Jump to content

1.8T nu porneste


toni
 Share

Postare recomandată

scoate toate fisele si vezi daca ai scanteie pe toate, de obicei se strica modulul de aprindere pe doua fise si nu mai da decat pe 2 din ele :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • toni

    13

  • Al3X_G4

    7

  • plus8

    7

Azi am pornit masina :beer:

Dupa ce am curatat bujiile si le-am uscat, am pus o baterie buna pe ea a pornit imediat. Am lasat motorul sa se incalzeasca apoi am pus bateria mea veche, i-am dat curent de la alta masina si a pornit, de asemenea, foarte usor. Am mers vreo ora cu ea, i-am dat putin mai multe ture sa curat bujiile ;), iar dupa o stationare de vreo 3 ore a pornit fara nici un ajutor.

Multumesc pentru sfaturi tuturor!

heeey!voi nu stiti de spray special care curata bujiile?e 12 lei si ft bun

jmirghelul dauneaza...se mareste distanta intre platina si varf....scanteia nu va mai fi aceeasi

distanta aia e masurata si calculata micrometric sa dea scanteia exacta

Daca folosesti smirghel foarte grunjos probabil ca asa se intampla, dar la P3000 cat am folosit eu nu cred ca am inlaturat nici un micrometru. O sa rog mecanicul sa le verifice cu lera sa fiu sigur, oricum ajung pe la el saptamana asta sa schimb un furtun.

scoate toate fisele si vezi daca ai scanteie pe toate, de obicei se strica modulul de aprindere pe doua fise si nu mai da decat pe 2 din ele :D

Despre ce motor vorbesti? La 1.8T fiecare bujie are propria ei bobina in cap si sincer n-am auzit de modul de aprindere defect pe motorul asta. Bobinele mai pica intr-adevar dar porneste si in 3 si chiar si in 2 cred.

N-am verificat daca am scanteie pentru ca am vazut bujiile de cand le-am scos ca sunt ude si negre, sigur nu dadeau scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa rog mecanicul sa le verifice cu lera sa fiu sigur

Daca le ai de mult timp poti sa fii sigur ca nu mai sunt in specificatii... eu am scos doua seturi sa le verific dupa vreo 30000 km si se marise deja distanta. Cel mai bine ar fi sa-ti iei un set de rezerva si il tii acolo. In caz ca se buleste vreuna in mijlocul drumului spre Grecia o schimbi si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt aproape noi, le-am schimbat in toamna si au pana in 5k km. De fiecare data cand am schimbat bujiile aveau 60k km si nu dadeau nici un semn de oboseala, nici la pornire nici in mers :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...si mie m-a picat o bobina in weekendul asta. noroc ca aveam una de rezerva. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar asa rele sunt bobinele astea ? Nu inteleg de ce tot pica.(cel putin la mine inca nu au picat) Sunt scumpe?:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti exista cumva un topic dedicat tipului de bujii utilizate?

nu am decat vreo 10000 km cu masina de cand am luat-o si in cartea service nu apar bujii inlocuite, ma gandesc ca trebuie sa ma pregatesc de un set?!

scuzati-mi off-ul! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry de OT(sa nu mai deschid topic)....imi spuneti si mie ce dimensiuni are bateria la 1.8T?

thks!

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a rezolvat Toni, acum nu mai vrea a mea. :vaidecapulmeu: cred ca sunt surori ca am mai observat probleme similare.

da sa porneasca, ai impresia ca a pornit pt 1sec, dupa care se opreste. nu se misca nici turometru, nimic.

becurile din bord nu se sting ca si cum nu ar mai avea baterie.

am gasit erorile astea:

17978 P1570 Contr.Module Locked

18058 P1650 Data Bus Powertrain Missing message fr.instrument panel ECU

am alimentat cu baterie noua, cu cabluri de incredere (facute de mecanic, groase, cu care proneste de obicei un Patrol GR Diesel, in caz de ceva, deci sunt ff rezistente) si tot nu a vrut.

am incercat cu cheia de rezerva, nimic.

voi incerca azi cu alta baterie noua si dupa aia voi scoate bujiile sa vad daca nu s-a inecat de la cele 5-6 incercari.

alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta pare a fi imobilizatorul,dar nu cel din cheie,ci contactul.Am mai vazut asemenea problema la audi dupa ce a ramas fara curent si au trebuit reprogramate cheile.Nu stiu cum se face acest lucru,am inteles ca iti trebuie ceva cod la vagcom ce poate fi obtinut doar de la reprezentanta.

