Jump to content
Sign in to follow this  
ender

Statistica incidente rutiere

In cite incidente rutiere ati fost implicati dupa depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului auto?  

188 members have voted

  1. 1. In cite incidente rutiere ati fost implicati dupa depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului auto?

    • 1. Nu am fost implicat in nici-un incident rutier
      57
    • 2. Un singur incident
      45
    • 3. Doua incidente
      36
    • 4. Trei incidente
      15
    • 5. Mai mult de trei incidente
      34


Recommended Posts

hercule

permis din 2000, 2 incidente mici, nici unul din cauza mea.

primul, in timpul scolii de sofer, o tanti cu cielo ma depaseste in curba fara vizibilitate (eu aveam 40 km/h, ea vreo 50) si revine muuult prea devreme pe banda asa ca ma agata. explicatia, cica a deranjat-o copilul mic de pe bancheta din spate, pana la politie s-a transformat in orbita de soare. si spaga ca pe atunci se lua permisul. aa, doar bara fata desprinsa la masina scolii, o dacie 1310.

al doilea, ninsoare puternica, in seara cand trebuia sa se joace meciul steaua-villareal, opresc la semaforul dintre victoriei si romana cu mici dificultati, o dacie in spatele meu la fel dar ford-ul transit din spate nu a mai oprit, vezi tu, abs-ul a intrat prea devreme... aveam opel vectra, abia l-a zgariat.

de toti am cam 20-25 mii km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluehunt

daca am inteles bine numele poll-ului se iau in considerare doar evenimentele de dupa primul an, deci am votat nici-un eveniment.

permis din decembrie 1999. intre timp "mancat" in jur de 50.000 km facuti pe dacia parinteasca, clio 1,4 si 1,5 dci si fabia 1,2. la doua saptamani dupa ce mi-am luat carnetul, fiind cu dacia, intorc pe o strada infundata, derapez pe gheata si ma infig cu aripa fata intr-un stalp de la o poarta. a fost singura ocazie de dat cu subsemnatul.

in rest am avut 10-20 contacte minore fara urme vizibile. :) ...contact is nothing...

sa dea domnu sa avem toti parte de drumuri bune si fara evenimente

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam

Permis din 1991. Am avut 5 evenimente rutiere din care doar 2 din vina mea. Din fericire toate, tamponari f usoare. Cel mai grav a fost si cel mai recent, in 2001 cu un Vento l-am luat in plin pe un popa care nu mi-a acordat prioritate. S-a si lasat e condus...:)

Edited by imagecam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nea Vizanu'

Am permis din iunie 1991 si aproximativ 900.000km (nouasute de mii). Avand in vedere ca facultatea am facut-o la f.f. si ca am lucrat 6 ani la o editura la aprovizionare-desfacere prin tara, acesti km sunt reali. Am avut in decursul timpului foarte multe masini, adica de la banala Dacie break am trecut la Mazda 626, vw golf 1,2,3, vw jetta,passat,audi 100 Quattro, Opel Frontera,Omega,Vectra,Astra,Record, Mercedes 124,126, Ford Escort Ghia,Focus,Explorer, Renault 9,18,21,25, Peugeot 605sv24. Singurele accidente au fost acum 9 ani cand un betiv si-a impins copilul de 3 ani in fata masinii mele si am reusit sa evit o nenorocire-copilul a fost doar cumplit de speriat si putin julit la o manuta si la barbie-eu nevinovat, si acum 2 ani cand l-am lovit pe o ploaie torentiala pe Nicu Alifantis la Romana-eu vinovat de nerespectarea distantei dintre vehicule-si care s-a dovedit un om deosebit. Cine nu crede sa ma testeze! :P :P

Edited by Nea Vizanu'

