Jump to content

1.8T nu porneste


toni
 Share

Postare recomandată

si eu cred ca a luat-o razna de la frig si mai ales de la faptul ca se aburea pe interior si dupa aia ingheta. si cred ca s-a scurs ceva de pe parbriz in spatele bordului pe vreun contact ceva. dar nu prea am timp sa stau pana se mai incalzeste. :D

merci de idei, pana acum.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • toni

    13

  • Al3X_G4

    7

  • plus8

    7

si eu cred ca a luat-o razna de la frig si mai ales de la faptul ca se aburea pe interior si dupa aia ingheta. si cred ca s-a scurs ceva de pe parbriz in spatele bordului pe vreun contact ceva. dar nu prea am timp sa stau pana se mai incalzeste. :)

merci de idei, pana acum.

La mine era din cauza unui contact la mufa de alimentare a bordului. Dealer-ul mi-a spus ca trebuie schimbat cu totul, dar eu l-am dat jos, am dat cu spray de contacte, am fixat bine ambele mufe si gata.

Tu spui ca becurile iti raman aprinse? toate becurile ( inclusiv lumina de bord) sau numai anumiti martori?

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becurile de baterie, imobilizator,ESP raman aprinse, dar computerul nu se aprinde, OK nu apare.

nu cred ca bordul se aprinde (la mine cum pun contactul, bordul se aprindea de obicei, chiar daca nu am pozitiile aprinse). o sa ma uit mai atent diseara.

dar chiar daca se aprinde, turometru nu se misca, si BCul nu se aprinde.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tractoras de tuns iarba 15cp pe benzina si de citeva saptamini il pornesc greu.

Daca la inceput i-am dat curent de la alta masina si o lua la cheie, acum nu mai vrea deloc.

Daca dau la cheie e mort, nu invarte deloc, o singura data a invartit si era sa o ia...in rest face decit tac tac...

Probleme cu bateria are sigur, dar ce altceva ar putea sa fie daca i-am dat curent si nu invarte?

Poate reusesc sa-i fac ceva, ca m-a lasat tocmai acum cind vreau sa dau zapada cu el.

M-am bagat si eu aici, pentru ca am sanse mai mari de un raspuns avizat.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, cred ca ai probleme la alimentarea bordului. Una din cele 2 mufe nu face contact ori a facut condens.

Eu as desface bordul, nu e mare chestie si m-as uita la mufe, as da cu spray etc.

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eddie, daca e asta, si diseara rezolv asta, la Bran ai o sticla de Jack ! :vaidecapulmeu:

VVV..habar nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan,verifica prima data sigurantele sa nu dai jos bordul degeaba si daca nu inseamna ca ori nu fac contact mufele in bord sau este undeva intrerupt cablaju.Probabil a facut condens in spate la mufe,parca sunt 2 mufe,una verde si una albastra.Din cate stiu in bord este stocat immo.

VVV,poate este foarte inecat motorul si nu mai poate electromotorul sa il invarta.Scoate bujia si vezi daca este inecat sau poate gripat.S-ar putea sa fie stricat electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, primul lucru asta voi face. multumesc.

va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cand dai bordul jos sa deconectezi bateria. Mie la Golf cand l-am desfacut s-a aprins becu de la airbag .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pentru ca ai scos volanul. eddie zice sa dau doar cadranele jos. fara sa afecteze volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eddie, asa cum am spus, sticla e a ta!

m-am chinuit putin si am reusit sa dau cadranele jos. am scos mufele, le-am curatat, le-am pus inapoi...si BANG! luminile merg, bordul se aprinde! (nu fusesem atent dar inainte, cadranele nu se aprindeau, lumina la butonul ESP nu, doar cea de la klima...parca la jumate).

pun contactul...si VRUUUM!

fara probleme a pornit. am dat o tura sa ma bucur si am parcat-o inapoi. ce dor mi-era sa o aud pornind.

trebuie sa recunosc ca nervii mei nu rezista la desfacut suruburi, asa ca un prieten bun s-a ocupat de treaba asta..ca are rabdare mai multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he he :biggrin: s-a votat Old Jack pentru Bran :blah:

Martorul de la airbag ti s-a aprins? In mod normal ar fi trebuit, controlerul de airbag fiind si el in bord ( cel putin la mine era).

Daca da, stergi eroarea de airbag cu VAG-COM si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope. nu s-a aprins. am toti martorii stinsi. bine, oricum dupa ce am pornit-o am sters toate erorile cu DISPLAYul ala mic din bord. si dupa aia nu am mai gasit nicio eroare.

ti-am zis, la mine si prinderea cadranelor e diferita. nu am suruburi cum ai tu sus, am un capacel de plastic care vine intre coloana de directie si baza bordului, care se scoate (e cu cleme) si se vad 2 suruburi in partile de jos -stanga si dreapta- care tin cadranele.

e mai dificil de scos putin, ca trebuie sa-l tragi afara sa deconectezi mufele din spate si locul e cam stramt, iar la montare e si mai dificil ca spatiul e mai mic. dar pana la urma s-a rezolvat. mufele aratau impecabil, si erau imbracata in plastic, ca si noi, asa ca le-am curatat cu o carpa si le-am pus inapoi.

oricum, inca o data iti multumesc si scuze de deranj cu telefonul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVV,poate este foarte inecat motorul si nu mai poate electromotorul sa il invarta.Scoate bujia si vezi daca este inecat sau poate gripat.S-ar putea sa fie stricat electromotorul.

