Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Nu, nu exista.

Rabatezi spatarul, tragi mocheta( ma refer in zona de culisare a banchetei), sa vezi exact sistemul de fixare in ambele parti.

Cu o surubelnita impingi plasticurile care impiedica scoaterea banchetei, inspre fata masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Multumesc carmina. Am rezolvat si a mers chiar repede doar ca afara erau 40 de grade :soare:

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziua buna,

 

de ceva ma tot intreb ce e cu acest furtun si unde ar fi trebuit sa duca. Am atasat trei poze cu el, de unde pleaca ....oare trebuie infipt in chestia aia verde?

post-95483-0-75394000-1439880634_thumb.j

post-95483-0-11755900-1439880642_thumb.j

post-95483-0-97127000-1439880830_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok deci furtunul ala trebuie sa intre cumva la filtrul de aer, o sa ma uit mai atent. Asta inseamna ca el acum stand asa suspendat trage aer de sub capota, aer care nu e filtrat, corect?

 

Eu ultima oara il infisesem in surubelul ala verde, credeam ca acolo trebuie sa vina...si nu intelegeam de ce imi scoate fum negru rau de tot. L-am scos dupa 150 de km....si nu mai scotea.

 

later edit: i-am gasit 'originea' sa zic asa..si l-am infipt in filtrul de aer. Uitandu-ma la linkurile tale imi dau seama ca eu niciodata nu am desfacut cum trebuie carcasa de la filtru de aer, asa cum scrie la carte, eu desfaceam cele 2 suruburi si ridicam pur si simplu carcasa, scoteam filtru, ma chinuiam un pic sa o bag printr-o semifortare si prindeam suruburile si gata.

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să tragă aer filtrat ca altfel se îmbâcsește n18.

La unele modele cum este la a mea nu merge la filtrul de aer ci are un filtru micuț. Dacă îl astupi rămâne Egr blocat pe deschis și de asta scoate fum, am încercat de curiozitate și la mine nici nu se mai tură mai mult de vrei 2500 plus ca făcea motorul ca naiba, plus fum negru. Practic membrana din n18 are pe o parte vacuum, iar pe cealaltă trebuie să aibă presiune atmosferică ca să se poată mișca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdea...eu de cel putin 2-3 ani am lasat furtunul ala asa, nestiind ce e cu el, masina a fost de multe ori la service, probabil mecanicul nici el nu si-a dat seama. Sa verific ceva? N18? Se poate curata?

Cand l-am obturat, pentru 150 de km, am observat si eu asta: tragea mai greu si scotea fum negru la accelerare puternica. Dar cum aveam aerul pornit..am dat vina pe el.

post-95483-0-56980200-1439889231_thumb.j

post-95483-0-58058600-1439889235_thumb.j

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate decapsula și curăța, când ajung la calc. o să îți trimit un link, dar dacă merge bine mașina da-i pace. Vezi ca pe aria TDI sunt niște topic-uri despre EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

de ceva timp ma tot seaca martorul rabatare bancheta spate, care se aprinde cum are el chef, cu toate ca bancheta e la locul ei. In primul rand ca nu inteleg de ce au pus un asemenea senzor/martor...de parca nu ai sti ca bancheta e rabatata sau daca o uiti...care ar fi problema...si l-au pus si rosu.

Cel mai probabil la mine e un contact imperfect...de asta se aprinde si se stinge cand are chef.

Are cineva idee cum il pot anula? Sau unde este pozitionat? Daca il demontez se mai aprinde? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce masina? ca fabia nu are asa ceva... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit topic dedicat pt flanse si rulmentii aferenti.

Se pare ca va trebui sa le schimb, pe puntea fata, desi ii am in atentie de mai mult de 1 an de zile, indiferent pe cine am rugat sa-i verifice nu s-a determinat a fi vreo problema cu flansele si rulmentii aferenti.

Nici nu stiu cum as putea sa le verific exact.

Presupunand ca ar trebui schimbate, de care ?

Lemforder ?

As vrea unele cat mai solide/rezistente, mai "heavy duty".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca n-au probleme... ce treaba ai sa schimbi palierii de la amortizoare? daor asa de palmares ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei: la fabia mea exista asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci te rog o poza la martorul din bord, ca sincer n-am intalnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca n-au probleme... ce treaba ai sa schimbi palierii de la amortizoare? daor asa de palmares ?

Ceva este, desi e cam greu de descris si cel putin la fel de diagnosticat prin scris, vorbit, etc. Am sa incerc o relatare cat mai buna a situatiei:

Ocazional (uneori de cateva ori pe zi, sau cateva zile la rand, apoi pauza multe zile/sapt) se aude, din partea din fata a masinii, un zgomot similar unui resort/arc strans si eliberat brusc, iar resortul respectiv imbracat intr-un cauciuc mai gros; uneori insotit de usoare troznituri - ca si cum ar trece peste un opritor, tot dintr-un cauciuc gros.

