Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


martug
 Share

Postare recomandată

Salutare

detin un pasat b6 2.0 tdi diesel si am o nelamurire legata de temperatura apei de racire

am obsesrvat ca temp sta la 90 de grade insa cand ies pe autobanda acul coboara la 85=88 de grade,am achizitionat deja alt termostat insa am zis ca mai intreb si pe forum

in trafic  oras masina are temp optima de 90 insa daca o scot pe autobanda scade.,am observat si vara la fel face ,temp urca sta fix la 90 dar pe autobanda scade 2-3 grade desi afara sunt 25 de grade

e posibil ca termostatul sa fie blocat pe deschis?

termostatul l am achizitionat deja insa nu l as schimba degeaba...a si termostatul la motorul meu este cel care intra in flansa si are orificiile de cauciuc

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Aceeași problema o am și eu la un CBBB 2010. Apa sta la 70 indiferent de temperatura de afara. Rar ajunge la 90 și coboară rapid la 70.Mai am o eroare pe pompa secundara de apa dar nu știu dacă are legătură cu termostatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este manuala schimbi termostatul mare, daca este automata schimbi prima data termostatul mic de pe racitorul de ulei de la cutie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este anuala, termostatul mare cu ce marca sa il schimb cel acual are 2 sapt da nu pare sa fi mers de la inceput este GATES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

azi a fost schimbat si da intradevar acul sta fix la 90,am lasat masina parcata circa 45 de min ,dupa 45 de min de stationare acul tot la 89 de grade imi arata cu temp de afata de 3-5 grade

mentionez ca la modelul meu este cu flansa cel incorporat iar schimbatul cam ati da de cap este ft bine ascuns si cam trebuie sa dezasamblezi piese sa ai acces,pe autobanda la fel acul sta la 90 indiferent de viteza sau temp de afara

la wv temperatura sta fix la 90 de grade si nu fluctueaza asa mi s a zis de la reprezentata...

bafta

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Passat B6 BKP DSG.

 

La o temperatura de -2 grade a durat circa 40 km (exterior) sa ajunga acul la 90 de grade, dupa 15 km era la 80 de grade, dar de acolo pana la 90 dureaza foarte mult.

Chiar si odata ajuns la 90, daca reduceam viteza in 2-3 minute scadea la circa 85, la fel si daca opresc pe loc sau cobor mai mult, in frana de motor.

 

Intr-un final tarziu a ajuns la 90 si nu a mai scazut.. vizibil cel putin.

 

Stie cineva daca masina mea are termostat si pe DSG sau doar pe motor ?

 

O marca ok de termostat ? Presupun ca nu e normal comportamentul descris mai sus.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai termostat pe cutie.Pune termostat OEM,sa nu ai batai de cap apoi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul si verifica daca are si termostat pe dsg. Nu e o regula sa aibe. Foloseste termostat behr 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am b6 din 2009 dar nici la -20 de grade nu scade temperatura din bord.ramane constanta.problema e termostatul blocat pe deschis care iti baga apa calda direct pe radiator.plus daca mai dai si cald din clima,alt consumator de caldura,radiatorul de habitaclu.normal ca nu are putere sa incalzeasca la relantii sau scade cand esti la stop

On 2/1/2021 at 11:57 PM, flax said:

Salut!care e temperatura reala de functionare la 2.0 cbdc euro 5?

90 de grade in bord.real pe tester,vreo 97

 

Modificat de Manuel N.
La ce folos sa dai quote la niste posturi vechi de 10-11 ani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,temperatura lichidului de racire e 87 grade in trafic de Bucuresti,atunci cand indicatorul pe bord e fix la 90 de grade.Motor CBBB 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi ajunge la 101 grade(90 pe bord) cand merg mai tare si nu stiu daca sa imi fac probleme sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa-ti faci probleme.Parerea mea..Pana la 110 grade e totul ok.Pune o diagnoza si vezi daca iti functioneaza ventilatoarele pe ambele trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ionutzz20032003

Salutare. Am un passat b6 1.9 tdi care tot intra in limp mode(la 50km dupa ce resetez eroarea) si merge foarte prost(nu se mai tureaza dupa un anumit nr de rpm) . Uneori merge mai bine daca o opresc si o pornesc din nou, dar foarte foarte rar. Ideea este ca mie nu imi ajunge niciodata la 90 de grade oricum si oricat as merge cu ea chiar daca merg numai cu vit. a 2-a la 3000rpm constant.