LE: acum am vazut si al 2-lea cod,se pare ca nu mai comunica bordul cu ECU,deci clar nu iti mai citeste cipul.Verifica sigurantele si eventual cablajul pana la bord.

Modificat de Dodo89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa ma uit la sigurante. la cablajul bordului e mai complicat.

reprogramarea cheilor e simpla:

"Recodare chei:

(necesar: Masina, Laptop, VAG COM, chei)

Address 46 Conveinance

10 - Adaptation

Channel 00 (se reseteaza sistemul) Save

Channel 01 - Se introduce numarul cheilor (1 sau 2) pe care le doriti operationale pe masina. Save . Dupa care apasa cite un buton de pe fiecare telecomanda pentru ca masina sa poata memora semnalul."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprogramare nu trebuie sa faci log in cu codul ala de 7 cifre?

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mai facut la o masina si nu mi-a cerut niciun cod. nu stiu cum o fi la asta pe care o am acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul de la bord cum il verific?

trebuie sa dau bordul jos?

masina e parcata in strada si trebuie sa astept sa se mai potoleasca vremea ca nu pot lucra la ea pe vremea asta :)) ca sa umblu la sigurante tre sa tin usa deschisa :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai descris tu acolo cu adaptarea de chei este doar pentru telecomanda de deschidere/inchidere.Pentru imobilizator este alta procedura mai complicata din cate stiu.

Da,pentru a verifica cablajul de la bord trebuie sa il dai jos,dar aia las-o la sfarsit.Intai verifica sigurantele si incearca sa readaptezi imobilizatorul.Nu cred ca se poate strica asa usor cablajul.

Mai poate fi stricata chestia aia de la contact care iti citeste cipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stergi erorile, reapar? Sa fie fost o problema temporara cu bateria... Tii minte din cate am discutat vineri ca pare totusi a fi o problema cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodo, o sa sun la dealer sa vad cum se poate face. ca nu m-as duce cu masina la ei..pe platforma sa-mi reprogrameze imobilizatorul.

toni, le-am sters, apar la prima incercare de pornire.

incep sa ma indoiesc ca e bateria :(....i-am dat curent cu cabluri facute de mecanic (cu care porneste un Patrol 2.8D de offroad) si facea identic...

mai stau azi si maine sa treaca zapada dupa aia incerc sa verific sigurantele.

mai astept idei..daca aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multi care stiu sa reprogrameze imobilizatorul sau chiar sa il anuleze prin metode mai neortodoxe dar nu prea dai de ei :blink:.Ti-am zis ca la fel a patit un prieten cu un audi din cauza ca i se tot descarca bateria si ii dadea curent in fiecare zi.Ar mai putea fi de la ECU,dar nu cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa scot contactele de la baterie pt 1 min. citisem ca asta poate ajuta

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=105291

dar niciun succes.

dupa aia mi-au aparut iar cele 2 coduri, dar si unu nou

18010 P1602 Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage

poate avea legatura cu faptul ca am scos bateria? sau o fi dinainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura,e din cauza ca ai scos contactele.Asa imi apare si mie cand scot o borna,ceva cu power supply low voltage.Incearca sa gasesti niste hackeri dinastia cu imobilizatoare,ei sigur te pot ajuta daca aia e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diseara incerc cu alta baterie (de la EVO X....:icon_thumright:) macar sa-i fur si niste cai) si verific toate singurantele.

nu-mi mai aduc aminte acum..dar in afara de ledurile din bord, bordul nu se misca. adica nu se misca turometru, nu apare OK pe ecranul din mijloc...deci tind sa cred ca undeva e un contact slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va relatez si eu o intamplare reala ... s-a demagnetizat cheia, cred, nu stiu care e termenul. Dadea la automat dar nu pornea!

A bagat lama cheii in pamant, cica ar fi acumulat nu-stiu-ce-incarcatura-magnetica si nu o mai recunostea imobilizatorul.

Nu dati cu bulgari! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane la tine nu e problema de baterie, sau nu doar de la ea.

Sunt aproape sigur ca bordul tau (IMMO contact) "a luat-o razna" de la frig.

Cand se mai incalzeste vremea un pic o sa-si revina singur, stiu ca am avut si eu problema asta la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!