Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Tine temperatura de pe climatronic la 18 grade si viteza ventilatorului la o linie maxim doua, si o sa vezi ca ajungi mai repede la 90 grade si apoi o sa scada mai greu sau deloc.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ca va streseaza rau sa fie temperatura pe  90' credeti ca daca e pe 75-80' nu este cald motorul, este f. cald ati vazut ce caldura baga, este o marja de lucru a termostatului, e normal sa oscileze mai ales in oras pe asemenea temperaturi. Eu va spun ca sunteti prea tipicari , lasati masinile in pace, sunt motoare termice cu variatii de temperaturi in functie de mai multi factori, turatie, cat de greu trage, greutate, frigul de afara, transferul termic, cel mai simplu este sa montati o husa in fata sau o protectie de masca, daca chiar vreti sa aveti 90' constant.Motorul de la 60' deja are acelasi consum in ralanti ca la 90'asa ca nu e problema mare putina temperatura mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema si sper sa gasesc raspunsul.Ceasul care indica temperatura apei motorului oscileaza.Adica-daca pornesc masina si plec ,pot sa merg si 10 km si nu se ridica acul deloc ,dupa care , brusc se ridica la temperatura cat are apa. Sau daca am apa la 90 vezi odata acul cum se duce pe minim...la 0 grade..si dupa anumite perioade 5 min,10 min..revine iar la 90. Am problema asta de asta primavara si de atunci numai asa imi face.Caldura am in masina ,nu-i problema.Asta vara am mers si 100 de km cu indicatorul la 0,pe urma si-a revenit....

Modificat de agabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul G62 - cumpara numai Hella sau original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Multumesc mult baieti! Ma oftic, ca am schimbat termostatul si sonda originale! Dar mecanicii astia lui peste ...! Asta e acum !


  Apropo, stiti daca pe tipul asta de masina am rezistenta suplimentara de incalzire a habitaclului? Asa zis PTC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Am un coleg cu O2 si nu are(o are cumparata de noua). Daca nu baga caldura in 1-2 minute dupa ce ai pornit motorul nu ai asa ceva, sau e stricat :)

 

La a mea daca sunt -8 grade, in 10 minute, din care 2-3 pe loc si 2km de mers ajuge la prima gradatie, adica 60C, fara candura. Daca sunt doar 0 grade, nu ajunge nici acolo, de ce? pt ca la temp aia ECU nu comanda bujiile auxiliare. Daca ar fi sa merg cu clima pornita cred ca in TM oriunde sa ma duc iarna nu ar ajunge la 90 acul, ever! Pe drum intins nu-i stres, sta la 89-90. E normal sa fie asa, si aici nu-s gerurile pe care le-am auzit la tv, de m-am ingrozit (-29?, wtf?), aici azi dimineata au fost -8.

Gandeste-te la tine, mergi cu bitza in sus pe transfagarasean, esti plin de transpiratie si bei la apa de nu te vezi. Cobori...cum se prezinta stuatia?

Intr-o vara (deci vara!) am coborat cam 25km fara sa ating acceleratia si mi-a cazut acul de temp cu o gradatie. Oare trebuia sa ma panichez si eu ca s-a racit motorul cu consum instant de 0.0l/km? Deci practic puteam sa iau si contactul ca mergeam cu o bucata de fier la deal in jos lafel de rapid in frana de motor, aveam si incarcare si servo :D.

 

Ca un off topic: Pe mine ma enerveaza la peugeot(206 benzina 2l) de exemplu ca nu sta fix :)))). Acul tot timpul variaza, 70-100. Am impresia ca nu e rotunjita valoare indicata ca la VW ci cea relala intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Caldura incepe sa bage cam in 4-5 min,dupa 2 km, din care 1 min pe loc.Dar nu la intensitate foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel pateam si eu cu variatia de temperatura.Acum indiferent ce i-as face inclusiv mers mult in frana de motor sau oprit si pornit ventilator habitaclu nu mai fluctueaza dupa ce am schimbat termostatul.Am pus Behr/Mahle.Singura situatia in care la o masina cu sistemul de racire care functioneaza bine sa scada usor temperatura in bord este atunci cand pornesc ventilatoarele mari din fata.Si asta pe testate la mai multe marci.

