Jump to content

1.8T nu porneste


toni
 Share

Postare recomandată

Salut baieti,

Am dat de belea, nu mai porneste masina. Luni dimineata am incercat sa o pornesc si n-a vrut. Am dat un pic sa porneasca dar n-a pornit. I-am mai dat de 2-3 ori la automat si tot n-a vrut. Am lasat-o cateva zile, am luat bateria in casa si am incercat iar ieri. Tot n-a pornit. Bateria e cam obosita, desi are doar 3-4 ani, indica doar 12V.

Azi am incercat sa o pornesc luand curent de la alta masina (Supernova) si tot n-a vrut. I-am dat vreo 2 chei lungi si degeaba.

Ce as putea verifica? Sau ce ar putea fi?

Pompa de benzina se aude cum porneste, de invartit invarte chiar si pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • toni

    13

  • Al3X_G4

    7

  • plus8

    7

Nu. Banuiesc ca te gandesti la imobilizator, dar acolo stiu ca porneste si se opreste imediat.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi ramane aprins cateodata martorul asta,dai la demaror in prostie....nu porneste nicio secunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai banuiesc ca trebuie verificat babeste daca nu ai vag com : daca ajunge benzina daca vine scanteie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com am dar tace malc, nici o eroare.

A auzit cineva de motorul asta ca s-ar ineca? Am citit cateva pareri pe net cum ca daca pornesti la rece putin si apoi o opresti repede se ineaca si apoi nu mai porneste. Solutia ar fi sa-i dai la automat cu pedala de acceleratie apasata care ar inchide injectoarele astfel aruncand benzina afara fara sa mai bage alta.

O sa incerc si asta, pentru ca ultima oara am mutat duminica dupa-amiaza masina cativa metri si chiar asta am facut: era frig, am pornit-o si am mutat-o repede apoi am oprit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic dar la motoarele de generatie mai noua nu prea vad sa se poata ineca , si presupunem ca asa e teoretic dupa cateva minute ar cam trebui sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa o pornesc de la alta masina si am realizat ca cablurile (cacofonia este intentionata :vaidecapulmeu: ) pe care le am eu sunt de ... cacao. Am prelungitoare cu fire mai groase decat astea! Izolatie este de 3 ori mai groasa decat firele din interior, e bataie de joc.

Maine sper sa incerc cu niste cabluri serioase si verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau dai jos bateria o pornesti cu alta o lasi sa se incalzeasca nu accelerezi pui bateria ta la loc si gata :) Eu asa am facut la golf cand am ramas fara baterie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com am dar tace malc, nici o eroare.

A auzit cineva de motorul asta ca s-ar ineca? Am citit cateva pareri pe net cum ca daca pornesti la rece putin si apoi o opresti repede se ineaca si apoi nu mai porneste. Solutia ar fi sa-i dai la automat cu pedala de acceleratie apasata care ar inchide injectoarele astfel aruncand benzina afara fara sa mai bage alta.

O sa incerc si asta, pentru ca ultima oara am mutat duminica dupa-amiaza masina cativa metri si chiar asta am facut: era frig, am pornit-o si am mutat-o repede apoi am oprit-o.

ba da se ineaca....eu am reusit

la cota 1400 am plecat in panta,am cuplat a1a si am ridicat imediat ambreiajul in ideea sa cobor in frana de motor...imediat s-a inecat,am oprit si nu a mai vrut sa porneasca,am incercat de vreo 4 ori

am lasat-o 30 min ,am incercat din nou dar degeaba...apoi am incercat sa o pornesc ca pe dacie,cu pedala de acc apasata(am acc pe cablu) si dand-u-i sprituri....a pornit

mirosul de benzina din habitaclu era insuportabil

a fost prima si ultima data cand mi s-a intamplat asta

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi chiar daca se aude pompa, scoate furtunul de tur si vezi daca scuipe benzina cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impinsa/trasa ar merge incercat? daca nu e 4x4 si automata..ar trebui sa mearga nu?

probabil e bateria.

hai toni, da-ne o veste "buna" ca a fost doar bateria. si la mine a cedat bateria anul trecut cand nu foloseam masina zile intregi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da se ineaca....eu am reusit

la cota 1400 am plecat in panta,am cuplat a1a si am ridicat imediat ambreiajul in ideea sa cobor in frana de motor...imediat s-a inecat,am oprit si nu a mai vrut sa porneasca,am incercat de vreo 4 ori

am lasat-o 30 min ,am incercat din nou dar degeaba...apoi am incercat sa o pornesc ca pe dacie,cu pedala de acc apasata(am acc pe cablu) si dand-u-i sprituri....a pornit

mirosul de benzina din habitaclu era insuportabil

a fost prima si ultima data cand mi s-a intamplat asta

si eu am reusit sa o inec ... am pornit-o, am mutat-o si apoi am oprit motorul, socul automat nu isi terminase treaba!

cand dau sa pornesc din nou, a invartit de cateva ori bune si apoi din instinct am accelerat si a pornit!

toni, sper ca ai rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A auzit cineva de motorul asta ca s-ar ineca?

