Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

Nu am un filmulet care sa evidentieze asta, insa live se aude altfel. Fara aer conditionat abia se aude si nu e deranjant deloc insa cu aer conditionat e destul de zgomotos se aude cam de 5-6 ori mai tare decat fara. Si mai e si cum se echilibreaza din cate am inteles discul se echilibreaza singur si cateodata se aude mai incet cateodata mai tare daca apesi pe ambreiaj si accelerezi pe liber si cuplezi discul de ambreiajul se schimba zgomotul pt ca a reusit sa se echilibreze mai bine. Din film nu iti prea dai seama. Pana la urma s-ar putea sa fie arculetele din volant dubla care atenueaza zgomotul plus arculetele de pe placa de ambreiaj nu neaparat sa fie mai grea, asta e observatia mea.

 

As fi tare curios sa vad cum se aude unul cu masa dubla si cu placa si disk intarit tot de la Sachs(s-ar putea sa aibe ceva zgomot ca nu are pe disc nici un arc), daca e poti incerca tu setup-ul asta daca nu treci de stagiu 2 ca am inteles ca tine bine, insa peste stagiu 2 iti va ceda masa dubla destul de repede. Bine ca va cupla discul cand ai pedala destul de jos fata de unul sport care cupleaza foarte sus si deci timul de trecere prin trepte e redus la ambreiaj sport(avantajul si partea majora pe care o consider la un ambreiaj).

 

La 140 si mie imi arata 8.2% cu aerul conditionat consumul creste destul de mult doar cu 5 km pe ora insa depinde si de cauciucuri ale mele fiind noi alta marca fata de precedentele aveam 8.5-8.6 si s-a simtit cam cu 0.3-0.5l/100 dupa ce le-am schimbat. 

 

Combinatia ar fi ideala insa zgomotele nu sunt bune fiind vibratii in diferite componente cu cat mai multe cu atat viata lor va scadea. Eu am zis ca fiind doar cu aer conditionat nu e asa de rau pt ca nu il folosesc decat cam 3 luni pe an plus ca e doar la relanti care e doar 10% din perioada in care mergi cu masina poate chiar mai putin.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Eu nu am probleme cu ambreiajul stock la 280 cai,masina are 116.000 km si merge cu stage 2 de 30.000 km aproximativ. Vreau sa fac mutarea pentru volantul single mass,sa simt masina mai aproape de mine,sa schimb mai ferm treptele,sa simt frana de motor mai bine.

 

Asa ca daca te plictisesti de acest kit, ti-l cumpar eu :D

 

M-am gandit si la varianta doar cu ambreiaj sport,fara volant single mass,insa am inteles ca se comadna in functie de ce tip de volant ai pe masina. LUK sau SACHS. IAr eu cum nu stiu ce volant am,si nici nu vreau sa o desfac ca sa vad, de aceea ma gandeam la kit complet.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Eu am mers in jur de 30.000 cu 360cp pe ambreiaj si volant stock fara probleme, dupa asta am vandut masina si nu mai stiu cat a mai dus dar nu cred ca a avut probleme.

E adevarat ca n-am facut curse insa nici nu am menajat-o. Nu sunt chiar atat de slabe volantele duble.

Modificat de saibot
Link către comentariu

La mine a tinut stage 1, @300cp, la stage 2 patinaj grav. Asa ca am trecut la Southbend Stage 3 Endurance. La mine nu e grav zgomotul decat cateodata la relanti.

Link către comentariu

Kiturile voastre originale erau Sachs sau Luk? Stiu ca la golf 5 gti care are mai putine gauri la volant cu masa dubla ambreiajul tine cam pana la stagiu 3. Insa la golf 6 gti cam la toate am auzit ca patineaza la stagiu 1 si din cate zic baietii pe net ar fi discul care e slab si nu tine cuplu mare. 

 

Golfix nu cred ca ti se potriveste kitul asta la gaurile de la volant, ti-am trimis PM.

 

GtSport exact ce am explicat si eu mai sus, banuiesc ca te referi la AC pornit ca fara abia se aude.

Modificat de blordc
Link către comentariu

La mine nici cu aerul conditionat nu e zgomotos in mers, dar il apuca cateodata cand stau la semafor. Se uita lumea...:)

Ambreiajul meu stock a fost LUK. A tinut un stage 1 fara probleme, la mine cu K04, asta inseamna 300cp. Dar la stage 2 a patinat imediat, asa ca am revenit la stage 1 pana am luat Southbendul.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Pai si la mine cu AC ma refer doar la semafor/relantiu se aude dar cum zici si tu cateodata depinde cum se centreaza cred. In mers cu AC nu se aude nimic decat zgomotele obisnuite.

 

Ti-am trimis un PM in legatura cu suportii de motor  034 Motorsport street density, daca vrei poti raspunde aici . Cat de mult s-a modificat zgomotul in masina si in ce plaja de turatii?

