Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

Multumesc pentru info. O sa imi iau doar ca sa faca fasu ala pt o perioada dupa care o sa il scot daca e sa am raspuns intarziat la acceleratie.

 

DV versiunea noua si Wastegate Actuator Rod Rattle Fix sunt la reprezentanta si m-au sunat ca maine dupa 10 sa le ridic, revin cu impresii dupa montare.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Poti sa faci si o poza unde este cu DV-ul nou vs vechi si unde este situat. Mersi

Link către comentariu

post-17944-0-70123000-1407598548_thumb.j

 

L-am schimbat azi insa am facut poza cu cele 2 cel din dreapta e versiunea noua (cu litera C pt tsi) cel din stanga e cu ce a venit masina.

 

DV e situat in partea pasagerului langa axul planetarei nu are cum sa nu il vezi daca te bagi sub masina, numai asa e vizibil.(nu am apucat sa fac poza)

 

Wastegate Actuator Rod Rattle Fix a fost util si nu se mai aude acel zgomot metalic in turele respective acum sa vedem daca e permanent sau doar pentru o perioada.

 

Scopul fas-ului ar fi doar de efect si cam atat.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Parca raspunde mai repede la acceleratie insa poate sa fie si doar o impresie. La cea veche dupa ce se strica garniturile din cauciuc pierzi presiune si deci ar fi mai lenesa.

Link către comentariu

Cred ca problema asta o am si eu, la acceleratii in ture mici are o mica pauza. Am sa o comand si eu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma gandesc la o evacuare de 76mm(3Inch), acum am auzit variante fara toba intermediara sau fara finala, care ar fi mai silentioasa din cele 2 variante?

Modificat de blordc
Link către comentariu

Cu ambele tobe este mai silentioasa :lol:

 

Depinde foarte mult de tobele alese.

Insa tind sa cred ca varianta cu finala este mai silentioasa.

 

Desi la mine treaba asta s-a dovedit a fi mai galagioasa (iarasi,depinde de toba ) :icon_thumleft:

Link către comentariu

eu am varianta decat,non resonated de la milltek si este chiar silentioasa, se schimba treaba la acceleratiile in forta peste 3500 ture. La mers normal nici nu se aude nimic in masina

Link către comentariu

Adica varianta caruia ii lipseste toba din mijloc si ai doar finala.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Eu am avut Milltek resonated decat, adica downpipe fara catalizator, toba intermediara si finala, si facea zgomot doar peste 4.500 ture. Varianta asta o si recomand (cu catalizator pt lipsa de probleme cu RAR, ITP; fara catalizator pt. performanta, dar afuma si se coloreaza tips-ul si bara + miroase ca dupa o Dacie), nefiind obositoare pe autostrada la 4.000 rpm de exemplu in treapta 6.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Am vazut la un colg pe forum farurile astea si mi-am luat si eu un set SH la un pret bun insa cu mici defecte pe care sper sa le remediez. Nu merge cel din dreapta pe faza lunga sau merge doar cand vrea el, deci mecanismu care trebuie curatat si uns plus o zgarietura mai adanca de 1 cm insa nu ma incurca.

post-17944-0-38007700-1409170757_thumb.j

Modificat de blordc
Link către comentariu

Azi am desfacut ambele faruri si lamela care muta de pe faza scurta pe lunga ramanea blocata. Am reasezat la ambele faruri lamelele si acum merg bine fara probleme. Operatiunea a durat cam 4 ore ca dureaza pana le ajutezi cum trebuie ca sa nu iti atinga si sa mearga bine.

Link către comentariu

Nu, l-am vazut si eu pe RUN de vreo 2 ori, are evacuarea schimbata eu o am stock.

Link către comentariu

Nu bat mai bine ca cele originale insa sunt ok. Arata mult mai bine masina cu farurile cu leduri, o sa ii fac niste poze zilele astea.

Modificat de blordc
Link către comentariu

As vrea sa achizitionez si o valvula care da aerul in atmosfera http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=260304DV&product=FMDV14T, am dat search dupa model insa nu imi apare decat intr-un link la nick insa a ramas fara stock. O idee de unde as putea sa o iau?

Instalat valvula care da aerul in atmosfera, nu pierd la raspunsul acceleratiei probabil din cauza ca am schimbat si DV cu versiunea noua. E de efect ca sa intoarca lumea capul la auzul fasului ;), se aude frumos, mie imi place. 

Link către comentariu

Merge cu ambele variante, varianta D e pentru tine ca ai TFSI, varianta C e pentru TSI adica ce am instalat eu, am pus si o poza la postul #279 cu cea veche vs cea noua.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • Administrator

Data viitoare incearca sa privesti prin obiectiv si ce este in spate. Daca alegeai un unghi cu mai mult fundal si cautai sa nu fie Dacia aia in spate aveai o fotografie ... asa e doar poza (dupa cum ai zis si tu :P )

eu as fi ridicat mai mult aparatul sa dispara acel canal, sa intre cladirea toata (ca e frumos zugravita si are si steagurile noastre), iar dacia aia daca nu ii gaseam proprietarul o tractam din cadru :))

Link către comentariu

niste jante polishate, acelasi model cu cele actuale, si va arata si mai bine. Cu farurile astea arata oricum mult mai bine fata de inainte!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!