Era doar bateria descarcata..Partea curioasa si care m-a indus in eroare este ca, am niste cabluri de pornire foarte subtiri care se gasesc la benzinarii si cu care am pornit mai multe masini diesel cu motoare mari de peste 3.0, iar tractorasul care cred ca are 125cmc nu a vrut decit o data sa porneasca cu cablurile astea...cum am pus cabluri groase de pornire, a luat-o la prima cheie, cum pun cablurile subtiri nu ma da nici un semnal.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu cablurile alea subtiri,4 perechi in paralel mi-au trebuit sa pornesc masina.Bine ca ai rezolvat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu special am incercat din prima cu niste cabluri groase, facute speacil, hand-made ca sa zic asa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam aseara ca e posibil sa fie si intrerupte acele cabluri subtiri si chiar daca se mai tin prin citeva fire, nu e suficient.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa iti confectionezi tu cablurile . Si eu am avut probleme cu cablurile din Carrefour, calitate proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari,

Sa zicem ca am si eu cam aceasi problema si nu ii dau de cap.

Problema a inceput acum vreo luna cand a inceput sa imi scoata un fum negru sa mearga intrerupt si sa consume cam 25 %

Prima data am schimbat bujile si mi sa curatat supapa de pe rampa de injectoare, a mers bine 2 zile pana i-am dat o forja .... si mi-a picat pompa de apa ...

Am schimbat toata distributia si dupa 2 zile surpriza, iar imi scoate fum negru .... am dus-o la mecanic si ia scos supapa de pe rampa de injectoare, a bagat-o pe tester si de atunci nu mai porneste.

A zis ca e supapa aia , am cumparat-o si pe aia 100 E si tot degeaba .... azi mi-a venit electician de la reprezentanta de la WV sa uitat sa invartit si mi-a zis sa duc injectoarele la curatat si apoi sa vedem ....

Ce idee imi sugerati sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Sa zicem ca am si eu cam aceasi problema si nu ii dau de cap.

Problema a inceput acum vreo luna cand a inceput sa imi scoata un fum negru sa mearga intrerupt si sa consume cam 25 %

Prima data am schimbat bujile si mi sa curatat supapa de pe rampa de injectoare, a mers bine 2 zile pana i-am dat o forja .... si mi-a picat pompa de apa ...

Am schimbat toata distributia si dupa 2 zile surpriza, iar imi scoate fum negru .... am dus-o la mecanic si ia scos supapa de pe rampa de injectoare, a bagat-o pe tester si de atunci nu mai porneste.

A zis ca e supapa aia , am cumparat-o si pe aia 100 E si tot degeaba .... azi mi-a venit electician de la reprezentanta de la WV sa uitat sa invartit si mi-a zis sa duc injectoarele la curatat si apoi sa vedem ....

Ce idee imi sugerati sa mai fac ?

UP !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primul rand fa un test cu vag com si spune ce erori ai? Daca iti merge sacadat sau intrerupt e posibil sa fie o bobina...problema des intalnita la 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut, am o problema la passatul meu. Nu am mai pornit masina 2 saptamani timp in care am lasat desfacut la kombi valve si la flansa de racire, acolo unde se pune senzorul de temperatura


Azi dupa ce am montat totul la loc, nu a mai pornit deloc. Invartea dar nu avea current la bujii. Am scos bujiile si aveau o depunere pe ele ceva de groaza, le am schimbat cu unele vechi dar in stare mai buna si am incercat din nou. "Moraia" ceva mai bine insa pana nu am insistat si din acceleratie nu a vrut sa porneasca.


A pornit insa cu un fum albastru - asta sa mi dati un sfat din ce cauza eu banuiesc ca de la faptul ca era inecata sau au cazut niste resturi in cilintri cand am schimbat bujiile.


Apoi insa dupa ce am lasat o sa mearga am mai accelerat un pic insa scoate un fum negru. Asta nu imi dau seama de la ce este.


Astept sfaturile voastre cu mentiunea ca inainte de asta nu a scos niciodata fum indifferent cat am lasat o nepornita de nici o culoare. Nici in sarcina nici in relanti.


Va rog sa sariti cu idei...

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate spui tu era inecata. La 1.8T stiu ca daca pornesti cu acceleratia apasata nu mai baga benzina la pornire, de ajutor tocmai in cazurile cand este inecat motorul.

Daca o lasi sa mearga mai mult, ca sa arda tot ce a ramas prin cilindri nu merge normal, fara fum?

 

Posibil sa ai ceva probleme cu simeringurile de la supape si sa patrunda ulei in camera de ardere. Daca sta mult nepornita intai arde uleiul ala si de aici fumul albastru. Sau ti-a patruns ceva pe la combi valve si a ars pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!