Asta atunci cand trec cu masina printr-o denivelare lina si mai lunga (nu gropi), cu rotile usor virate; uneori la trecerea peste celebrele limitatoare de viteza sau obstacole similare.

Coincidenta sau nu, de la ultimile ploi s-au intensificat zgomotele (ca frecventa).

Azi, dupa un drum de ~40 km, s-a mai linistit.

Nu stiu daca am reusit sa ma fac inteles asupra chestiunii.

 

Nu sunt genul care sa repare un lucru functional, doar pt a-mi face de lucru.

Insa, din pacate, nu am gasit pe careva care sa-mi spuna exact care-i baiul; iar partea mai proasta, daca flansele (cu rulmentii lor) necesita schimbarea grabnica, e reprezentata de ce s-ar putea intampla daca cedeaza. Daca era vorba de o bucsa, etc nu ar fi chiar asa de ...... intelegi ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, multam fain.

Al doilea link e sublim, desi am invatat si vorbit/scris in rusa (asta fiind acum mai bine de 25 de ani de zile in urma), acum nu imi mai aduc amine mai nimic. :winter:

Cele prezentate in primul link, nu prea coincid cu situatia mea; la mine capacele/ciupercile din capul oalelor, de sub capota sunt lipite pe oala, ca-n prima zi. Zgomotul nu e de fier pe fier, are un caracter oarecum aleatoriu, e drept ca in ultima vreme ceva mai des.

Bucsele mari, de la bascula, le-am schimbat (din nou) anul trecut, moment in care am facut o verificare a celorlalte bucse, bielete si nu prezentau vreo problema.

Iar zgomotele de care spun erau si atunci si chiar de mai multa vreme.

Nu am sesizat sa se miste roata in sus cu usurinta, masina fiind ridicata pe cric/elevator; si rotile, de ex, mi le schimb singur.

Cum altfel as putea determina care-i baiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2iw3hjm.jpg

nu stiam ...

trebuie cautat switch sau switch.uri dava e bancheta fractionata , in dreptul "broastelor" de pe banchete. Se scoate mufa sau se unesc firele , in functie de tipul switch.ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact ala, multumesc Carmina pentru poza. Faza e ca nu stiu cum sa scap de el, sa nu se mai aprinda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer Curat cred ca am si eu zgomotul mentionat de tine, eu suspectez pivotii care se aseaza in diferite pozitii, deoarece la lovirea cu piciorul in roata se produce un zgomot metalic mai ales pe dreapta unde am un zgomot de rezonanta pe piatra cubica. Altfel la mana rotile sunt beton si cu toata fata ridicata.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A.C., eu pot sa te ajut daca ai nelamuriri. Ma refer la ce povestesc colegii rusi.

Verifica ce a mentionat Sergiu, sau du-te la cei care regleaza directii. Crezi ca nu vor fi in stare sa depisteze unde sunt jocurile?

Sudsemnatul, microintrerupatorul martorului  rabatare bancheta, intuiesc ca este exact ca si cel din broasca. Probabil este distrus pinul de actionare.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, la mine nu apare niciun alt zgomot, indiferent de situatie, chiar daca lovesc roata cu piciorul.

 

Carmina, multam fain, amabila ca intotdeauna (din ce am mai observat :winter:  ).

 

In cele din urma, azi m-am hotarat astfel: am comandat flanse si rulmentii aferenti pe Lemforder (impreuna cu alte piese); vineri am facut programarea cu mecanicul pt interventie. Sigur ca vom face o ultima verificare prealabila demontarii celor de pe masina, dar dupa ~9,5 ani si 95.5k km nu cred sa nu fie obosite. Macar sa fie ele in regula, am discutat cu cei de la care am cumparat piesele si atat timp cat sunt intacte (inclusiv ambalaj) le pot returna.

Asadar, vineri dupa-amiaza -> seara revin cu primele impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Adresez si eu o intrebare colegilor de forum:  Voi cu ce ungeti balamalele usilor respectiv "intinzatoarele" din usi?

Pe mine usile din spate ma dispera, am dat cu spray cu vaselina siliconica, am dat cu wd-40 la toate tinea minunea cateva zile dupa care iar auzeam ca "miauna" cand deschid usa. Mentionez ca de fiecare data cand am uns am curatat intinzatorul inainte sa nu bag tot prafu inauntru.

Ce sa fac? sa ung cu vaselina siliconica? Imi e ca se va depunde praful in draci dupa.

 

As vrea sa mai intreb daca aveti codurile intinzatoarelor fata-spate si daca aveti/stiti procedura de schimbare a acestora, nu de alta dar parca nu mai stau usile ca si atunci cand era masina mai tanara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!