Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Ceau @catalin_332004,

Si eu am avut aceeasi problema , s-a blocat termostatul pe deschis , am schimbat termostatele cu unele EPS (fara carcasa) dupa 6 luni si in momentul cand aveam viteza( 100-120 km/h) temperatura cadea de la 90 la 70-75-80 .

Am schimbat termostatele (  ai doua) cu tot cu carcasa si senzor pe Febi( 400 Ron) kit complet si nu mai am probleme. Dupa cativa kilometrii urca la 90 si acolo intepeneste.

Sfatul meu sa schimbi termostatele/carcasele.

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos SelesanD.

Am sa iti urmez sfatul si o sa schimb termostatele/carcasele.

 

Acum am urmatoarea intrebare: am vazut ca sunt termostate care deschid la 75 grade, 85 grade si 87 grade.

Ce termostat ar trebui sa achizitionez?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Cristi81 said:

Deal/vale, cald/rece afara acul trebuie sa stea la 90°!!

Diferenta o face timpul/durata de incalzire a lichidului cand afara sunt temperaturi negative mari, cand EGR este anulat.

Nu este adevarat. Daca este ger afara si stationezi cu masina la ralanti cu incalzirea si ventilatia din cabina pornite, temperatura scade in mod sigur la diesel si chiar la multe masini pe benzina. Testat concret chiar pe masini absolut nou-noute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi, colegul cristi81 a specificat clar , difernta o face temperatura de afara, la stationare iarna e normal ca scade, dar in mers nu are voie indiferent de temperatura.

Catalin_332004 eu pe masina am termostat wahler ce deschide  la 83 de grade si il am din 2011, aveam aceleasi simptome ca si tine, la vale se ducea acul mai jos de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, 

Masina din semnatura nu ajunge la temperatura de 90 grd decat foarte greu, termostatul deschide prea repede -astazi il schimb.Insa am o neclaritate referitor la senzorul de temperatura.Am vazut neconcordanta intre temperatura afisata in bord si cea din blocurile de masura undeva la cc 10-12 grd si tind sa cred ca temperatura din bord este cea reala si cea din blocurile de masura este afisata eronat.Am cumparat un senzor de temperatura cel de sub pompa tandem -are 2 pini.

Intrebarea este cum poate masura separat pt ECU si separat pt bord un senzor cu 2 pini?Citisem ca senzorul pt bord si senzorul pt ECU sunt combinati in unul si acelasi bulb ( G2+G62) .Deci, 1.9 BJB are un singur senzor temperatura lichid?Sau 2 , in doua locuri diferite?

Astazi vreau sa schimb antigel+termostat+senzor temp (?!) si as dori o confirmare ca voi proceda corect.

ms.

 

20180209_172958_(1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea din blocurile de masura este reala, cealalta este liniarizata, sa zic asa, adica intre 75 si 105 reali acul o sa stea la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca temperatura din blocurile de masura e reala si nu e transmisa eronat de senzor?

Care senzor de la motorul meu transmite informatia catre ECU/blocurile de masura? Am schimbat astazi senzorul de sub pompa tandem si imi arata gresit temperatura in blocurile de masura.Adica imi arata dupa cc 30 min de mers in gol temperatura uleiului ajunsa la 92 grd, iar in blocurile de masura imi afiseaza 72 grd.Pe indicatorul din bord, indicatorul era la 90grd.

Nu are cum uleiul sa ajunga la temperatura normala  adica aprox 90 grd iar apa sa fie doar 72.

Pe intrarea lichidului in partea de jos a radiatorului am vazut inca un senzor.Cumva el transmite la ECU temperatura motorului?

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba are, mai gandeste-te, cine intra prima data in comtct cu piesele fierbinti, apa sau uleiul ?

cel de sub pompa tandem trimite info catre ceasuri si ecu, celalalt e folosit ptr comanda ventilatoarelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum determini daca  senzorul de sub pompa tandem e defect sau nu?

Eu stiu ca uleiul se incalzeste mai greu decat apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare ! 

Am observat foarte ciudat ca temp apei/antigelului in mers la 100-110 km/ora imi scadea de la 90 chiar si la 0 cu temp exteriara de -2 grade celsius.

M-am gandit la Termostat prima oara si de aceea l-am inlocuit , acum in oras obtin 90 de grade doar ca in afara scade pana la 50. daca opresc caldura evident incepe sa urce iar la  max 75 dar f greu .

Solutia care sa fie ... schimbare antigel 

ori senzor de temperatura sa imi faca prob .. 

A mai patit cineva la fel ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se schimba termostatul, mai trebuie schimbat ceva pe langa el, vreo garnitura ceva sau flansa care il acopera? Intreb ca si la mine urca greu temperatura motorului la temperaturi sub 0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Laurentiusk8 said:

Salutare ! 

Am observat foarte ciudat ca temp apei/antigelului in mers la 100-110 km/ora imi scadea de la 90 chiar si la 0 cu temp exteriara de -2 grade celsius.

M-am gandit la Termostat prima oara si de aceea l-am inlocuit , acum in oras obtin 90 de grade doar ca in afara scade pana la 50. daca opresc caldura evident incepe sa urce iar la  max 75 dar f greu .

Solutia care sa fie ... schimbare antigel 

ori senzor de temperatura sa imi faca prob .. 

A mai patit cineva la fel ?!

masina este DSG ? daca da, schimba termostatul de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin , Masina este DSG 

Curand voi merge la reprezentanta pentru schimbarea uleiului DSG . 

Banuiesc ca ei se pot ocupa de asta . 

Nici nu stiam ca exists un termostat la cutie. in sensul ca uneori imi porneste termocua in oras , iar acum sunt max 4-5 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, schimba-l si pe acesta si o sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La un 2.0 tdi bkd imi scade apa de la 90 daca stau pe loc la relantiu 5-10 min deja se duce la 70 si tot scade...am schimbat termostatul,pompa de apa are 2 saptamani! Ventilatoarele nu pornesc! Si mi se pare ca si in mers daca nu merg cu viteza mai mare de 40 sau aglomeratie..creste foarte greu peste 70! Este cumva o problema comuna?totusi afara sunt -2 grade..sa scada de la 90 in 10 min la 70 nu mi se pare ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vernet

 

NU MAI DA QUOTE POSTARII ANTERIOARE

 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune termostat original 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are nicio legatura pentru ca el deschide la 87-88.. asa cum este normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opreste aeroterma si vezi daca mai scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aeroterma oprita numai scade! Deci? Esti o instalatie prost gandita sa inteleg nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Aceeasi problema o am si eu temperatura motorului pe timp de iarna, urca foarte greu la 90 (de multe ori nici nu ajunge la 90). Am inteles ca de cele mai multe ori, la masinile echipate cu DSG, de vina este termostatul de la cutie dar eu am dat jos cutia de la filtrul de aer si nu am vazut sa aibe thermostat :unsure:. Ma puteti ajuta cu ceva info despre chestia asta (informatii/poze) sau exista posibilitatea chiar sa nu fie thermostat la cutie? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!