Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salut,

Problema nr. 1

am incercat sa-mi schimb becurile pe stopuri cu altele cu leduri si, nu stiu cum am reusit sa nu mai am pozitie pe partea stanga :(

Ba mai mult, mi s-a aprins si martorul de bec ars.

Nu mai am pozitie pe fata, spate si ceata fata

Am verificat sigurantele si par a fi OK.

 

Problema nr. 2

Am observat ca exista un difuzor pe sub torpedou. Stie cineva la ce foloseste?

 

 

Isi da cineva cu parerea?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ce a mentionat Sudsemnatul. Verifica cu atentie sigurantele dupa ce demontezi chinezismele.

Muzica, relaxare. :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, era o siguranta si acum e OK, mai putin becul pe farul de ceata stanga care cred ca e ars, dar restul merg

 

imediat pun si poze cu difuzorul, 

i-am refacut legaturile, am dat radio tare...difuzorul e mut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o skoda fabia 2002 motor 1,4 MPI cod motor AZF..Am fost plecat la Bucuresti si pe drum mi-a dat afara din vas antigel...care poate fi cauza...temp. este buna nu a fiert...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema legata de alimentarea cu motorina si anume la ceasul indicator care imi arata ca e rezervorul plin. Ieri ceasul era pe rosu la a 2-a [cenzurat] si am alimentat de 300 lei. De obicei cand scade la prima [cenzurat] alimentez de 300 lei si indicatorul se ridica cam la 3/4. Ieri insa s-a ridicat la 1/1 si s-a auzit o "bolboroseala" ca si cum s-ar umple.

Am facut 35 km si acul e tot acolo, la 1/1.

Stie cineva care ar fi problema!? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o skoda fabia an 2002 motor 1.4 16v nu sunt multumit absolut deloc de aceasta masina am schimbat aproape toate masinile din gama VAG si am ajuns la skoda (o minzerie parerea mea) sa nu se supere nimeni dar am ajuns in pragul disperarii cu ea de 4 luni de zile nu merg cu ea absolut deloc dar am investit luna de luna pana am ajuns la suna de 7500 de roni daca mai pun inca 2000 de roni iau alta fabie....bun deci am schimbat cam tot ce se poate schimba inafara de motor  pana acum 1 saptamana imi trepida masina am fost si am facut diagnoza profesionala nu la (baetii printre blocuri cu cablu VAG de 100 de roni) si mi-a iesit probleme la  cilindrul 2 am zis ok nu stau sa iau prin eliminare absolut nimic si m-am dus si am luat bujii noi (NGK) fise (Ngk) si bobina de inductie nu imi aduc aminte firma dar am dat aproape 600 de roni pe ea... si am scapat de trepidatii dar am acum socuri la relantii si in mers...pun benzina OMV 98 plus aditiv odata la 2 luni pentru curatare EGR e schimbat nou cu garantie ....clapeta de acceleratie e curatata si adaptata electric...schimbat toate filtrele si uleiul calitate nu am pus panarame ....si masina merge in socuri la a 2 diagnoza imi iese acum probleme la cilindrul 2-3 din nou cu toate ca piese sunt noi noute si exact pentru model astept niste raspunsuri ca ma adus in pragul disperari panarama de skoda Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am o skoda fabia 1.4 16v si cu o luna in urma am schimbat termostatul,in timp ce desfaceam capacul termostatului sa tupt un surub in corp si a trebuit sa scot tot corpul afara inclusiv teava care conecteaza corpul termostatului de pompa de apa,sa pot reintroduce inapoi teava in pompa de apa a trebuit sa demontez epuratorul , la cateva zile am observat ca am pete de ulei sub masina, m-am uitat si am sesizat ca si pe bascula am ulei,azi cand am verificat uleiul (care era la minim) ,am sesizat ulei si pe capota motorului ,ulei antrenat de cureaua de accesorii sau in cel mai rau caz de cureaua de distributie.