Totusi daca mergi in frana de motor 3-4 km este normal sa inceapa sa iti scada dar nu cred ca avem noi unde in tara sa mergem atat in frana de motor.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

As vrea sa va cer parerea daca am sau nu o problema la termostatul la masina din profil. La mine nu urca temperatura in meniul secret de la climatronic mai mult de 81 - 82 de gade (canal 19, subcanal 1), asta la un drum de mai bine de 150 km cu temperaturi exterioare de 5 - 6 grade si climatronicul setat la 21 de grade. Doar la urcarea unei pante ajungea pe la 83 de grade. Am verificat si cu VCDS si acelasi lucru imi indica. In bord acul indica 90 de grade inca de cand ajunge temperatura pe VCDS la 75 de grade.

Se pare ca termostatul deschide la 80 de grade, sau ceva de genul sau ramane tot timpl putin deschis.

Am facut mai multe verificari, si sub 80 de grade, radiatorul era rece, dar furtunul care porneste de la termostat in prima parte era cald, dar mai jos era rece:

20170225_103709.thumb.jpg.981351947af93e899f98a3b1af22f694.jpg

In zona marcata cu 1 era cald bine, in zona 2 era doar caldut si in zona 3 era rece complet. La 81 de grade radiatorul era fierbinte si de asemenea si furtunul era cald pe toata lungimea lui deci clar termostatul deschisese complet.

Ce parere aveti ? Pot exista termostate care din fabrica sa deschida la 80 de grade ? Eu toate termostatele care le-am vazut de vanzare online pt modelul meu de masina scria ca deschid la 87 de grade. Sau al meu ramane tot timpul putin deschis si de aceea nu ajunge apa la 88- 90 de grade ? Ma gandesc ca macar la drum lung ar trebui sa ajunga la valoarea asta.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum lung indicatorul din bord sta la 90 de grade da, dar in oras daca stau in aglomeratie cu motorul pornit incepe sa mearga in jos. Dar din cate am citit pe undeva indicatorul arata 90 de grade cand temperatura reala e intre 75 si 115.

Nu consuma masina ceva mai mult daca temperatura reala e 81 de grade in loc de 88 - 90 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai is cam 7 - 8 grade diferenta :) @EEXCALADE, totusi daca in zona 1 si 2 furtunul este caldut nu inseamna ca termostatul este putin deschis ? Sau se incalzeste de la caldura motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, EEXCALADE said:

Daca indicatorul din bord sta la 90 grade nu-ti bate capul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si eu pot sa-ti spun acelasi lucru dupa 2 termostate si 1 flansa schimbate degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine statea la 90. dar pe vag-com statea la 78. dupa 150ron mai tarziu statea si pe vag-com la 90. nu stiu concret cata diferenta face dar macar stau eu linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare asta.....:icon_thumright:. Oricum, necesita inlocuire - avand in vedere diferenta de temperatura de care vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11,

La tine era tot timpul deschis termostatul sau doar deschidea prea repede ? Furtunul care intra in radiator era cald inainte de 78 de grade ?

Ce marca de termostat ai apus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Deschidea mai repede nu era tot timpul deschis. Am pus OEM + flansa.

Da, incepea sa se incalzeasca radiatorul cand erau inca abia 80 de grade pe vag-com (asta pe loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Parerea mea este ca pantele nu trebuie coborate in punctul mort pentru ca masina consuma sa zicem 0,5L/h iar daca era in viteza consuma 0 pentru ca se taie alimentarea, plus ca se uzeaza rulmentii din cutia de viteze ca se invart mult mai repede.

Termostatul probabil nu are nimic. La ralanti, iarna, cu incalzirea si ventilatia pornita in interior, temperatura poate scadea sub 90.La coborarea pantei din cauza curentilor de aer pur si simplu motorul s-a racit chiar daca apa nu a mai circulat prin radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coborare sau urcare acul trebuie sa stea la 90 de grade. In cazul asta de obicei termostatul e de vina,  ramane blocat pe deschis sau daca nu e schimbat antigel de f mult timp se blocheaza cu impuritati. Daca temperatura de afara ar fi fost negativa atunci intradevar aerul racesete lichidul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fi scazut temperatura daca din fata batea vantul puternic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deal/vale, cald/rece afara acul trebuie sa stea la 90°!!

Diferenta o face timpul/durata de incalzire a lichidului cand afara sunt temperaturi negative mari, cand EGR este anulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa imi fac griji?

Sa schimb termostatul?

Ce imi sugerati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!