Jump to content

Broasca nu trage...


principessa
 Share

Postare recomandată

Salve!

Nu am mai zis de mult nimic dar am citit mesajele de pe forum.

Iata ce patesc eu mai nou cu broscuta mea:

1) Broasca mea pare ca de vreo saptamana nu mai trage.

2) Tot de atata timp dupa ce merg cu ea o perioada miroase ceva ca si cum ar fi ulei incins.

toate bune si frumoase insa duminica am sesizat ca iesea un fummm pe la roata stinga spate.

Ce poate fi? Si ce pot sa fac in acest sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ai blocat un sabot de frana... :12:

amicul meu cu Skoda, in primele zile cand am facuto, s-o testam... hai la plimbare.. tot ne semnalizau ailalti din faruri :( , noi ne uitam dupa politie :( :) , oprim sa luam niste berica si.. iesea din fum din rotile din spate... era frana de mana trasa... :12: :12:

la tine e posibil sa fi ramas una infranata :-( cum a ramas la mine cea de pe spate dreapta de atata stat si nu puteam s-o miscam 5 insi :12: :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspend'o, pe krik, da pe liber, si vezi daka poci sa invartzi pe rand rotzile la mana, ....daka nu , sbot...etx, blokat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi drept are tendinta sa traga intr-o parte masina?....daca da inseamna ca intrasdevar un sabot pe partea care trage este blocat.....pune mina si pe janta rotii si vezi daca e fierbinte.....nu merge prea mult ca risti sa bubuie cauciucul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru pe care l-am facut a fost asta. Roata era ok, nici nu frigea si se si invirte usor. Deci faza cu franele pica!

poate sa fie fum de la ulei ars? reamintesc ca mie imi curge ulei pe ambele parti aproape de roti. Ma gandesc ca uleiul care curge o fi ajuns pe toba si s-a incins si arde.

Da de tras de ce poate sa nu mai traga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul cum se aude, cum merge?

daca merge la fel ca inaite si zici ca franele sunt ok, cum iti intra in viteze si cum se simte pedala de ambreiaj?

se poate ca ulei sa curga pe ambreiaj.

se poate sa se fi cam dus cablul sau ambreiajul.

cand nu trage in primele trepte sau intr-a 4, daca intr-a 4 nu trage bine , adica se tureaza dar nu trage , e ambreiajul de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cuvant imi vine in minte: APRINDEREA!!! :( Verifica bujiile, ca un motor cu bujii naspete, adica care nu mai lucra, nu mai trage neam, moare in batista...asa patiram cand i-am reconditionat delco-ul lui Radu cu ceva luni in urma :-( ; sa nu ai tu bafta mereu cu partea de electrica :12: . In locul tau i-as schimba tot: bujii, fise, capac, rotor, condensator, platina si as elimina din start capitolul asta (daca te tin banii ia-ti si o bobina bosch sau s-o gasi una s/h in stare buna...). Mie personal inlocuirile in etape, mai ales la o masina cu istoric necunoscut mi se pare frectie :) , eu insumi am inlocuit toate astea (minus bobina) in perioada cat am refacut motorul si nu-mi pare rau de loc. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai bai RG, ca doar n-o sa schimbi si capacul, si luleaua, si bobina, si fishele de fiecare data cand se jegareshte f-o bujie. Eu am capacul de la mama lui, e super-OK, n-are nici urma de fisura... luleaua la fel...Am observat ca un capac bun tzine fff. mult, astia cu Daciile lor vad ca le schimba ca pe shosete.

Eu ash crede ca la Printzi e de la una sau mai multe bujii.

A, si daca mai ai capac-lulea vechi da' nefisurate, la pretz modic, sa zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul clar are ceva ca vibraza in mers (acum deja permanent vibreaza). Nu neaparat la viteze mari. Se intampla sa nu traga si in a 2-a si in a 3-a. Motorul se aude bine adica nu si-a schimbat sonorizarea, e ok. Aprinderea de asemenea pare a fi ok in sensul ca nu moare (MikeRG) pur si simplu uneori nu trage. Motorul tureaza si masinuta merge ca si cum as porni de pe loc cu ea. La faza cu schimbatul pieselor deodata m-am gandit si eu si de aia inca nu am schimbat amortizorul de ditectie pentru ca mai am de luat si saborii de frane si garniturile alea minune de care nu prea dau si cand o s-o duc in service, adica dupa 15 august si o sa imi rezolve problemele: curs ulei, frane, amortizor, ambreiaj (probabil o sa imi trebuiasca piese care se refera si la ambreiaj). Am fost ieri la service sa arunc o intrebare si mi-a spus mecanicul ca cel mai probabil e de la ambreiaj daca roata nu era incinsa. Partea buna e ca am primit ok-ul de a umbla in continuare cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAAA......si vezi daka estem inkis bine potbagaju..........ka s'ar putea sa traga mai greu ...... :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAAA......si vezi daka estem inkis bine potbagaju..........ka s'ar putea sa traga mai greu ...... :-)

