Jump to content

Golf 7 - Ce asteptari aveti de la el?


alex76
 Share

Postare recomandată

:cool: Walter Maria de

Modificat de adrian tanasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    8

  • Dudu

    7

  • raekwon1

    6

  • alex76

    4

Inainte de a trece la VW, da Silva a lucrat in grup pentru Audi/Seat. Primul model VW desenat de la zero de da Silva a fost noul Polo... Golf 6 nu cred ca a fost desenat de da Silva. De fapt, G6 e o continuare a lui G5, chiar si la capitolul design. Un facelift mai pronuntat. Golful 7 va fi insa desenat de echipa coordonata de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman la ideea ca portbagaj de minim 400 de litri este usor de obtinut daca te straduiesti un pic si nu trebuie sa-ti bati capul prea mult.

in ceea ce priveste tractiunea integrala, se pare ca masinile din grupul vag utilizeaza acum generatia a 3-a de haldex.

in 2012 cand probabil va apare primul audi a3 cu tractiune integrala , acesta va avea haldex de generatia a 5-a.

se pare ca, potrivit wikipedia:

On 16 April 2009 Haldex announced a deal worth SEK$4.5B (approx US$530M) to provide Volkswagen with a new AWD system for the company's new modular platform due in 2012.

mai multe despre haldex gasiti aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit eu, golful are portbagajul mai mic pentru ca are suspensia aia pe spate cu care putine masini se pot lauda din clasa ei, si fiind mai complex mecanismul, ocupa si mai mult loc si ca atare nu mai poate fi portbagajul mai mare. de exemplu megane 3 are suspensia spate mult mai modesta tehnic vorbind iar faptul ca nu are fizic anumite componente fata de golf, le-a permis sa puna un portbagaj mai mare. exista un drive-test cu megane pe net, pe un site romanesc, nu mi-l amintesc acum, unde se afirma chestia asta.

acuma na, si dimensiuni nu prea mari, si tehnic avansat si portbagaj mare...-cam greu de obtinut simultaneitatea asta. deci probabil ca va avea portbagaj mai mare cand ii vor creste dimensiunile. sincer vorbind, cand chiar ai super nevoie de portbagaj mare cu 40-50l in plus nu schimbi nimic. aia ii poti baga inauntru pt drumul ala. da, daca aveai 200l in plus mai era ceva, dar ala nu mai e hatch.

la symbol aveam 505l si 90% din timp nu trecea incarcarea de 30% (asta cand il foloseam), iar in acele rare ocazii cand am avut nevoie de mai mult, pai imi mai trebuiau niste sute de l :P

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

adevarat, subscriu ideii lui mandelu

O eventuala crestere de la 350 la 400 (15%) nu mi se pare semnificativa... ok ajuta, insa nu cred ca poate deveni argument de vanzare in "batalia" cu alte clase

La achizitia unei masini, una din nevoile obiective este cea de spatiu in portbagaj. Daca ai un copil, incerci un Variant, daca ai 2, deja cauti >500l samd, concluzia fiind ca iti vei alege clasa de masina first-of-all. Apoi apar restul cerintelor, de cele mai multe ori subiective

maryuskkk: din cate stiu, Skoda Yeti are Haldex gen 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu astept de la G7 un spate cu design mai frumos, o suspensie mai buna spate ca fuge pe drum virajat sau modificat centrul de greutate al masinii; mai multe dotari in pachetul standard(highline pentru toata lumea la aceiasi bani- de standard :icon_thumright: ).

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sa aiba fete de usi ca si Audi.Am un prieten cu un A3 din 2000 si 160.000 de km.Sincer sa fiu,la el se aude de 1000000 de ori mai bine cand inchizi usa...decat la mine :) (nu trozneste nici un plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot o suspensie spate mai bine gandita as zice si eu.

OFF TOPIC: Am mai spus intr-un topic ca G6 are tendinta sa fuga de spate si m-am trezit cu placa "tractiunea fata are caracter subviratoriu ,....".Nu zice nimeni ca faci drifturi cu ea , dar aluneca usor de spate cand virezi consecutiv brusc stanga dreapta si ii faci balans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fiind pick-up-ul de serviciul :D, vreau sa lamurim ceva in continuarea discutiei de aici:

Ce spui tu nu se refera la supra sau subvirare deoarece iti lipseste elementul esential al unui astfel de fenomen: CURBA!

Fenomenul de care vorbesti se apropie un pic de testul elanului insa este un lucru foarte firesc iar acesta tine, dupa cum spuneau si colegii mai sus, de structura si rigiditatea suspensiei spate

Rog posteaza daca ai date adevarate si corecte, nu presupuneri. Mersi

End offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: nu vad ce presupuneri fac...

