Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Verifica firele din mansonul dintre haion si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc catalin pentru raspuns. Mai am o intrebare. Cand iau limitatoare de viteza se aude un scârțâit in fata foarte tare ca un scartait de cauciuc. De la ce poate fi? ma gandesc la amortizoare ca se aude doar la denivelari mari. masina are 60 000 si nu i-am schimbat nimic la partea de articulatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Iulian94 : Verifica bucsele de la bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. De la bucse era. Mi-a spus mecanicul sa schimb si bieletele antiruliu. Le-am schimbat si acum numai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am o Fabia 1.2 1995  47kw, 128 000 km, masina a apartinut unei firme , acum apare in bord check engine, ca simptome, la prima pornire nu are putere aproape deloc daca e sa plec un pic mai sportiv, insa dupa ce se incalzeste putin motorul (in jur de 50-60 C), isi revine si pot merge normal .

La prima cheie (motorul fiind rece) daca apas foarte putin pe pedala de acceleratie motorul porneste greu si ramane subturat cateva secunde ,dupa care isi revine cu greu.

Motorul papa ceva ulei ,deoarece am desfacut bujiile si toate 3 erau putin ude de ulei, se simte si la teava de esapament mirosul de ulei,

Cu masina a fost la service un coleg ,si mecanicul i-a spus ca foarte posibil sa fie de la sondele lambda, dupa ce a sters eroarea ,martorul check engine s-a aprins

din nou.

Am mers cu masina prin Bucuresti, astfel la plecarea de pe loc consumul instant era mare (23%), dar la un mers aproximativ constant (babesc), consumul instant era in jurul a 5-6% l/km.   Valva egr e terminata adica e pe deschis, in interior era plina de ulei, si pacat ca nu am avut timp sa o anulez sa vad ce se intampla.

Rog daca cumva imi poate da cineva o sugestie, si de la cine pot cumpara un cablu de diagnoza + o interfata.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput si avand in vedere oarecum complexitatea defectelor, mergi la cineva priceput. Dupa ce iti pune masina la punct, poti incepe sa inveti si tu sa lucrezi cu interfata. 

Nu e asa usor, daca iti da eraoare legata de sonda lambda, gata ai gasit defectul. 

Erorile trebuie interpretate si stabilitate cauzele lor. 

 

Vezi ca avem destui colegi foarte priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indrumare , o sa schimb valva egr , si apoi sa vad daca mai porneste, ma gandesc ca in momentul in care pornesc motorul, cantitatea de aer sa fie prea mare.

Dupa clapeta de acceleratie exista ceva care sa masoare cantitatea de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce sâmbătă am scăpat cu succes de anumite probleme (zgomote în coloana volanului - schimbat coloana, și cu această ocazie schimbat și motoraș reglare cald/rece V68 - acum funcționează impecabil, reacționează promt la reglările de temperatură, și toate făcute după ce am demontat bordul), acum m-am pricopsit cu alta. Mașina este prevăzută cu sistem de asistență la parcare cu spatele (are senzori de parcare pe bara spate) care funcționau astfel:

- la cuplarea mersului înapoi se auzea un sunet scurt, după care în funcție de distanța față de obstacolele din spate începea să bipuie, iar  pe măsură ce mă apropiam de un obstacol bipăia  tot mai rapid până când devenea un sunet prelung;    

- acum, când cuplez mersul înapoi bipăitul a devenit un țiuit prelung chiar dacă nu am nici un obstacol în spate.  

Mai există vreun topic unde s-a discutat așa ceva? Am găsit ceva dar se referă la O2.

E posibil ca vreun senzor să fie dus/ars?

Cu un vag-com  aș putea să mă lămuresc de problemă?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de sistem cat de sensibil e , unele piue cand ploua, altele nu , in principiu cei 4 senzori se duc in controller, fiecare au cuple ce se pot decupla foarte usor,,

pentru a face o verificare rapida se decupleaza toti cei 4 senzori si apoi se cupleaza pe rand cate unul, pana cand apare acel sunet prelung.

