Jump to content

TOLEDO 5P 2.0 TDI - 240CP


BICOLORUL
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Atasez o poza cu un DYNO facut recent la masina mea. Performantele la care s-au ajunssunt datorita montarii unei turbine mai mari decat cea de fabrica si un soft klumea. Senzatia este incredibila, masina accelereaza constant si fulminanat pana la viteza maxima; Cum vi se pare pentru o familiala :Driver:

post-4071-1263445961_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva softul este facut de ceky iar turbina este cea de pe 2.5?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva softul este facut de ceky iar turbina este cea de pe 2.5?

Multumesc

Nu stiu ce turbina este, iar softul, da, este facut de Ceky.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt herghelie. In afara de turbina si soft alte componente?

Apropo ca sa nu mai scrii la semnatura 0-100km/h sub 7 poti face testul cu vagcomul si altele 80 - 120 ; 0 - 200m; 0 - 400m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt herghelie. In afara de turbina si soft alte componente?

Apropo ca sa nu mai scrii la semnatura 0-100km/h sub 7 poti face testul cu vagcomul si altele 80 - 120 ; 0 - 200m; 0 - 400m

Salut,

Evacuare, nu e foarte zgomotoasa dar e placuta. Alte modificari care sa actioneze asupra motorului nu mai am. Am un short shift care face toti banii, un interior piele (personalizat), un cui de remorcare sa ma feresc de "bagaciosi" (montat de mine) si cam atat ca masina a venit destul de bine dotata.

Cum fac cu masuratoare ca chiar ma intereseaza? Ma intereseaza 80-120, ca la plecare de pe loc sunt praf, scartaie chiar si in a 3-a.

Mentionez ca am VAG COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai facut evacuarea?

de ce ai cuplul asa de sus la 2500 rpm ai cam 250nm...

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: ambreiajul ce zice cand ii dai mai tare un pic?

tine sau patineaza?

e stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Evacuare, nu e foarte zgomotoasa dar e placuta. Alte modificari care sa actioneze asupra motorului nu mai am. Am un short shift care face toti banii, un interior piele (personalizat), un cui de remorcare sa ma feresc de "bagaciosi" (montat de mine) si cam atat ca masina a venit destul de bine dotata.

Cum fac cu masuratoare ca chiar ma intereseaza? Ma intereseaza 80-120, ca la plecare de pe loc sunt praf, scartaie chiar si in a 3-a.

Mentionez ca am VAG COM

Intri pe engine si ii dai measuring bloks si dupa cauti un canal unde sa scrie viteza in general o gasesti pana in canalul 10. In momentul in care ai gasit intr-o casuta viteza undeva in colt dreapta la fereastra curenta o sa iti apara un accelarate si apesi pe ala. Dupa cred ca te descurci :)) :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: ambreiajul ce zice cand ii dai mai tare un pic?

tine sau patineaza?

e stock?

Nu zice nimic, inca. Ma astept sa cedeze. Am deja 130.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte faina masina.

Era deosebita si prin prisma aspectului, acum e si din cazua motorului. Felicitari :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat chip-ul si turbina?Turbina de la Ceky,sau ai cumparat-o tu de pe undeva?Cati km aveai cand ai facut softul?Cati ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat chip-ul si turbina?Turbina de la Ceky,sau ai cumparat-o tu de pe undeva?Cati km aveai cand ai facut softul?Cati ai acum?

Salut!

Turbina e luata de la MASTER si montata tot de ei, costul undeva la 1500EUR. Softul e facut de Ceky, intr-adevar. Soft masina are din ziua 1 de cand am luat-0, acum am 130.000km. Daca te intereseaza soft putem discuta, eu sunt dealer CEKY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari.Cand e facut dynoul in ce luna si cate grade erau afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca testul a fost facut pe 10 noiembrie. Temperatura in Bucuresti in perioada aceea a fost intre 8-9 grade minim si 18-19 maxim.