in cazu asta poate sa traga intrebarea e daca te risti tu sa mergi pe NV cu masinuta? :shock:

inchipuie-ti ca nici frana de mana nu e trasa cand nu trage :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca mai mult ca sigur discul de ambreiaj e dus....e ceva de munca pentru inlocuire...trebuie dat motorul jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! bine ca stiu care pot fi eventualele probleme.

oricum trebuie dat jos ca sa rezolv problema cu uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam din ambreiaj pare treaba :) , sa nu fi curs si ulei din cutie la disc si atunci tata simtome identice :-( :-( (am vazut la o Skoda asta si al o Dacie).. nu trageam si iesea fum, acu' imi adusai aminte :( :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai copii, nu va zubaratzi pe mine, e cel mai pagubos sa zicetzi asha, "prin telefon", schimba aia, ailalta... RG a zis sa schimbe pe la aprindere, Alex sa-i schimbe ambreiajul... Tre' vazut clar: mot. n-are putere, sau puterea nu se transmite la roti? Vibratzia ambr. e una, transmisul e alta. Poa' sa vibreze, dar sa transmita, sau poa' sa nu vibreze deloc hsi sa nu transmita. Eu tre' sa schimb un ambreiaj la o Lada, la care tragi frana, bagi intr-a 4-a, turezi mot. un pic si potzi sa iei de pe ambr. ca si cand ar fi la pct. mort, mot. merge bine-mersi. Deci, ambr. se verif. cum am zis- frana, a 4-a, chiar daca turezi mot. cand iei de pe ambr. tre' sa se opreasca (ma rog, nu sa-l chinuiesti pana se opreshte, da'... intzelegi tu...). Dar daca mashina neincarcata de-abia pleaca de pe loc, si ai verif. ca nu sunt blocate ceva frane (incerci si tu sa impingi mashina, pe loc orizontal si neted tre' sa potzi s-o impingi) atuncea e de la motor- cel mai probabil un cil-doi nu merg. Asta potzi verifica dupa ce circuli 10-15 min, opr. mot. si scotzi pe rand fishele de la bujii si bagi un degetzel pe bujie- ar trebui sa nu potzi tzine deshtu' pe bujie, daca e rece sau f. putzin caldutza, acolo-i buba. Cel mai probabil bujia e jegoasa sau ...aaaaa... :D stricata vroiam sa zic, dar tre' verificat si daca fisha e OK si nu-i sarita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. domn' mihaiachi io m-am tot uitat dupa tine prin zona in care ziceai ca trebuie sa fii vazut da nu te-am vazut. Nici fordul nu l-am vazut. Voiam sa arunci o privire la ce se poate face cu bara mea ca s-o pun la loc. M-am lamurit acum ce trebuie facut ca s-a uitat Christi la ea. Trebuie date niste gauri ca nu am de ce s-o prind si ca s-o pun in 2 suruburi ca pana acum nu-mi convine ca sta pe caroserie si imi taie tabla.

Revenind la problema mea sint total de aceeasi parere cu mihaiachi si de aia abia astept 15 august s-o bag in service si apoi o sa vad exact ce are saracuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fordu'i acolo, la fel si Trabantu' vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Principesso, cum mai e ?

Parerea mea : dintr-un motiv oarecare, motorul tau se supraincalzeste, de aici nici nu mai trage, sau, invers, ceva impiedica sau franeaza deplasarea, ceea ce face sa se supraincalzeasca motorul. Fumul ala provine de la uleiul ce se prelinge pe unde zisesi peste motorul incins - am avut asa ceva, era motorul murdar de ulei, si pana nu s-a uscat uleiul ala, tot fumega .... :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

christi a gasit cauza la problema masinutei mele.

la mine caldura merge in continuu si drept urmare ca sa nu mai am caldura pe timp de vara am scos tuburile si tot din cauza asta motorul se supraincalzea si de aia nici nu tragea. Dupa ce le-a pus christi la loc si mi-a intrerupt caldura de dedesuptul masinutei e ok.

aveai dreptate RaduI. :scratch:

acum totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!