Jump to content

Problema ambreiaj


doru_fant4
 Share

Postare recomandată

Eu la pompa de ambreiaj m-am gandit..... placa de presiune nu cred ca are influenta, la mine nu ajunge sa debraieze, deci undeva pe traseul de la pistonasul de la pedala, la pistonasul de la rulmentul de presiune.

Este oare posibil sa fie din cauza lichidului de frana, sa fie nevoie de o inlocuire (are 4 ani si nu a fost schimbat deloc)?

Salut,

Am si eu o problema la un T3 Syncro. Cand apas ambreiajul (hidraulic) exista o intarzaiere enervanta pana ce debreiaza efectiv.

La pedale consecutive si energice, levierul de pe cutie pare ca merge cu incetinitorul si e in urma pedalei.

M-am gandit ca am aer pe conducta dar nu este asa pentru ca am aerisit si a curs doar lichid de frana.

Nivelul in borcan este constant, si nu vad sa am pierderi.

Cand am cumparat masina nivelul era sub cel minim dar nu cu mult.

Este posibil ca pistonasul (sau garniturile) din pompa sa aibe joc si sa treaca lichidul inapoi in borcan?

Aveti ceva solutii ca sa nu ma apuc de demontat aiurea? :))

Mersi

lucian.f ... nu cred ca ai probleme cu garniturile.... daca levierul de pe cutie se misca in urma pedalei cel mai probabil e intepenit in rugina sau mizerie, daca la pedale repetate sau bruste debraiaza bine iar la pedale foarte lente nu debraiaza deloc atunci precis sunt garniturile...

Modificat de Iuly01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat lichidul,lichid bun TRW,la fel face,ma gandesc acum ca nu au curatat bine instalatie,mi se pare ca tot jegos e lichidul

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lichidul mi s-a parut chiar foarte curat.... dar alta explicatie nu gasesc, oricum, astazi fac inca un drum de Bucuresti si o sa vad daca mai patesc lafel... pe aici prin zona nu mi s-a mai intamplat nimic, doar cand am mers pe autostrada mult fara sa actionez ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am fost la CT,m-a disperat dus/intors cu debraiatu.Daca fac pedale succesive intra bine in viteze,in oras din acet motv nu-mi dau seama.Cred ca pompa;astept sugestii,Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut,

Am si eu o problema la un T3 Syncro. Cand apas ambreiajul (hidraulic) exista o intarzaiere enervanta pana ce debreiaza efectiv.

La pedale consecutive si energice, levierul de pe cutie pare ca merge cu incetinitorul si e in urma pedalei.

M-am gandit ca am aer pe conducta dar nu este asa pentru ca am aerisit si a curs doar lichid de frana.

Nivelul in borcan este constant, si nu vad sa am pierderi.

Cand am cumparat masina nivelul era sub cel minim dar nu cu mult.

Este posibil ca pistonasul (sau garniturile) din pompa sa aibe joc si sa treaca lichidul inapoi in borcan?

Aveti ceva solutii ca sa nu ma apuc de demontat aiurea? :ceuameni:

Mersi

Schimba furtunul de la cilindru de ambreaiaj.Asta daca nu ai rezolvat intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La simptomele voastre se pare ca e de vina pompa de ambreiaj, care se poate rezolva cu schimbarea garniturilor in cazul optimist sau schimbarea pompei in cazul pesimist.

Cilindrul receptor ( cilindrul care impinge efectiv rulmentul ) nu are cum sa fie : daca e vreo problema la el se pierde lichid.

Legatura intre pompa si cilindru este facuta fie cu conducte metalice ( ca de frina ) fie cu racord flexibil ( tub de cauciuc ARMAT ) deci aici sau pierde lichid sau e totul in ordine. Daca la furtunul armat s-ar rupe armatura s-ar forma umflaturi la apasarea pedalei si s-ar vedea.

Asa ca eu inclin sa cred ca problemele voastre sint la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Care ma poate ajuta si pe mine am schimbat tot kitul la un passat 1.6 16w an 2004 {kit + volant amandoua sachs} au pus baietii sus tot si nu este ambreiaj inainde de a schimba totul mergea bine ,adica puteam sa schimb vitezele frumos, acuma nu imi intra bine in viteze trebuie sa fortez schimbatorul si da sa plece de pe loc daca nu calc frana .Azi ma duc sa cumpar si cilindrul care impinge rulmentul.Daca ma poate ajuta cineva cu alte detalii pe in id de mes unicat_cat.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare la baieti am un t4 din 92 motor 19 clasic simplu am schimbat ambreaju ca ami patina si acum face tot la fel plecarea de pe loc este foarte buna dar daca trag de ea parca tot amii patineaza si nustiu ce poate fi ma puteti ajuta

Modificat de babicu70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am plecat si eu in concediu dar dupa 100 km mi-a ramas pedala de ambreiaj jos si nu a mai functionat. Tija din pistonul de la servo s-a indoit si a sarit de la loc. Treaba nasoala e ca acu 1 luna cand am facut RC la motor am constatat ca placa si ambreiajul sant ok (asa au spus mecanicii). Acum am schimbat tot kitul, rulmentul si pistonasul de la servo si totul e ok. Mai rau era daca ajungeam pe undeva prin tara si ma lasa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a manifestat ciudat inainte? sa piarda lichid pe la pistonas sau sa mearga greu pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic ciudat sau anormal. La un moment dat a inceput sa se auda un zgomot ciudat dar la o verificare ochiometrica nu am constatat nimic, insa mirosea si putin a ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nelu_tm - adica ti s-a rupt tija din pompa de ambreiaj si ai inlocuit ambreiaj/placa de presiune/rulment ??? Nu a ajuns sa inlocuiesti numai pompa de ambreiaj?