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja

eu am patit-o 1 sigura data. Trec si eu ca tot omu` pe verde, intram pe o linie de tramvai si aveam 1 bucata tramvai in fatza. Vine din dreapta, pe rosu clar o dacie 1300 galbena cam dezechilibrata (care am aflat ulterior ca a ramas fara frana). Anticipand coliziunea si mai ales zona unde urma sa-mi fie avariata masina, am accelerat tare ( aveam Escort Zetec pe vremea aia - super nervoasa masina) si am ajus la milimetru in spatele tramvaiului. Dobitocul m-a pocnit in spate dreapta ( aripa, stop )+ intors destul de mult pe strada. Daca nu acceleram, intra boul in stalpul dintre cele 2 usi. Macar a fost fair play - avea carnetu` de 2 saptamani si mi-a zis pe fatza: Doar nu era sa intru in tramvai, am intrat in tine, logic.... :banghead: :rolleyes: :D

Edited by godoroja

Share this post


Link to post
Share on other sites
angel

permis din 95, mai multe incidente (avarii) usoare si ceva km.

cel mai stupid: urcam pe podul de la "Europa" (Colentina) in perioada in care se lucra la el, in fata mea o basculanta care a acrosat un indicator (mai exact o bucata de bordura cu o teava infipta in ea) si a spart bordura care s-a imprastiat pe strada, cu toate eforturile nu am reusit sa evit "pietricelele" rezultate si m-am ales cu baie sparta + pompa ulei rupta, un fleac.

Un singur incident din vina mea cand am intrat cu dacia intr-un tip la semafor, am ramas fara frane (dupa o vizita la service pentru schimbat placute + saboti) iar frana de mana nu aveam ( :17: ).

Edited by angel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nea Vizanu'
permis din 95, mai multe incidente (avarii) usoare si ceva km.

cel mai stupid: urcam pe podul de la "Europa" (Colentina) in perioada in care se lucra la el, in fata mea o basculanta care a acrosat un indicator (mai exact o bucata de bordura cu o teava infipta in ea) si a spart bordura care s-a imprastiat pe strada, cu toate eforturile nu am reusit sa evit "pietricelele" rezultate si m-am ales cu baie sparta + pompa ulei rupta, un fleac.

Un singur incident din vina mea cand am intrat cu dacia intr-un tip la semafor, am ramas fara frane (dupa o vizita la service pentru schimbat placute + saboti) iar frana de mana nu aveam ( :17: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Nu cumva tipul de la semafor era godoroja?... :banghead: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja
Nu cumva tipul de la semafor era godoroja?...

<{POST_SNAPBACK}>

nu-mi zi ca dacia galbena era a ta :unsure: . Si ce masina ziceai ca ai acum. Si unde o tii parcata? :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu cred ca era el, s-a intamplat in galati. Sau cine stie!

Zi unde ai masina parcata !!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flatbone

Ar trebui sa trec si eu de la "Nu am fost implicat in nici-un incident rutier" la "Un singur incident". :)

Vineri a fost ziua cand am avut parte de primul accident .. si sper si ultimul.

Mergeam pe Libertatii si am oprit, odata cu coloana de masini din fata mea, inaintea trecerii de pietoni. Un domn cu un "mic" Hyundai Terracan a venit din spate nefiind atent cred .. si a franat cam prea tarziu avand in vedere ca a intrat in mine cu aprox. 30-35 km/h. Nu am apucat decat sa il vad in oglinda cum venea drept si hotarat spre mine si apoi am luat volanul in brate. Pe mine m-a proiectat in masina din fata, un Oltcit Club. Suparat, zdrucinat si sictirit m-am dat jos entru constatarea pagubelor si am ramas uimit. Am bara spate deformata usor (putin indoita), stopul dreapta putin deplasat, fundul portbagajului infundat, numar inmatriculare fata indoit. Cel cu Terracan-ul : bullbar indoit rau, grila fata sparta, bara indoita, capota indoita.

M-a surprins felul in care s-a comportat masina la lovitura primita mai ales ca usa portbagajului nu a fost atinsa deloc.

Golf-ul ma uimeste din ce in ce mai mult pe zi ce trece si ma face sa imi placa si mai mult.

Si apoi m-am intrebat : "Daca eram cu un Logan, cum ar fi fost ?" :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nea Vizanu'
Ar trebui sa trec si eu de la "Nu am fost implicat in nici-un incident rutier" la "Un singur incident". :)

Vineri a fost ziua cand am avut parte de primul accident .. si sper si ultimul.