Vorbesc din experienta pe care am avut-o cu fostul G6.Daca il mai aveam postam un filmulet.Nu fac testul elanului de nebun pe strada si vorbeam de succesiuni de curbe stanga + dreapta abordate la viteze ridicate.

Daca intrii intr-o cuba stanga (sa zicem)automat masina subvireaza.

Daca intrii in succesiuni de curbe stg+dr masina incepe sa intre in balans , la aceasta combinatie cand intrii sa zicem in al -II-lea viraj (vorbesc de viraje in scurt) iei piciorul din acceleratie(pentru a evita tractoria de subvirare a tractiunii fata) eventual calci ambreajul dezechilibrand greutatea masinii in curba o sa supravireze usor (spatele incepe sa plece) chiar daca masina urmeaza si atunci traectoria spre exteriorul virajului

Repet nu vorbesc de drifturi ci mai mult de o combinatie de manevre (gresite) pe care poti sa le faci si sa te trezesti ca iti scapa masina de sub control.

Nu a spus nimeni ca masina are un caracter supraviratoriu logic ca ea subvireaza .

La urma urmei daca supravireaza masina atat de FIRESC la testul elanului de ce nu ar supravira si in viraje scurte?

Nu stiu in ce masura ai putut experimenta ce spun eu pentru ca pe tine te ajuta ESP-ul.

Daca te uiti pe net o sa vezi ca sunt persoane care se plang de acest caracter suprinzator al acestei masini G5/6 ,in special la puteri foarte mari unde este mult mai pronuntat.

Reactionezi de parca incurajez lumea sa isi cupere Golf ca or sa aiba parte de trairi senzationale cu drifturi scoase din film sau vind biblii si incurajez la schimbarea religiei.

Este un lucru neplacut pe care l-am trait cu aceasta masina si as considera ca necesita o inbunatatire

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Haide ca deja monopolizam discutia... Nu are niciun rost polemica pe denumiri :P

Cert este ca o suspensie spate impreuna cu un sway bar cred ca ar reduce semnificativ fenomenul insa crede-ma, e ceva care se manifesta la orice masina cu suspensii standard/PDG.... Vrei sa faci stg dr in regim de viteza pe Cheia!? Ia-ti masina cu suspensiile potrivite...

Simplu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca s-a pedalat mult pe tema design in ultimele posturi. Regula de pana acum era ca golful se schimba putin in raport cu generatia anterioara. Mai mult, G2 semana bine cu G1, G4 cu G3, cel actual este considerat un G5,5. Ceea ce este aproape sigur in prezent, platforma lui G7 va fi alta in raport cu cea actuala, asa cum s-a subliniat deja. Linia de design actuala consider ca a debutat cu Scirocco, a continuat cu Golf si noul Polo, se regaseste in proaspatul Touareg. Deci G7 va avea alte trasaturi. Probabil ca noul A3 ne va ajuta sa ne formam o idee, desi aceste modele au avut intotdeauna specificul lor bine conturat.

Apropo, ce parere aveti despre viitorul Golf cc, un coupe sedan derivat din A5? Trebuia lansat in 2014, dar daca G7 va apare in 2012, cc-ul nu va intarzia nici el prea mult. Este o solutie constructiva de a avea printre altele un portbagaj semnificativ peste 400 l, un alt subiect dezbatut aici.

Cat despre suspensia spate a actualului golf, este in top acum, posesorii de Focus nu mai au motive sa ne dea cu tifla referitor la tinuta de drum. Este un proces evolutiv care a inceput dealtfel cu G5. Mai mult, actuala suspensie adaptiva, este un nou pas inainte.

Ma intreb de asemenea cate golfuri hibrid se vor vinde in 2012 si urmatorii doi, trei ani de la lansare. Aceasta in conditiile in care prioritatea va fi economicitatea. Se zvoneste ca acel prototip L1 ce "intamplator" a fost devoalat publicului ar avea un consum de putin peste 2l/suta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, ce parere aveti despre viitorul Golf cc, un coupe sedan derivat din A5?

nu va fi nici un golf coupe derivat din a5. asta e blasfemie.

va fi un golf coupe sedan derivat din ...golf.

platforma pe care este construit a5 este una cu motor longitudinal cu torsen cand e cazul si nu cu haldex, cu overhang scurt multumita amplasarii motorului.

nu va fi nici un golf derivat din nici un a5 niciodata.

motivul pt care apar aceste confuzii, in opinia mea este cauzat de faptul ca acest flacau walter da silva se ocupa de designul la tot grupul. a ajuns si el in pana de idei ca , dracu sa-l ia , nu are cum sa deseneze zeci de masini si sa nu semene intre ele.

de fapt , din cauza acestui individ, masinile audi cat si celelalte din grup au pierdut f mult din individualitate si personalitate. a4 este la fel cu a5 cu a8 si cu siguranta va fi la fel cu noul a6 , a7 samd.

pacat.

cam toata lumea critica acest lucru.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa ma incadrez in limitele topicului ce l-am propus comunitatii. Desi Jetta si Golf sunt rude de gradul 1. Deci confuziile sunt normale. Depinde ce linkuri folosim si ce cuvinte cheie dam.