 

Am mai asteptat sa se incalzeasca afara si chiar si cand sunt 15 grade tot asa imi face.

 

Astazi am stationat timp de 40 de minute si m-a socat faptul temperatura ajunsese la 80 de grade. Pana sa stationez nu am oprit motorul si a mers prost. Dupa ce am plecat, a tras foarte bine fara sa opresc motorul. 

 

Pana acum 3 luni nu mi-a mai facut asa. Credeti ca ar avea legatura cu temperatura? Sa fie vreun senzor sau termostatul? Sa traga prost + limp mode din cauza ca motorul este constant rece? De ce pe loc se incalzeste, ramane la 90 si in mers se raceste in 2 mintue? 
 

Am fost la 2 service-uri si nu au reusit sa ma ajute.

 

- Pe VCDS toate temperaturile din Engine sunt corecte(cand sunt 3 grade afara tot 3 imi arata si pe VCDS, cat e temp lichidului de racire in bord tot atat imi arata si pe VCDS). 

- Turbo merge bine(asta cand merge bine si masina). 

- Nu am pierderi de aer, mi-au verificat furtunele si toate tin vacuum

- Nu si-au dat seama de ce am erorile alea la EGR pentru ca l-au testat si merge bine

- Am schimbat filtrul de motorina si locul de unde alimentam si tot la fel e

-Pompa de vacuum merge ca am pedala de frana(i-am lipit stutul anul trecut) 

 

Erori am 2:

000665 Boost pressure Regulation P0299 control range not reached

 

001025 egr system P0401 insufficent flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând, schimbă termostatul. Nu are legătură cu celelalte probleme, dar din cauza lui nu ajunge motorul la temperatura optimă.

Apoi mută-te pe topicul de loguri şi poate afli cauza celorlalte două erori.

 

https://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page/585/?tab=comments#comment-2988861

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Dețin un B6, CBAB, 2010 și de când au mai scăzut temperaturile apare un fenomen destul de ciudat. Pe lângă faptul că temperatura lichidului de răcire ajunge la 90 de grade mai greu decât o făcea de obicei, aceasta fluctuează, adică nu ramane constantă la 90. Scade mai mereu la 75-80 de grade și singura variantă pentru a o aduce din nou la 90 e fie să merg mai sportiv, fie să o las la ralanti. Un alt fenomen ce l-am observat este acela că de când am identificat problema descrisă mai sus nu îmi mai intră in regenerare (1000 rpm la ralanti). De obicei intra în regenerare la un interval de 400 km iar acum am deja 900 km parcurși și nici urmă de ea. Urmează să mă consult cu mecanicul când revine din concediu dar până atunci aș vrea să știu dacă a mai întâmpinat cineva ceva similar și care a fost soluția.

Mulțumesc anticipat și drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat/termostate (daca e dsg) le-ai schimbat ? daca nu, schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , 

Poate cineva sa confirme daca la termostatul de la DSG  atunci cand se sufla prin el aerul nu ar trebui sa treaca  ? ma refer la termostatul nou!

 

Mersi

 

 

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp l-am pus 15 min la congelator după care am pus apa rece de la robinet  ,care trecea destul  de repede prin el . M-am gândit că probabil aerul ne fiind fluid trece mai usor de cat un lichid. 

Cătălin, Ce recomanzi OE sau merge si aftermarket, diferenta de pret este sesizabilă între cele două. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Florin Belceanu

Salut! Întâmpin si eu o problema de acest gen.Initial aveam eroare pe pompa auxiliara, am schimbat-o insa dupa ce merg 20-30km apa începe sa treaca de 90° si ajunge pana la 130°.În vasul de expansiune se face multă spumă.Ma poate ajuta cineva cu un sfat, ce as mai putea sa I fac sa nu mai crească temperatura dupa 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat schimbat? Spuma nu este semn bun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Nu stiu daca am postat corect aici. Am un vw b6 din 2009 de putin timp. Am facut vreo 450-500 km cu ea si cum veneam acasa am oprit in parcare si ma uit in bord apa era la 90 grade in bord unde e ceasul, dar in calculator unde vad consumul, viteza, etc apa era la 100 grade. Ce problema sa fie? Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!