Atentie insa....acele sisteme slab calitativ., dau erori mari , astfel ele functionand doar cu cei 4 senzori deja cuplati, altfel nu functioneaza.

Depinde foarte mult de tipul si calitatea sistemului in sine.

Daca decuplezi toti cei 4 senzori si tot piuie, atunci el ca sistem e slab calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti.recent mi sa intamplat sa intampin o problema la fabia mea 1.4 16v...in sensul ca atunci cand motorul este rece porneste fara probleme...cand motorul e la 90 grade si il opresc ai il pornesc din nou dau chei de ma satur pana o ia...Mentionez ca bobina si bujiile au fost schimbate noi..si inainte si dupa schimbarea bobinei pe tester imi dadea cod 16686 rateu cilindru 2. Si masina are un mers neregulat.tremura la relanti..va rog ajutati-ma cu un sfat pentru ca nu stiu ce sa ii mai fac.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sveck78

Eu mi-am montat singur kitul si senzorii parcare, la tine poate fi montat oriunde in portbagaj, da si tu jos tot din portbagaj si cauta o cutiuta neagra , care sa intre in ea 6 fire, 4 din ele vin la senzorii de parcare, de altfel scrie si pe cutie fiecare fir ce reprezinta.

Modificat de cristianro99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex 

sigur bujiile sunt cele ce trebuie sa fie ?

post-104305-0-02766400-1430334976_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 sincer sa fiu, cand am comandat bujiile mi-a zis ca sunt pentru codul de sasiu...DAR sunt cu 2 electrozi...iar pe masina aveam cu 3...asta am aflat cand m-ám apucat de schimbat...oare sa fie o problema? si maine mi-am propus sa ma duc sa curat EGR si sa fac un test de compresie sa vad ce zice motorul...masina are 140 de mii....distributia noua  deabia pusa...si a fost pusa la punct...am fost de fata cand s-a montat si mi-a aratat mecanicul punctele cum sunt puse...etc...mie unu imi e greu sa ma gandesc de la ce ar putea fi...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gradul termic al bujiilor e foarte important la "motoarele pe benzina" iar nerespectarea lui induce probleme in functionarea motorului ,mai ales "la cald" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca am schimbat bobina de inductie ca era crapata...am pus bujii de la bosch...care aparent se potriveau la serie sasiu...plus ca e benzina masina...dar nu am schimbat fisa...pentru ca, chiar daca am schimbat bobina tot pe pistonul 2 da rateu...si toate bujiile sunt la fel

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai specificat (sau nu am inteles eu) ca masina inca are missfire pe cil2 .atunci fa proba de compresie si daca iese Ok "ia-te" de injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si fisa?? pentru ca ea e singura pe care inca nu am schimbat-o

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate... dar fa si compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisa e simplu de diagnosticat ,o muti pe alt cilindru si vezi daca se muta si eroarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva la ce grosime minimă e necesar schimbul saboților de frână ? (Fabia 1 / 6Y2)

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi cata ''carne'' mai au pe ei, ei i-am schimbat pr ca mi se pareau subtiri,dar si cei noi nu aveau mai mult de 2 mm diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi asta întrebam. Eu văd câtă "carne" au pe ei, dar nu-mi dau seama dacă e puțin sau nu, pentru că nu știu cât au fost. Sigur trebuie să fie undeva specificată grosimea minimă necesară a saboților. Au 120.000 km, sunt cei originali ai mașinii și mă gândesc că le ajunge. Am măsurat și au 5.4mm cu tot cu tablă în zona cea mai subțire.

Arată așa:

post-12167-0-86855300-1430392630_thumb.j

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbati,au ajuns la nituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar la nituri nu sunt, mai au. I-am comandat și îi schimb saptămâna viitoare. Are cineva un DIY cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!