Jump to content

TOLEDO 5P 2.0 TDI - 240CP


BICOLORUL
 Share

Postare recomandată

@gigel eu mi-am expus parerea mea ,sincer nu ma intereseaza ce crezi tu,e un forum liber de discutii,pot sa imi expun parerea chiar avizata avand in vedere ca am foarte mare experienta in acest domeniu.

Sa fie clar nu sunt invidios pe nimeni,nu mai vorbiti aiurea,next time dau report post!

Banuiesc ca ai vrut sa spui ginel, nu gigel. Nu contest experienta nimanui in vreun domeniu de activitate. Oi fi avand, nu spun nu, dar asta nu inseamna ca trebuie sa acceptam ca parerile tale sunt AVIZATE si ca experienta ta este FOARTE MARE. Adica sa inteleg ca gata, ai ajuns la intelepciunea suprema, chiar le stii pe toate? Nu as fi intervenit daca nu as fi fost DIRECT IMPLICAT in modificarile masinilor astea (A3 -bluey, Skoda Octavia2 -Avionu), inclusiv in a acestui Toledo, chiar daca proprietarul nu stie asta. La fiecare dintre ei ai avut ceva de comentat si asta ma face sa cred ca ori abuzezi de marea ta experienta ori te roade vreo invidie. Poti da report post daca asta vrei.

Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar asta nu inseamna ca poti sa-ti dai cu parerea ta AVIZATA pe toate forumurile din lumea asta la adresa masinilor la care am avut vreo contributie si eu sa stau linistit si sa nu am nici o reactie. Profita si tu de vremea asta rece, ia un 2.0TDI PD 140HP, pune-i o turbina ca a lui bicolorul, modifica-i softul , pune-o pe dyno la mastertuner si daca scoti 265 HP jos palaria! Pana atunci, lasa-ne te rog sa ne bucuram de reusitele noastre!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis Ginel ai foarte mare dreptate :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Pana atunci, lasa-ne te rog sa ne bucuram de reusitele noastre!

Multumesc!

Dar cine va retine?

@5torm: chiar asa, cat de mare poate fi diferenta de putere masurata, in functie de temperatura? Daca se masoara la 10 grade ar putea sa scoata cu mult mai mult decat la 20 - 25?

Adica Seatul acesta, de exemplu, daca ar fi fost masurat la 10 grade si a scos 240 de cai, la 25 de grade crezi ca scoate mai putin de 230?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam fi cazul sa iesiti pe afara la masuratori !!

Faina masina, poate ne intalim la o ...intalnire sa probez si eu.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in nici un caz nu te retin sa te bucuri,gigele,eu nu ti-am propus decat sa fii corect nimic mai mult.

Iar lucrurile discutate mai sus sunt lucruri elemetare la tuning daca tu nu stii cum sta treaba o sa te faci singur de kko in continuare.Eu niciodata nu o sa trimit un client sa isi faca dyno iarna,din contra le spun la fiecare cum sta treaba cu temperatura si nu imi place sa mint pe nimeni.Fiecare face ce vrea e alegerea lui in fond!

Toata lumea stie sa jigneasca putini stiu sa discute,e o chestie normala la romani,deaia suntem cum suntem.

In rest,noi sa fim sanatosi!

@Johnny e greu de generalizat,depinde motor si modificari.In cazul prezentat de tine,eu zic un 20 de cai vara vs iarna +-5 cai,depinde de ce turbina are si cu ce presiune merge,avand in vedere ca are intercoolerul stoc.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca depasesti limitele bunului simt, gigele. Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca eu nu as fi corect si ca as fi cerut prietenilor mei (sau clientilor cum vrei sa-i numesti tu) sa faca testarea dyno iarna, toamna, vara, in seara cu luna plina, cu vant din spate sau mai stiu eu in ce alte conditii. Pur si simplu atunci s-a nimerit sa-si masoare masinile. Masinile astea merg pe strada, sunt exploatate la maxim, fac victime, deci exista, indiferent daca tu contesti sau nu masuratoarea facuta la nu stiu cate grade celsius. Cand spui ca ma fac de kko in continuare sa inteleg ca m-am mai facut de kko cel putin inca odata, nu? Cand? O dovada mai clara de romanism cum dai tu nu am intalnit pana acum. Pe forumul tdiclub erai singurul care avea ceva de comentat fata de graficele celor doi (bluey si avionul). Si acolo sunt intr-adevar oameni bine pregatiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate grade e masurata puterea data de fabricant? :offtopic: (poate in viitor o sa apara date tehnice asa: vara 200 cai, iarna 250 :offtopic: )

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de Ice_2k
"Liniute"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bluey, nimeni nu a zis ca temperatura nu influenteaza cp, puterea este influentata de temperatura si altitudine dar nu cu 20-25cp asta e aberant. Cat priveste altea despre cutia manuala nu stiu ce sa iti spun dar iti zic cu sigurenta ca versiunea cu dsg are treptele mult mai lungi decat a3 cu dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cum se vede pe fisa, masuratoarea a fost facuta in iarna lui 2009. Masina a fost masurata la MasterT. si daca ati fost acolo stiti ca camera aia este izolata (nu perfect) si are acea turbina de produce aer pentru motorul masinii; nu cred ca pe tester conteaza foarte mult in ce anotimp ne aflam, dar in mers mai mult ca sigur are. Daca e mai racoare trage mai bine, daca e cald trage mai slabut. Cat de mult variaza nu stiu, adica de la 240 nu cred ajunge la 180, dar tot ce e posibil.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci masuratoarea 80 - 120 km/h cu vag- comul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ginel & 5TORM Cred ca e suficient. Daca se continua cu "atacuri la persoana", oricat de subtile, se va lasa cu penalizari. De asemenea, vreau sa atrag atentia tuturor ca daca topicul asta deraiaza (cum a inceput sa aiba tendinta sa o faca) inspre discutii despre liniute cu alte masini, se va inchide.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ginel cum zici tu

@bluey gandeste-te in felul urmator:daca pui instalatie cu metanol pe masina castigi ~20 de cai,aproximativ acelasi lucru face si acea instalatie ce face iarna pentru masina,ii scade foarte mult temperatura pe admisie si ii da un surplus de oxigen.

Cat despre cutie ai putea face in felul urmator sa ii cauti codul cutiei in etka si apoi sa te uiti la ZF pe site la rapoarte

@Bicolorul era doar un exemplu fictiv am scris si mai sus

@ice nu am atacat pe nimeni,reciteste posturile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci masuratoarea 80 - 120 km/h cu vag- comul?

Nu am apucat. Masina e tinuta in garaj in astfel de perioade, la conservat :) . Cand se face vremea mai frumoasa o sa ies pe Buc-Pitesti si o s-o testez cu Vag-Com-ul.

Azi ma duc sa o ridic de la Master, au mai fost ceva reglaje de facut (nu la motor).

O zi buna!

Si Drive Safe - ieri am venit din tara (Arad, Cluj) si am vazut cateva accidente. Sorry de off topic.

Modificat de BICOLORUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!