Mergeam pe Libertatii si am oprit, odata cu coloana de masini din fata mea, inaintea trecerii de pietoni. Un domn cu un "mic" Hyundai Terracan a venit din spate nefiind atent cred .. si a franat cam prea tarziu avand in vedere ca a intrat in mine cu aprox. 30-35 km/h. Nu am apucat decat sa il vad in oglinda cum venea drept si hotarat spre mine si apoi am luat volanul in brate. Pe mine m-a proiectat in masina din fata, un Oltcit Club. Suparat, zdrucinat si sictirit m-am dat jos entru constatarea pagubelor si am ramas uimit. Am bara spate deformata usor (putin indoita), stopul dreapta putin deplasat, fundul portbagajului infundat, numar inmatriculare fata indoit. Cel cu Terracan-ul : bullbar indoit rau, grila fata sparta, bara indoita, capota indoita.

M-a surprins felul in care s-a comportat masina la lovitura primita mai ales ca usa portbagajului nu a fost atinsa deloc.

Golf-ul ma uimeste din ce in ce mai mult pe zi ce trece si ma face sa imi placa si mai mult.

Si apoi m-am intrebat : "Daca eram cu un Logan, cum ar fi fost ?" :D

<{POST_SNAPBACK}>

Uita-te mai atent in portbagaj, sub mocheta, in partea dinspre spate, sa nu ai cumva capetele de lonjeron strambe cum le-am avut eu la B3...Idiotenia cea mare la jeep-uri e tocmai bullbar-ul care se culca peste capota dupa ce se stramba si mai multe daune produce...

Edited by Nea Vizanu'

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigman

B din 1992 , 4 masini , peste 150 de mii de km , fara accident , sper sa ramina asa .

Oricum simbata seara-noaptea era sa intre un bou in mine , a depasit fara sa vada ca avea caruta in fata , pe celalalt sens .Eu am vazut-o , am iesit cit mai dreapta ,am frinat si avut loc boul.

Culmea e ca celelalt era in prima mea masina pe care o vindusem , ce bafta pe mine .

Share this post


Link to post
Share on other sites
MIGUEL

Am carnet din '98,aprox 120kkm

un singur incident pana acum ,din vina mea(real),din vina lui(la politie):eu il depaseam pe contrasens,pe linie continua , el a vrut sa vireze stanga si a intrat in mine

La politie nu a reusit sa demonstreze ca eu eram pe contrasens,in lege scrie ca inainte sa virezi trebuie sa te asiguri si din spate,nu numai din fata

Faza mi-a prins bine pentru ca el avea Casco,eu NU!:lol:

Pana la urma culpa cred ca a fost comuna....

Share this post


Link to post
Share on other sites
pirannia

carnet din '93

1. intersectie mihai bravu - iancului, l-am luat pe unul ce capota (eram cu un ascona) si l-am dus vreo 20 de metri, era beat turta si am scapat usor, a stat o noapte in spital si a doua zi intreba cum a ajuns acolo :D . Asta a fost singurul cu vizite la politie, chiar dese...

2. intersectie razoare, eu eram pe banda stanga, mergeam inainte (pe timisoara), troleibuzul era pe nbanda dreapta si facea stanga spre taberei, nu am fost suficient de rapid si mi-a luat spatele, eram cu o dacie si am rezolvat cu un ciocan ;)

3. eram pe pod la cotroceni la stop (tot cu dacia) si am vrut sa mut postul, am luat piciorul de pe frana sa ajuns la cass-ul din torpedo (stiti de ce era in torpedo !!!), am alunecat in cel din fata, rezolvat lejer ca nu s-a bushit nimica, am avut bafta ca era ala in fata ca altfel ieseam in splai unde ceilalti aveau verde ... :beerchug:

4. tot pe splai intr-o parcare, tot cu o dacie, am lasat pe cineva si am dat inapoi sa ies fara sa ma asigur, am intrat intr-un taxi, la cum parcasem de aiurea cred ca mi s-a parut imposibil sa mai aiba cineva loc in spate, dar a avut ;)

