Jump to content

RETROFIT: Instrument Cluster BC MaxiDOT


Riddler
 Share

Postare recomandată

Rugaminte: am gasit niste ceasuri de CC, monocrome, cu cod: 3C8920870E, pret 150 euro (unul din cele 2 capace transparente e putin zgariat).

Sunt OK pe Passat-ul TDI din semnatura?

Am gasit niste poze pe net cu unul asemanator si se pare ca au turometrul pentru Diesel.

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt pentru Diesel, cu 280kmh... si staging... ca sunt de Passat CC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OOOH, staging, good shit!  :D

afiseaza cumva si temperatura uleiului?

pretul e ok?

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e foarte ok pretul.

 

daca au temperatura... posibil sa da, posibil sa nu - o sa vezi, in functie de varianta de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca trim-urile de pe bord se potrivesc cele de la Passat CC pe Passat B6? (toate, nu doar trim-ul clusterului).

Intreb pentru ca eu actualmente am trimuri din pal melaminat, iar masina donatoare are trimuri din aluminiu.

 

merci fain F l o r i n e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cc-ul este pana in 2011 se potrivesc fara probleme,cat despre trimurile tale actuale nu au cum sa fie din pal melaminat,pentru ca din pal melaminat se fabrica mobila :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CC-ul este MY 2010 am inteles (posibil sf. lui 2009).

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca trim-urile de pe bord se potrivesc cele de la Passat CC pe Passat B6? (toate, nu doar trim-ul clusterului).

Intreb pentru ca eu actualmente am trimuri din pal melaminat, iar masina donatoare are trimuri din aluminiu.

 

merci fain F l o r i n e!

 

se potrivesc.

 

se deviaza de la subiect.... am inteles ce ai pe masina - imitatie de lemn....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de o informatie: ce cod are mufa albastra cu 32 de pini, de la ceasurile noi (albe/color)?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tlc

Cod mufa 1J0972977D

Cod pini (papuci) N90764701

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @dri@n.

De mufa am facut rost de la dezmembrari (altfel era vreo 35 de lei la reprezentanta), mai trebuie doar pinii.

Presupun ca doar cei 4 pini mari trebuie inlocuiti cu pini de tipul N90764701, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

sa mai intalnit cineva cu problema mea?

am cumparat mufa adaptatoare 36 to 32 dupa ce am pus noul IC am observat ca imi arata temperatura externa cu - când afara erau 17 grade si acul de la motorina sta la minim cu toate ca rezervorul era 1 sfert inainte,daca am o mufa de IC nou cu fire pot lega culoare cu culoare ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se respecta culorile. VEzi ca pinoutul este scris pe forum, verifica ce ai cumparat daca sunt firele puse bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pini corespund pe mufa adaptatoare,am pus IC ul pe alt passat care are IC cu acelasi cod si arata la fel temperatura cu - si acum motorina tot

la minim sta,am incercat diferite coduri in long cod dar fara succes,ce pot face?post-114028-14289244970808_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este eroarea post-114028-14289260980193_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat IC cu 32 pe o masina cu 32 pini de fabrica si face la fel?

 

Daca raspunsul este DA, citeste doar ultima parte la motive, punctul 1+3!!

 

 

Pentru ca utilizezi VCDS clona, vezi mai jos eroarea completa:

 

Address 17: Instruments (J285)       Labels: 3C8-920-xxx-17.clb

   Part No SW: 3C0 920 872 G    HW: 3C0 920 872 G

   Component: KOMBI         H03 0305  

   Serial number: 00000000000000

   Coding: 160D00

   Shop #: WSC 12345 123 12345

   ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04052

   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE25.rod

   VCID: 29593FC54874C669185-807C

 

2 Faults Found:

9453074 - Fuel Level Sensor 1 

          B103E 1B [009] - Resistance Too High

          Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 182

                    Mileage: 215201 km

                    Date: 2014.12.31

                    Time: 23:25:56

 

10485825 - Internal Control Module Memory Check Sum Error 

          B2000 41 [137] - General checksum failure

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

 

Imaginea este asta:post-3353-0-67244700-1428926564_thumb.jp Temperatura exterioara reala: +6-7 grade C.

 

Motive: 

1. Ai lucrat ieri si azi!!

2. Lipsa linie masa senzori , 295(earth connection 10, in interior wiring harness)

Incearca punte intre T36/19 cu T36/33 sau T32/16 cu T32/20 ( este acelasi lucru), sau pune T36/33 sau T32/20 la masa!

Doar rezistenta sondei iese din plaja de valori si este inregistrata ca eroare, in practica toti senzorii legati la linie comuna nu functioneaza corect , doar ca valorile rezistive nu ies din plaja de valori la care este etalonat IC-ul!!

 Vorbim de : G33, G32,G17,G-fuel gauge sender !!

3. Incercare de schimbare kilometri in bord cu scule de kkt, clone !!

In acest caz doar un AVDI original te salveaza la reprezentanta daca este update facut nu se intampla nimic, daca nu, cand incepe update  se poate opri si tot la AVDI ajungi ! AVDI ORIGINAL si inca un bord bun!!

Exista si alte scule de reparare in afara de AVDI, dar ideea este, ...NU CLONA!

 

Chinezaria de adaptor este corect facut, dupa elsa, este facut pentru masina standard cu o singura sonda, deci eroarea nu apare de la 2nd gauge la 4x4.

