Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


martug
 Share

Postare recomandată

Pentru cultura ta: nu exista robinet care sa inchida circulatia apei prin radiatorul din interior pentru caldura.

ECON face altceva. SI nu are treaba cu cat de repede ajunge apa la 90 grade. Tot termostatul se ocupa si de asta.

Stii tu ceva si cu auto si alta instalatie, dar ..... mai studiaza.

Vebaster = Webasto, Eberspacher, Ateso, thermotop, incalzire stationara ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta spun si eu ,circuitul de incalzire ramane deschis ECON actioneaza asupra flapsurilor care dirijeaza aerul spre interior si inchide AC.In acesta situatie ventilarorul introduce aer rece prin acest radiator intern care ar trebui sa-l incalzeasca si spuneam ca temperatura apei creste mai greu decat atunci cand ar fi pe Auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd e pe auto si e frig afara (sub 5 grade ) tot nu merge AC si aerul de afara e tot rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand e si auto si econ activat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu poti activa Econ si Auto in acelasi timp.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand e si auto si econ activat?

Nu inteleg ce nu-ti este clar.

Cand temperatura exterioara scade sub o anumita temperatura (la mine sub +3 C), compresorul AC nu functioneaza indiferent de starea butonului de Econ (la mine AC). Doar daca apas pe dezaburire parbriz incepe sa functioneze compresorul, dar doar daca temperatura exterioara are peste -5 C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic: eu stiu doar ca atunci cand e frig afara e bine sa apesi tasta econ ca sa nu porneasca ac-ul. Multi spun ca trebuie sa fie pe auto. Rog moderatorii sa posteze ei o ''varianta'' la discutia cum sa faci cald iarna in masina mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai adus in discutie: cand apesi ECON , nu mai intra in functiune incalzirea electrica. LA cele care nu au ECON trebuie sa fie apasat butonul AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e alta problema eu intelesesem ca nu merg activate amble ......ca ti-se aprinde ledul dar el nu functioneaza alta gasca:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Bună! Am problema cu caldura la B6. Nu îmi da caldura prin partea dreapta... Motorașe le mi sa spus la service ca sunt ok fără nici o eroare...radiatorul din bord lam spălat de câteva ori și eu și la un service de radiatoare. A mai rămas singura soluție... Clapetă blocata... Întrebarea mea este: dacă îmi da rece doar prin partea dreapta, s-ar putea sa rezolv clapeta doar pe la torpedou, fara sa dau tot bordul jos? Aștept un răspuns ca mâine sa ma pot apuca de treaba ca vine frigul. Mulțumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca servomotorul lucreaza, misca clapeta si nu e sarita parghia, etc... atunci nu ai ce sa-i faci, numai cu demontarea torpedoului

 

oricum, da-l jos si vezi ce se intampla acolo, vezi daca totul e la locul lui, daca servomotorul lucreaza, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problemă cu încălzirea: deși se aude că ventilatorul lucrează serios, pe cele două grile laterale aerul abia se simte, trebuie jumătate de oră să se încălzească puțin în mașină. Cred că la frig mai serios nu face față. Problema a apărut când cineva mi-a umblat cu șurubelnița și patentul la tablourile de siguranțe și nu am putut porni mașina o jumătate de oră. Probabil s-a resetat ceva la computerul de bord. Tot de atunci nu mai funcționează senzorul de lumină/ploaie. Aveți vreo sugestie de rezolvare?

Mulțumesc!

PS: Poate trebuia să postez la climatronic.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i intai o scanare sa vezi daca e ceva in neregula. Nu avea ce siguranta sa strice sa nu mai faca caldura. Vezi temperatura agentului de racire. Ajunge la 90? Daca da, vezi sa nu ai infundat caloriferul. Daca nu, posibil pb cu termostat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fa o scanare sa vedem ce erori ai - legate de senzorul de ploaie... sa vedem ce ti-a ars/pus aiurea.

 

legat de caldura... sau lipsa acesteia... verifica cu VCDS-ul, temperaturile din blocurile de masura de pe AutoHvac, cum lucreaza servomotoarele si temperaturile afisate de senzori.

 

nu are nicio legatura calculatorul de bord, cu problema ta.

 

daca totul pare ca este ok, atunci asa cum ti-a zis si Pronet, verifica circuitul, nu cumva sa ai caloriferul infundat

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În legătură cu caldura, nu-mi da numai pe parte stânga și la mijloc, iar pe partea dreapta da rece. Am desfăcut doar torpedoul dar se pare ca acolo totul e ok. Maine dimineață sunt programat în service pt a da bordul jos...Sper în acest fel sa reușesc sa fac caldura și în partea dreapta! Mi-e cam frica sa nu îmi scârțâie după aceea bordul dacă nu mai e ca în fabrica. :( doamne ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa dai bordul jos cand motorasul se schimba fara a da bordul jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna romica stefan ai rezolvat ceva aceeasi problema am si eu am schimbat si termostatul si servomotorasul v159 si degeaba tot rece baga pe partea dreapta.daca ai rezolvat ceva anunta-ma te rog


al bundy am o rugaminte la tine ce motoras  trebuie sa dea jos romica stefan .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca ai caloriferul infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am constatat ca la revizie mi-au completat cu antigel peste nivelul maxim. Pana sa vad asta, am parcurs cam 620 km, dupa care am extras cu ajutorul unei seringi in jur de 550 ml de antigel pana am adus nivelul din vasul de expansiune la indicatia "maxim". A avut vreun efect negativ faptul ca am circulat cu cei 0,55 l de antigel in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Pana la urma care este rezolvarea la passat b6 pentru ca lichidul de racire sa stea la 90 g si sa nu scada la mersul in relanti sau la cobararea unor dealuri. Mentionez ca am schimbat termostatul si problema nu s-a rezolvat. E adevarat ce se spunea de termostatul de racire ulei. Eu am motorul de 2.0L 170cp BMR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!