Un sfat ar fi binevenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu o problema la fabia tatalui meu. Nu imi merg luminile de marsarier, cablajul este in regula, senzorul de la cutie l-am schimbat si la fel face. Cu senzorul ei original tot se mai aprind din cand in cand luminile. E posibil sa aiba tija care actioneaza senzorul probleme? Se poate umbla usor in cutie....ca am abut ca ar avea niste capace prin zona aceea. Este vorba de o Fabia 1.4 8v 68 CP, cod motor AQW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva unde se afla switch-ul care comanda becul din portbagaj? (fabia 1, sedan, 1.2htp, 2007)

 

De ceva timp nu se mai porneste lumina din portbagaj cand deschid portbagajul. Am demontat plafoniera si am vazut ca e o diota incorporata. Am conectat ansamblul bec + dioda la baterie si functioneaza, totusi, cand deschid portbagajul, plafoniera nu lumineaza. Am luat "masa" de undeva de pe caroserie si acum becul sta tot timpul pornit. Mentionez ca am tensiune de conectorul de 12v care intra in plafoniera.

As avea nevoie de schema electrica. Banuiesc ca firul de masa e intrerupt undeva, dar nu stiu unde ar trebui sa fie conectat ca sa pot sa verific.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Problem solved. A fost ce am banuit. Firul de conexiune la masa a fost intrerupt in mansonul de cauciuc care conecteaza portbagajul de caroserie. (Firul a devenit foarte casant, probabil de la temperaturile joase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am o problema pe care am mai vazut-o discutata in aria de la Golf 6, dar nu e prea relevanta pt Fabia:

Am un balans stanga-dreapta in mers (frecventa oscilatiilor stanga-dreapta creste cu viteza)...nu pare sa fie pe spate sau pe fata, toata masina face asa.

Acum 3 saptamani am schimbat discurile (doar pe fata am) si placutele (simptomele au aparut acum cateva zile, deci nu cred ca ar avea legatura). Tot atunci am facut si geometria (e in parametrii, tragea foarte putin dreapta si d-aia am zis sa o fac, acum nu mai trage).

Bieletele anitiruliu le-am schimbat inainte de sarbatori (bateau la denivelari, le aveam pe cele originale-2005 si ~220000km- si am pus Lemforder).

Vara trecuta am schimbat pivoti, capete de bara, flanse amortizoare fata (am pus TRW toate).

Jantele sunt de tabla, cele originale, cauciucurile pe fata au 2 luni (Uniroyal) si pe spate Pirelli (la a 3-a iarna).

Nu am umblat niciodata la bucse (le-a verificat mecanicul care a schimbat discurile si a zis ca sunt bune), nici la rulmenti si nici la capetele de planetara.

Cu cateva zile inainte sa observ balansul asta, am inceput sa aud si un sunet la roata din stanga fata cand iau viraje a dreapta (se aude un huruit, dar nu de rulment, ci asa cum se aud cauciucurile de iarna cand e cald afara) si la viteze de peste 30 kmph.

Vreo idee, ce si cum sa verific? Nu am jocuri, geometria e buna...sa re-echilibrez cauciucurile? Poate astea noi, "s-au asezat" abia acum? In volan nu am nici un fel de joc cand "danseaza" masina :)

Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica anvelopele,anvelopele noi chiar daca la montaj au fost echilibrate cica se reechilibreaza dupa 500-1000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si verifica sa nu ai boalfe pe calea de rulare. Eu sa am patit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! (sper:))
Am mers acum pe DN de la Bucuresti la Campina si am izolat putin problema: exclus sa fie pe fata, e sigur pe spate.
Am ridicat-o pe cric pe spate si, dupa ce ca sunt ovale cauciucurile (se vede cand invart de roata), cand nu mai e greutatea masinii pe ele, mijlocul cauciucurilor e mai jos decat marginile (are un fel de burta, dar spre interior). Ciudat e ca sunt Pirelli si au 3 ani pe masina (si dot 2012).
Luni le schimb si vad daca se mai reduce balansul sau dispare de tot.

