Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


martug
 Share

Postare recomandată

La partea digitala ai temperatura uleiului ,nu a antigelului.

100 grade la ulei e temperatura normala dupa un drum lung

Cand antigelul ajunge la 100 grade e normal ca indicatorul analog din bord sa arate 90

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Vă salut,problema mea este următoarea,la temperaturi sub +4⁰C,scade temperatura lichidului de racire spre 75-80⁰C (temperatura uleiului fiind la 80⁰), menționez că asta se întâmplă de obicei când parcurg 10-15km și după am de coborât aproximativ 2-3km, mașina în cauză este un b6 cbbb cu dsg din 2009. Termostatul l-am schimbat în primăvară dar nu original ci pe Mahle. Aș mai avea o întrebare,m-ar ajuta să se încălzească mai rapid daca i-aș monta termostat la cutie cum au cele dupa 2011?

Am uitat să menționez că în rest nu am avut probleme!

Modificat de clau4you
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doi ani când a fost schimbat termostatul la mașina mea, a fost pus original. În mod normal service-ul la care merg folosește în general piese OEM, dar în unele cazuri folosesc doar OE, cum a fost cazul și la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am schimbat termostatul la un passat b6, cbab, temperatura stă la 90 de grade , e ok, doar că a început să picure pe la conducta care trece pe sub filtrul de ulei, când e rece, după ce se încălzește nu mai picură. Momentan am completat cu puțin antigel și văd când am timp să umblu să schimb garnitura de acolo, ideea e că nu știu ce cod are garnitura, dacă știe cineva să-mi spună și mie.

Conducta respectivă are un șurub cu cap m10 care este exact după carcasa la filtru de ulei, știe cineva cum pot desface șurubul respectiv să pot să trag puțin conducta să umblu acolo? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 ,OE ,conform VIN.

Surubul 20 se desface usor cu un prelungitor cu cap sferic.

1F59EE7B-32DA-4B88-AFA5-6235268BF2C8.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt prea multe de desfacut sa scoti conducta. Eu am tras in fata alternatorul si am scos termostatul, la un cbdc, teava intra in termostat. Garnitura este una plata, se gaseste pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!