@Bicolorul: ce motor ai de fapt pe masina? BKD cumva?

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau 18-19 e bine daca e 8-9 nu e bine:D

Pe toledo sigurul 2.0 140pd este bkd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau 18-19 e bine daca e 8-9 nu e bine:D

Pe toledo sigurul 2.0 140pd este bkd

Storm esti doar foarte carcotas mereu ai ceva de comentat atunci cand un om isi face un stage 2, iti apreciez munca dar te rog nu mai avea atitudinea asta extrem de zeflimitoare. Cand vine vorba de termperatura conteaza foarte mult FMIC, iar din cate stii si tu FMIC-ul de pe 2.0 BKD este destul de mare pentru 220-230cp.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul are o fixatie cu temperaturile astea. Sa nu cumva sa postati fise dyno facute iarna ca nu sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de offtopic dar 5TORM are o problema: te rog frumos prezinta-ne algoritmul de fluctuatie a puterii si a cuplului in functie de temperatura, altfel te rog frumos abtine-te de la alte comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine bine m-ati convins am sa imi divulg arma secreta,mai exact manualul de chimie de clasa a 9-a unde scrie ceva de genul:iarna,cantitatea de oxigen din aer este mai mare ,aerul mai dens, deci in motor iarna intra o cantitate mai mare de oxigen decat in celelalte anotimpuri.

De aceea iarna masinile trag mult mai bine,in special cele supraalimentate,oare de ce ?? Poate din cauza temperaturii foarte scazute pe admisie(cred ca stiu si astia care fac masinile secretu' asta,deaia le-a pus senzor de temperatura,ai dreaq nimic nu le scapa) iar temperatura scazuta inseamna ce scrie mai sus.

Nu exista intercooler bun de xxx cai,exista intercooler bun de xxx cai la temperatura xx .Ca iarna e bun pt 220 de cai ok... dar vara acelasi intercooler e bun probabil pt 180 de cai(e doar un exemplu) .

Incercati sa nu mai aruncati cu noroi degeaba.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine oare arunca cu noroi?? Tu esti cel care are mereu ceva de comentat vis-a-vis de rezultatele obtinute de bluey, avionu si acum bicolorul. Chiar nu te inteleg....adica, ba da, te-nteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi prietene 5TORM manualul de clasa a 9a cum zici tu face referire la un gaz ideal :icon_cool: nu zic ca atunci cand termperatura este mai mica masina nu trage mai bine, trage mai bine deoarece nr de moli de oxigen creste :ceuameni: dar nu asa incat de la 220 sa ai 180, hai te rog nu mai fii indivios pe ce fac altii vino si tu si prezinta masinile pe care le-ai facut si o sa vezi ca restul colegilor nu or sa fie rautaciosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' Andi.B, eu zic sa o lasi tu mai moale cu turbina hybrid dar cu soft original...

Conteaza foarte mult temperatura la care s-a facut testul. Cu cat e mai rece, cu atat iti furi caciula mai mult si te trezesti vara ca masina nu trage. Intercoolerul ala conteaza mai putin pe dyno.

Am observat si eu ca 5torm aduce mereu in discutie acest aspect iar motivul l-a detaliat mai sus.

Nu stiu daca are vreo frustare neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Domnu' Andi.B, eu zic sa o lasi tu mai moale cu turbina hybrid dar cu soft original... " ? De unde si pana unde soft original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la tine citat! Semnatura... Dar sa nu dezvotam aici chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigel eu mi-am expus parerea mea ,sincer nu ma intereseaza ce crezi tu,e un forum liber de discutii,pot sa imi expun parerea chiar avizata avand in vedere ca am foarte mare experienta in acest domeniu.

@andi b reciteste ce am scris eu in postul anterior si o sa vezi minume: am zis acelasi lucru!Exemplul care la-m dat e fictiv,desi nu foarte departe de realitate.

Sa fie clar nu sunt invidios pe nimeni,nu mai vorbiti aiurea,next time dau report post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!