Daca vorbim in termeni de asteptari, mie personal mi-ar placea ca viitoarea mea masina sa fie un G7 nonpremium inspirat din A5, dar cu pret de masina a poporului. Insa ceea ce vreau eu este sa nu polemizam, nu este un versus, ci sa incercam sa anticipam ceea ce multi dintre noi vom cumpara peste doi-trei ani. Iar atunci sa ne aducem aminte de ce am postat acum si sa exclamam: Uite ca am avut dreptate! Sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF 7 - 3 asteptari care m-ar face sa il cumpar:

- designul la fel de reusit ca cel de pe Polo ( incluzand spoturile spate mai agresive si cu leduri )

- portbagaj mai mare cu cel putin 50l

- motoare cel putin la fel de puternice ca ale concurentilor directi la fiecare nivel de cmc ( vezi noul 1.4 turbo 140cp de pe astra j )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi grozav daca fabricantii VW ar citi si parerile postate pe forumuri...

Cred ca viitorul este al motoarelor mici si puternice. Avantajul acestora consta in taxe, impozite, asigurari mai mici, consum mai mic, zgomot diminuat, noxe mai putine, greutate a masinii mai mica. Se pare ca in ultimul an si producatorul VAG s-a trezit din amortire (cu 1.4 TSI, 1.6 TDI si mai nou 1.2 TSI), dupa ce de peste 6 ani producatori ca Renault, Peugeot, Ford au facut vanzari si performanta cu motoarele lor diesel CR.

De ce Renault poate oferi 1.5 DCI la 110 CP iar VW cu chiu cu vai a scos 1.6 la 105? Daca vor vanzari ar trebui un 1.6 TDI la 140 - 150 CP. Asa ceva ar trebui montat pe noul Golf 7. Sau pentru cei mai dornici de putere un 2.0 TDI la 180 - 190 CP... Plus ca as renunta la 2.0 TDI de 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoare cel putin la fel de puternice ca ale concurentilor directi la fiecare nivel de cmc ( vezi noul 1.4 turbo 140cp de pe astra j )
Eu cred ca nu au concurentii directi astfel de motoare. Golful 5 a avut motor 1.4 TSI 170 CP, iar Golful 6 are in prezent 1.4 TSI 160 CP. Iar Polo GTI va avea un 1.4 TSI 180 CP. Acest motor a castigat 3 ani la rand titlul de motorul anului la categoria 1.0-1.4 litri.

Cat priveste 1.6 TDI, momentan nu au interesul sa il tuneze la mai mult de 105 CP, care in ultima vreme o devenit o putere standard si pentru benzina si pentru diesel. Sunt convins ca atunci cand piata o va cere, va exista si un 1.6 TDI de 130 CP, asa cum va avea viitorul Ford Focus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de la G7 imi doresc 3 lucruri:

1. Fiabilitate ridicata

2. Garantie din bara in bara 5 ani sau 100.000 km

3. Mai putina rigiditate in configurarea standard a modelelor (cutie, motor, tractiune) ex: sa poti pune optional 4Motion si 160 hp TSI cu DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi doresc sa nu mai puna da Silva mana pe creion sa deseneze nu vreau sa ma simt ca in Alfa Romeo cand ma urc in Golf sau sa imi aduca aminte de Alfa ajunge Seat ajung ceasurile de bord de la Audi gata ! :) Cele doua femei care au desenat interiorul la noul Bmw seria 5 ar face o treaba mai buna si ar costa VAG mai putin decat da Silva..imi lipseste combinatia de lumini albastru/rosu la bord si o generatie mai noua la common rail pe diesel.Cateva posturi anteriore aminteau de portbagaj e ok asa vrei 500 de l cumperi Jetta e simplu, un motor TDI de 180 cp e binevenit dar sa nu ma oblige sa achizitionez echiparea GTD doar pt un motor cel putin G5 avea optional TDI-ul de 170 si la CL , GT etc fara sa platesc 4000 eur in plus pt motor tapiterie cadrilata si 15 mm in jos la suspensie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi doresc sa nu mai puna da Silva mana pe creion sa deseneze nu vreau sa ma simt ca in Alfa Romeo cand ma urc in Golf sau sa imi aduca aminte de Alfa

Sunt de acord, ..... Da Silva ar trebui concediat!

