Jump to content

toba de 1200


althomas
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am facut (curatat,vopsit),un motor 1200 din Germania,model 1961,dupa eticheta,ca la serie scrie numai D,am vrut sa-i schimb toba cu una mai buna de la 1300.,cu 2 tevi.SURPRIZA...nu se potriveste la prinderea de motor ptr.cativa cm(1-2).Este normal sau am curatat motorul degeaba?Pun ceva poze...Si, n-am incalzitoare la motor?Se pot pune de la 1300?

post-10814-1264790690_thumb.jpg

post-10814-1264790732_thumb.jpg

post-10814-1264790769_thumb.jpg

post-10814-1264790824_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In perioada 1960-1962 motorul de 1200 a fost un model de tranzitie intre motorul de 30 cp stil vechi, si ceea ce avea sa fie motorul de 1200 "normal" .

Toba pt. acest motor este specifica DOAR acelor ani, nepotrivindu-se nici cu cea de motor de 30cp (ovali ) nici cu toba de motor 1200 uzual.

De asemenea, toba de 1300 nu se potriveste la NICI un model de 1200.

Incalzitoarele sunt de tip vechi , specifice acestui motor "special" .

Pune o poza cu spatele motorului si o sa-ti explic.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In perioada 1960-1962 motorul de 1200 a fost un model de tranzitie intre motorul de 30 cp stil vechi, si ceea ce avea sa fie motorul de 1200 "normal" .

Toba pt. acest motor este specifica DOAR acelor ani, nepotrivindu-se nici cu cea de motor de 30cp (ovali ) nici cu toba de motor 1200 uzual.

De asemenea, toba de 1300 nu se potriveste la NICI un model de 1200.

Incalzitoarele sunt de tip vechi , specifice acestui motor "special" .

Pune o poza cu spatele motorului si o sa-ti explic.

Motorul a functionat pe o pompa de apa;il pot folosi la broasca daca-i pun placa si disc de ambreiaj?Multumesc de raspuns.

post-10814-1264792645_thumb.jpg

post-10814-1264792655_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... in principiu il poti folosi, cu placa si disc de ambreiaj.

Delcoul vad ca e cu avans centrifugal fara vacuumatic , specific motoarelor industriale - ar fi bine sa faci rost de unul cu capsula de vacuum , te ajuta la acceleratie in trafic (cel simplu centrifugal are o "ezitare" la accelerari, el fiind conceput sa mearga mai degraba in regim constant ) .

Fiind industrial, se pare ca nu are incalzitoare, intr-adevar. La motoarele de genul asta montate pe masini, tablele alea in spate se prelungeau in sus si aveau niste guri, pe unde venea aerul cald. La tine sunt obturate din fabrica.

Cauta incalzitoare de 1200 , normale, dar va trebui sa ii schimbi si tulumba.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mosule, ce motor galben ai...

am un amic care are o toba de 1200 care s-ar potrivi la tine. e din bucuresti. iti pot da numarul lui pe privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... in principiu il poti folosi, cu placa si disc de ambreiaj.

Delcoul vad ca e cu avans centrifugal fara vacuumatic , specific motoarelor industriale - ar fi bine sa faci rost de unul cu capsula de vacuum , te ajuta la acceleratie in trafic (cel simplu centrifugal are o "ezitare" la accelerari, el fiind conceput sa mearga mai degraba in regim constant ) .

Fiind industrial, se pare ca nu are incalzitoare, intr-adevar. La motoarele de genul asta montate pe masini, tablele alea in spate se prelungeau in sus si aveau niste guri, pe unde venea aerul cald. La tine sunt obturate din fabrica.

Cauta incalzitoare de 1200 , normale, dar va trebui sa ii schimbi si tulumba.

Inca ceva...carburatorul era tip vechi,cu soc manual.Pot pune ceva mai nou,solex pict2-3 ?

se potriveste la prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... merg seriile 28, 30, 31, si 32 . (cifrele din fata lui PICT ) ... 34 nu se potriveste ( e mai mare )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mosule, ce motor galben ai...

am un amic care are o toba de 1200 care s-ar potrivi la tine. e din bucuresti. iti pot da numarul lui pe privat

Toba am,cu o singura teava in stare f.buna.Mai pun eu o teava...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de vopsea ai folosit pentru blocul motor ??? Ma gandesc ca e ceva special..... blocul motor se incalzeste si in timp poate sa sara vopseaua de pe el ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu vopsesti blocul... doar tulumba si tablele de racire.. Cred ca merge orice vopsea, dar daca vrei sa dai un ban in plus poti cumpara vopsea de etrieri sau de evacuari, si aia nu mai sare de nicaieri :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocu`...ma refeream defapt la suportu de la alternator ...picioru` carburatorului alea alea......bine...in prima faza credeam ca a vopsit tot :icon_cheesygrin: acum imi dau seama ca n`avea rost... cateodata refuz sa gandesc dreq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!