Totusi, poate fi cumva vina soferului sau a masinii pt asta sau exclusiv vina cauciucului (sa fi fost asa prost)?.
3 ani, Pirelli, cam dubios sa cedeze asa "devreme" .Ok, se toceau, dar sa se ovalizeze?  Nu-mi dau seama daca avem cum sa le deformez eu, doar sa fi mers cu masina incarcata prin drumuri mai naspa si mai lungi, dar nu am facut asta...dimpotriva: 2 persoane si cateva bagaje. Vara mai vedea 4-5 calatori si ceva mai multe bagaje, dar cu alte roti :)

Am observat acum si un harjait usor la roata din stanga spate...atinge capacul de la tambur de tambur, dar nu cred ca e grav. Nu se vede uzura, nu luceste pe nicaieri...poate a intrat ceva mizerie pe acolo doar.

Merci!
Revin dupa ce le schimb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, cauciucurile erau de vina...acum mai tremura putin masina la peste 90 kmph, dar cred ca dupa ce mai merg cu ele cateva sute si le reechilibrez, o sa dispara si asta :)

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Zgomotul se aude in mare parte in afara localitatii pe drum drept la mici denivelari a soseli . Cand incepe sa se aude si iau foarte putin de volan stanga sau dreapta se accentuiaza, acelasi lucru se intampla si cand iau piciorul de pe acceleratie. Zgomotul nu se aude mereu si pot sa zic ca , cauzele nu sunt mereu aceleasi. Rulmentii care erau cu probleme au fost schimbati . Ultima oara am schimbat placutele si sabotii , capetele de planetara , amortizoarele pe spate si un pivot pe fata plus rulmentii unu fata unul spate. in acceasi perioada am schimbat si cauciucurile pe fata noi pe spate sh dar f bune . Geometria e facuta de curand. Se mai aude si un scartait slab la rotile din fata in timpul mersului , ca cel de frane. si inca un zdranganit cred ca de la racordul acela flexibil  . Nu stiu daca ceva din cele de sus au legatura cu acest zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa o scoti din viteza sa vezi daca se mai aude? Sincer zgomotul pare a fi de la tabla de protectie a discului..freaca pe disc prin atingere. Daca zici ca ai schimbat toate astea...nu stiu ce poate fi, avand in vedere ca aproape totul e nou. Placutele freaca pe disc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut sunt nou posesor de Fabia1.2 2004 AWY asa ca sper sa fiti indulgenti cu mine :)  

Am descoperit ca nu mai merg becurile pe marsarier. Siguranta buna, becuri bune, la sonda aia sau cum se numeste de pe cutie a facut cineva contact pe direct sa vada daca se aprinde si nimic. Aveti vreo idee? Se poate sa fie fir intrerupt. Nu am erori in bord in afara de check care s-a aprins dupa ce am alimentat de la Petrom.

Multumesc anticipat si bine v-am gasit!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropo de unde recomandati sa alimentez ca am inteles ca Petrom si Lukoil sunt praf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Alias829 said:

Salut sunt nou posesor de Fabia1.2 2004 AWY asa ca sper sa fiti indulgenti cu mine :)  

Am descoperit ca nu mai merg becurile pe marsarier. Siguranta buna, becuri bune, la sonda aia sau cum se numeste de pe cutie a facut cineva contact pe direct sa vada daca se aprinde si nimic. Aveti vreo idee? Se poate sa fie fir intrerupt. Nu am erori in bord in afara de check care s-a aprins dupa ce am alimentat de la Petrom.

Multumesc anticipat si bine v-am gasit!  

Salut, 

Ventilatia trece pe recirculare cand bagi in marsarier? Daca da, cel mai probabil e o problema intre sonda si becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!