Singurul dejavantaj este ca are pini de "2lei" (aia OEM sunt in jur de 16 lei cu EA-gold!) la pamblica de unica folosinta ! Nu trebuie frecat de multe ori , montat si acolo ramane!

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 da am lucrat,nu inchid hotelul pt mine.am pus IC meu pe alt passat IC este identic 3C0920872G,pe masina mea cu mufa adaptatoare functiona perfect IC,pe masina lui aceeasi problema temp externa cu - si acul de la motorina jos 0 ,am pus IC pe masina mea si am facut test pe acul de la motorina si functioneaZa,dar tot nu indica bine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scrii din mers de pe telefon , fracturarea limbii romane poate fi de inteles, daca esti la o tastatura, nu!

Ce am inteles eu:

- ai pus IC- ul tau pe o masina cu IC identic si nu functiona!

- ai pus IC -ul de la cealalta masina pe masina ta + adaptor si functiona!

Concluzie : punctul 3 de mai sus, IC-ul la gunoi, am avut cazuri si pe ... 880 color care au fost " incercate" la kilometri dupa care au fost trimise inapoi ca nefunctionale!! Au fost primite si banii restituiti! Poate unele dintre ele au fost revandute!!

Din sursa mea , ( cele pe care le-am identificat la un centru de dezmembrari) cele cu defect au fost inscriptionate " DEFECT" si s-a propus un pret de 250 lei ca piesa de schimb pentru diferite componente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pe telefon... ai inteles bine,pffff deci sa inteleg ca IC nu este bun :( dar tu cum ai rezolvat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a intrat acum notificare de PM, mutam discutia acolo, dar iti dau un raspuns aici si pentru alti colegi.

Am rezolvat prin: " inlocuire IC" , deoarece raspunsurile de la cei care aveau AbritesAvdi original au fost foarte evazive, nici unul nu a intalnit fenomenul, eu aveam deja cateva cu acelasi simptom, vroiau inca unul ok in rol de donator, prea costisitor si rezultate incerte, pret aproximativ de IC sau mai mare!

Nu am facut update de soft la reprezentanta doar din ratiuni de timp. Daca e la zi, nu se poate face nimic, daca nu e, sunt mai multe variante: oprire scriere, deci gunoi , scriere ok, dar fara modificare rezultate. Mai rau ca acum nu se poate! ( tehnic se poate daca se opreste scrierea la update, nici nu mai comunica!)

Nota: IC - urile defecte cu checksum failure au permis modificare km cu avdi original si altele tot originale. ( nu s-a intamplat nimic in bine dupa modificari km, in legatura cu : sonda litrometrica, range, senzor temperatura exterioara).

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! De ce pe IC la diagnoza imi apare KOMBI daca masina mea e berlina? Eu banuiesc ca a fost montat de pe un kombi, dar vad ca si la colegul geoland apare la fel. 

Am incercat de asemeni sa pun din vcds sa apara pe display "conturul masinii" (sa vezi portiere deschise, portbagaj, capota). Pana sa fac asta aparea conturul real de berlina, dar cand am activat, mi-a desenat un kombi :tuktuk: , deci am dezactivat din nou si si-a revenit.

PS: Stie cineva care e ultima data de soft la IC sau steering column?

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kombi este o abreviere din germana de la instrumente combinate, nu are legatura cu tipul masinii!

Pentru aflarea update-urilor de soft trebuie sa dai informatii despre: cod componenta, HW version, SW version initial, Reflash!

Update-urile se fac cu motivatii ( retrofit pastrand componenta initiala, imbunatatire parametri, ... , eliminarea unor defecte, activare cod SVM...etc)

Regula numarul 1 este ca nu se fac update-uri asa de " flori de cucu" vorba coanei Chirita Barzoi!!

Un exemplu elocven, ultima luna, recomandare update la reprezentanta la urmatoarele ECU:

Simos 3PG , Polo 1.2 , ECU crapat- reparat cu byteshooter,

Delphi 3.7, Polo 1.2 tdi, ECU crapat - ireparabil , nici macar Ktag-ul nu il face! Dauna : 6000 lei!

Deci informare daca: exista update, ce imbunatatiri are ( ma indoiesc ca aflii!!), riscuri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronic, multumesc pentru info! Totusi de ce mi-a pus silueta de kombi cand am bifat in vcds, iar debifat arata corect? Si pe langa asta... vad ca mai are bifate diverse chestii cu inchidere trapa automat sau cu comanda din cheie... dar eu nu am trapa.

PS: Cu o oarecare rusine... mentionez ca am clona, nu am cum sa investesc acum la RossTech :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns: e normal sa ai icon de variant, break cand bifezi variant!

Kombi in context de varianta constructiva , nu are nimic in comun cu abreviere pentru IC Kombi ( adica MFD - multifunction display in english si Kombi in germana!)

Este doar o coincidenta , Kombi inseamna break, variant intr-un context , iar in altul instrument cu functii multiple!!!

Daca nu intelegi nici acum , nu am alte resurse sa te lamuresc!

Pot exista anumite codari facute pentru module care nu exista fizic pe masina! Aceste functii pot sa nu influenteze negativ functionarea, in general atunci cand modulul nu este prezent in lista de cangateway.

Nu este o regula general valabila!

Totusi, cred ca nu postezi in topicul care trebuie , nu este dedicat pentru " am descoperit VCDS, hai sa ne jucam cu el!"

Exista topic dedicat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!