Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


martug
 Share

Postare recomandată

Credeam ca numai eu am problema asta cu racitul motorului la vale în frână de motor. A încercat careva să-și pună încălzire cu bujii incandescente pe motor cr?  Fizic ar fi ușor de pus dar n-am nici o idee unde sa o leg. 

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am aceasi problema numa ce am cumparat masina de 3 zile si acuma seara am dat o tura cu ea era ok temperatura la apa in oras 90 cand ies din oras la drum intins linie dreapta cu caldura on la 24grade surpriza dupa 2-3 km de mers constant cu 50-60 ora a scazut pana la 65 grade parerea mea e ca ar fi termostatul ramas pe deschis tin sa mentionez ca acuma 2 ore in zona mea erau 6.5 grade temperatura afara daca s a mai intalnit cineva si ne poate da un raspuns sigur chear il rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit exact la fel. Am schimbat termostatul inainte de iarna, totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

buna ziua. din ce am citit pe forum nu am gasit discutii cu privire la acest subiect. astfel incat o sa va intreb .

detin un wv passat din 2009 ,bluemotion,81kw,motor de 2 litri ,motorina.

de curand am vazut ca intr o dimineata ,afara era destul de frig -2 grade,era pornit electoventilatorul.

din acel moment am urmarit temperatura apei masurata cu ajutorul acelui ceas in bordul masinii.

si am vazut ca se duce foarte repede in sus ceea ce inainte nu facea. adica eu fac in fiecare dimineata un traseu dus intors de aprox 3 km si ceva si apa nu se incalzea aproape deloc. ei bine dupa ce am vazut electoventilatorul pornit in aceea dimineata ,dupa traseul facut am observat ca ceasul din bord se ridica foarte repede in functie si de cum o acceleram. nu trecea de 90  de grade . insa inainte nici nu apuca sa se vada ca se ridica.

am fost la servis si am pus o pa tester. mi a dat eroare la pompa aditionala de apa si am schimbat o . pus originala pa ea. pret 722.

azi dimineata si acum doua zile am observat ca aprox la fel se ridica acul la temperatura. de ex pe acelasi traseu de 3 km ajunge undeva la 65 de grade . ceea ce inainte nici nu se ridica dupa 3 km. se ridica in parametri normali insa dupa ceva mers .

intrebarea mea este daca e normal asta . va intreb asta fiindca cu cine am mai vorbit toti mi au zis ca asa e normal. chiar cineva a zis ca nu e nici o problema nici daca sa r ridica instant pana la 90-95 grade . cu cat mai repede cu atat mai bine....

ori eu am avut masini noi si nu se ridica acul la temperatura asa usor.

multumesc anticipat pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Unde este pozitionat termostatul la b6 1.9tdi ?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/25/2016 at 21:30, Mardare a scris:

buna ziua.

Conteaza foarte mult cat de turat mergi cu masina, atat de repede ti se va ridica si temperatura, daca tu mergi cu 60km/h in a 4a la 1800 ture e normal sa ii trebuiasca mai mult sa incalzeasca, daca mergi cu 80 in a 3a la 2800-3000 ture e normal sa se incalzeasca mai repede.  Eu deobicei la temperaturi mici  -5 +5 imi ia cam 7-10 km de mers cu 60, a 3a, 2100 ture sa ajunga la 90 de grade. Mai ales daca ai si clima pornita poate chiar si mai mult, deci e ceva normal, nu te panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi .

Am tot obsevat comportamentul masinii. se pare ca totul este ok. acuma o sa vad la vara cum v a fi. de mers nu merg subturat dar nici foarte turat . sa zicem asa cu a treia merg cu 60 la ora ca e localitate,iar pa turometru nu depasesc 2200 ture. depinde daca mai depasesc vreo masina etc. masina are 260000 si ceva de km si pana acum nu au fost probleme cu filtrul de particule ,egr infundat....de aia nici nu merg subturat. ea cere a 4 a,dar o tin la viteza asta doar intr a 3 a.

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

imi cer scuze daca sa vorbit despre asta chiar am cautat dar nimic in aria b6 doar ceva in b7.

Problema mea este legata de temperatura masini care nu ajunge la 90 de grade in oras la mers in afara orasului (la 150km/h cu temperaturi intre -5 si -10) apa sta fara probleme la 90 de grade,cum ajung la trafic de oras scade destul de rapid la 75-80 de grade.sa fie totusi problema la termostat?nu ar trebui sa coboare sub 90 de grade la viteze mari si friguri de minus grade?

care este temperatura maxima la ulei?intreb pentru ca eu nu am vazut la mine mult de 83 de grade la un drum de 700 de km.