Eu am schimbat pompa de ambreiaj deoarece era putin rupta la cilindru si scapa lichid de frana, de pare ca e boala comuna sa se rupa suportul metalic ce tine pompa langa pedalier, la mine a fost candva rupt si fostul proprietar s-a dus la niste "macanici" care au sudat suportul putin stramb, in timp s-a rupt putin din cilindru si a trebuit si indreptat.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siu ca probabil nu aici trebuie sa postez insa problema mea este identica si la aria masinii mele nu am gasit unde sa pot posta.

Am o Skoda Octavia 2 si am o problema cu aerisirea ambreajului.

Capacul busonului de la rezervorul lichidului de frana a fost deschis aproape deloc infiletat si cred ca e posibil sa fiu nevoit sa aerisesc ambreajul. mai ales ca imi agata la greu cutia de viteza.

Intrebarea mea este cum sa fac aceasta aerisire:

fac 4-5 pedale de amrbeaj cu motorul pornit si apoi deschid lichidul de la piulita de la cutia de viteza a aerisitorului si astept sa iasa lichid?

sau trebuie sa aerisesc si cilindrul de la pedala?

Credeti ca datorita faptului ca acel buson al rezervorului nu a fost bine stans e posibil ca instalatia sa fi prins ceva bule de aer?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca lichidul de frana nu a scazut sub minim nu are cum sa prinda aer, faci daua trei pedale de ambreiaj si pui pe cineva sa-ti desfaca aerisitorul ,timp in care ti pedala apasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal asta e piesa de care vr o ai pt user_off.pngdoru_fant4 user_popup.png

post-81622-0-00730300-1310321367_thumb.j

Modificat de babicu70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut! am si eu o problema cu ambreiajul la un t4 din '97. Mai exact cu cablul. Aveam vreo 2 saptamani de cand pocnea cand calcam ambreaijul.. (pocnea doar cand apasam o pic pedala, apoi pana la fund nu mai facea nimic.). Azi m-am gandit sa dau eu jos cablul sa vad care-i treaba. I-am pus niste vaselina de asta lichida in el un pic si l-am pus la loc.. cu un ajutorul unui levier am tinut parghia de la ambreiaj apasata si l-am pus. Insa pedala e ft tare.. de intrat intra in viteza, dar cand dau drumul la ambreiaj nu cupleaza de tot.. aproape ca nu pleaca masina de pe loc!. Ce s-o fi intamplat? Orice parere e bine venita!

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat pana la urma.. cablul de ambreiaj are un auto-reglaj, Cu cat discul de ambreiaj se uzeaza cablul tinde sa se mai largeasca (camasa acestuia), pentru a cupla optim. Maine merg sa cumpar un cablude ambreiaj desi are un pret cam piperat cred eu..: in jur de 150 RON. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-ar putea sa nu aiba nimic cablul. Inainte de a fi demontat el autoreglorul trebuia blocat in pozitia in care era.

Demonteaza-l din nou si incearca sa-l comprimi prin miscari axiale repetate, il fixezi asa dupa care il pui in furca de debreiere si-l eliberezi.

Vezi atasamentul si in link-ul de mai jos am povestit cate ceva despre cablurile cu autoreglor, chiar daca este de pe lupo sistemul este acelasi

http://vwforum.ro/topic/70475-fyi-cablul-de-ambreiaj-functionare-schimbare-verificare/

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, am dat jos cutia si am desfacut furtunul de pe pistonasul care actioneaza levierul de la ambreiaj. Cand am pus la loc cutia furtunul era atat de tare incat nu am mai reusit sa il bag in shtutzul de la pistonas, desi l-am incalzit si l-am inebunit, degeaba. Am facut o adaptare si am conectat pana la urma furtunul, dar desi am aerisit o ora instalatia ca sa ma asigur ca nu mai are aer, pedala tot moale este si levierul nici nu se clinteste la apasarea pedalei de ambreiaj. Ce fel de furtun sa ii pun, sau ce pot sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus un capac la rezervorul de lichid de frana caruia i-am atasat o cupla rapida de compresor si am bagat 0,5bar presiune, am desfacut apoi la aerisitor surubul si in 5 secunde a fost gata aerisit! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare!!! stie cineva unde se poate inlocui ambreiaj complet la un T4 multivan 2.5 TDI 2002 model? Am set ambreiaj complet original de la Vw. am incercat in mai multe ateliere si se uita la el ca la avioane, si ridica din umeri. Poate cineva sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria „Prestari servicii“, sigur gasesti pe cineva in Bucuresti sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!