5. in istambul, s-a infipt un turcalete in hyundai-ul cu care eram, stateam la stop si aparent nu m-am miscat suficient de repede cand s-a facut verde (la turci sunt alte reguli :D ), n-am patit mai nimic. culmea ca tipul dadea vina pe mine ca de ce nu am plecat mai repede, dar cand a auzit de mers la politie s-a evaporat rapid de pe ulita

PS. skoda nu am reusit sa o bushesc in trei ani si 6 luni, ori imi poarta noroc, ori are frane bune si nu are cass-ul in torpedo

Edited by pirannia

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Sa te fereasca Dumnezeu de incidente si pe noi de tine :) (glumesc, nu te supara)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanS

Carnet de 3 ani si jumatate... Nici un incident, de nici un fel :) Sa ma fereasca Dumnezeu si de acum inainte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jmf

In prima zi de condus, entuziasmat ma duc sa-l iau pe Bogdan de la Cassa Loco de la lucru. Cand sa ies, parcat lateral fiind pe o straduta ingusta, il rog sa scoata capul pe geam si sa-mi spuna daca ajung prea aproape de bara celui parcat in fata mea. Zice "da-i, da-i, da-i, da-i...POC!". :) Rezultatul, a intrat bara necajitului (dacie, chiar capatul barii din cauciuc sau plastic sau ce-o fi), chiar sub aripa mea, frecandu-mi aparatoarea, dar fara alte pagube. Din pacate situatia era de asa natura ca nu mai puteam iesi de-acolo manevrand masina, bara fiind literalmente intre aripa si cauciuc. Asadar ne-am dat jos (Bogdan prin stanga, ca el nu putea deschide usa :D ), am mai chemat doi baieti si am ridicat masina de fund, repunandu-o pe traiectorie :D

In primul an de condus am luat rapid stanga 90 de grade la un semafor, iar chiar dupa semafor, pe sensul meu de mers, mascat de un bus care astepta pe contrasens, era unul cu o masina stricata. L-am atins putin cu aripa, cam 5 cm indoita.

Iarna trecuta eram in dezmembrari (ironic huh) si am parcat intre doua busuri. Cand am dat sa ies cu spatele dintre ele un altul tocmai voia sa intre. Nu ne-am vazut nici unul si ne-am atins spate in spate :D Ne-am luat piesele stricate pe loc. La propriu si la figurat!

In rest ok, am avut destule situatii in care am trecut paralel 3 masini pe doua benzi, dar niciodata din vina mea.

edit:

1. am uitat cel mai nasol, probabil pentru ca nu eram cu masina mea. Asteptam la semafor in Zalau, cand din spate intra in mine un Vito cu bullbar plin cu nuntasi cu vreo 60 km/h. Soferul era taximetrist ;) si o conducea prima data. A apasat pe ambreiaj in loc de frana. Masina in care eram (cielo) s-a facut cam praf in spate, inclusiv lonjeroane indoite binisor, iar noi in masina am rupt scaunele din fata de la impact. Plus ca m-a proiectat in cel din fata, care (din nou, ironic) avea carlig de remorcare, care a gaurit bara din fata de parca era de hartie si s-a oprit si el intr-un lonjeron. Cel din fata a intrat la randul lui in cel din fata lui si probabil ca lantul ar mai fi continuat, dar am fost doar 3 masini in fata "faptasului". Intamplarea face ca mireasa era nepoata sefului Politiei din Zalau :D. Vito n-a avut mai nimic (din cauza bullbarului).

2. ca o curiozitate, am mai avut un accident identic cu cel de la punctul 1, doar ca eu eram in dreapta, in ACEEASI masina, dar ne-a lovit un Tico, cam cu 40km/h. In contrast cu punctul 1, bilantul pagubelor a fost invers. Tico s-a facut varza (masca, bara, capota, aripi, radiator, parbriz, plus pe la motor), iar Cielo avea doar 2 ZGARIETURI pe bara. Nu mi-a venit sa cred.