Singura eroare o am de pompa electrica 2 racire  5N0965561?A?(inca nu am verificat care e),poate sa influenteze?

Multumesc la toata lumea de atentie acordata si scuze daca am postat gresit ! 

Modificat de costi88cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Ma incadrez si eu in randul colegilor cu probleme legate de temperatura apei care creste peste 90 de grade insa la mine se manifesta in felul urmator, dupa ce apa atinge temperatura optima 90*C in 5 km de mers aceasta ajunge undeva intre 100 si 150 de grade in functie viteza de mers ( in oras nu mi-a depasit niciodata 150 de grade).

Saptamana trecuta am efectuat un drum mai lung pana la Iasi iar la un mers constant 100 - 120 km/h aceasta ajunge treptat la 300 de grade, iara de cand am aceasta problema nici caldura nu baga cat terbuie ( mai exact foarte putin, ingheti de frig in masina).

Am pus testerul, clapetele de la aer sunt ok, senzorul de temperatura la fel,  in urma unei verificari la service mi s-a specificat ca ambele probleme ar putea proveni din cauza pompei de apa sau a garniturii de chiulasa.

Ati mai intampinat aceasta problema cu simptomele mentionate mai sus, voi ce parere aveti ?

 

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai apa la 300 grade nu am intampinat:banghead:

Cand creste temp.apei si ramai fara caldura in 80% din cazuri e garnitura de chiulasa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cristi,

Multumesc foarte mult pentru raspuns, scuze de greseala din continutul de mai sus, sper doar sa nu induc pe nimeni in eroare, am vrut sa scriu 130 de grade si nu 300.

Zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok/greseala e omeneasca dar m am fost socat:screwy::screwy:

Daca ai si furtunele tari de la garnitura se trage/sa planezi chiulasa cand schimbi garnitura!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt in topicul care trebuie (am cautat dupa caldura). Aseara am cumparat un Passat B6 2010 E5 si pe drum spre casa am observat cu stupoare ca baga caldura doar pe gura de ventilatie centrala de langa usa stanga, pe toate celelalte baga rece. Asta in conditiile in care temp era pe High si la sofer si la pasager. Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza pe clima/o setare de baza la clapete/verifica in blocuri de masura cum lucreaza clapetele.

Ai nevoie de un vdcs pt.asta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, dr_dumi said:

Nu stiu daca sunt in topicul care trebuie (am cautat dupa caldura). Aseara am cumparat un Passat B6 2010 E5 si pe drum spre casa am observat cu stupoare ca baga caldura doar pe gura de ventilatie centrala de langa usa stanga, pe toate celelalte baga rece. Asta in conditiile in care temp era pe High si la sofer si la pasager. Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc.

defectele cele mai intalnite - servomotor defect sau calorifer partial infundat - asa cum ti-a zis si Cristi deja, cu VCDS-ul se verfica cum lucreaza servomotoarele, senzorii de temperatura, etc - si se constata defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, @dr_dumi asa se manifesta si la mine problema legata de caldura imi baga doar pe aeratorul din partea dreapta stanga a soferului si putin pe jumatatea soferului la parbriz iar pe partea pasagerului baga rece in schimb la mine exista si problema cu temperatura apei ceea ce ma duce tot mai mult cu gandul ca marea problema este garnitura de chiulasa. Mie pe tester nu mi-a dat nicio eroare, incearca in primul rand sa restartezi clapetele tinand apasat pe AC + butonul pentru aeratoarele principale (cauta pe youtube : How to reset and calibrate HVAC flaps in VW Climatronic ), daca sunt clapetele de vina sau senzorul de temperatura vei avea eroare pe tester.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si cazuri de probleme la flapsuri/servomotoare, cand nu ai eroare la scanare, de aceea trebuie sa verifici in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi,

Am remediat problema in proportie de 70%, problema din cauza careia imi urca apa a fost termostatul si instalatia pe care s-au gazit reziduri asadar s-a inlocuit piesa defecta (termostatul) si s-au efectuat curatarea instalatiei de racire.

Problema din cauza careia nu aveam caldura in masina este radiatorul de caldura care si el am inteles ca este infundat si nu mai are multa durabilitate(a inceput sa functioneze si acesta dupa curatarea cu presiune a instalatiei), il voi inlocui curand, sper sa isi mai faca treaba iarna asta.