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai scris nimic de ceva timp, masina merge bine fara probleme si sper sa mearga asa si in continuare avand 52000 km. Ambreiajul sport merge bine. O sa vreau sa mai fac o modificare la ea si anume un downpipe de 3 inch. Momentan caut in Constanta sa ii fac downpipul insa sa vad daca si reusesc.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Nu ai avut probleme cu intratu in treapta a3a la turatii mari? Ma tenteaza si pe mine acest ambreiaj dar am citit cum ca multi s-ar plange de acest aspect. La turatii mari,schimburi in forta( un drag race) refuza sa intre in a3a ,caraie si in multe cazuri s-a soldat cu spargerea cutiei).

Link către comentariu

Nu am facut inca un drag race(pe circuit) dar pana acum a intrat in toate treptele ok si la ture mari insa nu am apucat sa fac intari repetate la ture mari. Adica am accelerat pe o anumita distanta in forta dupa care nu am repetat imediat, ca sa folosesc a 3 a(cu a 2a fac 90-95) in forta imi trebuie autostrada ca in rest nu am unde sa ii dau legal. Pana acum ma declar multumit. Probabil o fi si rodajul cum il faci la ambreiaj. Eu am mers lejer 1500 km a fost greu sa ma abtin dar am reusit. Acum ii dau fara probleme. Eu nu am vazut probleme la golf 6 gti cu toate ca am urmarit si eu un topic de afara si era unu cu un golf 6 gti cu 40.000 mile care nu a avut probleme cu ambreiajul asta si inca mai mergea. Or fi fost la anumite generatii probleme.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acum o saptamana era frumos, 12 grade iar acum sunt -7 si ninge. O poza la mare de pe 26Dec.

post-17944-0-23662800-1451829077_thumb.j

Link către comentariu

Am trecut si eu la un downpipe de 76mm cu catalizator 200 celule, pozele vorbesc de la sine.

Normal ca am trecut si la stagiu 2, TCM(Multumesc pe aceasta cale lui Dragos). Mai multe detalii cand se usuca pe jos :)

post-17944-0-38223200-1452195794_thumb.j

post-17944-0-81422900-1452195805_thumb.j

Modificat de blordc
Link către comentariu

Bravo...dar de ce nu ai renuntat complet la catalizator? Oare cu acesta mai treci ITP? 

Link către comentariu

Bravo domnule. Asteptam impresiile la cald :) Ti-a fost comunicata o putere estimativa?

Din ce am audit, un TSI stage 2 ar trebui sa bata de 290-300 caluti

Modificat de golfix
Link către comentariu

Am ramas cu catalizatorul ca sa nu miroasa prea tare a banzina. Cu ITP nu stiu ce sa zic daca 200 de celule face treaba. 

 

Puterea ar fi undeva in jur de 300 cp, fiecare masina e diferita si deci puterea poate varia. Avand si ambreiajul sport se pune puterea mai bine jos.

 

Pe viitor e posibil sa fac toata evacuarea insa momentan trage destul de bine si asa. Azi am facut cateva ture si trage bine pe uscat.

Link către comentariu

Dupa cateva zile de plimbari am venit cu primele impresii. Masina trage foarte bine si se simte mai vioaie cam de la 1800 ture, nu ca n-ar fi fost in trecut. Consumul in oras a scazut, poate din cauza ca au fost 16 grade ieri in Constanta dar am reusit sa scot la un mers normal 8,1% ceea ce nu am reusit nici in rodaj, frana o folosesc destul de rar, ambreiajul sport decelereaza destul de bine. Azi am mers ceva mai vioi si am scos 9,1% cu temperaturi de 13 grade. O sa revin si cu impresii dupa mai multe drumuri.

Link către comentariu

Nu, se pare ca am strambat bine lamelele asa cum am explicat in diy postat aici pe forum (postul 303 e linkul).

Modificat de blordc
Link către comentariu

Si eu am farurile de 1 an si nu am mai avut nici o problema cu faza lunga , tu esti pe csenon sau ai trecut la halogen ?

Link către comentariu

Eu sunt pe halogen insa as incerca niste leduri H7 care dau o lumina mai buna ca xenonul.

 

Pentru catalizator as zice ca depinde mult de cum e facut softul, fiind si cazuri in care au iesit noxele bine insa asta e ultimul meu comentariu pe aceasta tema pentu a nu atrage si alte comenterii.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Momentan nu merg mult noaptea si am facut investitie in performanta, ledurile h7 sunt intre 50-100 usd, inca nu sunt hotarat.

 

Sau ar mai fi farurile de aici insa nu inteleg daca sunt cu bec h7 sau cu led h7.

post-17944-0-93179600-1453286801_thumb.j

Modificat de blordc
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!