Conduc de 5 ani si am facut vreo 60.000km

Edited by jmf

Share this post


Link to post
Share on other sites
meandmyvw
Oricum simbata seara-noaptea era sa intre un bou in mine , a depasit  fara sa vada ca avea caruta in fata , pe celalalt sens .Eu am vazut-o , am iesit cit mai dreapta ,am frinat si avut loc boul.

Aceasi situatie tot sambata seara-nopatea pe drumul Alba-Iulia (Sebes) - Deva. In plus era in curba, depasea pe langa mine si un camion din fata mea, iar caruta era una cu fan, deci voluminoasa si din fata venea o alta masina. M-am mirat cum de a incaput printre camion si carutza.

Permis din '97, in jur de 40-50 k km. Un singur incident, si al treilea in curte la parinti cu dacia lor, care a necesitat vizita la politie pentru ca trebuia sa ma plimb pana si prin oras cu dacia fara un stop sa cumpar stop, chit si ce mai era necesar. Si astea au fost si stupidele incidente din curte:

1. Dat spate fara sa ma uit la bot la dacie - indoit masina de spalat a mamei - din patrat facuta romb. Dacia doar si-a scarpinat putin bara de protectie.

2. Crapat stop spate in poarta. Nu vroia sa se dea la o parte cand eu ma duceam spre ea. Am cedat eu pana la urma dar prea tarziu.

3. Spart (infundat) celalat stop. Ce sa faci, nu te poti pune cu vantul. Atentie mare la cei care iesiti cu masina din curte si nu asigurati poarta :).

Sa ma fereasca D-zeu de alte evenimente. Dar si pe voi de altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja
In prima zi de condus, entuziasmat ma duc sa-l iau pe Bogdan de la Cassa Loco de la lucru.

<{POST_SNAPBACK}>

eu l-am luat pe Adrian Nastase :banghead: :P :P :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
godaro

1. intersectia N. Grigorescu cu C. Ressu (zona Salajan pt cunoscatori)

eu pe banda1 sa fac dreapta, langa mine pe banda 2 un camion sa faca tot dreapta. ghici cate benzi i-au trebuit camionagiului sa faca dreapta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viorel C

Desi am permis din 92 am condus putin , aprox. 59k km cu un Oltcit si apoi aprox. 27k km cu actuala.

Am votat un incident, deci doar unul recunosc :offtopic:

S-a intimplat prin 1996 cu oltcitu' pe autostrada , venind spre Bucuresti, unde altundeva decit la km 20. Era o ceata incredibila - eu mi-am dat seama abia dupa bufnitura - vizibilitatea pe undeva pe la 10m. Era carambolaj, pe ambele benzi, iar ultimul de pe banda 1 statea avind aprise doar pozitiile. Doi licurici in ceata ! L-am vazut greu, si pina sa realizez ca sta , eram deja in fundul lui. Noroc ca n-am avut decit 60-70km/h, viteza ce s-a dovedit totusi prea mare !! Pe mine nu m-a pocnit nimeni din spate, pentru ca am aprins imediat avaria, plus ca aveam aprinsa si pozitia de ceata ( asta are becuri de 20W fata de 5W cit avea break-ul din fata pe care l-am lovit ).

N-a patit nimeni nimic, doar ca fata masinii a fost ferfelitza - ca sa plec de-acolo, a trebuit sa rup cele doua pale ale ventilatorului care mai ramasesera si sa indrept putin bara parashoc. Pina acasa am mers deci fara ventilator ( fara racire ) si cu un singur far care batea undeva in copacii de pe marginea strazii...

In rest au fost pocnituri minore care n-au fost din vina mea - efecte de genul bara indoita, bandou crapat, vopsea zgiriata, etc.