Golf 7 asteptari:

- un nou design sau refacut pozitiv fata de G5(G6 din pctul meu de vedere lasa de dorit fata de G5 si exemplific doar cu manerele de portiera a la frigider fram, cu scuzele de rigoare posesorilor de G6),

- stopuri, faruri, daylight full led,

- motorizare hibrida sau full electric,

- revenirea iluminarii bordului la albastru rosu,

- garantie full de 5 ani,

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- sa ti se para o masina frumoasa si dupa +10 ani (vezi Golf4)

- sa fie mai barbatesc (vezi Golf2, nu Golf5/Golf6), eu inteleg ca vrei sa atragi si femeile, dar parca nici sa-l transformam in Lupo.

- mai agresiv, gen Scirocco, sa nu mai fie nevoiti baietii sa-si faca bad boy look, sa vina din fabrica :)

- calitatea materialelor si finisajele de la Golf4, sa-ti faca placere sa atingi bordul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Golf 7 ar trebui sa fie:

1.mai usor(pt consum mai mic,demaraj ai puternic)

2.motoare mici cu putere mare

3.cat mai putin co2

4.sa aibe mai multe dotari standard

5.sa apara mai repede :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta acelei "scapari" din spotul publicitar de la VW cu privire la viitorul G7, sper ca sunteti convinsi cu totii ca asa ceva nu exista... "scapari" intr-o companie, un trust de genul acesta nimic nu se face la intamplare si nu exista scapari de genul aceste, ori sunt speculatii ori materiale lasate tocmai ca sa agite spiritele

Daca ar fi sa imi doresc ceva de la Golf 7 , ar fi urmatoarele lucruri :

In dotare standard de baza :

- Climatronic (AC este deja de domeniul trecutului, nu mai stai sa opresti AC-ul pt ca devine prea rece la un moment dat, + se creeaza o temperatura medie, plus directionarea si pentru locurile din spate + reglarea pe cele doua zone + utilizarea pe mai multe directii)

- Cotiera centrala fata (in 2010 o masina care iese de pe poarta VW sau pana la urma orice de la orice marca, fara COTIERA, mi se pare o masina cu un mare Minus la capitolul confort, mai ales cand ma gandesc ca in vest pe autostrazi te asezi si astepti sa treaca timpul)

... ca mic offtopic am renuntat la Seat Leon Fl 1.4tsi tocmai din cauza ca nu exista cotiera nici standard si nici optional !

In ceea ce priveste spatiul nu inteleg de ce multi dintre colegii de forum isi doresc portbagaj de 400 litri sau chiar peste... Problema e simpla, cine isi doreste asa ceva isi ia Jetta !

In aglomeratiile cotidiene si agitatia continua mi-as dori motoare silentioase, aici vorbesc in special de diesel, 1.6tdi cr este putin mai linistit ca si zgomot dar oricum tot zgomotos este (recunosc dupa sunet si fara sa ma uit un diesel vag la semafor, a intrat deja in sange sunetul :D ). Din punctul acesta de vedere ador sunetul motoarelor cu injectie multipunct.

In ce priveste designul ador deschiderea portbagajului din emblema sper sa fie pastrata sau chiar imbunatatita.

De exemplu mi-as dori ca la apasarea butonului de deschidere a portbagajului de pe telecomanda hayonul sa se deschida tot, pana sus. nu doar 1cm pentru ca tot trebuie sa pui mana pe emblema ca sa il ridici.

Mi-am pregatit deja codurile pieselor de care am nevoie ca sa fac aceasta modificare la viitorul G6 :P pe care sper sa il comand curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-as astepta de la G7 la un design mai bun in ceea ce priveste exteriorul. G6 ramine o mica dezamagire pentru mine din punctul asta de vedere, arata prea mult ca VW a incercat sa reduca costurile.

Minerele butucanoase ale usilor sint oribile (mai ales daca sint nevopsite), spatele e foarte lipsit de personalitate, insipid, nu-mi spune nimic, decit ca VW incearca sa atraga tot poporul chinez neriscind nimic la capitolul indrazneala ca aspect, ramine extrem de conservator, prea temator sa nu-si piarda pozitia de nr. 1 in Europa (pe care dealtfel a si pierdut-o momentan in dauna unei masini cu un design mult mai indraznet si reusit si anume Ford Fiesta).

Golful pare mic pe linga concurenta curenta (Astra, Megane), chiar ai spune ca face parte dintr-o categorie mai micuta!

In rest, accept un pret un pic mai mare decit al concurentei si pe viitor, data fiind calitatea interiorului, a sasiului, a motoarelor s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!