 

Zi frumoasa va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 19/01/2010 at 4:53 PM, martug said:

Salutare si la multi ani, buni si sanatosi.

De curand mi-am achizitionat un passat B6 bin 2006 si am observat ca temperatura la apa creste greu, adica trebuie sa merg multi kilometri, iar daca stau cu masina pornita pe loc incepe sa scada temperatura la apa. O fi termostatul? Inca nu i-am facut nici o scanare, am un cablu care merge pe varianta 311 de vag-com, stiti cumva daca merge si la masina mea si unde anume se afla mufa de tester?

Multumesc

Salutare,am tot citit pe forum si vad ca avem acelasi simptome.Adica nu este normal ca tmp apei sa scada cu motorul pornit spun asta ca mie nu mi-sa intimplat in 8 ani de cind am passatul si iata ca de 2 zile am remarcat si am zis ca ceva se intimpla.Doar ca la mine apare si martorul spirala si citeodata pierde din putere,opresc si stau citeva secunde dupa care pornesc si pare ca totul este in ordine"dar totusi ceva se intimpla".Te rog sa-mi zici cum ai rezolvat problema. Multumesc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic intai sa faci tu o diagnoza, sa vedem care e problema ta, legata de limp mode, etc. Tot atunci se verifica daca ai vreo problema legata de termostat sau senzot temperatura lichid racire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut . Dupa un drum de aproximativ 250 km unde am mers putin mai tare ( Germania autobahn) am oprit , am lăsat motorul sa se răcească 10 minute dupa care am reluat drumul înapoi la diferența de 20 minute dupa ce am oprit . Ce am observat însă e ca acul de la temperatura apei a ramas blocat la 85 grade . Sa se fi stricat termostatul sau mai apar erori de genul ? Motorul este BKP 2006

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara colegi! Detin un Passat B6 1.9TDI din 2006 si am o problema uriasa si obositoare la sistemul de incalzire! O sa va prezint problema printr-o mica povestioara:

Am cumparat masina in luna mai al anului 2018 de la un vecin care, desi stiam ca e bisnitar, mi-a vandut-o drept 'masina lui personala', acesta cunoscandu-se cu parintii mei destul de bine. Fiind primavara nu am mai testat incalzirea, astfel incat ajuns in noiembrie am observat ca masina mea nu baga deloc caldura. M-am dus la cateva zile la un service din apropiere si le-am explicat problema, iar acestia mi-au zis ca de vina este radiatorul de incalzire. Zis si facut, au schimbat radiatorul, am mers cu masina cam 2 saptamani dupa care ce sa vezi: masina mea nu baga din nou caldura. Am dus-o din nou la acestia care mi-au explicat ca s-ar fi infundat din nou radiatorul si ar putea fi o problema la chiulasa sau la radiatorul mare. Ai mei au decis sa lasam masina asa pentru ca din punct de vedere economic nu o duceam prea bine si sa o facem in toamna anului urmator. Ajunsi in septembrie am schimbat service-ul si atunci a inceput nebunia: a fost curatata instalatia de foarte multe ori(cam de 5-6 ori), schimbat de 2 ori radiatorul de incalzire, schimbata garnitura de chiulasa, curata chiulasa, schimbat EGR si totusi masina mea tot nu baga caldura. Foarte recent am fost la un service mai renumin din Suceava si i-am povestit aceeasi poveste managerului de acolo care mi-a zis ca am schimbat tot si mi-a recomandat sa continui sa fac curatari ale instalatii de incalzire. De atunci am mai curatat instalatia de 3-4 ori si am si schimbat radiatorul mare.

Cert este ca ai mei nu vor sa vanda masina in ciuda insistentelor mele, deci vanzarea masinii nu este absolut deloc o optiune, mai ales cu criza in care ne aflam.

Astfel, apelez la acest forum in speranta gasirii unei solutii:
-Ce alte solutii imi recomandati?
-Ce service-uri specializate imi recomandati?

Vreau sa imi cer scuze in avans pentru eventualele greseli terminologice cu speranta ca ati inteles cum sta treaba..

Ca o scurta precizare:La ora actuala incalzirea nu merge absolut deloc si antigelul meu este foarte murdar, in loc sa fie roz/rosu este maroniu spre gri.

Modificat de Vynill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Cine ma poate ajuta cu informatii despre demontarea termostatului la motorul cbdc euro5? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!