Edited by Viorel C

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

statistica spune ca ori nu ai fost, ori ai fost in multe..

pana acum 2 luni, am considerat ca sunt un sofer bun! in sase ani de carnet si peste 200.000 km, doar trei incidente usoare: cel mai grav am patinat pe zapada, pe strada din ploiesti la vreo 60 la ora si decat am zgariat masina putin in spatele stopului drept...adica super norocos, si cel cu cele mai multe pagube, a fost cand stateam pe loc :P , dar iesisem cam mult in spatiu carosabil, si cand autobuz lung, cu burduf a trecut pe langa mine si a luat stanga, m-a atins cu spatele, luand raza, s-a considerat ca eu nu stationam corect..si deci vina fost a mea. asta in primii 2 ani de condus, cand ondeam muuult prea periculos si inconstient, deci pot spune ca am avut nororc. dupa aia, 4 ani nu am mai avut nici macar un incident, pana acum 2 luni, cand m-a lovit tot ghinionul din lume strans in4 ani, cand am facut cele mai grave incidente pe care le poate pati cineva...exista pe forum topic dspre asta.. vezi "accident cu victima", asa ca a trebuit s avotez cu "mai mult de trei"...din pacate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
scirocco

un singur incident dupa 150 km de drum bun, la doar 50 m. de casa am prins o portiune de ghetus (la umbra unui bloc) si am intrat sanie (roti late, cauciucuri de vara 195.50.15) in bordura cu fostul Scirocco2 16v, geanta lovita plus bratul indoit, 150.000 din dezmembrari. 16v-ul a mai avut si o usa dreapta (scapata de @ab-33-wob) data peste cap de o Dacie cu un batranel la volan ce in 20 de metri de mers cu 5km/h nu a putut opri, dar a putut claxona.

Cu MK1-ul un singur incident, mi-am gasit masina lovita in parcare :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l p

carnet din 96 peste 100k Km (dacia de prin 81, apoi una din 97, tico, ibiza)

3 incidente interesante, si 1-2 parcari cu zgarieturi

Primul la cateva luni de la carnet ... eram cu dacia la universitate, veneam dinspre roseti, trec pe galben la semaforul de la teatru national si .. ii dau talpa sa-l prind si pe cel din rond (care era verde). Unu, in fata mea cu o alfa obosita rau si fara stopuri functionale pe spate, pune frana ... ca de se gandea ca se face rosu. Ca la stan si bran .. am intrat in cuiu lui din bara din spate.

Al doilea la cam 1 an jumatate de la carnet (alta dacie)... se mergea bara la bara, eu pa banda a doua cu ochii in oglinda sa schimb banda... cand poc in nenea din fata... accident usor, bara indoita.

Si al treilea deja in anul 5 de carnet... pe linia de tramvai (cu dacia de la nr2), cu viteza inainte.. cand un destept face stanga exact cand treceam de el... de la usa dreapta pana la spate... plus o janta indoita si cauciucul taiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KLF
In prima zi de condus, entuziasmat ma duc sa-l iau pe Bogdan de la Cassa Loco de la lucru.

<{POST_SNAPBACK}>

Interesant ca la primul meu accident (aveam dacie, era prin 1999 cred) il duceam pe Cosmin de la cassa loco spre cassa din Buc unde locuia atunci :D ;) si m-a trosnit un taxi undeva pe langa Radiodifuziune... Morala: nu ii mai luati in masina pe cei de la cassa loco, atrag accidentele!!! ;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amy

am votat doua,acum mi-am adus aminte de trei..dar nu mai gandesc ca cine stie.. :(

1.luat portiera unui papuc- soferul nu s-a asigurat cand a deschis portiera si m-am gandit ca poate ca nu-i foloseste ..deci am luat-o cu mine ( in final i-am inapoiat-o :( )

2.facut cunostinta cu un Volvo S80- cred ca soferul a vrut sa facem cunostinta ca a venit brusc pe banda mea si desi am incercat sa evit si am ajuns pe contrasens nu s-a oprit decat cand a auzit poc! - era deja proptit in masina mea cand in sfarsit a franat.. :D

3.batut vant , miscat poarta...cel mai destept a cedat primul-aripa fata.. :P

..cam atat...in primul an de soferie..dar sa nu uitam ca am 1an si cateva luni de cand am permis.. :(.si doar atat am recunoscut.. :P

Edited by Amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri