Jump to content

achizitie octavia


vidi
 Share

Postare recomandată

Hop si eu pe acest topic.

Am gasit o oferta tentanta O1/2000 1.9TDI, 100CP(asa am inteles nu sint 100% sigur), 190.000km, dotari L&K adica cam tot ce doresti pe ea inclusiv piele. Omul cere 5300 neg. Cumparata in Ro.

Alta varianta tot O1 din 2002 1,6l 100CP, dotari Elegance, benzina +GPL din fabrica (Olanda) 130.000km 5800neg...adusa la 90.000 de 2 ani.

Care varianta ar fi mai buna , si care ar fi pretul corect?

O1 TDI in 2000 nu avea motorizari decat de 90, respectiv 110 CP. Motorul de 101 CP este PD si a fost montat incepand cu 2007. In privinta alegerii, tine f.mult de subiectivism. Tu stii cel mai bine ce cauti la o masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • x-tremist

    7

  • cipachi

    7

  • Moog

    6

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hop si eu pe acest topic.

Am gasit o oferta tentanta O1/2000 1.9TDI, 100CP(asa am inteles nu sint 100% sigur), 190.000km, dotari L&K adica cam tot ce doresti pe ea inclusiv piele. Omul cere 5300 neg. Cumparata in Ro.

Alta varianta tot O1 din 2002 1,6l 100CP, dotari Elegance, benzina +GPL din fabrica (Olanda) 130.000km 5800neg...adusa la 90.000 de 2 ani.

Care varianta ar fi mai buna , si care ar fi pretul corect?

Eu am O1 L&K din 2001, cu motorul de 110 CP TDI, mare diferenta fata de celelalte variante (Elegance, clasic, etc.). Acum are 147.000 Km, cu exceptia consumabilelor nu a avut nici-o problema. Daca ar fi - nu as da-o la schimb cu O2 cheala. Ca pret nu stiu ce sa zic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

190.000Km mi se par multi. Conteaza cum au fost facuti insa.

Cred ca foarte, foarte important e nr de accidente si gravitatea lor. Spuneau colegii de masini mai noi, mai ieftine. Personal, prefer sa aiba 1 an in plus, 20.000Km mai mult dar un accident mai putin...

Orice reparatie la caroserie nu aduce masina la stare "de nou" ci intr-o stare tehnic acceptabila...

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi le-am vazut pe amindoua.

Cea pe motorina are VIN TMBFP21U4Y8296642. Cineva amabil sa puna un pdf/doc cu datele despre masina.

Vopseaua dusa prin multe locuri dar exfoliata pina la grund, nu era ruginita. Tapiteria de piele arata naspa cel putin scaun sofer si fata la portiera.

In rest motorul torcea frumos, turbina se auzea intrind in functiune. Pretul a mai scazut la 4600.

Aveti idee cit costa refacerea tapiteriei? Un scaun +fata portiera eventual si restul...

Cea pe benzina echipare Ambience de fapt, cu exceptia a 2 zgirieturi arata aproape bine...

Motorul e de 1.6l SR. Nu prea am gasit referinte despre el. Si la asta motorul toarce superfrumos, habar naveam ca lasase motorul pornit, si nu era galagie in jur...

Avantaj la asta ca ar fi la schimb cu Cielo + diferenta. Dezavantaj pretul cam mare zic eu.

Plus nu stiu nimic de motor nu pare a fi unul comun...instalatia GPL e Landi Renzo (pe certificat) AG scria pe ea. Suspensia cam moale comparativ cu cealalta...

Apropo de accidente de unde dracu sa stii, daca a fost un meserias bun...

Amindoua nu pareau "lucrate" din pct asta de vedere...

190k nu sint multi daca a fost ingrijita. Si Cielo-ul meu are 197k dar a fost intretinut pe firma (era masina directorului) Eu l-am luat la 154k schimbat uleiul mai devreme la 6-7k intotdeauna si se pare ca ii convine toarce superbine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua dusa prin multe locuri dar exfoliata pina la grund, nu era ruginita.

E normal pt trafic iarna... si Octi I arata la fel, masina e din 2005. Sunt pietrele care sar + gheata care se curata. Protectia anticorro e excelenta la masinile astea.

Parerea mea e ca 190.000Km inseamna ca te gandesti sa schimbi toate cauciucurile (bucse, bielete, etc) de pe ea.

Eu as face niste teste de compresie/ diagnostic motor la ambele ca sa ma conving care e care.

DPV meu, la KM aia, 1.6 se repara mai usor si mai ieftin, iar la 1.9TD probabil turbina are nevoie de intretinere sau reparatii. Mai mult ca sigur ambele au nevoie de curatare (si la diesel re-tarare injectoare). Personal consider ca GPL strica motorul (XXNelu de ex ma contrazice :icon_thumright: ) si oricum nu ma tenteaza sa umblu cu "bomba" in portbagaj. Mai conteaza si cum te simti in fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain AL.

Am mai vazut azi o Skoda Tour tot de 110CP cu de toate pe ea, 2005,150k, 6500neg cred ca lasa spre 6000.

Zgiriata prin mai multe locuri, si cel mai grav un lache (din Spania dupa cum spunea prop) a incercat sa polisheze un far si la facut muci.

Nu 300ROn cit e un far e problema, ci de ce s-a apucat ala de asa ceva?

Mai cautam, am deabia 3 saptamini...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2005 si cu 110Hp nu e Tour, e Octi1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy mai arunca un pdf te rog pt Vin: tmbdp41u058793718

E de la Skoda Tour de mai sus.

E cica adusa din Spania.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, de unde putem avea si noi acces la asa ceva?...sa nu te tot stresam cu VINuri. :icon_thumright:

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgiriata prin mai multe locuri, si cel mai grav un lache (din Spania dupa cum spunea prop) a incercat sa polisheze un far si la facut muci.

Nu 300ROn cit e un far e problema, ci de ce s-a apucat ala de asa ceva?

Un far original e in jur de 700 RON. Cele de 300 RON sunt aftermarket si sunt niste panarame. Atat farul in sine (oglinda, difuzorul), cat si cablajul farului, care de multe ori are firele inversate sau intrerupte. Nu sfatuiesc pe nimeni sa achizitioneze faruri AM, mai bine OEM SH (o spun din proprie experienta..).

In privinta polish-ului de far, da rezultate f. bune daca este facut ca lumea.

Scuze de off-topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIN-urile &specificatiile se pot lua de pe ETKA 7.2 ultima versiune... nu am :huh:

Polishul la asta a fost facut de kkt. Avea realmente santuri pe el...

Far cu xenon e 730RON...cel putin asa zice aici (ma uit pe acolo ca preturi comparative intre masini)

http://autokarma.ro/catalog_fisa.php?idfis...1&filtru=40

Am mai gasit 1 :Driver:

http://autovit.ro/skoda-octavia-C12824368.html

Stiti ceva de ea? Pareri? Ba....as parca as fi femeie, asa de nehorarit/bulversat sint...:(

Pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca 190.000Km inseamna ca te gandesti sa schimbi toate cauciucurile (bucse, bielete, etc) de pe ea.

Eu as face niste teste de compresie/ diagnostic motor la ambele ca sa ma conving care e care.

.

Salut

190 k facuti in Romania poate, dar daca sant facuti in Germania altfel sta problema.

Masina din semnatura, are facuti in DE 265 k si in jur de 25k in Ro. De cand o am nu am schimbat decat o bieleta de directie si cele antiruliu. In rest toate cauciucurile sant cele cu care a venit si nu-mi bate nimic, verificat directia cum am iesit din iarna - nici o problema !

Oricum asta nu e regula, caci masina mea a avut un singur proprietar in De si toate reviziile sant facute la reprezentanta de la primul km pana la ultimul.

In concluzie, eu am preferat intodeauna sa merg cu "masina" pe strada nu cu anul de fabricatie, prefer o masina cu ciobituri de pietre si mici zgarieturi, decat una "boboc".

Oricum asa cum a spus si Stefan, masina din 2000, indiferent de nr km, obligatoriu, mers cu un prieten cu VAG-ul, verificat erori, daca sa umblat la km, loguri in mers, turbina, injectoare, presiune AC etc si daca se poate un test de compresie.

Si daca proprietarul masinii o da cotita cand e vb de verificari..... salutare, pute pamantul de masini pe criza asta, pe cand bani..

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit 1 :))

http://autovit.ro/skoda-octavia-C12824368.html

Stiti ceva de ea? Pareri? Ba....as parca as fi femeie, asa de nehorarit/bulversat sint...:D

Pretul?

Eu zic ca e OK pretul, cat si masina. Are destule dotari, arata bine, unic proprietar. Daca nu are vicii ascunse, merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mie mi se pare f mult pt cati km are masina si pt cat de veche este.Dupa parerea mea pretul ei ar trebui sa fie undeva pe la 5700-5800 eur maxim.Eu zic sa mai cauti pt ce e pacat ,preturile vor scadea din ce in ce mai mult.De ex ma uit aici pe forum la vanzari si vad niste preturi aberante ,de ex passat din 2000 sau 2001 se vrea a fi dat cu 7000 si ceva dar pretul real e undeva pe la 5000.Am senzatia ca nu vor sa si vanda masinile.Si eu caut o octavia tdi de ex dar nu mai veche de 2007 si nu cu mai mult de 30 000-35 000km.pretul care il voi da pe ea va fi de maxim 7500-7800eur dar trebuie doar rabdare.La fel cum cei de la welt auto si altii ca ei gasesc sa cumpere masini ieftine si sa le vanda scump asa tre sa gasim si noi.Deci parerea mea este ca mai trebuie sa astepti si sa cauti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy mai arunca un pdf te rog pt Vin: tmbdp41u058793718

E de la Skoda Tour de mai sus.

E cica adusa din Spania.

07.01.2005_prod_date.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy sarumina boierule :)

Serbane multam pt incurajari :cheers:

Mai am o luna la dispozitie...am sarcina ca pina la concediu sa schimb masina...cu nevasta nu tre' sa te pui...

Mai sapam...ajung in China...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt fericitul posesor al unei Skoda octavia 1.6 din 2001, achizitionat recent numai ca am o mare problema si rugaminte fata de toti confratii de pe acest forum si in general la "AL BUNDY" care dupa cate am citit pe aici este taticul nostru, am probleme cu franele pe spate (tambure). Roata din stanga imi tine normal iar cea de pe dreapta nu prea de aceia cei de la RAR mi-au dat revenire, tin sa amintesc ca am sabotii noi am facut aerisire am curatat tot pe acolo, cilindru am vazut ca lucreaza dar nu-mi dau seama ce are de nu vrea sa tina am refacut testul la o statie ITP, si tot asa pe roata stanga imi tine 1280 de nu stiu ce unitate se masoara, iar pe dreapta 420, pe fata nu am nici o problema si nici cu frana de mana acum rugamintea mea este daca are cineva schita la sistemul de franare si poate sa mi-o dea si mie sa vad rezolvata o data problema asta in general numai cuvinte de lauda despre masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca frana de mana tine la fel pe ambele roti problema e cilindrul de frana de pe partea care nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut AL BUNDY , daca cilindru nu ar functiona el nu sar mai deschide si inchide, poate mai are vre-un reglaj de care nu stiu eu.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul are la capat 2 pistonase, daca unul e blocat forta de franare e mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De blocat nu cred ca sunt blocatii cand am curatit pe acolo am scos sabotii pe rand si am vazut ca lucreaza , dar nu te contrazic poate nu mai are cilindru forta suficienta de a inpinge sabotii pe tambur.

La mine cand am desfacut tamburul, ce am gasit eu in neregula a fost piesa incercuita in poza de mai jos , dar dupa ce am curatato si i-am aplicat niscavai wd40 am vazut ca si-a dat drumul.

post-67014-1273783080_thumb.jpg

post-67014-1273783112_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buba cunoscuta la Octavia 1 cu frane tambure pe spate - sistemul de autoreglaj al sabotilor nu-si face treaba cum trebuie si drept urmare periodic trebuie reglati manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut X-TREMIST, imi spui si mie cum se regleaza manual fiind-ca, i-am sucit si pe o parte si pe alta si nici un rezultat poate stii tu vreo smecherie pe care eu nu o cunosc, acum chiar ma gandeam la ce m-ia sugerat AL BUNDY, sa schimb cilindru, deoarece cum am mai precizat mai sus la frana de mana nu m-ia gasit nici un defect chiar au laudato au zis ca este foarte bine echilibrata si tine foarte bine, fata de celelalte masini care ii ajutau cu frana de picior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dezechilibrul la franare apare doar la frana de serviciu, iar cea de mana e in parametrii normali, nu cred ca ai ce sa rezolvi cu reglarea manuala a sabotilor... In acest caz urmeaza sfaturile lui Al Bundy si inlocuieste cilindrul de frana de la roata ineficienta. Tinand cont ca vei pierde lichid de frana la aceasta operatiune, n-ar fi rau sa-l schimbi si pe acesta (nu se stie daca a fost inlocuit vreodata...).

Bafta in remedierea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!