Daca ar fi asa... scoate si tu o bujie (sau doua) si vezi. Daca sunt ude, le scoti pe toate, le usuci si gata :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impinsa/trasa ar merge incercat? daca nu e 4x4 si automata..ar trebui sa mearga nu?

probabil e bateria.

hai toni, da-ne o veste "buna" ca a fost doar bateria. si la mine a cedat bateria anul trecut cand nu foloseam masina zile intregi.

nu cred ca e bateria,atata timp cat invarte electromotorul.

am pornit-o eu la -18grade abia invartea electr,a pornit ft repede

parerea mea:incearca o sa o pornesti si apasa acceleratia,merita sa incerci(la mine a mers)....stiu,nu dati cu pietre :icon_thumright:

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da se ineaca....eu am reusit

la cota 1400 am plecat in panta

Asta e alta treaba... daca era panta cu inclinatie mai mare poate nu mai amorsa pompa, mai ales daca erai cu rezervorul pe la sfert.

Vizavi de pornit tractat sau impins... nu te sfatuiesc, dauneaza sistemului de injectie.

Exact cum a zis si Nelu, daca nu sunt ude bujiile - incearca cu 1-2 sprituri discrete la pornire.

LE: acum vad ca a postat plus8 in acelasi timp cu mine. Incearca asta cu accelelratia. :icon_thumright:

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu eram cu rezervorul pe sfert,poate 3/4

eram parcat in panta,am pornit motorul,si imediat cuplat a1a,ridicat repede ambreiajul,si nu am mai accelerat...imediat s-a oprit...(cred ca stiti panta aia de la 1400 de unde se ia telecabina)

mirosea rau a benzina,si cum am mai spus pana nu i-am dat cateva pedale(acc) nu a vrut sa porneasca.Dupa ce a pornit a mers absolut normal.

Eu nu inteleg o chestie referitor la ce zice toni,pe unde sa dea benzina pe afara in caz ca e inecata?

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia disera o sa incerc sa iau curent de la alta masina cu un cablu bun.

Chiar daca invarte electromotorul, bateria este aproape moarta, are doar 12V. S-ar putea ca atunci cand invarte electromotorul sa pice suficient de mult tensiunea incat ECU sa ramana fara.

Mi-am luat cheie de bujii, in caz ca nu porneste o sa incerc sa verific bujiile (sper sa fie buna cheia, tocmai mi-a zis un coleg ca lui nu i-a mers fiindca este prea groasa si nu intra in blocul motor - e drept, pe alta masina :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu baterie buna: invarte mult mai bine dar degeaba, tot nu porneste. Sa o luam in ordinea insucceselor:

- cheie de bujii nu e buna (prea groasa)

- am incercat sa scot furtunul de tur de benzina, n-am reusit

- am vrut sa dau jos suportul de baterie sa ma uit la firul de masa pentru ca mi se pare ca se misca cam usor, nici asta n-am reusit. Ultimul surub se misca in gol.

- am incercat sa-i dau cu spray de pornire in admisie in timp ce dadeam la automat si tot n-a pornit. Inteleg nu are scateie.

O zi proasta per total :(

Maine caut alta chei de bujii si sa le scot sa vad daca sunt ude si daca da scanteie. O sa mai trag si de furtunul de tur de benzina, sper sa reusesc sa-l scot.

Sper ca maine sa fie o zii mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta idee ar fi sa te uiti la filtrul de benzina, sa nu fi inghetat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul succes: am reusit sa scot bujiile :))

Sunt negre, 3 din ele ude si miros a benzina. Acum intrebarea, cum le curat? Sunt cu platina, NGK. Pot sa le curat cu smirghel si sarma sau risc sa stric varful?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu prefer sa-l ard sub flacara de la o lumanare pentru a preveni cele descrise de tine :)

Skoda S100 stie...cred ca 1.8 T copiaza :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum intrebarea, cum le curat?

Cam asa cum spune si janos. La vremea asta, recomandat ar fi sa faci operatiunea in casa si NU folosi smirghel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am curatat cu niste vata de sarma foarte fina si cu smirghel foarte fin (P3000), dar mai mult de electrodul mare.

Cu ce poate dauna smirghelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heeey!voi nu stiti de spray special care curata bujiile?e 12 lei si ft bun

jmirghelul dauneaza...se mareste distanta intre platina si varf....scanteia nu va mai fi aceeasi

distanta aia e masurata si calculata micrometric sa dea scanteia exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!