Jump to content

Problema ambreiaj


doru_fant4
 Share

Postare recomandată

Am un t4 din 1992 si ma pierdut lichidul din pompa de frana,am remediat cauza si nu mai imi merge ambreiajul.Ce procedura se aplica la aerisirea ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerisesti toata instalatia,asa am facut eu cand am schimbat lichidul de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele le-am aerisit si sunt in regula dar aplicand aceeasi metoda la ambreiaj nu am obtinut nici un rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pompa de ambreiaj de sub pedala dar nu ii vine lichid la cilindru de pe cutie decat foarte putin,mai mult aer.Eram curios daca exista vreun chitibus cand aerisesti ambreiajul(sa faci ceva special fata de frane).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca pistonul pompei de la pedala sa nu revina pana la capat si astfel sa nu permita comunicarea cu rezervorul de lichid.Verifica daca atunci cand desfaci conducta care pleaca la cilindru de ambr. curge lichid.Pedala sa fie libera.Daca NU,apasa pedala cu aerisitorul deschis apoi inchide-l.Elibereaza brusc sau trage rapid cu mana pedala in sus.Repeta operatia pana se intareste putin.Apoi cu aerisitorul inchis continua manavrarea pedalei pana la intarirea completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul de 2,5 este aerisitor pe cutie si este si sus in fata pe langa modulul de frana !

banuesc ca si 2,4 are macar unu din aerisitoarte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui intr-o pompa de umflat lichid de frana si il bagi de la aerisitor spre pompa pana iese lichidul prin vas si asa scoti tot aerul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui intr-o pompa de umflat lichid de frana si il bagi de la aerisitor spre pompa pana iese lichidul prin vas si asa scoti tot aerul :beer:

Se produce o contaminare grava a lichidului cu grasimi si apa din pompa care duce la deterioarea garniturilor si coroziuni.Cel mult poti alimenta aerisitorul cu un furtun de perfuzie prin cadere pe principiul vaselor comunicante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata baieti am rezolvat problema,multumesc pentru sfaturi.Am facut cum a zis ram40andy si a mesr.Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar... T4, are ambreiaj hidraulic? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa! Am inteles. Eu am pe cablu ....:vaidecapulmeu: si iarna , la rece, iti trebuie ceva muschi actionati :ceuameni:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa! Am inteles. Eu am pe cablu ....;) si iarna , la rece, iti trebuie ceva muschi actionati :offtopic:)

Sigur e pe cablu? A mea e mult mai veche si e hidraulic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La T3 stiu ca e hidraulic (Doamne da fain mai merge :> ) . Dar la al meu e pe cablu (din acela cu reglaj automat al abreiajului) ...stiu sigur, ca si mecanicul mi-a zis, si se simte ca nu e hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca te uiti pe cutie,la imbinarea cu motorul,vezi ca intra un cablu si nu o pompa deasupra care seamana cu o pompa de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost si pe cablu ca lt-ul , t4 alea de 1,9 si 60 cp au ambreiaj mecanic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut fratilor.

Sper sa nu fiu offtopic, si sa nu fi postat gresit. Am un caddy din 2008 si in ultima vreme la plecarea de pe loc se aude un sunet ciudat. Ma gandesc ca scapa ambreiajul. Se aude mai ales la plecarile din rampa, si numai la inceput. Am vazut topicul asta si ma gandeam ca poate si la mine trebuie aerisit ambreiajul. Peste cam 2 sapt trebuie sa ajung la revizie cu ea.. si as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Daca aveti cumva pareri sau stiti despre ce poate fi vorba... apreciez ajutorul :)

Ms in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si aer,dar totusi daca ai avea aer pe instalatie ai simti ca tine foarte jos si ar patina.la revizie cere neaparat verificare sa nu fie vreo bataie la volant sau al ta componenta pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cazul daca ar avea aer nu ai putea debraia nici de cum nu ar patina ambreiajul probabil alta e problema !

incerca sa mai faci unele manevre si daca mai ai si alte simptome spunene poate te ajutam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele pe cablu, cum am eu, cum stiu cand e gata discul de ambreiaj? Din cate mi-a zis un prieten, cablul e cu sistem de autoreglare, adica, ambreiajul prinde sus de tot (in cazul meu) de cand e nou si pana cand e uzat la maxim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu o problema la un T3 Syncro. Cand apas ambreiajul (hidraulic) exista o intarzaiere enervanta pana ce debreiaza efectiv.

La pedale consecutive si energice, levierul de pe cutie pare ca merge cu incetinitorul si e in urma pedalei.

M-am gandit ca am aer pe conducta dar nu este asa pentru ca am aerisit si a curs doar lichid de frana.

Nivelul in borcan este constant, si nu vad sa am pierderi.

Cand am cumparat masina nivelul era sub cel minim dar nu cu mult.

Este posibil ca pistonasul (sau garniturile) din pompa sa aibe joc si sa treaca lichidul inapoi in borcan?

Aveti ceva solutii ca sa nu ma apuc de demontat aiurea? :))

Mersi

Modificat de lucian.f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la un VW Caddy din 2007.... am 92 k km si astazi cand am facut un drum pana la bucuresti (sunt din Dragasani(200Km de Buc.)) la intrarea in bucuresti de pe autostrada am simtit ca ambreiajul nu mai debraiaza..... parca apasam pe o mamaliga moale dar totusi la baza cursei a debraiat.... dupa cateva utilizari ale ambreiajului parca si-a mai revenit..... am ajuns la destinatie si am lasat masina in parcare... dupa 2 ore totul era ok, ambreiajul functiona asa cum trebuie asa ca am plecat spre casa..... pana sa ajung la autostrada am observat insa ca nu mai avea aceasi fermitate pedala de ambreiaj cum o stiam eu dar am ajuns pe autostrada, am cuplat a 5-a si pana la Pitesti nu am mai calcat ambreiajul..... in Pitesti cand sa ies de pe autostrada am dat sa calc ambreiajul dar a fost moale si nici nu a mai debraia, am reusit insa sa scot din viteza folosind ceva forta iar pedala a ramas calcata si a trebuit sa bag piciorul sub ea sa o ridic.... am oprit pe marginea drumului pe breteaua de iesire, am calcat ambreiajul de cateva ori si am vazut ca incepe sa functioneze cat de cat asa ca am luat-o incetisor spre casa.... am mai oprit la o statie peco si dupa ce am stat 1 min in parcare ca prin minune si-a revenit pentru un moment..... pe restul drumului a functionat dar mai mult la a 2-a sau a 3-a pedala simteam fermitatea de dinainte..... acasa m-am uitat la nivelul lichidului(e acelasi cu cel de frmana, nu?) si era putin peste minim asa ca am completat chiar daca nu cred ca asta era problema....

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu vre-un sfat..... daca a mai patit cineva asemanator..... astept raspuns.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu mai rar aceleasi simptome,si tind sa cred ca e de la placa de presiune sau de la pompa de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!