufa OBD.

Nu as dori sa platesc pentru acest serviciu, din principiu, dar o cinste sunt mai mult ca dispus sa ofer :icon_thumleft:

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca aveai o problema si anume nu reuseai sa intri cu Vag-ul pe cluster?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu stiu daca e o problema si asta, posibil sa fie de la CAN gateway? ca nu l-am schimbat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la can,aceasi problema am si eu si asta ca este de la combi pus pe berlina,trebuie dus la vw si reprogramat!asa mi au spus la service!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce versiune de VCDS ai? Codul la CAN-ul tau? L-ai schimbat?

E putin probabil sa fie de la variant cum zici tu, pentru ca in etka e un singur cod de bord pentru ambele, ar fi absurd sa le faca separat.

In plus, eu nu pot sa intru nici pe clima, care e de la modelul nou.

Pentru afisarea radio-ului in bordul nou trebuie sa ai rns 510 sau rcd 510, cu protocolul de la ceasurile noi, BAP

37 - Navigation Controller Module

Byte 07 Bit 7: Communication Instrument Cluster via Operation and Display Protocol (BAP)

0 = Display Data Protocol (DDP)

1 = Operation and Display Protocol (BAP) [bedien und Anzeige Protokoll]

If you have a white character MFD, code the RNS-510 to BAP

If you have a red character MFD, code the RNS-510 to non-BAP (DDP)

(
I believe the above to be correct.)

Si totusi ma gandesc, VCDS 912 al meu, e posibil sa nu stie de un protocol nou de diagnoza de dupa 2008?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!